35 v +odottajat, vol 4

:wave: Huomenta
Ihana kuva oliivitar :heart: Paljon hienompi kuin meidän epämääräinen möykky :LOL:

Yritin eilen juosta kaupoissa katsomassa äitiysfarkkuja...*painokelvotonta tekstiä* Ne muutamat mitä löyty oli kaikki mallia pilli :kieh: ja ne puristi ja kiristi. Miten pillifarkut voi tuntua mukavalta? En voi käsittää..taidan olla täysin kalkkis :ashamed: Huuto.netistä yritin bongata mutta ei ollut mun kokoa(lue läski) :headwall: Ilmotin miehelle että mä en voi mennä töihin koska mulla ei oo kohta housuja... :kieh: :LOL: :saint:

Tänä aamuna oli eka vaikea aamu ajaa töihin...tuli niin huono olo ja vähän kakotutti...eikä tietenkään oksupussia mukana... :headwall: Selvisin kuitenkin ilman oksentamatta mutta vieläkin on hutera ja huono olo.

Mino ja Pulla 7+6
 
Hei!

Ei, ei ole vielä nyyttiä kainalossa. :( Eilen kävin synnärillä verenpaineen kontrollissa, sen suhteen kaikki on niin ok kuin nyt voi olla, lukemat pyörii nyt jossain 140/80 paikkeilla eli ei ihan ideaali, mutta paaaaljon parempi kuin aiemmin. "Möykky" liikkuu niin hyvin kuin nyt mahtuu liikkumaan, painoarvio oli 3400g, eli minun puolestani saisi jo pikkuhiljaa alkaa syntyä...! Mun vointi alkaa olla aika tukala, nukkuminen on katkonaista ja tuntuu että väsyttää koko ajan. Kaikenlaisia jomotuksia ja kolotuksia on nyt paljon enemmän kuin pari viikkoa sitten. Mutta "Möykky" on kuitenkin kuulemma vielä niin ylhäällä, ettei ole ilmeisesti ihan tänään tai huomennakaan vielä syntymässä. Puuh.

anjamarita kiltti, jaksaisitko vielä viime metreillä päivittää minunkin tiedot listaan: Vilhelmiina73...36v...ensimmäinen...la 22.11.09 NKL. Omaan ikään siis vuosi lisää ja la:kin on vasta sunnuntaina. Tuomiosunnuntai, huu... :LOL:

Mahtaako Pajunen jo olla saanut vauvansa kun ei ole näkynyt täällä...?

Hyviä vointeja kaikille!

t. Vilhelmiina73 + Möykky
39+4 :heart:

Ja niin hei, noista äitiysfarkuista omia kokemuksiani: ostin alkuraskaudessa Mamaliciousit ja Tete-a-tetet (molemmat muistaakseni Stockalta), joista molemmat osoittautui suureksi pettymykseksi: lössähtivät heti alkuunsa eivätkä sitten oikein pysyny päällä vaikka maha kasvoi. Sitten löysin Noppies-farkut Bebesiltä, ne on ollu todella hyvät! Ja ihan tässä muutama viikko sitten tilasin vielä nettikauppa Kids&Mums'ilta ihanat tummanruskeat Torelle-vakosamettihousut; ne on todella hyvät päällä, joustaa ja paukkuu eikä näytä menevän pesussa miksikään. Ostin samasta paikasta myös Fitness-verkkarihousut, jotka on iiiiihanat kotikäytössä. Suosittelen lämpimästi!
 
Morjensta! Mino, anna mulle vähän sitä höösäystä niin saat täältä takaisin annoksen "Täh? Jaa mää vai? Ai ny vai?" niin päästään hyvään keskiarvoon :D.

Kiitos sokrurasitustestivinkeistä ävm70 ja muut, pitääkin ottaa kutimet mukaan ja vino pino lehtiä kanssa. Hyvä ettei ookaan niin kamalaa!

Ai niin vielä vaateasiaa. Mino, ostin vähän aikaa sitten Seppälästä XL-hyllystä farkkutrikoot tai -legginsit, miksikä niitä nyt sanotaankaan. On pitkien saappaiden ja - villapaidan kans tosi kivannäköiset, ihan kuin pillifarkut mutta oikeasti ihanan mukavat trikoot. Ja kun on saappaat jalassa, ei nilkkaturvotuksetkaan näy ;).

