<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

nyt en kyl paremmin voi sanoo.. seiskalta heränny ja siitä asti istunu vessassa |O vatta on ihan sekasi :( nyt onneks vissii tyhjentyny kokonaa.. juilii ihan älyttömästi alamahaa.. :| mitään en kyl syödä uskalla eikä paljoo tee kyl mielikää mitää.. :( tällästä täällä.. anteeksi omanapaisuuteni :ashamed:
onneks on huomenna aamulla äitipolilla se kontrolli.. koha pääsis sinne ilman et paskoo housuu :D

ziki ja kerttu jee huomenna poksahtaa 34 täyteen!! :heart:
 
Ziki synnytyshän usein käynnistyy sillä että maha tyhjenee... :D ...no, okei voihan toi nyt olla mitä tahansa muutakin, mut jostain syystä tuli ekana mieleen! :D


) .) Viiminen oma matikantunti pidetty! Jee! :D Yks stressi vähemmän! :)

Laala ja Punkero rv34+2
 
Likka on syönyt hieman ruokaa :D :D ja rakennellut autorataa. Ihan pirtsakkaana tossa tanssii kerhotalon lopputunnaria :LOL:

Juu, ei tarttis meille mitään vattapöpöjä tullakaan. Meillä on kyllä käsidesit ja maitohapot päivittäisessä käytössä.
 
Voi kakka kun nää ongelmat seuraa nyt toisiaan. Neuvolasta soittivat just, kun se mun hemppa oli eilen sormenpäästä 95 niin kävin samalla reissulla labrassa.

Suoninäytteestä oli vähän parempi 103 Mutta on se silti siitä huolimatta laskenut, vaikka tuota rautaa syön.
Mutta otettiin myös FERRITIINI näyte. eli se vissiin mittaa koko elimistön rautavarastopitoisuuksia.
Ja se oli mulla 7 kun normaali olisi 13-150

eli anemiaa taitaa olla ja pahasti. Vaikka marraskuusta asti olen rautaa ottanut 100mg päivässä ja nyt pariviikkoa 200mg päivässä. Ja siitä huolimatta nuo vain leskeneet.

Th sanoi että se laittaa tästä tiedot äippäpolille. Jos näkevät aiheelliseksi tehdä sille jotain, tai ainakin että osaavat varautua sitä tulevaa sektiota varten. Jos verta menetän kovasti niin voi olo olla tosi heikko sen jälkeen.
Tn HB:n saa nyt vähän helpommin nousemaan. Mutta noitten kokonaisrautavarastojen täydentäminen onkin sitten pisempiaikainen juttu.


t: omanapainen Solina ja Kirppu rv 34+4
 
Hui..ompas tekstiä..

KOtiuduin juuri äitin tyköä ja olen kyllä onnellinen kun jaksoin siskon kanssa tehä tosi reippaita lenkkej[/b]ä koirien kanssa.

Nuuttikyllikille onnea aivan hirveesti :flower:

Solina;mä ylläri stressasin jo tosta +/- ko tähän asti ollut vaan pelkkää plussaa.Toki mulla oli siis sijainen joten en oikeen tiiä merkkasko se eritavalla.Kun se sai mun sf-mitan kasvaneeksi 2vkon aikana 5cm :kieh: Ja kun painoakin oli vähän lähtenyt.
Ite en jaksa siihen uskoa .Mutta oottelen sit tonne 2vkon päähän ko on taas aika omalla että mikä tuomio sitten tulee.

