*HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

Sanni-Maria tuo on niin tuttua, miten tulee Alkossa rikollinen olo, niinku olis ehkä ikää 17 tai jotain. :LOL: Kauheesti yritän vetää mahaa sisään ja olla niinku ei mitään vaikka siis mitä nyt olen raskausaikana alkossa käyny niin ihan oon miehelle ostanu joskus yllärioluen ja kans yhden konjakkipullon isyyspakkaukseen! :LOL: Ite en oo muuten tosiaan juonu suullistakaan alkoholia raskausaikana. :)
 
Outison, mä olin Myllys käynyt, eilen siellä oli mammafarkkui kahta tai kolmea mallia, tosin koot vähissä. Ne alepaidat nyt olikin, no, enpä taida edes sanoa. :x Yhä kyl ihmettelen, miks suurin osa henkkamaukan mama-paidoista on 3/4-hihaisia. Kuka siellä on keksinyt, ettei raskaana oleva tarvitse täyspitkiä hihoja edes talvella??? Mä oon nyt päättänyt pärjätä näillä vaatteilla mitä on. Jos eivät mahdu päälle, niin sit pysyn kotona.

Ens viikonloppuna olis kaverin vanhemman pojan 3 v-synttärit tarjolla, sinne tulee ainakin yks toinen odottaja vieraaksi, ihan mukava juttu. Raahaudunpa siis sitten ihan sinne pääkaupunkiin asti. Tulee samalla käytyä vanhempia moikkaamassa kun sillä suunnalla asustavat.

Sanni-Maria ja Laala, sama fiilis ollu täälläkin kun oon sen kaks kertaa mahan kans alkoon pyörinyt. :D Hassua, kun ite tietää, ettei ole itselleen juomia hakemassa.

Tulipa sit tänään pistettyä kolme tonnia rahaakin menemään, ostettiin uuteen taloon lattiamateriaalit. Eipähän tarvi tässä kuussa muuta sit ostaakaan...

ventti + viuhti 30+4 vielä hetken...
 
emmä muuten menis näin ison masun kanssa hammaslääkäriin mutta on pakko.. lohkes sillon jokunen aika sitten se hammas ja siinä on nyt vaan väliaikanen lääkepaikka ja se täytyy vielä korjata. ja kuulemma pystyvät sen tekemään puoli-istuvassa asennossa ja välillä on mahdollisuus nousta ylös jos pahaa tekee. onneksi

ja viikot poksuu taas.. tarttis lähtee lasten kanssa hoploppiin.. meno taas niin villiä kotona että kaatuu seinät :eek:

Nellah ja 31
 
Vuffi Voi ei!En ollut ees huomannut että sairaalaan olet joutunut... :hug:

Eikö täällä kukaan muu oo jo ihan kypsä tähän raskaana oloon??!!
Mulla on niin paljon kaikkia vaivoja koko ajan etten kestä enää...Ahdistaa tää maha,tuntuu että vauva ois liian iso sinne ja se on koko ajan jotenki kipeesti siellä.Ei pysty nukkumaan,väsyttää koko ajan.Kävellä ei pysty normaalisti kun alkaa heti pistää mahaa.Selkää särkee ihan pirusti ja koko ajan on niiin kuuma!!Olikohan siinä jo kaikki :/
Sanoin miehellekin että seuraavan kerran kun saan tietää että oon raskaana alan varmasti itkemään kun tiedän mitä kauheuksia on tiedossa seuraavat 9 kuukautta :eek:
ValiVali.

