Sunnuntai-iltoja! :wave:
Tervetuloa
Möyriäinen09!
Täällä
sujuu yöt vielä hyvin *kop kop*
Esikoista odottaessa tässä vaiheessa piti jo nukkua sänky ja polvien välit ekstratyynyillä tilkittyinä, mutta nyt saatan nukkua aamuyöhön yhdessä ja samassa asennossa, sitten herään luonnon kutsuun
ja sit palaan sänkyyn nukkumaan toisella kyljellä...
AM :wave: :heart: Täällä on kans ihan maltillinen olo tän loppuodotuksen suhteen =) Varmaan sekin vaikuttaa, että ei ole kummemmin mitään kremppoja, ja se, että esikoisen odotusaikana neuvolan terkka sanoi jo n. kk ennen laskettua aikaa, että tää voi tulla milloin vaan. Juu ei tullut, vaan piti hätistellä käynnistyksessä ulos pesästään
manna8 tsemppiä huomiselle sinne ä-polille! :hug: Toivottavasti ei ole toksemiaa, mutta hyvä tosiaan kun tarkkaan tutkivat, ootte molemmat hyvissä käsissä. :heart:
Laala kirjoitteli vaatteista, täytyy sanoa, että mäkin odotan innolla mun vaatekaapin extreme makeoveria, jonka aion toteuttaa ensi kesänä
Autot - mä en ihmettele yhtään, jos halutaan vaihtaa isompaan tai uudempaan autoon. Eiköhän se ole just se tilavuus, helppous ja turvallisuuskin, jotka ratkaisevat. Esikoisen tultua taloon meidän kauppakassi sai kaverikseen käytetyn tila-auton, johon on kyllä tosi helppo heittää vaunut ja muut tavarat, tosi tyytyväisiä ollaan oltu. Sitten joskus tulevaisuudessa, kun ei enää tarvita vaunuja tai rattaita, ajelisin mielelläni jollain vähäpäästöisellä hybridillä tms.
SuukkoSuulle onko sulla muuten mahiksia mittailla verenpainetta koskaan kotioloissa? Mulla oli viime kerralla neuvolassa alapaine parilla mittauksella jotain 95, mutta kotona se pysyttelee kiltisti tasolla 80-85.
kadak siitä rinnanympäryksestä, mä käytin pelkästään imetysliivejä aikas pitkään, oliskohan esikoinen ollut n. 5 kk:n ikäinen kun aloin käyttää lisäksi omia tavallisia liivejä. Jestas, että tuli muuten ryhdikäs ja uhkea olo, kun vetäsin kaarituelliset normiliivit jälleen päälle niiden imetysliivien jälkeen!
Täällä
vauva hikkailee suurinpiirtein päivittäin.
mm.
tutsalla onkin jo tosi jännä tilanne, kun k-kaula hävinnyt ja hyvin paikat auki. d
b Tsemppiä kaikille oksutaudista kärsiville, samoin kuin supistusten kanssa tai niiden puutteesta kärsiville! =) :hug:
Kesis ja Nuppu 36+2