<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

Hani täälläki on supparit kadonneet ja oikeastaan kaikki maholliset oireet.. valkkariakaan ei enää lorise..?!? Oon siis ihan pihalla.. Tämä kaveri ei sitten vissiin synnykkään =) No jospa ne oireet tästä vielä palais, myös sielläkin!

PK:laiset vähän kylä kateeksi käy tuo teidän miitinki :heart: Täältä Oulusta päin ei tainnu kovin montaa olla Huhtikuisissa?! Olis ollu kiva treffata täälläkin päin :) Mutta mukava, että teillä oli kiva tapaaminen!!! Ottakaahan uusiksi vielä ennen ku on paketit perillä =)

Mitäkähän muuta piti kommentoida?! Alkaa olla jo aika malttamatonta porukkaa täälläkin :)
Ite en vielä tiedä, kuulunko niihin vai toivonko vauvan syntyvän mahdollisimman myöhään... Kunhan pääsiäiseksi kuitenkin :heart:
Mulle on tullu kauhea ongelma niinki tyhmästä asiasta ku vauvan koko.. Ärsyttää ku ei tehä mitään painoarvioita eikä terkkakaan ota kantaa kun kysyn. Jotenki on kauhia paniikki, että jos tämä onkin jättiläinen.. Eikä oloa auttanu yhtään se, että ystävä tällä viikolla kertoi omasta synnytyksestään, jossa vauvan solisluu murtui ja synnytys oli pitkä ja vauva 4,5 kiloa.. huh huh! Eipä nuo aiemmat kyllä ollu "ku" 3,7 kg, mutta jos tämä poika onkin vantterampi.. Maha ei kyllä oo iso ollenkaan, eilenki näin yhtä vanhaa tuttavaa, joka kyseli lasketusta ajasta. Ei uskonu millään, että kolmen viikon päästä =) Kysy vaan että missä ihmeessä se vauva on... Mutta tämmönen pötsi on ollu aiemminki, se on tuolla syvällä piilossa..
Juups, mutta päiväjatkoja kaikille :heart: Olipa taas omanapaista...
Oon saanu jo osan vauvanvaatteista pestyä.. kovin oli vaaleanpunavoittoista, kun perkkasin nuo vanhat vaatteet. Ei kai niitä viitti pojalle pukea =) Jätän ne vielä varmuuden varalta talteen, jos vaikka ultra-arvio menikin metsään..

annuli ja vaavi 36+5
 
terve kaikille uusille ja vanhoille :wave:

täällä on aika pysähtynyt. ei ole mitään uutisia kerrottavana :(
ihan sairaan kipeä kyllä olen, mut vaavi vaan viihtyy masussa paremmin ja paremmin koko ajan.

en millään jaksais tota poikaa hoitaa yksin enää kaiket päivät. mä kauhulla olen miettiny et jos tää vauva on hamaan tulevaisuuteen asti masussa ni miten ihmeessä pystyn on pojan hoitamaan??????????????? :kieh: :kieh:
 
Terve!Synnytysvalmennuksesta kotiuduttu.Jo mä kerkesin pelkäämään et se synnytysvideo olis ollu joku hyvin yksityiskohtanen,mutta se olikin ihan jees,jos oikein muistan niin jorvin sairaalasta kuvattu.Ja sitte hypisteltiin jotain rintapumppuja ja kumeja ja tutteja..et ihan kivasti meni pari tuntii siinä.Ja ihana kun mieskin pääs mukaan :heart:

Kuudestoista päivä olis taas sitte neuvola ja kahdeksastoista päivä synnytysvalmennuksen toinen osuus.Sitä ennen ei ookaan oikeesti mitään tähdellistä,eli meikän päivien kohokohdaks taitaa siis muodostua kauppareissut ja kun mies tulee kotiin töistä..jee jee.

Ja kun tota pirun luntakin sataa vaan koko ajan lisää,niin tuntuu että tää aika matelee ja viikot matelee kahta kauheemmin eikä se kevät tuu ikinä,blääh..taidan olla vähän väsy,mut nukkumaankaan en mene kun sitä kahvia tuli juotua siel valmennukses ja muutenkin menis yöunet taas persiilleen..

Kiitos että sain valittaa taasen..tulihan tossa jotain muutakin,tosin aika niukasti.

Heidi ja Yömöyhijä 34+3.
 
Hani mulla on vähän sama fiilis. Toi meidän poika on niin energinen tapaus että se pitäs saada olla paljon ulkona mutta ei musta ole seisomaan tuola pihalla sitäö vahtimassa. riitti jo pelkkä kaupassa käynti niin on selkä romuna ja oksettaa. hyvinpä menee :whistle:

Kiitokset pk-miittiläisille seurasta, mukavaa oli. :wave:

olimpa sitten vasta viiden jälkeen kotona kun anoppi raahas mut vielä tarjoustaloon ja vaikka minne ja sitten ukkoa piti ootella anopin luona. onneks se oli niin kultanen et meni kauppaan ja laitto ruoan vielä raskaan työpäivän päätteeksi :heart:

omaa napaa.. suppailee ja suppailee mut ei vaan tunnu sen kummempaa tapahtuvan :headwall:

Nellah ja Toni 36+4
 
Teillä on ollut kivan kuuloinen tapaaminen Kateellisena täällä :| No ei vaiskaan!