Misstar ja viikkoja ONNEKS jo 31+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja misStar:
Eikö täällä kukaan muu oo jo ihan kypsä tähän raskaana oloon??!!
Mulla on niin paljon kaikkia vaivoja koko ajan etten kestä enää...Ahdistaa tää maha,tuntuu että vauva ois liian iso sinne ja se on koko ajan jotenki kipeesti siellä.Ei pysty nukkumaan,väsyttää koko ajan.Kävellä ei pysty normaalisti kun alkaa heti pistää mahaa.Selkää särkee ihan pirusti ja koko ajan on niiin kuuma!!Olikohan siinä jo kaikki :/
Sanoin miehellekin että seuraavan kerran kun saan tietää että oon raskaana alan varmasti itkemään kun tiedän mitä kauheuksia on tiedossa seuraavat 9 kuukautta :eek:
ValiVali.
:wave: :wave: täällä ollaan jo aikas kypsänä tähä oloo!!!!
Mie sanoin ukolle kans yks päivä et seuraavaa lasta jos mie rupeen sit joskus ehdottelee, ni MUISTUTA millasta herkkuu se oikee olikaan!! :LOL:

ziki ja "mimmi" 28+1
 
mammanen kyseli onko mulla lapsia ennestään. Joo on kolme kaksi jo teini iässä mutta nuorimmainen 3,5 vuotias.
Tänään koetaan mun kolmeviikkoisen sairaala olon tän hetkinen huipennus, mies ja nuorimmainen saavat tulla yökylään. Ihania hoitsuja. =) Poika on aivan täpinöissään pakkaamassa reppua mukaan vaikka vasta aamu onkin ja mä oon aivan täpinöissä kun saa edes osan perheestä viereen yöksi. =) =)

Kypsänäkö tähän raskaana oloon. :whistle: Ehkä hieman tai ehkä hiemankaan vaan tää on aivan ... piip. Tuossa just eilen muiden mammojen kanssa juteltiin, että missä on ne jotka hehkuttaa että on aivan mahtavaa olla raskaana.
Mut silti nyt neljättä kertaa tässä tilassa et taitaa vissiin olla päässä vikaa :LOL:
Vaan nyt on kyllä viimeinen kerta. ( näin kyllä tokasin jo kolmannenkin kohdalla ;) )

Vuffi
 
Mä kyllä nautin tästä raskaana olosta kaikista vaivoista huolimatta. :ashamed: Samoin oli jo esikoisen aikaan. Ja mitä isompi maha mulla oli sitä "ylpeämpi" mä siitä olin, samoin on nyt. :snotty:
Ja jotenkin haikealta tuntuu että kohta tää raskausaika on ohi, mutta sitten alkaa uusi ihana vauva-aika. :D

Ihanaa että Vuffi saat miehen ja nuorimmaisen sairaalaan yöksi. :)


Ruttana & Beanie 31+3 :heart:
 
HeipS!
Ihan alkuun mun on pakko hehkuttaa, että me saatiin kämppä!ollaan siis asuttu minä,mies,poika ja kissa 45m2 yksiössä ja nyt saatiin sitten 61m2.muutto olis helmi-maaliskuun vaihteessa ja maanantaina allekirjotetaan paperit niin kaiken pitäs olla selvää. :D :D :D synnäristä 0.5km.mut neuvola taitaa vaihtua..

hammastoktorilla kävin 14 pvä. mulla on noitten ienten kanssa ollut ongelmia esikoisen synnytyksen jälkeen (joku hormoonien aiheuttama ientulehdus jota hoidellaan vieläkin) ja sain uuden ajan huhtikuulle, mun lasketulle päivälle =) tosin sanoi että peruuta vaan jos siltä tuntuu.tai et muuten pääse.

painoa on tullut sellanen 8-9kiloa..ja samoin kuin esikoisen raskaudessa näytän lihapullalta neljällä tikulla, enkä perävalaalta.

vaatteista mulla menee samat kuin raskauden alussa ja ennen sitä.pari reilumpaa paitaa olen ostanut, siis niin että venymis varaa on, mutta nekin normi vaate puolelta..käytän siis lantio farkkuja.edellisessäkin mahtui omat vanhat vaatteet loppuun asti.

