<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

Alkuperäinen kirjoittaja mammanen:
pesuähkinät Tää on pahoillaan, jos astuu jonkun varpaille nyt. PYYDÄN JO ANTEEKSI TÄSSÄ VAIHEESSA!!! Ja täytyy sanoa, että itselläni ei ko. tuotteista kokemusta ole, joten pitäisi olla kirjoittamatta. Satuin viime viikolla katselemaan kuningaskuluttajan tv:stä, jossa oli erilaisia ekologisia pesuaineita testissä ja siellä pesupähkinät sai aika huonon maineen. Käykää katsomassa saisko tuon netistä käydä pläräämässä YLEN sivuilta. Eikös sieltä saa nähdä ohjelmat uusisksi jälkikäteen?

Itse suunnittelin ostavani pesupähkinöitä, mutta nyt en taida ostaa mitään noista vaihtoehdoista... :ashamed:
Mä katsoin ton ohjelman kanssa, mutta siinä oli sotkettu vaatteet just sellasilla tahroilla mihin harvat pesuaineet ilman valkaisuainetta tehoavat. Tossa testissa mikään pesuaine ei tainnu poistaa niitä kokonaan. Tahroina oli ainakin tomaattikastiketta, kahvia yms. (valkoisella kankaalla). Noitten tahrojen kanssa pitää ottaa sitten sappisaippua kehiin. Tai joku muu tahranpoistoaine. . Mutta et astunu varpaille, taisin jo jossain aikasemmasakin viestissä manita jotain noista tahraisista pyykeistä =)
 
Kaapista mullakin löytyy sappisaippuaa. Kävin ostamassa nestemäistä... Muistin, että aikoinaan esikoiselta en saanut irti harsoista (joita silloin käytin puklurätteinä ) irti porkkanaa, persikkaa ym. soseita, kun ruokailemaan aloitettiin... Silloin ostin palana sappisaippuan, enkä saanut toivottua tulosta aikaiseksi. Nyt päätin kokeilla nestemäistä, vaikka jos tosiaan innostuisin noihin kestoihin. Ostinkin niitä jo enempi varastoon :)
 
Meillä on muuten nyt ollu kopkeilussa ecoverin jauhemainen pesuaine.. Sitä en kyllä suosittele. Jostain syystä jättää pesuainetahroja vaatteisiin.. ei siis liukene kunnolla. Kyllä ärsyttää sit pestä vaatteitä uudelleen sen takia kun niissä on valkoisia tahroja. Meillä siis pesupähkinät toimineet paljon paremmin.
 
Keskiviikkopäivää.

Neuvolassa käyty.

Rv 34+3
Paino +200g viikko Yhteensä 5.2kg
RR 126/81
sokerit pissasta - proteiinit +1
Hb 95
Sf 32
vauva rt:ssä ylhäällä
syke 130
Liikkeet ++

Hb oli tosiaan vain 95, viimeksi oli 109 laskenut vaikka otan rautaa 2kertaa päivässä c-vitamiinin kanssa. Ei kiva, varsinki kun se sektio lähestyy.
Nyt persiljaa nassuun yms ruokaa missä on rautaa. Ja toivottava että saisi sen vähän nousemaan.

Paino myös ollut iloinen yllätys. Kun aimmissa raskauksissa sitä on kertynyt 20kg mukavaa vaihtelua nyt.

Esikoinen kävi samalla puntarilla. Ikää nyt 4v4kk ja tuoreet mitat 101.5cm ja paino 14kg Pituutta on tullut parisenttiä neljässä kuukaudessa mutta paino ei ole noussut yhtään. Eli siihenkin pitäänyt alkaa kiinittämään huomitoa.

Oma olo pysynyt aika samana, kipuiluineen ja kiristämisineen päivineen. 6 yötä punktioon.

Tämä oli toistaiseksi viimeinen neuvola. Kun siis tiistaina menen sinne äippäpolille ja tehdään se punktio. Ja tämän hetkisen tiedon mukaan jos vauvan keuhkot ovat vain kypsät niin sitten tehdään sektio mahdollisimman pian. Eli ehkä jo ensiviikolla.
Varailen sitten neuvolaa jos tilanne muuttuu.