Nyt pikaseen kattomaan turkulaisten treffipalsta josko siellä jotain tarkempaa :D

milky 33+6
 
taaskaan en ehdi/jaksa lukea kaikkea :ashamed:

kadak ihmetteli kuinka nopeasti meillä hoitui tuo autojuttu :LOL: joo, sellanen mä olen kun jotain päähäni saan niin sen sitten toteutan!! autokuume on ollut jo kauan kun istuin ei oikein takapenkille olisi sopinut.. sunnuntaina sitten päätin että nyt vaihdetaan ja maanantaina kolusin netin + pari liikettä paikan päällä. tiistaina mies mukaan ja löydettiin paras ja tosiaan eilen ostettiin :D

..kaikkea tätä auttoi se että anoppi auttoi rahallisesti ja "antoi" meille yli 4000 euroa niin saatin rahotuksen kk määrä sopivaksi ja laina-aika vain 3 vuoteen :D

tiistaina viedään auto lasien tummennokseen ja kesärenkaisiin pistetään uudet aluumiinivanteet B)

oli kyllä outoa lillua siellä kylpylässä..tuntui että koko ajan olisi ollut supistus päällä ja maha jotenkin pinkeänä. uida en uskaltanut lähes ollenkaan :ashamed: no saipahan lillua altaassa ja poreissa, olo oli kevyt vaikka näytinkin ihan kamalalta :ashamed:

intialainen päähieronta oli myös aivan ihana :heart: kyllä rentoutti!! en tiedä auttoiko mutta nukuin 11 tunnin yöunet kahdella vessareissulla viime yönä :saint: kaiken kaikkiaan kylpyläreissun jälkeen mulla oli kamalan väsynyt olo, olis tehnyt vaan mieli nukkua. ei siis sillain rentoutunut.. :/ ja illalla supisti kivuliaasti ja kauan :x nyt olo taas parempi ja ajattelin suunnata vähän kaupoille :D

..pitäsköhän sitä vähän rauhottua, kun joka päivä ollut jotain niin selkä ja maha on ihan rikki :/ no, jospa tämä jouduttaisi synnytystä eikä ihan yliajalle mentäisi :saint:

Jouskis onnea äippälomasta :heart: sä olet yksi harvoista, joka jaksoi loppuun saakka :D

JJ-t ja Joona 36+6 (ja huomenna poksuu täysiaikaisuus!!)
 
Ohoh!Huomenta!Mä olen vasta herännyt vähän aika sitte,hyvät unenlahjat..

Miten mulla ei näy yv:t.Näkyyks teillä muilla..?Oon tuolla kirppisosastolla kyttäilly yht naista kun sillä oli myynnissä kestovaipat niin nyt ei piru vie näy noi yv:t,toiv.ei oo menny..

No mulle tuli joku ihme tarve tossa aamukahvii juodessa ruveta pohdiskelee kaikkii syntyjä syviä niin aattelin kysyy teiltä kaikilta et miten sitä vois noin niinkun henkisesti valmistautuu vauvan tuloon?Tälleen enskertalaisena tulee välil ehkä vähän liiankin tarkkaan murehdittuu asioita joilla ei sit loppupeleis mitään väliä/merkitystä..ehkä väärät sanat mutta..

Mitäs muuta..Iltsu-natsu
 
Solina, ei nyt sinänsä sama asia, mutta mulla oli koko ajan rautavarastot ihan tyhjät kun söin pillereitä, mutta ne kyllä palautuivat aika nopeasti sen jälkeen kun lopetin. Eli vois kuvitella, että synnytyksen jälkeen sullakin alkais aika nopeasti ne palautua kun vaan jatkaa sen raudan syömistä. Muistan kyl hyvin sen väsymyksen määrän, :hug: sulle!

Jaahassulle ja tytölle :hug: kans, toivottavasti se syöminen nyt siitä lähtis sujumaan.

Laalalle onnittelut tuntienpidon loppumisesta! :flower:

JJ-t, onnea uudesta autosta, vitsit miten jaksat olla noin aktiivinen ja reipas? Autokaupoilla ja kylpylöissä ja kaupoilla... :D Luovutaks hiukan energiaa tännekin?

manna, voi vamma noita autojuttuja! Nyt sen kerran kun olis ihan tosissaan pitänyt sen tulla silloin kun on luvattu, ni eipä tietenkään, se on se Murphy taas lakeineen... samalla perusteellaa oon ihan varma, että meidän khh:n kalusteet tulee pihaan varmaan just kun ollaan lähdös laitokselle, tai muuhun yhtä loistavaan aikaan. Ja sit ne tukkii sen pihan rekallaan, joka jää hankeen jumiin ja ...