Tässä raskaudessa oon viihtynyt paremmin kuin ekassa,johtuen siitä ettei oon niin paljon kränää kropan suhteen luultavasti johtuen siitä että oon nyt kotona ja jumpassa käyn vain kolmesti vkossa.ei rasitu liikaa.
=)
joku valitteli pahaa oloa eteenpäin kumartuessa, täällä samaa ollut jo jonkin aikaa, yksi kerta joogailin aamupala kurkussa aurinko tervehdyksiä, ei kauheen herkku elämys :D

vkonlopun jatkoja kaikille, ihana ilma.voimia myös vuffille :hug:
 
AAM
iltapäivää... :wave:

) . ) tehokasta toimintaa ollut taas meillä sahasin ukon kanssa polttopuita pienmmiks jotta mahtuvat meidän saunanpesään semmoi megapitkiä halkoja ko tuotaiin landelta :xmas:
ja sitä ennen kävin uhmaisen kaksivuotiaan kanssa pulkkaretkellä veljen ja vaimonsa luona ja käväsitiin mäessä hetki kunnes muksulla paloi pinna ja halusi pois (vollasi parka koko matkan kotiin :( ) .. olis niin mielellään mun sylissä mennyt mutta.. :headwall: ei van toinen usko että mamma ei saa kantaa enään vaikka pystyisinkin.. no nyt nukkuu tuolla toista tuntia..

Vuffi ihanaa yövieraita :) :hug:

Tutsa *ihailee sun kuntoiluintoa* :) ja onnea sunnosta :hug: ihanaa...

Raskaus yleensä : Voi kuulkaa kyllä se on niin että ei tää raskaana oleminen mitään juhlaa ole pahoinvointeineen ja selkä/turvotus/pimppa/ ja muine kipuineen mutta kyllä sen kestää palkinto kun on niin mieleinen ja sitä mahaa voin vannoa että tulee hetkeksi ainakin ikävä.. mulla tuli varsinkin niitä liikkeitä ja möyrintää :heart: voi että :(
mut senkin unohtaa sitten :|

Musta tää on loppupeleissä helvetin lyhyt aika minkä nainen kantaa (10kk)..
ja miettii miten täydellisen paketin sieltä tussusta ulos vääntää tai saa.. ja mikä työ joillakin on ensin saattaa se alulle niin :kieh: :headwall: :headwall:
ei ollut tarkoitus olla saarnaava ! :D ei tää sillei juhlaa olekaan mutta kuten Ruttanakin niin ylpeänä mutta raihnaisena kannan mahani ja loppuun asti ja laitoksella kun olen kivuissa niin syyttää saan itseäni tiesin mitä kipujen tulema pitää :p !! ja ensisynnyttäjät sitten voi sanoa jaksaako/tahtooko toista useampaa kun on koettu vauvan ensirääkäisyt korvilla :'( :D :hug: kyllä siinä itku tulee..

Am & hippunen 29+5 :heart:
 
laala mä kanssa ihmettelin kun kauhisteltiin painon alkavan kutoslla :eek: mulla alkaa kasilla ja pahaa vauhtia menossa ysin puolelle :ashamed:

alkossa kävin minäkin hakeen mihelle kirkasta isyyspakkaukseen. kysyi vielä paperit :eek: ehkä ajatteli että käytän tekosyynä mun paksua olemusta ja yritän saada viinaa :D no, onhan ikää "jo" 22v.

raskaana olo kokonaisuudesaan on yhtä piinaa ja tuskaa, silti on ihaniakin hetkiä! mua pelottaa kaikki ja ajattelen aina pahonta. taskausaika ei todellakaan ole ollut helppo, ja tuskin tästä hekpottaa yhtään. kyllä aika loppujen lopuksi on nopeasti mennyt. voi kun sitä osaisi luottaa omaan kroppaan ja olla huoleton, niin olisi tämä odotusaikakin paljon rennompaa.. mutta stressaaja kun olen, ei voi mitään :D

vuffille jaksamisia!! kiva että saat yövieraita :D toivotaan että tyypit jaksaa masussa vielä pitkään :saint:

eilen oli pienet mammajuhlat ja oli kivaa :D muutenkin koko päivä meni touhutessa, niin tuntui ettei kaveri paljoa liikkunut. sama juttu yöllä ja tänään :/ kyllä se äskön veti taas 10 minuutin jumpan, mutta taas on hiljentynyt ja tämä mamma huolissaan :ashamed: ylläri!

