huomenta mammat
onnea äitiysloman aloittaneille! on tämä niiiiin ihanaa kun saa olla ihan vapaasti. mullahan on joka päivä "vaan itelleni" kun ei ole naperoita helmoissa pyörimässä mutta ihmeesti sitä vaan saa ajan kuluun ja nopeesti. nukkuminen on mun ykkösharrastus ja sit heti tiiviisti perässä tulee mailailu/palstailu/irccailu. kehittävät on ajanvietteet täällä
(.) eilen neuvola ja siellä kaikki hyvin, viikkoja oli 37+0
- paino +400g/vko (yht. 10,5kg nyt)
- hb 140 <=
toi on korkeempi ku raskauden alussa???
- paineet 126/90
jee, laskee vaan!!
- :heart: -äänet n. 150
- sf 31cm (viikko sitten 29cm), eli huimaa kasvua ja pääsin taas melkein keskikäyrälle!!
- vauvan painoarvio 2,5-2.6kg ja siinäki huimaa kasvua :heart:
- rt ja vauva laskeutunu mut ei vielä ihan kiinnittyny
Ai että mä oon onnellinen kun näyttäisi että vauva on palannut vahvasti kasvukäyrille :heart: Voi olla jopa reipas 3-kiloinen syntyessään mut ens vkolla ä-polilla kuulee tarkemman kokoarvion.
Yön supistellu täälläki ja alko jopa pikkasen jännittää synnytys. Ei siihen kauaa ole ja nlan tätikin sanoi et jos et sit parin vkon päästä tule seuraavalle käynnille, niin hän olettaa mun olevan synnyttämässä. Alkoi tajuamaan et oho onpa se tosiaan lähellä.
iltsulla ollu kyllä huono kokemus
multakin aina kysytty et saako kandit olla edes paikalla, ronkkimisesta puhumattakaan.
sannismamille mukavaa kylpyläreissua! reipasta lähtee vielä reissuun, toivottavasti menee kaikki hyvin.
minskille, sanni-marialle ja muille oirehtiville kovasti voimia vastustaa flunssaa! ihan oikeesti nyt tarttis saada säästää kroppaa vaan synnytystä varten.
noomille kovasti tsemppii viel töihin! ei varmaan kovin moni meidän palstalta enää töissä olekaan...
loppuun viel valivali meidän autosta jonka siis PITI OLLA parin viikon päästä Suomessa niin eipä muuten varmasti oo vaan ODOTTAA yhä LAIVAUSTA MEKSIKOSSA ja se laivamatkaki kestää viel 6-8 vkoa :headwall: :headwall: :headwall: :kieh: :kieh: ja nykyinen auto käytännössä myyty, et joutuu siitä luopuun varmaan viimestään ens viikolla. et me todellaki lähdetään synnyttään sit taksilla ja liikutaan jalan/metrolla/bussilla sit vastasyntyneen kaa ekat viikot tai kuukaudet... voi elämä, en enää koskaan tilaa ihka uutta autoa!!
joo, nyt lähen moikkaan kaveria espooseen ku VIELÄ autolla pääsen. ja sit alan miettii korvausvaatimuksia tosta auton viivästymisestä. vois pistää volkkarille suoraan ne taksilaskutki synnärireissuista.
voimii kaikille! jään jännäileen seuraavia synnytysuutisia :heart:
t. manna + lilli 37+1 :heart: