Nuuttikyllikille ja perheelle ONNEA, ja pikkumiehelle kasvuvoimaa! :flower:
Ei pitäis olla päivää käymättä, kun heti on taas kolmisen sivua tekstiä.
( . ) Verikokeessa käyty, ja paaston takia nukuin tosi huonosti kolmesta eteenpäin, sitten labran jälkeen nukuin pätkittäisiä päiväunia tunnin, pari ja sen jälkeen onkin ollut ihan hönö olo. Siis tavallistakin hönömpi, jos mahdollista.
Mies oli eilen klo 7-23 suunnilleen talolla, mutta tänään iltapäivään asti kotosalla, käytiin ruokalalounaalla ja kävelemässä. :heart: Pienestä sitä on iloinen, kun normaalisti täällä vaan yksikseen käkkii. Ja talolla on eilisen seurauksena mm. vessanpönttö toiminnassa, jee!
Mä vaan kauhulla odottelen muuttoa, ei taida tästä tädistä olla pal apuja siinä hommassa. Kyllä se kaman siirto noilta äijiltä onistuu ja apujakin varmasti saadaan kavereista, mutta kukas piruparka tän kaiken pakkaa??? No, jos ottais spurtin: vimmalla pakkais kaiken ja sit suoraan TYKSiin siitä ja vauvan kans uuteen kotiin...
Turkulaiset: Laala olikin jo tuonne Turku-pinkkaan laittanut kyselyä, voitais siirtää pohdinnat sinne? (
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1335557) Ens viikko tuntuis kuitenkin monelle sopivan, mulle käy kaikki, paitsi torstaina klo 10 oon menos ultrattavaksi. Kalenteri on mukavan tyhjän näköinen.
Mites
Hani? Vieläkö aiot olla yhtenä kappaleena ensi viikolla, tulisitko mukaan kaffel? Ja pääsetkö miten liikkeelle sieltä? Jos homma jäis kyydistä kiinni, niin sit voitais katsella jotain järjestelyjä, jos nyt et ihan kauheen monen sadan kilsan päässä asu, niin varmasti saadaan sutkin sieltä ihmisten ilmoille. :wave: Mun hatara pääni ei nyt muista, ketkä kaikki oli täältä suunnalta, mutta
kaikki mukaan vaan, vaikka kauempaakin.
:hug: kaikille, loppusuoralla mennään, järkkyä, muutamia viikkoja enää laskettuihin aikoihin, osalla enää pikkuhetkinen.
ventti + viuhti 36+2