NUUTTIKYLLIKKI iiiiso halaus ja suuret onnittelut sinulle, pienelle pojalle ja koko teidän perheelle.
Hyvä että lähdit näytille. Hyvä että kaikki meni hyvin ja että poika voi myös hyvin. Toivottavasti se elämä siitä pikkuhiljaa käynistyy. Onnea teille kovasti.

Onko täällä muuten muut leiponeet pakkaseen? Mie tein eilen muffineita ja just ostin kinkkupiirakan aineita, jos pari pyöräyttäisi pakkaseen niin olisi sittan tarjottavaa vauvan katsojille. Ja itsellekkin.....


Juups, oli tosiaan aika turhauttava käynti äippäpolilla maanantaina. Mutta minkäs teet... koetettava nyt pärjäillä ja mentävä uudestaan jos siltä tuntuu. Mutta toivottavasti ei tartte ennen tiistaita sinne raahautua.

Kiva oli lukea teidän tapaamisesta.

Heikku, etköhän sie kerkeä synnytyssuunnitelman ja toiveita kertomaan sitten kun se h-hetki koittaa.
Kirjoittelet vaikka valmiiksi paperille ja annat sitten sen sut vastaanottavalle kätilölle.


Nannuli, kiva lukea että äippäpolilla oli kaikki kunnossa ja onnittelut vauvan raivotarjontaan kääntymisestä.

JJ-t:lle onnittelut uudesta autosta. Otahan rennosti äläkä rehki liikaa.


Hienoa että Talvitielläkin viimeisessä lääkärineuvolassa kaikki kunnossa. Mulle ei sitä ole edes tarjottu. Mutta enpä taida tarvitakkaan kun vauva taitaa ennen sitä keretä ulos ja kun muutenkin tuolla äippäpolilla nyt ravaan.

Milkysternilläkin oli hyviä neuvolakuulumisia. Meillä aina sanotaan että jos protskut ovat +/- niin se on sama kuin nega.

Hani, mulla vähän samoja fiiliksiä. Tahtoisi vain levätä ja ottaa rennosti mutta hankalaahan se on kun on jo kaksi lasta hoidettavana.
Onneksi tämä olotila ei kestä ikuisuuksia... Illat ja viikonloput nuo muksut ovatkin sitten iskän vastuulla kun mamma vaan ottaa rennosti.

Hienoa että Ruttanalla kaikki kunnossa äippäpolilla. Harmi että muooma on kasvanut.


Voi jee, muurahaiset taas ilmestyneet meidän pikkulemmikeiksemme. Joka vuotinen riesa joista ei eroonkaan pääse. Valitettavasti.

mammanen, soita vaikka uudestaan sinne synnärille. Jos vaikka toinen kätilö vastaisi ja ottaisi asian vähän vakavammin. Olishan se hyvä tarkastaa.....
Se on kyllä niin turhauttavaa kun omalle kohdalle sattuu lääkäri/kätilö josta ei ole mitään apua.

Hyvä jos sinne huomenna olet kuitenkin menossa niin pääset tarkastukseen.



Mutta tää lähtee nyt suihkuun kerran sai lapset telkkarin ääreen. Väsyttää niin törkeesti ja sen takia olen pahalla päälläkin.
Anemia + monta huonosti nukuttua yötä ei ole kyllä yhtään hyvä yhdistelmä.


t: Solina ja Kirppu rv 34+3
 
Ja mä huomasin kun esikoisen vaatteita pesaisin 40:ssä minirisk colorilla (jauhemaisella), että pesun jälkeen narulle ripustaessani tummat vaatteet varisi pientä valkeaa jauhetta pesuhuoneen lattialle. Sormissa jauhe "litsaantui" eli oli siis peseytymätöntä/huuhtoutumatonta pesuainetta. Koskaan tuo aine meillä tehnyt moista. Nyt ekaa kertaa... Onkohan meillä vedessä jotain vikaa, vaiko annostelinko väärin? Yleensä laitan pesuainetta vähän vähemmän kuin ohjeissa mainitaan...
 