ZZ, :hug:, toivotaan että on vatsapöpö, mutta ei sitkeä sellainen.

Ja Hanille iso :hug:, ymmärrän hyvin, että ei taida ihan helpolla kahvittelut onnistua nyt. Samaten iltsu-natsu, koitahan saada levättyä! On toi kyl välillätoi lääkäreiden toiminta semmosta, että huh-huh. Luulis et jotain sosiaalisia taioja vaadittais siihenkin ammattiin... Katsellaan sit jakautumisen jälkeen tapaamisia, jos sit otetaan uusiks, ja paremmalla kunnolla ja ololla saadaan teidätkin mukaan!

( . ) Yritän täs kirjoitella ylös kaikkea, mitä pitää kysyä huomenna neuvolalääkärissä, se kun on sit vika mahdollisuus. :eek: Saas nähdä millainen versio synnytystapa-arviosta täällä tehdään. Samalla tulee sit tuomio, eli paastosokeriarvot ja hemoglobiini. Jos sokerit on ok, niin ei tarvi enää käydä verta vuodattamassa. b:)d, siis. Mutta, hiukan täytyy tehdä töitä vielä ja sit vois tiskailla sen hetken kun selkä kestää, on muuten ihan vihoviimeistä hommaa! Selkä väsyy ihan älyttömästi.

ventti + viuhti 36+3
 
solina :hug: kyllä sua nyt koetellaan..onneksi mennään jo näin loppusuoria, ja kohta saat ihanan pienokaisen syliisi!!! voimia kovasti!!

mullakin on muuten hemppa vaan noussut raskausaikana, terkkarin mielestä hyvä niin!!

mä ajattelin että jos joudun taksilla meneen, niin repäsen tuolta housuuni esikon housuvaipan :D OIKEESTI, ja sit otan viltin vielä persuksen alle..tossa vaipassa jos vähän ois pitoo paremmin, ja jos koittas lorotella pönttöön ne suurimmat tulvat :)

omalle navalle ei kummia taaskaan, viime yön kipuilin, musta ne ei oikein suppareitakaan ollut, mutta toisaalta mietin oisinko pidätellyt pissaa liian kauan, ja se aiheutti kivut!!?
vauva on MULLANU niin maan paljon mahassa, maha kun myrskyävä valtameri, on meno päällä todella, nyt taitaa nukkua kyllä :) ei paljon tartte mietiskillä liikelaskentaa..

Iltsulle ISO VOIMAHALÌ :hug: on kyllä törkeetä kohtelua lekurilta!!! ja kyllä multakin aina kysytty että sopiiko olla opiskelijat mukana, ja sopiiko tutkia, ensin tutki opiskelija yleensä lääkärin neuvoessa, sitten vielä lääkäri itse!!! toivotaan että saat parempaa kohtelua, soittaisin uudestaan sinuna, varsinkin jos jatkuu vuoto vielä, ja ethän sie nyt jaksa vieraita lapsia hoitaa siellä?? :eek:

mutta jännittellään kuka seuraavaksi.. :D

- nannuli ja tyyppi rv. 33+1 :heart:
 
just joo,mä lensin pihalle tält koko koneelta ja nyt se mun romaani ei sitte ookkaan täällä vaik ehin painaa vastausnappulaa..noh,uusiks..