ostin kahdet kengät maksoi 13 euroa/pari. oli hienot :D semmoset tennarit. yleensä oon ostanut lacostet (100,- pari ) ja nää oli ihan yhtä hienot, mustat ja valkoiset :D

tuli sitten äippäraha päätös... saan sellaset keskimäärin 870 euroa/kk käteen. JEE!! sillä sitten juhlitaankin :kieh: pikkasen pitää alkaa kiristään lompakon nyörejä |O

nyt aletaan tekeen tortilloja :p mukavaa viikonloppua kaikille!!

JJ-t ja peukkis 31+1
 
millipilli
Heipsan!

JJ-t, kiva että teillä oli kivaa eilen. Harmittaa kyllä kun en päässyt, mutta enpä viitsinyt lähteä ketään tartuttamaan... onneksi alkaa flunssa olla jo paranemaan päin.

Me käytiin äsken ostamassa vauvalle sänky kun äitiysavustusraha tuli tilille loppuviikosta. Vauvatalo Johannassa oli tarjouksessa Brion Four -sänky. Siinä oli mulle tärkeänä ominaisuutena se, että toisen laidan saa laskettua alas kahta nappia painamalla eli ei tarvi ruuvailla mitään laitaa laskiessa. Tällainen sänky siis:



Nyt syömään...

millipilli & Frank 30+6
 
Voi kun teillä tulee niin paljon juttua etten kerkee seuraamaan, ja montaa sivua kerralla lukemaan!!!

Minä oon etsiskelly tuplavaunuja, huuto.netissä ollu muutamat hyvän oloset! Turvakaukalokii ostettiin viime viikonloppuna, ekan aikana oli lainakaukalo!
Saas nähdä miten 13.pvä lääkäri tekee, kun sanoopi noista supistuksista että kyllä niitä töissä enemmän tulee, nyt kun oon pari vapaapäivää seurannu miten niitä sillon tulee... Laittaako saikulle, vai antaako olla, jos supistukset ei kohdunsuulle mitään oo tehneet...?!
 
millipilli kiva sänky. :) Ite tykkään kans noista Brion sängyistä. Tosin ite en halunnu laskettavaa laitaa, niin ostettiin Brio Basic sänky (onhan siitä jo aikaa). :) Se Basic on edellisestä mallistosta, vastaa Onea. Mut basicissa oli jotenki nätimpi se ruskea puusävy, sopii meidän pähkinänvärisen sängyn kanssa. :)

Vuffi jee ku saat perhettä sinne viihdyttää! :D Mä jotenki luulin että sä olet joku hirveen nuori odottaja (en tiedä mistä mielleyhtymä tuli), mutta et taidakaan olla ihan parikymppinen jos vanhimmat lapset on jo teini-iässä. :LOL: Jaksamista makaamiseen. :)

Raskaudesta yleensä vielä... Mä oon tainnu olla tähän mennessä kyllä aika hyväkuntoinen odottaja, ettei ole mitään kummempia kremppoja ollu, mut vaikka alussa oksensin varmaan pari kuukautta oikeastaan joka päivä, niin jotenkin senkin on jo unohtanu. Vaikka välillä närästää ja masu sattuu nukkuessa ja kaikkea tällasta pientä on niin on se möyrintä siel mahassa niin ihanaa, että nyt jo sanoin miehelle että ihan raskausajan(kin) takia pitää ainakin toinen vielä hankkia. Ei kyl heti perään, vaan haluan että saa vähän odotella taas tätäkin vaihetta. ;) Ja nauttia ihan täysillä ensimmäisestä vauva-ajasta. :)