Ihana kuva oliivitar =). Jaksamista, Vilhelmiina! Nyt takaisin Hyacint Ämpärin pariin, palataan :). LK 26 + 4
 
Possurokote otettu.Käsivarsi kipeä pistoskohdasta.Poika rokotettu samalla.HUH kyllä tuli kilju :/ HUOM Poika en minä :LOL: Katsotaan miten noi sivuoireet tulee jos tulee.

LK: Saat kuule koko ukon... :kieh: HUOM ei palautusoikeutta..Pidä hyvänäs. Se ärsyttää nyt niin täysillä että voisin moukaroida sitä lekalla... :headwall: Siis sen naama on niin ärsyttävä..se alko jo tanssitreeneissä kun se edisti ja sohlas..eikä vielä loppua näy.Aamulla se oli jemmannu mun neuvolakortin..ai että mä sitä kiittelin...Eilen se ärsytti mua tahallaan että menin toiseen huoneeseen nukkumaan raivopäissäni :kieh:

Mulla on sellaset jazz housut, 2 kpl, jotka on ihanan pehmeet ja lötköt.Niitä pidän kotona. en ole kovin leggarifani ja saappaat on mulla vähän haasteelliset kun ei tahdo mahtua saappaita ratsastuspohkeiden takia. Muutoin ne leggarit on varmasti mukavat jalassa eivätkä purista eivätkä hankaa. Mulla on vaan niin rumat(lue läskit) sääret etten ihmisten ilmoilla viitti kovin tiukoissa vaatteissa näyttäytyä. :ashamed:

Olen kattellu niitä erilaisia nettikaupoissa olevia farkkuja...ne jotka ois mukavat niin maksavat sitten 75-85 euroa. En nyt ihan niin paljon ajatellu farkkuihin sijoittaa jotka menee kuitenkin suht lyhyen ajan... Jatkan metsästystä.. Kiitos kaikille vinkeistä! :heart:

Mino ja Pulla 8+1
 
Huomenta :wave:
Vieläkin on pistoskohdasta lihas kosketusarka. :headwall:
Lauantaina reippailin kuitenkin uimahallissa ja tänään menen taas veteen juoksemaan.
Löysin kuin löysin samettiset mama housut h&M ja yhdet farkut. No niin nyt on housut hankittuna.
Tehtiin ihania kaalikääryleitä lauantaina ja niitä on evääksi tänään vielä.

Mies raukka sai kyllä kuulla monta kertaa kunniansa viikonlopun aikana mutta pyysin mä kuitenkin anteeksi raivopäisyyttäni. :ashamed: :saint: en edes itteäni tunnistanut..ihan kauheita kiukun puuskia...voi mies raukkaa. :LOL:

Mino ja Pulla 8+4
 
Huomenta :wave:

Niin se vain viikko 11 kierähti aluilleen... :whistle: Tunteet heittelee vuoristorataa, oireita on ja ei ole, ja kyttäily on megaluokkaa. Huomenna on ensimmäinen neuvola ja silloin varataan aika nt-ultraan. Huih... ehkä sitten voi jo nauttia raskaudesta täysipäiväisesti!

Eilen kävin hakemassa jo ensimmäiset lahjat! Kaupassa tarjottiin puuroa ja glögiä, ja joulupukki tarjosi karkkia =) Sain hyvän joulumielen ja tunnelma oli katossa ennenkuin pääsin kotiin KAAOKSEN keskelle :kieh: Ukkokulta sai kyllä tuta! Pari tuntia meni siivotessa ja pihistettä kuin teepannu. Voi että, kun noi miehet ottaa pattiin!!!!! Mitä niillä on käsien tilalla? Tuntuu kyllä siltä, että posahtelen tuon tuosta, ei taida olla muillakaan helppoa :ashamed: Samanlaisia tunteita näyttää olevan muillakin liikkeellä :D

Tsemppiä ja hermoja :heart:
Oliivitar ja Heppuli 10+1
 
Vilhelmiina toivottavasti on jo nyytinsä saanut =)

Oliivitar ja Mino :hug: kyllä ne miehet tuon kestää :D

Ä vm 70 mitäs sulle kuuluu?