Elikkäs Iltsu-natsu mulle kävi samalla tavalla siinä mun lapsvesinäytejutussa kun mentiin niin ei ne kysynyt mitään että saako olla mukana ja saako koskee muhun.Mä kun olin päässy siihen pöydälle niin johan se oli ensimmäiseks kärppänä paikalla meikäläisen toosaa kaivelemassa.Sitte kun se jotai siellä ehkä sekunnin murto-osan oli yrittäny niin tuntu saamarin paha vihlasu ja nipistys emättimen sisällä siellä seinämässä.Mä olin että ai saatana,sen jälkeen se itse lääkäri sano että ops,sä taisitkin vähän atuttaa,annas mä katon.Ja siis jos se perkeleen opiskelija yritti ettii sitä cervixiä,niin sehän on edessäpäin-ei missään sivulla ja melkeen suulla,huh huh.Oli kokemus mut hengissä olen vieläkin..

Ja tosiaan olis ihana saada kuvia tänne pikku nytyistä :heart:
Kunhan vaan tietenkin mammat siellä kerkee ja jaksaavat,ei varmaan oo heti ensimmäisenä tää tietokone mielessä :LOL:

Mutta juu,en lässytä enempää.Lähen ottaa pyykit koneesta pois.Se on moro!

Heidi ja Yömöyhijä 34+4 (alkaa tuntuu et se aika kuluu sittenkin..)
 
Anteeksi että mie olen nyt näin omanapainen tänään.

Alkaa vain olla sekä henkisestä että fyysisesti niin väsynyt ettei enää vain jaksa.
Haluaisi vain nukkua ja jokaista lihasta särkee.

Tullut vain nyt liikaa kaikkia ongelmia kerralla.
Ensin siellä äippäpolilla tää alkava raskausmyrkytys ja liikaa oheneva kohtu.
Sitten selvisi tuo että esikoisen painonnousu on pysähtänyt. Poitsulle iski vatsatauti. Ja nyt vielä tämä raudanpuutos ongelma.
Pissassakin ollut nyt protskut yhdellä plussalla. Onneksi sentään verenpaineet ovat lääkityksellä pysyneet hyvänä.

Muutenkin koko raskaus ollut niin hankalaa. Pahoinvointi kesti pitkään. Vielä rv 18 kävin tiputuksessa.
Se istukka oli kohdunsuulla rv 21 asti ja tiputteli verta.
Rv 22 leikattiin umpisuoli

Tajusin just että viikko sitten otettiin äippäpolilla myös hemppa. Ja tuosta kyynärvarresta sekin. Silloin oli vielä 115 ja nyt viikossa laskenut 103 vaikka otan 200mg rautaa päivässä.
Minne mun rauta hupenee tota vauhtia?

Toivottavasti pikkuinen edes masussa saa rautaa tarvitsevansa määrän.


Jotain hyvää sentään. Vauva masussa on kokoajan voinut hyvin. Siitä olen kiitollinen.
Nämä kaikki krempat olleet mulla. Onneksi. Jaksaahan sitä itse, kun on pakko.
Nyt vain alkaa olla voimat niin lopussa.

Mie alan jos tosissaan toivoa että vauvan keuhkot olisivat ensiviikolla kypsät ja sektio voitaisiin tehdä. Ja että lääkärit myös tekisivät sen.

Ehkä tämä oma olo edes sitten helpottaisi... toivottavasti. Vaikka eipä se mitään takaa....

Mutta iso kiitos teille kannustuksesta. Miten sitä jaksaisikaan ilman tämän palstan tukea. Ihana päästä jonnekkin purkamaan oloaan.

SädeI juups, ehkä himpun verran liikaa stressiä ollut nyt. Mutta vauva voi hyvin. Se on pääasia.
Tuo mullakin kävi mielessä että antaavatkohan mulle sairaalassa punasoluja jossain välissä. :/

Ventti, toivotaan että mullakin kävisi noin. Vaikka en kyllä usko.
Mulla oli anemiaa vuosia sitten, ennen ekaa raskautta. Ja silloin mun piti syödä rautaa vuosi putkeen ennenkuin rautavarastot korjaantui.
Jos lopetin raudan syönnin niin kuukaudessa hemppa taas laski alle sadan. Joten ei jaksa nytkään elätellä hirveitä toiveita.