) .) Käytiin TYKSissä katsomassa serkun vauvaa. Kun ei oltu vierailuaikaan liikkeellä, niin he tuli sitten pienen kanssa siihen hissiaulaan ja mulle tarjottiin heti pientä syliin. Voi voi voi kun se oli tosiaan pieni. :heart: Ihanaa pientä ininää piti ja maiskutti suutaan. Ihan mahtavaa ajatella että enää kolme kuukautta niin on oma samanlainen sylissä. Paitsi että meillä on erimerkkinen. ;) hauskasti heti sain kauheet neuvot, että mies ehdottomasti synnytykseen mukaan että se on niin mahtava kokemus miehellekin ja että kannattaa mennä suihkuun, että hällä ainakin auttoi ja että ponnistusvaihe on kiva kun tietää että se on kohta jo ihan ohi. :D

Sit käytiin tutuilla kahvilla sen jälkeen. Sain "vähän myöhäisen" valmistujaislahjan (valmistuin muusikoksi viime keväänä..), yhden toivelaulukirjan lisää kokoelmiin. :D Nyt mulla on niitä jo seitsemän, haluan kaikki. :D Sisältää niin sikana sellasia hyviä käyttöbiisejä mitä voi soittaa vaikka missä iltamissa ja laulella. :) Jee.

Nyt onki sit loppuilta ihan vaan lököilyä. Pitäisköhän vilkaista tenttikirjoja? :whistle:

Laala ja Punkero rv28+4
 
Jaahas jaahas. Tännehän on taas tullut tekstiä. Varoituksen sana. Multakin tulee nyt pitkä pitkä pätkä....

Ensinnäkin. Pakatkaa sairaalakassiin HUULIRASVA!!!!! Siellä kun on koneellinen ilmastointi niin se kuivattaa turkasen paljon. Ja vaikka minäkään en normaalisti käytä huulirasvaa niin osastolla sitä kaipaa todella. Eli pakatkaa se kassiin. Voi olla aikamoinen pelastus.
Tai siis aina K-SKS on

Toiseksi tulee omaa napaa. Kävin sitten viettämässä hotelliyötä keskussairaalassa. Mullahan on muutaman päivän ollut noita ylävatsakipuja. Suuremmin en niistä kuitenkaan ole huolestunut kun verenpaineet olleet ok.(130/88)
Eilen sitten tuli alavatsallekkin kipuja ja pientä vuotoa. Ei muutakuin lapset hoitoon ja äippäpolille.
Siellä ensin pitivät käyrällä ja meinasin jo hetkeksi huolestua kun ei ääni löytynyt. Mutta etsivät alavatsalta ja pikkuinen olikin perätilassa. Löytyiväthän ne sitten ja hienoa käyrää piirsi. Verenpaineita myös mittasivat ja kaikki ok. Samat kuin kotona
Virtsanäyte otettiin ja se oli muuten puhdas, vähän verta. Mutta johtui luultavasti tuosta vuodosta.
Seuraavaksi pääsin lääkärille. Ultrasi, katsoin tarkkaan kaikki nuo mun kohdun arvet. Hyviltä näyttivät. Istukka ei myöskään vuotanut. Napanuoravirtaukset olivat kunnossa samoin vauvan syke. Kaikki kunnossa pikkuisella.
Perätilassa tällähetkellä. Nyt saatiin täysi varmuus samalla että tyttö tuolla myllää. Tämä lääkäri näki häpyhuulet niin selvästi.
Painoa neidillä rv 28+5 1170g alakäyrällä kasvaa. Mutta kasvaa tasaisesti ja hyvin.
Sisätutkimuksessa näkyi vähän verta. Mutta kohdunkaulaa oli jäljellä ja suu oli siisti. Kaikki siis kunnossa sielläkin.
Vuodolle ja kivuille ei syytä selvinnyt.
Ottivat yöksi osastolle seurantaan. Mie en kyllä osaa yhtään siellä nukkua... en edes sen rauhoittuvan lääkkeen avulla.
Saipahan nauttia käyrällä olosta ja vauvan sydänäänten kuuntelusta oikein kunnolla.

Tilanne rauhoittui ja kun sekä minä että vauva voidaan hyvin niin päästiin kotiin. Ultrasivat vielä tänään uusiksi. Samoin ottivat virtsakokeen. Jos siinä jotain on niin soittelevat sitten minulle.

Nyt ollaan kotona ja otetaan rennosti. Tiistaina on neuvola ja siitä viikon päästä äippäpolilla kontrolli.
Jos kipuja ja/tai vuotoja tulee niin sitten heti uudestaan äippäpolille. Mutta toistaiseksi voi olla hyvillä mielin.

Pienihän tyttö vielä on. Mutta päivä tulee kokoajan lisää ja vauva kasvaa. Joten eiköhän me neidin kanssa sinnitellä vielä muutama viikko

Nyt teen kyllä sen että pakkaan sairaalakassin täysin valmiiksi. Jos tulee uudestaan tälläinen yllättävä lähtö ja osastolle joutuminen niin onpahan henk. koht tavaroita mukana. Eli pesuaineet, RASVA,HUULIRASVA, juomapullo, siellä janottaa myös tosi lujaa... kampa yms yms.
Pitää nyt viimeistään huomenna miettiä tuota asiaa tunteella. Ja pakata!!
Ja tosiaan voisin vinkata tuollaista sportti juomapulloa kassiin, siellä kun tosiaan janottaa ja sellaisesta on sitten helppo juoda vaikka olisi vähän heikommassakin kunnossa.


Mun kroppa on selkeästi täysin valmis jo vauvan tuloon. Herttanen kun siellä oli vauvojen tuoksuja ja ääniä. Ja näkyi vilaukselta käytävilläkin. Onhan multa tullut jo n. kuukauden maitoa rinnoista. Mutta tuolla herahti oikein kunnolla. Oikein särkee kun ovat täynnä maitoa. Tissiparat luulivat että ny on tarvetta... onneksi ei kuitenkaan vielä.


Millipilli: tosi nätti sänky teidän pienelle.

Ilmeisesti ollut puhetta teillä raskausajan fiiliksistä. Mulla vähän vaihtelevat. Pääosin minä nautin tästä ja tykkään olla raskaana. Mutta sitten kun näitä kremppoja tulee niin olo on aika väsynyt ja huolestunut. Enemmän sitä varmasti nauttisisi jos ei tarvitsisi huolehtia.
Ylä sekä alamäkiä. Mutta niinkuin muutkin todenneet. Jaksaahan sitä tämän ajan vaikka päällänseisten kun palkintona on niinkin ihana olento kuin oma nyytti.
Mutta vaikka tästä nauttiikin niin alkaa kyllä jo todella odottaa huhtikuuta ja vauvan syntymää. Eniten ehkä sen takia että sitten helpottaisi nämä krempat. Ja tietenkin myös siksi että sitten saa tämän nyytin syliinsä hellittäväksi.

Ikävä tätä mahaa tulee kuitenkin =) Johan se on moneen kertaan todistettu. Vaikka jokainen raskaus tuntuu olevan yhtä vaikea niin silti sitä haluaa lisää. Ja ei missään ole vieläkään poissuljettu etteikö joskus neljättä tulisi. Vaikka tuskin ihan heti niin käy...


Vuffille jaksamista pitkään sairaala oloon. Onko mitään toiveita kotio pääsystä? Tai siis ovatko edes arvailleet että oletko synnytykseen asti osastolla vai voitko päästä kotiin jossain vaiheessa? Mukavaa että saat sinne vähän piristystä. Toivotaan kovasti että pienet pysyisivät matkassa vielä muutaman viikon.