Pikkuinen kasvaa silmissä ja yöt ovat edelleen rikkonaisia.Soseita hieman aloitellut,jos se tuohon pulautteluun vaikuttais.Silti tyttö on aivan ihana tapaus :heart: Vauva aika vaan tuntuu menevän liian nopeaan.
Jaksuja kaikille ja masun kasvattelua :wave:
 
Heippa!

On tainnut olla liikkeellä tätä enemmänkin kun mies ottaa pattiin ;) Uhosin jo lauantaina kun mentiin kauppaan et laitan sinne Prisman seinälle ilmoituksen et lahjoitetaan aikaansaamaton mies :/ Kaljaa osataan ostaa ja sitä juoda mut sit kun käskee jotain tekee niin on niin vaikeeta että :headwall: :headwall: Tästä oluen kittaamisesta mä menetän joka kerta hermot ja eikös meidän pikkuneitikin ole jo äitiltä opin ottanut kun 2v.n suusta tulee et paaska iskää kun juot kaljaa, paskaa ..... :ashamed: :ashamed: On siis tosi noloa mut minkäs teet kun mulla vaan palaa joka kerta käämit siinä vaiheessa kun tiedän et mä saan sit olla kuskaamassa koko viikonlopun isoja likkoja ja sit äijä makaa seuraavana päivänä koko aamupäivän ja iltapäivän tuijottaa telkkaa, GRRRR.......... savu tulee ihan korvistakin......
Jaksuja myös siis teille Mino ja Oliivitar :hug:

Äiti-kengu Ihana kuulla sinusta ja teidän prinsessasta :heart:
Täällä menossa ns. energiakausi, ainakin osittainen et olen saanut siivoiltua keittiön kaappeja, pestyä ikkunoita ja vaiheltuu jo jouluverhoja hiukan ym.
Eilen täyttelin kelan sivuilla nuo äippä/vanheinpainloma paprut ym. ja aamulla tiputin sit kelaan sen todistuksen jonka neuvolasta sain ;) Mua alko jo niin stressaa ne jo viikonloppuna kun vain seisovat laukussani enkä saanut niitä eteenpäin niin tuossa sähkösessä muodossa kun tallentuvat heti heidän järjestelmäänsä ;)

Meidän pikkuneiti sai eilen niin kamalat raivoitkukohtauksen et tuloksena tänään huomasin sillä ottikossa kamalan mustelman :ashamed: Suuttui eilen kaupasta lähdettäessa et kun sen mielestä olis pitänyt mennä kahville ja eikä menty niin heittäyty aivan vetämättömäks, istuimeen kun sain ja mentiin hakee esikko niin johan oli enää lantiovyö osuus missä oli, muuten retkotti auton penkillä pois istuimesta, kiukuissaan puri esikkoa niin et isosiskolla tuli rystysistä verta, repi hiuksista vaik kuinka esikkokin yritti sitä rauhoitella, kotitiellä pääsi istuimesta pois niin et pelkät haalarit jäi sinne ja sisällä potki ja hakkas ulko-ovea ja lopulta hakkas päätä laattalattiaan et siitä se mustelma. Vaik kuinka yritit rauhoitella, mikään ei vain auttanut ja lopulta jätettiin neiti kuistille niin eikös sit painanut pihalle pelkissä sukkahousuissa. Sit nappasin likan ja vein pinnikseen niin ei mennyt kuin hetki kun kuulu et äiti, mennään alas ja taas oltiin ei mitään 0,5h itkuraivarikohtausta oisi ollutkaan :) Tuli niin elävästi meidän esikko mieleen, vaikka siitä onkin 15v jo mutta sillä vaan oli samanlaisii kohtauksia 2v tietämissä, huoh.... Neitillä todella sitä omaa tahtoa ja mistä muusta perinnyt kuin meistä vanhemmista, meillä molemmilla välillä aika kova tahto ja jos asiat ei mene putkeen niin ..........

Nyt siis päivän rauhaisa hetki, neiti päikkäreillä kun aamu oltiin uimassa niin uni maistuu sen jälkeen ;) Pitäisi mennä varmaan pesee nuo olkkarin ikkunat jospa sinnekkin saisi vaihdettua verhot :)

Jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 24+2 :heart:
 
Varovasti palaan taas tälle puolelle.. Petitenä siis ketjun alkupäässä olin mukana kevään ja kesän. Plussasin viikko sitten ja epäuskoisena edelleen roikun jossain vauvakuumeen ja odotuspuolen välimaastossa :whistle:
Helpolla ei oo tääkään odotus alkanu, eilen taas istuin päivystyksessä hakemassa antibiootteja ja tänään aamulla vuotelin vähän verta. Mutta odotellaan ja toivotaan parasta, viikkoja pitäs olla mun laskeman mukaan 4+6. :heart:
 
Enkelinäiti toivotaan että kaikki kääntyisi parhain päin ja pääsisit nauttimaan tästä raskaudesta :hug: Teillä niitä vastoinkäymisiä on ollut ihan riittävästi, liikaakin :hug:
Kovasti jaksuja ja pienelle vauvaliimaa :heart:
 
Kiitoskiitos :hug: Pahoinvointi jo selkeesti nostaa päätään ja antibioottikuuri taitaa sitä pahentaa. Mutta tietääpähän olevansa raskaana :heart:
Varasin jo ultra-ajankin 3 viikon päähän,missä katotaan istukan sijainti. Hui kun alkoi jännittää, 3 viikkoa sujahtaa varmasti aika äkkiä :eek:

Mukavaa keskiviikkoista aamua kaikille :wave:
 
Enkelinäiti :hug: ja toivotaan,että tällä kertaa asiat sujuis hyvin.

Ävm70 lohduttaa,ettei mulla ole ainoosti voimakastahtoinen persoona taloudessa.Jaksuja uhmis-neidin kanssa :hug: Mukavaa odotusta.

Kaikille mukavaa masun kasvattelua =)
 
Enkelinäiti, peukkuja pidetään täällä pystyssä oikein kovasti onnellisen raskauden puolesta :). :flower:

Nopeasti tästä töiden lomasta piti päivittää, että aamukampa on kaivettu esiin äippäloman alkamisen osalta. Tuosta se löytyy suklaakalenterin vierestä :D. Nyt aamukampa näyttää noin 25 arkiaamua. Huh ja voi, nyt alkaa riittää nämä pitkät päivät, selkä ei kestä yhtään tätä päätteen edessä nyhjäämistä.

Olisin voinut Mino miestä lainata pariks viikkoa kun oma äijä oli työreissulla, mutta tänään sitä omaa odotellaan takaisin puolen yön jälkeen. :heart: Sen verran on ikävä ollut, kun käytännössä mies on 3 viikkoa kotoa pois ollut eri työreissujen takia, että halatkaa vaan niitä rasittavia(kin) miehiä kotona ja olkaa onnellisia että ne vierestä löytyvät, ja sanokaa niille että juu kulta, olet ihana, rakastan rakastan ;) :D. Nimimerkillä yksinäinen vielä muutaman tunnin :D.

LK 27+5
 
Huomenta :flower:

Toivottavasti pysyt joukoissa Enkelinäiti, Tervetuloa :heart:

Neuvolassa käytiin ja huomasin vasta kotona, että minkäänlaisia esitteitä en saanut, eikä korttiin myöskään laitettu kaikkia tietoja, esim. lähtöpainoa :LOL: Neuvolatädin paikalla oli sijainen, ja kohelsi verinäytteiden kanssa niin, että mietin vieläkin menevätkö näytteet edes oikeaan paikkaan :D Taisi olla hermostuneempi kuin minä? Tosin alaverenpaineeni huiteli sataa... :( Kotona kaivoin oman mittarini esiin, ja se tyytyväisenä antelee minulle normipaineita.. Joulukuun ensimmäinen päivä pääsen sitten kurkkaamaan masuun :heart: Odotan NIIIIIN kovasti sitä!

Ävm70 Mulla on täällä kanssa 2-vuotias, itkukohtauksineen aivan vallaton. Huh! 3-vuotiastani pidän kyllä vielä hurjempana tapauksena! Hää kun osaa jo sanallisestikin taistella :x Joskus leikillä sanonkin, että kun lapset täyttävät sen 2, voisin antaa heät väliaikaisesti hoitoon aina sinne 5v asti..... :ashamed: Ja nyt masussani kellii jo kuudes tuleva 2-vuotias. Käsittämätöntä kuinka me äidit aina jaksamme vaan!