Mutta koetan nyt torkkua kun esikoinen viihtyy leikeissään ja potilas nukahti päiväunille. Jos saisi itsekkin edes vähän levättyä.



Kovasti paranemisia kaikille sairasteleville ja jaksamista suppareista ja muista ongelmista kärsiville. Koetetaan nyt kestää vielä nämä viimeiset viikot.


t: umpiväsynyt Solina ja onneksi energinen Kirppu rv 34+4
 
Kotiuduin juuri naistenklinikkareissulta, missä mulla oli lääkäri+gynekologiajat...
Kaikki ok, kohdunsuu hieman pehmennyt, mutta kiinni... Vaavi ei oo kauheesti kylläkään kasvanu viime kerrasta ( nyt painoarvio 2,4 kg ) Joten laittoivat mulle kontrolliajan 2 viikon päähän varmuuden vuoksi. Sanoivat kylläkin, että lapsiveden määrä ja vaavin liikkeet kyllä kertovat kaiken olevan ok... Lisäsivät vielä, että aika ymmärettävää sekin, että kun itse olen hukkapätkä, niin ei se lapsikaan jättiläinen voi olla :D Lopulliseksi painoarvioksi saatiin, jos loppuun asti päästään, niin olis 3,2 kg.

Sain myös kysyttyä mua askarruttavaan tatuointi+epiduraali asiaan...Kylläkin kaikilta kolmelta tuli suht erilaiset vastaukset, mutta luulisivat, että tatuointi alaselässä ei haittaa mun kohdalla pistoksen laittoa...Toivottavasti niin :eek:

Tekstiä tulee tänne sivuille hurjaa vauhtia, pakko myöntää, että kaikkea ei jaksa lukea suurennuslasin kanssa, mutta voimia kaikille näille viimeisille viikoille ja ihanaa tietää, että niin moni on hengessä mukana !!!

AM kiitos meilistä :)

Heidi ( mamma-1 ) 35+2
 
mamma-1;mulle ainakin sanottu ettei tatuoinnista ole haittaa vaikka aikanaan siitä peloteltiinkin

Nyt pitäisi olla ahkera ja jatkaa sitä mitä eilen aloitin eli lähteä taas lenkille.Jos menis iisisti sellaisen 5km lenkin kun eilen koirien kanssa mentiin melkoisen lujaa vaikkei kyllä pahalta tuntunutkaan.
Kaikki sairastelut kun sai sen aikaan että lenkkeily vähän jäi.Jospa nää viimeset viikot vielä vähän jaksaisi.Kun oma vointi varmaan vielä ainakin antaa myöden.

milky
 
Ziki: nyt tiedän, miltä sust tuntuu ja mulla on kierähtäny mahas vasta kerran :D.

Tässä ku ahkeroin ensimmäisenä lomapäivänä niin päätin puhdistaa meijän uunin ja hellan. Meijän herra kun fiksuna oli laittanu märän kattilan hellalle kuivumaan ja tottakai se on jotenki ihan ruosteessa. Yritin sellasella pehmeemmällä karhunkielellä sitä puhdistaa, mut jäi vieläki ruosteiseks. Vinkkejä puhdistamiseen?

Hei, onks joku muukin tulossa maanantaina naistenklinikalle "tutustumaan"?
 