Sanni-Maria: meidän miehet juhlivatkin sitten samana päivänä synttäreitä. Meidän isukilla siis myös juhlat tänään... aika hiljaista kyllä ollut. Jäi kakkukin sattuneesta syystä tekemättä...


Hyvä jos Ruttanan myooman kasvu on pysynyt kurissa. Vaikka kurjahan se on aina.

SädeI hyvä että pääsitten käyrälle tarkistamaan tilanteen. Ja onneksi pikkuisella kaikki hyvin.

Nellah, oih, tulisipa joku meillekkin siivoamaan. Kauhea kaaos ja minä en nyt vain pysty tai jaksa pitää täällä järjestystä yllä. Mutta kotityöt saa odottaa. Pääasia on nyt minun ja vauvan ( ja lasten) hyvin vointi. Siivota kerkiää lopun ikänsä.

Superheppuli kurjia nuo supistukset. Hyvä jos tilanne näyttää kuitenkin hyvältä. Otahan nyt rennosti ja vältä tosissaan rasitusta.


Manzulle myös peukutuksia että supparit pysyisivät kurissa. Sulla on kyllä paino laskenut hurjasti. Mutta hyvä että silti vauva voi ja kasvaa hyvin.

Kadakille paranemisia flunssaan. Meillä on pienelle ihan tavan amme.


Dodii, miehän sanoi että tästä tulee piiiiiiiitkäääää kirjoitus. Kiva jos jaksoitte lukea. Mukavaa lauantain iltaa kaikille. Ottakaahan rennosti ja nauttikaa olostanne.

t: Solina ja pikku neiti rv 28+6
 
millipilli
Solina, tässä on ohje. Yksinkertaisesta en tiedä kun on toi selkäosuus pitsineuletta :D tai mulle ei ainakaan ihan yksinkertainen, mutta puolessavälissä jo oon!! Tai siis siinä mielessä ei oo yksinkertainen kun pitää keskittyä koko ajan kauheesti :p

http://www.novita.fi/index.php?cms_cname=neulemallisivu&nlm_id=91401

Me tultiin pojan kanssa kotiin juuri. Oltiin katsomassa miehen kiekkopeliä jäähallilla. Poitsu oli ekaa kertaa katsomassa ja oli ihan innoissaan kun isi pelas. Eli siis toisinsanoen ollaan saatu vihdoin mies kertausharjoituksista kotiin :D

millipilli & Frank 30+6
 
Zikiziki kun varmaan alkaa tekee helmikuulle meidän pinoa, niin vois vaihtaa nimeks jotain hauskempaa jos keksii. :p Siitähän oli puhetta aiemmin... :D Tai muuten tehdä jotenki supermageesti erottuvan.

Onneks mulla ei oo tän suurempia huolia...
Eiku. :D
 
Oonks mie sokeutunut vai onko vielä helmikuun pinoa olemassakaan?

Sunnuntai aamu, jolloin mun piti nukkua niin kauan kun nukuttaa niin 5 oon pyörinyt sängyssä; varttia vaille 7 nousin ja tulin tähän koneelle viilin kanssa. Huoh.
 
Tänään alkoi uus viikko sitten..29!!huomenna sitten neuvolaan!ihanaa..tosin tää viikko alkoi kyllä sellasissa merkeissä,kun kello 12 yöllä piti helsingistä lähtee hakee närästyslääkettä,kun ei enää toiminu rennie,gavisconi,ei maito..mies oli ihana ja sano,että no voiks mä lähtee hakee sulle niitä lääkkeitä niin ei sun tarvii nousta jos se tuntuu pahalta..mulla oli meinaa se että aina kun nousin tai edes käännyin sängyssä niin johan lähti hapot liikkeelle.noh,nyt sitten kokeilen tällasta kun balancid novum..auttaa kyllä,muttei ihan kokonaan.tällasta juu,ajattelin tulla kertomaan tähän kuulumiset,mieskin vielä nukkuu,mut ite en saa unta enää..
 