Ai niin, LA aika siirtyi kaksi päivää aikaisemmaksi, mutta odotan omaa neuvolatätiä ja ultraa, jossa saan varmistuksen ;)

Oliivitar ja Heppuli 10+6
 
Huomenta!

Ihana kuulla et täällä on muitakin jotka taistelevat näiden 2v ikästen uhmiksen kanssa, lohduttaa. Esikko jo kyselikin ykspäivä et -äiti, miten sä jaksat? Niin totesin et sä olit vielä pahempi ;) Onneks noi kohtaukset menee suht nopeesti ohi eli kestävät sen 0,5h yleensä vaikkakin jokapäiväistyneet :ashamed:

Eilen olin pikkuneidin kanssa 4H.n 80vuotis-tapahtumassa, niin yksi ohjajista onnitteli et "Onneks olkoon, teille on tulossa Jouluvauva " Kyllä sitä nolotti kun sanoin et maaliskuun puolesvälis LA :D Toinen totesi et joko sä alotat lomailun eli kuvitteli myös et mulla LA ihan just et taidan mä olla aikasta valas jo =) Mitäs tää on sit maaliskuussa :ashamed: Tottahan se on et olen paljon isompi jo nyt mitä pikkuneidistä eli masukokoni johtaa harhaan ;)

Meillä taas tänäänkin ohjelmaa iltapäivästä-iltaan kun ensin mennään kummityttömme syntymäpäiville, sit joulukadunavajaisiin mut sitä ennen houkuttais mennä kirkkoon kuuntelee ja laulaa niitä lasten kauneimpia joululauluja ;) et katsotaan mitä ehditään kun nuo synntärit on eri paikkakunnalla et ajomatkaa lähes tunti/suunta ;) Katsotaan miten pikkuneiti jaksaa mut onneks se pystyy ajomatkat vetää päikkäreitä. Eilenkin tosiaan oltiin tuolla 4H- tapahtumassa koko päivä ja todella reipas jaksoi olla. Aamulla mentiin jo puol 9 et ehdin täyttää ja päällstää kakut ja sit kahvituksessa, mitä välillä käytiin ulkona nuotiolla. Kotiin päästiin vasta 3 aikaan eli jätin sit suosiolla menemättä meidän keskimmäisen salibandypeliin katsomaan kun sanoinkin et pikkuneiti pitää saada nukkua päikkärit mut sit kun kotona riisuin haalarit et ei olis niin kuuma nukkuu kuistilla rattaissa niin siinähän oli sit hepuli valmiina :ashamed:

Mut nyt se meidän uhmisneiti huutelee tuol pinniksessä et äitii, nukkuaa, tuu hakee pois :D Palaillaan, jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen"25+1
 

Pakko hehkuttaa, Anteeks :ashamed: oltiin aamulla jälleen pikkuneidin kanssa uimassa ja tänään se jo ui ilman että pidin sormista kiinni niillä rannekellukkeilla siinä lasten altaassa :D Perjantaina vielä sai hepulin ja alko huutaa heti jos päästi irti! Mä oon niin ylpee mun pikkuneidistä, ikää siis 2v2kk!!! Ollaan siis alotettu 3kk iässä ihan itteksemme kun emme aikanaan mahtuneet vauvauintiryhmään ;)

Huomenna siis neuvola ja silloin sit lisää kuulumisia ;)
Jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 25+2 :heart:
 
Neuvolakuulumiset; Pissassa protskut plussalla eli aamulla näyte läbraan, paineet 141/85, paino noussut 900g/vko :ashamed: eli nyt siis tullut jo 10kg :eek: :'( Lääkärikin totes et painoa tullut tosi reilusti jo nyt :ashamed: Sf mitta tasottunut, nyt 25cm, mut silti siel yläkäyrällä mennään. Huomiselle varattiin aika sit sokerirasitukseen et täytyy nyt toivoo et siinä edes kaikki arvot ok :ashamed: Masentaa, itkettää :ashamed: :'( :'(

Jaksuja teille kaikille!
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 25+3 :heart:
 
Tervehdys kaikille!