Säde jos mä varaisin sen vaikka viel tänään niin ehdittäsköhän me samalle kierrokselle.Moneenkohan asti sinne voi soittaa noissa asioissa..??Neuvolatäti muistuttelikin mua varaamaan ajan ja nyt sä muistutit uudestaan :LOL:
 
AAM
solina voihan olla että rauta mitä syöt ei vain imeydy kunnolla eli nyt etsit semmoisen joka sit imeytyy !! hitsi tää tuli mula aikasemminkin jo mieleen mut en sit sanonut kun ajattelin että se vaihtoehto on sun kohdalla jo mietitty.. :headwall: :ashamed:
Suosittelen lämpimästi sitä nestejuomaa mikä maksaa sen 20 eur floravital ? on kallis mutta mulla toimi oletko ehtinyt testaamaan ?
ei tosiaan ihme että "hieman" väsynyt olet noilla arvoilla :eek: :hug:...

jj:t ja mannan autokuumeet täällä aiheuttaa kans autokuumetta :kieh: do u have to !! ?? =)
miehellä on niin pitkät kintut että ne vaatis uuden ajopelin ko vauva tulee.. tai sit uuden istuintelakan taakse.. ja jotenkin semmoinen on hankalempi sen mielestä hankkia semmoi telakka joten on surffannut autosivuja ja autoja missä reilut jalkatilat pitkä kinttusille ainako ehtii ! B) joo... anyone tiiättekö mitään hyvää hinta-laatu suhde mallia jolla ei menis konkurssiin :xmas: :D ?

Nyt poikaa hakemaan :)

joo ja pk-miitti kaikki miettimään uutta päivämäärää, hanurihan täällä kotona yksinollessa homehtuu :kieh: !! tää päivä meni nukkuessa, eli rahattomana ko huomenna palkkapäivä :xmas: :D ja nyt on virtaa taas yllinkyllin :wave:

am & hippunen 35+3 :heart:
 
solina :hug: sulla on kyllä ollut ja edelleen turhan rankkaa. onneks ollaan näillä viikoilla kuitenki jo, että vauvasi ihan varmasti pärjää jos syntyy pian ja sitä varmaan itsekin sinunan alkaisin toivoa.

mamma-1 aika samankokoinen vauva tulossa teille kun meilleki. oon myös käyny kasvukontrolleissa ä-polilla mutta eivät ole olleet kovin huolissaan, kun vauva kuitenkin kasvaa sillä -1 -käyrällään ja riehunu ultrassa ja sydänkäyrää otettaessa siten että anturikin piti viimeks vaihtaa sen monotuksen alta... :D :whistle: ja mulle myös sanottiin et geneettisesti tuskin isoa lasta saisinkaan, vaikka en mä omasta mielestäni yhtään pieni oo.

ziki mulla oli eilen ihan samanmoinen kakkapäivä ja kysyin siitä neuvolassaki ni liittyy ilmeisesti jotenkin loppuraskauden hormonien ärhäköitymiseen ja lähestyvään synnytykseen. ja kuulemma vauva ja kohtuki painaa suolta niin ettei siel mahdu kauheesti tavaraa oleen. mut samasta vaivasta oon kärsiny jo jonku aikaa ja miettiny et onks mulla joku vatsapöpö :/

laala onnea vikasta tunnista!

säde kiitti taksivinkistä, tai sit voisin myös mennä suoraan vaikka mustaan jätesäkkiin ni ei tarvi kuskin pelätä mun tulvehtimisia :LOL:

miehel alko sit tänään yt:t :/ ei ehkä tuu irtisanomisii mut ainaki parin vkon lomautukset koko henkilöstölle. saas nähä miten käy... ja mun firmas saa porukka ilmeisesti kuulla irtisanomisista pe 13. päivä, on siinä taas päivä valittu. 30-40% kollegoista saa kuulemma kenkää :eek: vähä ahdistaa noi työkuviot äippälomalle asti vaikka ei muuten töitä enää mietikään...

joo, jos meki vaavin kaa lähettäs nukkuun, tai toi masukki tais höyhensaarille jo ehtiäki :)

janiin, am kiitokset pk-ihmisten listauksesta ja mailista!!
 
am no toi volkkari tuskin menee konkkaan ku hitto saa puol vuotta odottaa uutta autoa... :kieh: kysyntä kuulemma abaut vaan kasvaa :eek: ainaki ton golf variantin, joka meille tulee. ja siinä oli hinta-laatusuhde ihan kohillaan, eikä rohmua bensaa kauheesti. en kyl tiedä soveltuuko pitkäjalkasille, meil on keskivertojalat :) miehen kollega on kyl tosi pitkäjalkanen ja teki syksyllä kartotuksen sopivista autoista, voin kysästä siitä illalla et mihin se lopulta pääty ku osti autonsa.
 