Juu no sitähän minäkin, ettei kyllä pesupähkinät niin huonoja ole. Täysin turha testi kyllä tuollainen. Kuka muutenkaan isoja kahvitahroja jättää esikäsittelemättä? Kuten sanottua, tuskimpa mikään muukaan aine olisi noita tahroja pois saanut. Ja sappisaippuaa aion ainakin itse käyttää. Ja tuoreeltaan jos on paha tahra. Esim. kerran roiskui paidalle mansikkaa ja hyvin lähti, sappisaippuassa vain tulee muistaa se kunnon vaahdotus. Muutoin ei tahra kyllä lähdekään. :p

Kyllä mä edelleen liputan pesupähkinöiden puolesta=) Saa toki nähdä sit ku lapsia tulee ja tahroja kunnolla siinä ohessa.. Mutta uskoisin paljon olevan merkitystä myös koneella. Jos kone itsessäänkin on likainen, niin ei kummoista tulosta voi saavuttaa. Meille onneks tulossa huomenna se Electroluxin pesutorni ja myyjä ainaki lupaili erittäin hyvää pesutulosta kun siinä on direct spray toimintokin, joka siis ruiskuttaa pesuvettä vaatteille. Siten vaatteet ei lillu samassa pesuvedessä koko ajan :)
 
AAM
Varpailleni saa astua :D
yes siis minäkin varauksella noita pähkinöitä ekaa kertaa ostin, ei kuitenkaan mikään budjettivaje tässä konkurssissa tuo 8 euroa minusta :LOL: anyways.. ja tuo thumbs up sappisaippua on muutenkin erittäin kätevä tuote :)
joten kuningaskuluttajassa ne testaajat saa mun puolesta olla mitä mieltä tahansa :D tomaattikastike on yks rassaavimmista ja AINA mulla on jtn valkoista päällä ja löytyy jotai punaisia roiskeita :kieh: ruoanlaiton jälkeen :headwall: siis niin murphyn lakimaista..vaikka kuinka varoisi joku kastikekupla sieltä napsahtaa paidalle tai housulle jotenkin omituisesti.. :LOL:

solina jees persiljaa ja sitä pakastepinaattia heitä kans kastikkeisiin jos vaan sattuu olemaan kotona se on niin mautonta loppupeleissä siellä, okei tekee kanakastikkeeseen hieman etovan värin :D mutta sillä nyt ei tässä ole merkitystä kun hemppa pitää nousta.. :xmas: |O ja sit niitä kiiwejä mainostin c-vitan puolesta, mulla tuli ihan kauhee himo niihin yhdes vaiheessa, ostin koreittain ja annoin kypsyä tuossa hedelmäkipossa niin ei ollut ihan niin hapokkaita kun heti kaupasta syötynä... ehti vähän kypsyä makeammiksi.

Mammanen huuhteleeko kone riittävästi, lisää vaikka ekstrahuuhtelu mukaan ensi kerralla ? tai sit siirry nestemmäiseen pesuaineeseen ?
 
soitin tuossa hetki sitten synnytysosastolle. On ollut nyt noin tunnin ajan kipeitä supistuksia 10-15min välein ja kestänyt noin 3min kerralla. Kipu ikävästi vihloo alaselkään.

Kätilön ohje oli, vain että lepoa. Mutta vaikea heti toteuttaa, kun hoitolapset vielä 16.15 asti hoidossa. Mutta ulkoilun kyllä passaan tänään. En lähde pukemaan 2 alle 2 vuotiasta lasta ja katsomaan 2 4vuotiasta lasta etteivät laske toistensa päälle pulkalla. Parempi vahtia sisällä. Vielä pitäisi ens ti asti jaksaa tehdä töitä.