Vilhelmiinan onnellinen odotus päättyi viikko sitten torstaina 26.11. kun monen mutkan jälkeen kiireellisen sektion avulla saatettiin maailmaan pieni poika, 50 cm ja 3305g. Maailman ihanin otus! :heart: :heart: :heart: Me molemmat voimme hyvin, minun leikkaushaavani vaan on tosi kipeä, ja harmittaa kun liikkuminen on niin vaivalloista, mutta onneksi mies aloitti isyysloman heti. Yhdessä nyt opetellaan uutta, ihmeellistä arkea! ii =)

Taidan nyt siirtyä tuonne 30-40v-äitien puolelle palstailemaan; toivottavasti "nähdään" siellä! Hyviä vointeja ja onnellista odotusta kaikille, ja hyvää joulun odotusta!

Vilhelmiina73 ja Poika :heart:
 
Oikein paljon onnea Vilhelmiinalle pojan syntymän johdosta! :heart: :heart:
Hyvä, että kaikki päättyi kuitenkin hyvin. Muistan, että olin aika kipeä sektiosta vaikka oli perätilan takia suunniteltuna kun jäppisen sain.Mutta oli se sen kaiken arvosta! Mukavaa vauva-arkea teille! :heart:

*POKS* 10+0 :eek: Nonni nyt on kaksilukuinen viikko alkanut...HUh. Aamulla lensi jugut ja mehu kaaressa kun joku haju kävi nenuun :headwall: :x Ellottanut on tasaseen koko ajan.
15 pvä sitten np ultraan.Toivottavasti kaikki on hyvin.:/

ÄVM70: :heart: :hug: Kovasti jaksuja ja tsemppiä. Miten meni sokrurasituksessa?
 
Vilhelmiina

Mino Onnittelut poksumisesta :heart: Eihän tuohon ultraankaan ole enää kauan :hug: vaikka siltä tuntuukin mut päivät menee nopeesti ;)

Terkka soitti eilen iltapäivällä siitä seuraavasta neuvola-ajasta ja samalla sainkin sit jo sokeritulokset sekä pissatuloksen jonka jo tiesinkin et puhdas oli ollut kun aloin kyselee sitä siinä labrassa kun viimestä kertaa otti verta et valmistuuko huomiseks niin totes ettei saisi sanoo mut kertoi kuitenkin et pikatulos nega eli puhdas =) Sokeritkin ihanteelliset, paasto oli 3,8 tjt. 1h arvo alle 6 oliko 5,6 tjt. ja 2h 6,8 kun sen rajahan on kuulemma 10 =) Eli painoni nousu ei johdu sokereista eli vaan liikkumattomuudesta ja syömisestä :ashamed: Ens perjantaina jälleen neuvola kun tuo verenpaine oli kohollaan mut uskon et johtui siitä kun olin juuri käynyt vaa'alla ja mulla jotenkin hitsas mieles kiinni toi painonnousu :ashamed:
Kävin mä sit rattaiden ja koiran kanssa eilen ja tänään iltapäivällä lenkillä ja hyvältä tuntui, lisäks aloin pitää ruokapäiväkirjaa niin tuleepahan tarkkailtua tuota syömistä paremmin, ainakin nyt ensviikon neuvolaan asti et sit taas näkee et auttaako painonnousuun vaiko ei.
Pidin aikanani samanlaista kun aloin tarkoituksella painoani pudottaa ja jännä miten sitä sit jättääkin jonkun suklaapalan ottamatta kun rehellisesti sen sit kirjaan itselleni ylös ;)

Jaksuja teille kaikille! :hug:
Hieman jo valoisimmin mielin ävm70 ja "pikkukakkonen" 25+5 :heart:
 
35 v +odottajat, vol 4
Tervetuloa mukaan kaikki 35-vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat sekä kaikki jo tästä pinosta synnyttäneet :wave:

Linkki ensimmäiseen pinoomme;
http://kaksplus.fi/keskustelu/t866571

Linkki toiseen pinoomme;
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1096321

Linkki kolmanteen pinoomme;
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1261126


ODOTTAJAT



HELMIKUU 2010

Piipiäinen...35v...viides...la 10.02.10

Lintukoira...35v...ensimmäinen...la 21.02.10


MAALISKUU 2010

äiti vm70...39v...neljäs(t-92,t-94,t-07)...la 13.03.10 K-HKS


HUHTIKUU 2010

TOUKOKUU 2010


KESÄKUU 2010

n35...35v...??......la 10.06.10

Oliivitar...38v...Kuudes...la 20.06.10

Minotckin...37v...toinen(t-00)...la 29.06.10

Pähkinäsuklaa-73...??v...ensimmäinen...la ??