Mistä tietää mikä on lapsivettä??????? Tää soitti jo neuvolaan ja mies saa tuoda tullessaan testitikkuja, jos sellaisia saisin...

Tänä aamuna on kaksi kertaa lorahtanut pöksyyn isompi määrä jotain tosi nestemäistä, joka haisee oudolle. Jos on valkovuotoa niin sitten mulla täytyy olla jokin tulehdus varmaan. Väriltään on kellertävän vihertävää... Yöts. Valkovuoto ollut tähän mennessä kirkasta.

Tosin viime viikonlopulla sekä alkuviikosta tuli selvästi sitkeämpää kirkasta limaa, ilman mitään verisiä vuotoja/viiruja. Onkohan mulla limatulppa irronnut salaa, vaivihkaan ja nyt loruttaa lapsivettä??? Päätä pakottaa, kun näitä miettii täällä herkeämättä.

Toivottavasti olisin iltapäivällä viisaampi asian suhteen. Mutta kertokaa te, jos tiedätte...

mammanen ja vauva 36+5
 
mammanen jo on keltasta valkovuotoa se on merkki synnytyksen käynnistymisestä tai tulehduksesta mutta taas vihree vuoto voi olla lapsivettä jossa on vauvan ulostetta mukana (eli vauvalla on jonkin sortin ahdinkotila) suosittelisin kyllä käydä päivystyksessä
 
Hei vaan kaikki!

Lähdin kuin lähdinkin sitten eilen näytille KYS:lle ja matkasta tulikin sitten vauvanhaku reissu :heart: Kohdun seinämä oli ohentunut niin repeämä alueelta kuin muutenkin, siis kauttaaltaan vaarallisen ohueksi. Lääkärit päätyivät kiireelliseen sektioon ja niin siis eilen syntyi meidän perheeseen pikku ukko! Viikkoja oli eilen se 35+2, painoa pojalla 2310g, pituutta ei ole vielä mitattu. Syntymäaika 10.3.2009 klo.20.21
Pikku-ukko on tällä hetkellä teholla, hengittäminen on vielä hieman hankalaa. Kaikki kuitenkin hyvin, tänään todennäköisesti siirrytään jo happiviiksiin ja huomenna taidetaan päästä syöttöhommiin. Oma olo on aika piesty, mutta NIIIIIIIIIIN onnellinen :heart:


NK ja pikku-ukko
 
OIH... mämeinasin täällä tuolilta tippua kun tulin TAAS lukemaan kuulumisia ja vihdoin seuraava masukki jo syntynyt. vaikka vähän nopiaa toimintaa olikin mut PALJON ONNEA NUUTTIKYLLIKIN PERHEELLE IHANASTA PIENESTÄ POJASTA :heart: :heart:
 
( .) Tänään oli sitten kontrolli äippäpolilla ja kaikki ok. :)
Myooma tosin taas kasvanut, mutta ei onneksi mitenkään häiritse vauvan kasvua, jonkinlainen painoarvio pienellä oli n.3kg :D (pää niin alhaalla että mittojen ottaminen ei mitenkään helposti käynyt). Eli tukevasti oli pääalaspäin, joten ei huolta siitäkään. Vauveli siis on laskeutunut, muttei kiinnittynyt. Lapsivettä on niukasti yli rajojen, mutta lääkäri ei siitä ollut yhtään huolissaan vaan sanoi että voi katsoa vielä olevan ihan rajoissa. (Normi lukema on kuulemma jotain alle 20 ja mulla oli 21 tai 22).
Uuden ajan sain vielä polille juuri ennen la:ta 31.3. mikäli vauva ei ole syntynyt siihen mennessä. Lääkäri tosin meinas että voipi tulla aikaisemmin johtuen tuosta myoomasta että puskee jotenkin vauvaa alaspäin, mutta jää nähtäväksi.
Ja jos tuolloin on oma olo kovin tukala niin voi jopa käynnistyksen avittamista harkita. Ja tuo tukaluus nimenomaan on myooman sijainnista johtuvaa kun on niin ylhäällä.


Ruttana & täysiaikainen Beanie 37+0 :heart:
 
ihanaa vauvauutisia!!! PALJON ONNEA NUUTTIKYLLIKKI JA KOKO TEIDÄN PERHE :heart: nyt vain paljon jaksamisia äidille ja vauvalle, pian pääsette yhdessä kotiin :hug:


JEE, me haetaan tänään uusi auto :D jos vaan kiireiltämme ehditään. luvassa siis TAAS piiitkä päivä. saa nähdä kuinka poikki olen illalla |O mutta kohta on lähtö kylpylään ja siihen päähierontaan!! kiva kuulla että se on mukavaa. mä menen tampereella lapinniemen kylpylään ja maksoi 35 euroa, eli ei paha!! ja ajan sain eilen, että tosi nopeasti :D

JJ-t ja Joona 36+5
 

Yhteistyössä