Pitää kuulemma ottaa uudelleen yhteyttä mikäli illalla vielä supistelee kipeästi. Voi sanonko mikä!!!??? Pakko mennä sohvalle maaten. Ei auta muu.

manzu 33+5
 
Paljon onnea Nuuttikyllikki!!! Huippuhienoa!

Tekstiä tullut ihan hurjana eilisen jälkeen.

Pai ja vaaveli, vähän kellertävää ja joskus paksuakin valkovuotoa on ollut minullakin melkein koko raskauden ajan (yöks), joskus vähemmän ja joskus enemmän ja haju on kanssa ihan erilainen kuin ennen raskautta. Pissakin on ihan erilaista ja hajuista ollut :) Oon ajatellut, että välillä varmaan voinut olla hiivaa, muttei mitään sen kummempaa. Neuvolassa joskus olen maininnut, mutta eivät ole olleet huolissaan, kun muuten kaikki ollut kunnossa.

Käytiin sitten vielä eilen ilalla Ikeassa ostamassa vauvaa varten pyyhkeitä ja harsoja ja hoitoalusta jne. Ja nyt oon ollut ihan poikki koko tän päivän elisen touhuamisen jäljiltä.

Kylläpäs saitte JJt nopeasti ton autojutun hoidettua!

Hemuli, mulle ei ole ainakaan tullut toruja painon liian vähästä noususta :LOL: mutta ei toisaalta ole torunut liiasta nousustakaan, vaikka välillä on menty 800g / vko tahtia.

Talvitielläkin ihan mukavan kokoinen massu :) Joo en mäkään ole vaatteita erikseen vaihtanut kuvaussessioita varten :)

Solina, tarkoitus olisi leipoa ja tehdä ruokaa pakkanen täyteen, muuta vielä en ole aloittanut...saas nähdä, milloin inspiraatio iskee. Toivottavasti jo kohta!

Voimia vaivaisille! Ja kyllä me ollaan jo pitkällä!!!

Tänään tuli sellainen olo, ettei tää vauva synny varmaan ikinä. vaikka siis eihän sen pitäisi vielä kuukauteen syntyäkään, mutta jotenkin ei vaan yhtään tunnut siltä.

Kadak & pikku-olio 36+2
 
Voi elämä.. just kun mä pääsin ajattelemaan että mun liitoskivut on kadonnu niin jouduin sitten juoksee esikoisen perässä kun juos autotielle ja nyt tulee :'( joka kerta kun askeleen astuu. ku vois vaan olla liikkumatta. nivusiin sattuu niin hemmetisti.
 
NuuttiKyllikki Oikein paljon onnea pienestä pojasta!

Ja omaa napaa. Mies täällä könyilee leikatun varpaansa kanssa. Likka ei ole syönyt tänään juuri mitään ja saanut vähän väliä kotoa aivankuin paniikkikohtauksia. Itkee ja huutaa yht'äkkiä juotavaajuotavaa ja kerran huusi isille, että oksennus tulee ja kiljui, että pitää mennä omaan huoneeseensa ja taputtaa selkään. Mies taputteli kerran lasta selkään kun sai kamalan huutokohtauksen ja meinasi tukehtua huudon aiheuttamaan oksennukseen, tästä on pari kuukautta aikaa. Ja nyt likka on kuumahko, taitaa olla kuumeessa, muttei anna mitata kainalosta. Ja minä sitten kärsin tänään selkäsäryistä plus että vedin slipat kun mentiin miestä viemään lääkäriin. Vuotoja ei ole, ja vauva on liikkunut, joten ei varmaan tartte minnekään soitella.