:heart: Kiitos teille kaikille onnitteluista!

Laitan Pikku-Ukosta tänne kuvan heti kun pääsen kotiin (ja jos osaan). Kaikki on lähtenyt menemään hyvin tai niin hyvin kun nyt näissä olosuhteissa vaan pystyy... Pikku-Ukko on edelleen teholla ja viimeisetkin epäkypsyydet yritetään hoidella keuhkoista pois CPAP:lla... se on semmonen "hengityskone" mikä laitetaan nenään(en osaa selittää). Lääkäri vähän lupaili että muutaman päivän päästä voitaisiin siirtyä happiviiksiin jolloin pääsis pikkanen maistelemaan mille se tissi oikein maistuu. Mitään muuta "vikaa" ei vauvalla olekkaan, kaikki on tutkittu ja muuten on kuulemma täydellinen pakkaus :heart:
Paino oli tänä aamuna 2220g ja pituutta hurjat 44cm... Vaatteita pitää minun lähteä ensimmäiseksi metsästämään jos kotiudun ennenkuin vauva. Pienimmät vaatteet mitä hommasin oli 52 senttisiä :LOL: Nenämahaletkun kautta menee 20ml maitoa joka kolmas tunti. Tänään sai myös ensimmäisen annoksen minun maitoa jota sain heruteltua hurjat 6.5ml :LOL: Maito ei siis ole vielä noussut rintoihin mutta tänään vasta alettiin heruttelemaankin...

Semmosta.... Nyt lähden ottamaan pikku torkut ja sitten viideksi teholle miehen kanssa syöttö ja kylpy hommiin... Jännää!!!!!


NK ja Pikku-Ukko
 
Onnea Nuuttikyllikille pienestä pojasta ja nopeasta toiminnasta :hug:
Me ei sitt huomenna nähdä polilla kun sä olet jo siirtynyt sinne synnytysosaston puolelle.

Kävin sitt eilen siell lymfassa ja tänään aamulla kampaajalla B) ,lymfa aiheutti ainakin toistaiseksi yöllä kahdet sellaiset 10 min kusitauot ja mielettömän janon illalla.Muuta vaikutusta en ole juuri huomannut.Toivottavasti auttais tähän turvotukseen sillä mä olen kohta kamalan possun näköinen kun naamakin on kun kuupallo.

Huomenna olis sitten se synnytystapa-arvio....hui jotenkin alkoi pelottamaan.
Ja arvatkaa kun eilen oli taas tossa Sairaala sarjassa synnytys niin mä ajattelin ett ei härregud mun selkä kestä tollasta asentoa :/

Tänään tuli muuten kutsu fysiatrille ens perjantaiks, eli tutkivat ton selän mikä siinä mahtas olla vikana.Saas nähdä miten homma toimii kun ollaan jo näin raskaana....
Aika hyvä muuten että pääsen sinne niin jos jotain häikkää löytyy niin pääsin ainakin KYsille hoidettavaksi, ei tartte missään yksityisellä rampata kuvattavana yms.

Täällä on niin ihana ilma että ihan vihaks pistää kun ei jaksa tuolla ulkona liikkua, poitsu nukkuu ja ukko lähti hiihtämään :|
Viedään poika illalla mummolaaan yöks kun aamulla tarttee olla jo siellä Kysillä 9.00 aikaan joten saadaan olla ilta ukkokullan kanssa kahdestaan :heart:

Nyt lukemaan noi loput jutut ja kohta herättelee poitsu.

Jaksamista mammoille :flower:

Lis69 35+6
 

Yhteistyössä