millipilli kiva sänky.
Ite tykkään kans noista Brion sängyistä. Tosin ite en halunnu laskettavaa laitaa, niin ostettiin Brio Basic sänky (onhan siitä jo aikaa).
Se Basic on edellisestä mallistosta, vastaa Onea. Mut basicissa oli jotenki nätimpi se ruskea puusävy, sopii meidän pähkinänvärisen sängyn kanssa.
Vuffi jee ku saat perhettä sinne viihdyttää!
Mä jotenki luulin että sä olet joku hirveen nuori odottaja (en tiedä mistä mielleyhtymä tuli), mutta et taidakaan olla ihan parikymppinen jos vanhimmat lapset on jo teini-iässä.
Jaksamista makaamiseen.
Raskaudesta yleensä vielä... Mä oon tainnu olla tähän mennessä kyllä aika hyväkuntoinen odottaja, ettei ole mitään kummempia kremppoja ollu, mut vaikka alussa oksensin varmaan pari kuukautta oikeastaan joka päivä, niin jotenkin senkin on jo unohtanu. Vaikka välillä närästää ja masu sattuu nukkuessa ja kaikkea tällasta pientä on niin on se möyrintä siel mahassa niin ihanaa, että nyt jo sanoin miehelle että ihan raskausajan(kin) takia pitää ainakin toinen vielä hankkia. Ei kyl heti perään, vaan haluan että saa vähän odotella taas tätäkin vaihetta.
Ja nauttia ihan täysillä ensimmäisestä vauva-ajasta.
) .) Käytiin TYKSissä katsomassa serkun vauvaa. Kun ei oltu vierailuaikaan liikkeellä, niin he tuli sitten pienen kanssa siihen hissiaulaan ja mulle tarjottiin heti pientä syliin. Voi voi voi kun se oli tosiaan pieni. :heart: Ihanaa pientä ininää piti ja maiskutti suutaan. Ihan mahtavaa ajatella että enää kolme kuukautta niin on oma samanlainen sylissä. Paitsi että meillä on erimerkkinen.
hauskasti heti sain kauheet neuvot, että mies ehdottomasti synnytykseen mukaan että se on niin mahtava kokemus miehellekin ja että kannattaa mennä suihkuun, että hällä ainakin auttoi ja että ponnistusvaihe on kiva kun tietää että se on kohta jo ihan ohi.
Sit käytiin tutuilla kahvilla sen jälkeen. Sain "vähän myöhäisen" valmistujaislahjan (valmistuin muusikoksi viime keväänä..), yhden toivelaulukirjan lisää kokoelmiin.
Nyt mulla on niitä jo seitsemän, haluan kaikki.
Sisältää niin sikana sellasia hyviä käyttöbiisejä mitä voi soittaa vaikka missä iltamissa ja laulella.
Jee.
Nyt onki sit loppuilta ihan vaan lököilyä. Pitäisköhän vilkaista tenttikirjoja?
Laala ja Punkero rv28+4