Noh, nyt päätti sitten likka piristyä. Ei vaan mitään tee kuulemma mieli. Ja niin meidän piti mennä kirjastoon, tuskin mennään. Likka on nyt nelisen tuntia maannut mun kainalossani, just nousi pirteähkönä hakemaan nukkea. Täytyy huomenna kysyä neuvolasta, että voiko tuolla olla paniikkioireita. Itse olen luultavasti aiheuttanut tuon, että jos likka vähän panikoi jostain niin huutaa juotavaa, koska mä olen tehnyt niin kun likka on näyttänyt siltä, että oksentaa (esimerkiksi kovan yskinnän jälkeen) niin sanonut ukolle että äkkiä juotavaa. Nyt olen onneksi pysynyt rauhallisena, harmittaa vietävästi jos ei tuota saada korjattua :(

Kaikkea sitä tapahtuukin kun kirjoitan tätä, nyt on kuulemma olo parantunut.

jaahassu ja sammo 36+2
 
Nuuttikyllikille ja perheelle ONNEA, ja pikkumiehelle kasvuvoimaa! :flower:

Ei pitäis olla päivää käymättä, kun heti on taas kolmisen sivua tekstiä. :)

( . ) Verikokeessa käyty, ja paaston takia nukuin tosi huonosti kolmesta eteenpäin, sitten labran jälkeen nukuin pätkittäisiä päiväunia tunnin, pari ja sen jälkeen onkin ollut ihan hönö olo. Siis tavallistakin hönömpi, jos mahdollista.

Mies oli eilen klo 7-23 suunnilleen talolla, mutta tänään iltapäivään asti kotosalla, käytiin ruokalalounaalla ja kävelemässä. :heart: Pienestä sitä on iloinen, kun normaalisti täällä vaan yksikseen käkkii. Ja talolla on eilisen seurauksena mm. vessanpönttö toiminnassa, jee! :D:D Mä vaan kauhulla odottelen muuttoa, ei taida tästä tädistä olla pal apuja siinä hommassa. Kyllä se kaman siirto noilta äijiltä onistuu ja apujakin varmasti saadaan kavereista, mutta kukas piruparka tän kaiken pakkaa??? No, jos ottais spurtin: vimmalla pakkais kaiken ja sit suoraan TYKSiin siitä ja vauvan kans uuteen kotiin... :LOL:

Turkulaiset: Laala olikin jo tuonne Turku-pinkkaan laittanut kyselyä, voitais siirtää pohdinnat sinne? (http://kaksplus.fi/keskustelu/t1335557) Ens viikko tuntuis kuitenkin monelle sopivan, mulle käy kaikki, paitsi torstaina klo 10 oon menos ultrattavaksi. Kalenteri on mukavan tyhjän näköinen. :D Mites Hani? Vieläkö aiot olla yhtenä kappaleena ensi viikolla, tulisitko mukaan kaffel? Ja pääsetkö miten liikkeelle sieltä? Jos homma jäis kyydistä kiinni, niin sit voitais katsella jotain järjestelyjä, jos nyt et ihan kauheen monen sadan kilsan päässä asu, niin varmasti saadaan sutkin sieltä ihmisten ilmoille. :wave: Mun hatara pääni ei nyt muista, ketkä kaikki oli täältä suunnalta, mutta kaikki mukaan vaan, vaikka kauempaakin.

:hug: kaikille, loppusuoralla mennään, järkkyä, muutamia viikkoja enää laskettuihin aikoihin, osalla enää pikkuhetkinen.

ventti + viuhti 36+2
 
Ihan pikainen viesti:

Oikein paljon onnea NuuttiKyllikille ja perheelle :flower:

Pesupähkinöistä sen verran, että itse käytän niitä lähinnä 60 asteen pyykissä. Ja esim. veri lähtee niillä ihan ongelmitta. Hieman ihmetellen katsoinkin tuota kyseistä Kuningaskuluttajaa, sillä toistaiseksi meillä on kyllä kaikki liat lähteneet pähkinöillä ihan ongelmitta. Mutta testissä oli tosiaan kyse tosi pahoista tahroista, joiden irti saaminen on varmaan millä tahansa pesuaineella ongelma.
Sappisaippuasta vielä sen verran, että sitähän pitää sitten muistaa vaahdottaa, jotta se tepsii tahroihin.