Huomenet kaikille taas!

Eilen taas oikein säikähin ku supisteli koko päivän.. Ja tuli jo sellasia supistuksia et päätin alkaa pakkaileen kohta laukkua valmiiks.. Tää beibi taitaa tulla eiemmin ku edelliset.. Toivon vain että pysyis 36vkoon asti sisällä et sais synnyttää oulaisissa... Siis eilisenkin istuin lähinnä ja ompelin jne joten ei johdu rasituksesta varmasti noi supparit..
Neuvolassa viimeks sanoivat että juoda vettä reilusti niin vaikuttaa supistuksiinki...

Vuffistaki oli kiva kuulla pitkästä aikaa! Ihanaa että sait läheisiä sinne!!!

Raskauden ihanuus ja kurjuus
Kyllä minä olen aina nauttinut kaikista vaivoista huolimatta raskauksista ja kaikille olen sanonut että nautikaa nyt vielä kun se masu on siinä että sitä tulee ikävä..
Minusta tuntuu että mulla on ainainen raskaus/vauva/lapsikuume :LOL: Mies vain meinas että 4 on maksimi..Mut enköhän saa siihen vielä sen yhen sijaislapsen lisäksi sitten joskus.. :p

Siivoilusta...
Meillä sitten imuri teki tenän ja ilmeisesti siksi ku hörppäs vähä vettä ku viimeks imuroin... :whistle:
Nyt pitäs sitte ostaa uus imuri heti kun on vara..Alkaa kohta pursuta korvista ulos toi harjalla ja sihvelillä siivoilu.....

Äippärahastakin täällä oli puhetta..
Olen niin onnellinen ku nyt tulee käteen jotai vähä vaja 900?/kk kun ennen mammalomalla sain ehkä sen 300-400? ja nyt kun ekaa vuotta liikettä pyöritti niin tulot oli ehkä jotai 400-500?/kk joten olkaa te töissä olleet kiitollisia siitä miten paljon saatte palkkaa.....
En ymmärrä mitä valittaa ihmiset jotka molemmat tienaa päälle tonnin/kk kun mekin on pärjätty tosi vähällä vaikka on lapset ja elukat ja omakotitalosta lainaa jne jne.. Eikä meilläkään ruoka pääse loppumaan.. En nyt halua ketään suututtaa,mutta miettikääs sitä että vähemmälläkin tulee toimeen..

Mutta ukko tahtoo nyt tulla koneelle nii pakko lopettaa...

Vaavimasu ja napukka 29+4
 
:heart: Heippa kaikille tähänkin viestimeen; enpä ole aiemmin tätä tehnyt, joten yllätys on suuri kun tämä lävähtää näytölle... :whistle:
Täällähän on roppakaupalla siunatussa tilassa olevia (välillä tää kyllä on jotain muutakin...) :'( Mulla la 29.4., mutta tulokasta odotellaan kyllä saapuvaksi jo paljon aiemmin, kuten isoveljelläään aikoinaan, tälläkin tuntuu hieman olevan kiire tutustumaan masun ulkopuoliseen maailmaan. Ihania vointeja kaikille, mahtavaa lukea toisten odottajien ajatuksia! :wave:
 
Merkkaan tässä ku tullu kymmenen sivua tekstiä edellisestä kirjoituksestani... Oon saanu vauvan vaatteet pestyä ja ovat kaapissa jo. Kaikki ulkoilukamppeet on myös kaivettu esille. Sitten pinnis kasata aikanaan. Vaunut ja kopat yms saavat odottaa tuolla varastossa vielä.

Kappas, "meille tulee vauva" toimii pitkästä aikaa...


 

Yhteistyössä