HEINÄKUU 2010


tyhmäblondi73...36v...toinen...la 06.07.10

Onnellinen x5...35v...viides(2v,7v,13v,14v)...la 08.07.10

amati...37v...seitsemäs...la 15.07.10





SYNTYNEET



TOUKOKUU 2008

vappuvauvan äiti...40v...toinen(t-04)... :heart: tyttö 04.05.08 :heart:


KESÄKUU 2008

Miina70...38v...kolmas(p-94,p-96)... :heart:tyttö 17.06.08 :heart:

ansku71...37v...kolmas(p-01,p-06)... :heart:poika 18.06.08 :heart:


HEINÄKUU 2008

anjamarita...39v...ensimmäinen... :heart:tyttö 25.07.08 :heart:


ELOKUU 2008

säihke ...37v...kolmas(t-01,p-03)... :heart:poika 12.08.08 :heart:

Äiti-66...41v...neljäs(t-98,p-00,t-05)... :heart:poika 20.08.08 :heart:


MARRASKUU 2008

sarppa70...37v...ensimmäinen...:heart:poika 02.11.08 :heart:

Kisse...37v...neljäs(t-00,p-01,p-07)...:heart:tyttö 14.11.08 :heart:

Czarina...40v...ensimmäinen...:heart:poika 17.11.08 :heart:

Neeanäiti...41v...kolmas(p-03,t-06)...:heart:tyttö 18.11.08 :heart:


JOULUKUU 2008

minnihiiri68... 39v... ensimmäinen... :heart:tyttö 13.12.08 :heart:

nevi...40v...viides(t-89,p-92,t-95,t-06+lainat-93)...:heart:tyttö 16.12.08 :heart:

janttu672...36v...ensimmäinen...:heart:tyttö 29.12.08 :heart:

akkamänty...40v...ensimmäinen...:heart:tyttö 30.12.08 :heart:


TAMMIKUU 2009

Piiloblondi...43v...ensimmäinen...:heart:tyttö 02.01.09 :heart:...3040g/48cm

sini-sissi...35v...toinen(t-94)...:heart:poika 22.01.09 :heart:...3540g/51cm

lilli70...38v...ensimmäinen...:heart:poika 27.01.09 :heart:...3558g/51cm

mantana...40v...toinen(t-04)...:heart:poika 30.01.09 :heart:...4545g/53cm


HELMIKUU 2009

nimiko...36v...ensimmäinen...:heart:tyttö 12.02.09 :heart:...3255g/49cm

bonbon...36v...toinen(t-07)...:heart:tyttö 15.02.09 :heart:...3830g/51cm

prilli...37v...kolmas(-01,-02)...:heart:poika 17.02.09 :heart:...4560g/50,5cm

Maami68...40v...toinen(p-94)...:heart:poika 18.02.09 :heart:...3795g/52,5cm

Riituli...40v...toinen(p-06)...:heart:poika 19.02.09 :heart:...3325g/52cm

Seranzu...37v...kolmas(p-94,t-97)...:heart:poika 24.02.09 :heart:...4745g/52cm


MAALISKUU 2009

Zantra...37v...toinen(p-06)...:heart:tyttö 12.03.09 :heart:...4010g/50cm

Lis69...39v...toinen(p-07)...:heart:poika 19.03.09 :heart:...3005g

mimuli...42v...neljäs(?)...:heart:poika 31.03.09 :heart:


HUHTIKUU 2009

Ninu...39v...neljäs(p-,t-,t-)...:heart:poika 17.04.09 :heart:...4245g/52cm

mamma67...42v...viides(t-19v,t-17v,p-15v,t-11v)...:heart:tyttö 23.04.09 :heart:...3470g/51cm