Paremmalla ajalla sitten enemmän :)

Tinkatar ja Pikkiriikki 33+4
 
ventti onhan toi kaffettelu käyny mielessä, mut mun täytyy kyllä jättää väliin :|
olen tosiaan pojan kanssa kaksin koko ajan ja ilman autoa. metsänkeskellä asutaan. niin huonossa kunnossakin olen, etten pystyisi pojan kanssa lähtemään. eikä tällä raasulla ole edes niitä kenkiä kun talviroksitkin oli liian pieniä kaikki. jalat on niin pahassa kunnossa ja ei kärsi astua vaikka pakko täällä kotona on kuitenki kävellä.
tulipas taas valitusvirsiä, mut eipä nykyään paljon muuta oo näköpiirissä tällä mammalla.
 
Hei ja kiitos pk- tapaamisesta. Oli hauska nähdä!
Voi että...ONNITTELUT NK:lle pojasta. Niin se vaan on, että kaikki me tullaan perässä pikkuhiljaa. Osalle onnittelut täysiaikaisuuden saavuttamisesta ja ei ku odottamaan... :D Pinkeitä masuja todella...ja söpöjä sellaisia

Tää täti lähtee ja kokeilee onneaan. Mökki kutsuu ja toivotaan ettei tarvitse tulla ennen lauantaita. Tosin ei mulla ole sellasta oloakaan että tää nyt edes tuliskaan. Voikaa hyvin ja tiedän, että lukemista taas riittää kun saavun, mutta yritän pysyä vauhdissa mukana...
Superheppuli ja "Helena" 35+3
 
Onnea NuuttiKyllikille pikkumiehestä! :heart:


Ventti tuo on niin tuttua että on pienet ilot... mä olen ihan onnessani ku mies on loppuviikon saikulla, ihanaa, mulla on SEURAA kerranki! :D Vaik ei se kaikkein parhaimmillaan tietty oo ku sil on joku kurkkutulehdus... mut silti! :heart:

Aaargh pitäis viel suunnitella huominen tunti (vaan kun ei kiinnosta yhtään)... :p No, enempää ei tarvii tunteja sit suunnitellakaan tai pitää tänä keväänä. :) Jee, helpottaa paljon jo seki ku ei tarvii iltoja käyttää sellaseen... :whistle:

Laala ja Punkero rv34+1
 
:heart: :flower: Nuuttikyllikki :flower: :heart: Hirmusti onnea pienen poikavauvan johdosta koko perheelle!!!!

Omaa napaa: olo aika kyllästynyt :ashamed: Selkä kipeenä koko ajan ja päänsärky vaivaa, yöt menee kääntyillessä ja huokaillessa, tuntuu että happee ei saa tarpeex...
No seuraava käynti on sit vasta 1,5vkon päästä äippäpolilla ultras ja lääkärin vo:lla, voi kun mä olisin kans jo valmis punnaamaan tän möhkön ulos mut eiköhän kasvukausi viä oo tarpeen.... Toi vatta on vaan niin korkeella kun toi yksiön asukki istuu tuola masus, aiemmin on ollu rt:ssä, mikä lie ny niin kivaa et on pitäny kääntyä pt:aan. Väsy on kans aivan hirveetä, samanlaista ku alkuraskauden aikana. Onnex mies antaa ruokalepo hetken kun viihdyttää tota esikoista :heart:

Äippäloma alko sit tänään, vaikka eihän se mun rutiineihin mitenkää vaikuta kun kotiäitinä oon täs ollu.

Solina83Kylläpä teillä on pieni esikoinen meidän möhköön verrattuna. Neiti oli 3v neuvolas 100cm pitkä ja paino oli 15,6kg. =)

Mutta koitetaan sinnitellä kaikki tautien ja vaivojen kanssa vielä hetki....

Pingviinikävelyä harrastava outokumpu 34+5
 
Heippa mammat ja masut!

Lämpöiset onnittelut Nuuttikyllikki pienen poikavauvan johdosta! :) :flower:

vilijonkka tervetuloa mukaan!

pesupähkinöistä, meillä on noita Samu pesupähkinöitä ja oon ollu kyllä oikein tyytyväinen. Vauvelin vaatteet aion pestä myös niillä.

Kiva, että PK masuilla on ollu mukava tapaaminen :)

Sori nyt ei pysty keskittymään kommentointiin.. Täällä on tänään alkanu supistelemaan ekaa kertaa.. tai niin ainakin luulisin. Polttelee alavatsasta ihan hirveesti.. kolmelta alkanu ja vieläkin jatkuu, aina välillä jonkun aikaa paussia. Vitsi kun ekaa odottelee niin ei yhtään tiedä mikä on mitäkin. Voiko nää olla kuitenkin jotain muuta kun supistuksia? Rupes niin kovaa jännittämään. Pitääkö tässä soitella pian johonkin? Huomenna ollaan lähössä tampereelle kylpylä reissuun rentoutumaan, mutta rupes vähän mietityttämään että uskaltaako mihinkään lähtee..? mulla viikkoja kuitenkin vasta 33+3..ei ihan vielä pienen tarttis tulla.. Varmaan turhaan hermoilen, mutta vitsi kun rupes jänskättää. Noh, meen vähän huilailee niin jos helpottais.

Hyvää vointia kaikille mammoille ja masuille! :)

Sannismami ja masuvauva 33+3
 
Wuhuu, seuraava "huhti"vauva on saapunut.. Miljoonasti onnea Nuuttikyllikille pienestä pojasta :flower:

Mammanen Meillä ei oo koskaan ollu moista ongelmaa Miniriskin kanssa, voiskohan olla joku "viallinen" erä kyseessä.. Pitääkin ruveta tarkistamaan noita vauvan pyykkejä ettei vaan jää pesuaineita mihinkään koloihin, toivotaan ettei jää nimittäin sopinu toi minirisk tosi hyvin meidän hiukan atooppiselle esikoiselle..

Piin 35 *POKS* (enää ihan max. 8 viikkoa :D )
 
Helou kaikille! Taas te ootte kerenneet saada vaikka miten monta sivua aikaseks, mutta yritän nyt samantien sitten pistää itekin kauhani soppaan. :)

Ihanaa, seuraava huhtivaaveli on syntynyt! Nuuttikyllikille rutkasti onnea ja haleja pikkuprinssin syntymän johdosta! :flower: :hug:

Vilijonkka, teretulemast palstalle! :wave:
Manzu, mikä sulla tilanne? Entäpä sannismami? Entistä jänskemmäksi alkaa käymään nyt nämä loppuajat. Mites täysaikaset mammat, mikä teillä olotila ja tilanne?

Mammanen, olipas vähän töykeää kohtelua. Joku toinen täällä jo neuvoikin soittamaan ja kysymään vielä uudelleen. Samaa mieltä aiheesta, jospa sattuisi joku vähän ystävällisempi/asiallisempi ihminen langan päähän.

Kiva kuulla, että pk-seutulaisten meetinki meni mainiosti. Ite voin näillä leveysasteilla vain kaihoisasti haaveilla moisesta meetingistä. :)

Pesuaineista vielä: en oo hirmu usein pesupähkinöitä tai sappisaippuaa käytellyt, mutta silloin kun oon, niin ihan ok kokemukset ainaskin niiltä kerroilta on. Ja sappisaippuasta just tuossa tahranpoistossa.

Omaa napaa ei tällä kertaa, ehkä huomenna jossain vaiheessa, kun neuvolan jälkeen on toivottavasti taas vähän viisaampi. =)

Jaksuja ja illanjatkoja kaikille!

AuroraB + nasukki (35+1)
 
Paape
Onnea Nuutikyllikille ! Näin me sitten vähitellen jakaudutaan, iik... Ihanaa!

:heart: :heart:

Mitä muuten Nippikselle ja pojalle kuuluu? Olenko missannut kuulumiset, kun tekstiä tuntuu tulevan sivu tolkulla, eikä kaikkia aina ehdi lukea!?!

Paape & masu 35+6
 

Yhteistyössä