TOUKOKUU 2009

Aurora72...35v...neljäs(-94,-98,-00)...:heart:tyttö 27.05.09 :heart:...4280g/51cm

Tari...36v...neljäs(p-03,t-04,t-07)...:heart:poika 30.05.09 :heart:...3720g/49cm


HEINÄKUU 2009

Äiti-Kengu...35v...viides(p-96,t-98,t-05,p-07)...:heart:tyttö 01.07.09 :heart:...3390g/50,5cm

Mansku72...?...toinen(p-07)...:heart:tyttö 10.07.09 :heart:...2880g/48cm


ELOKUU 2009

SpookyMama...36v...kahdeksas(t-92,p-95,t-97,t-00,p-04,p-07,t-08)...:heart:tyttö 11.08.09 :heart:...3520g/51cm

Sinderella...36v...viides(p-00,p-03,t-05,t-08)...:heart:tyttö 17.08.09 :heart:...4250g/51cm


SYYSKUU 2009

Olkkis74...35v...toinen(t-8v)...:heart:poika 10.09.09 :heart:...4300g/52cm


LOKAKUU 2009

Aurinko73...36v...ensimmäinen...:heart:tyttö 04.10.09 :heart:...3825g/51cm

Tiila...35v...toinen(p-08)...:heart:tyttö 26.10.09 :heart:...3570g/??cm


MARRASKUU 2009

Zera...41v...kolmas(t-90,p-93)...:heart:tyttö 12.11.09 :heart:...3910g/51cm

Vilhelmiina73...36v...ensimmäinen...:heart:poika 26.11.09 :heart:...3305g/50cm

Kuiskaten...35v...neljäs(?)...:heart:poika 28.11.09 :heart:...3205g/50cm

Pajunen...36v...ensimmäinen...:heart:poika ??.11.09 :heart:


KADONNEET LAMPAAT


leeloo...36v...ensimmäinen...la 02.12.08

iinius...36v...ensimmäinen...la 23.12.08

tuttelitar...39v...kuudes(p-97,t-98,p-05,p-06,t-07)...la 13.01.09

nokko...36v...kolmas(?)...la 20.01.09

päivänkakkara67...41v...(?)...la ?.03.09

Jepuliisa...41v...kolmas(p-01,p-04)...la 30.03.09 PHKS

kiiltis...35v...ensimmäinen...la 23.03.09...poika tulossa KOS

super-leijona...36v...yhdeksäs(p-91,p-93,p-95,t-98,p-03,t-05,t-06,t-08 )...la 13.08.09

tuu-tikki...36v...kolmas(p-04,p-05)...la 26.08.09 KOS tai kät/H

Brunette73...35v...ensimmäinen...la 28.08.09

Desa74...34v...toinen(t-12v)...la ?.09.09

maijamette...38v...toinen(t-04)...la ?.09.09



MENETYKSEN KOKENEET


:hug: diddlina :hug:

:hug: Lumi-Marja :hug:

:hug: einiinvaan :hug:

:hug: 4-kerroksen väkeä :hug:

:hug: Rouva Pikkumyy :hug:

:hug: hyrinä :hug:

:hug: Siiri S :hug:

:hug:meriaani:hug:

:hug:Sapfo:hug:

:hug:happihyppy:hug:

:hug:petite:hug:



Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

E-KKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KOS = Kätilöopiston sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus
 
Onnea Vilhelmiina!!!!!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Mullakin oli ÄV70 sokerirasitustesti, itse asiassa tänään aamulla, tulokset kuulen vasta parin viikon päästä neuvolassa. Sain toisen appiukon sukan valmiiksi siinä odottaessa :D. Olipa melkoinen olo päivällä testin jälkeen. En tiedä tuleeko teille muille huimausta ja paha olo jos syö ison pussin karkkia kerralla. Nyt tuli iltapäivästä vetelä ja tyhjä olo, ihan kuin olisi vetänyt 2 pussia karkkia kerralla huiviin. Eipä töiden teosta tullu mitään... Pidin siis loppupäivän pelkkää sähköpostipäivystystä päällä.

Jahans, jatkan joululehden lukemista ja sohvalla löhöilyä... Vointeja ja viikonloppuja!!

LK 28+5
 

Yhteistyössä