<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

kadak joo kuullostaa hyvälle idealle toi tähti siinä nimen eessä :) pitää koittaa laskee nippiksen viikot, toiv. menee oikein :D:D

ruttana päivämäärä siinä jo on,voipi siihe laittaa kellonajankin :)

*muoks
nyt on toiveet toteutettu :) kertokaa jos teillä muillakin ois ideoita, ni yritän parhaani mukaan tehä :D
 
no kun kerran alkuun päästiin ni mäkin esitän toiveen, elikkäs munsta toi syntyneet lista pitäis siirtää tuolta alhaalta ylöspäin. esim. heti ton meidän nimilistan perään. olis paljo loogisempi mun mielestä.
 
Nippis! Voihan vauva, nyt jo syntyi eka huhtikuinen... onnittelut pienestä, pidetään peukkuja, että poika kasvaa ja vahvistuu hyvin. Koko perheelle :flower:.

ziki, hyvältä näyttää lista mun silmääni, noi tähdet on aika hienot :).

Hempasta on ollut puhetta, mulla on mitattu kaksi kertaa, heti alussa rv 7 ja sitten rv 23. Nyt on lähete kolmanteen parin viikon päähän, toivottavasti vika paastosokeri ja samalla katsotaan onko rauta vaikuttanut. Neuvolassa ei o mitattu, kaik labrassa vaan.

ventti + viuhti 33+3
 
Nippis onnittelut pienestä miehestä :flower: ja pienelle miehelle peukkuja että vahvistuu ja kasvaa hyvin.

Kävin eilen neuvollassa. Kaikki vauvoilla hyvin, vaikka en yhtän tunne A;n liikkeitä. Jännää että ultran mukaan on sanottu että tulossa olisi identtiset ( ei siis mitään 100% varmuutta ) ja nyt on jo kolme eri kätilöä veikannut sydän äänten ja sykkeiden perusteella että A on tyttö ja B poika.
Sf oli 36 joka ei kuulemma ole mikään hirveen iso tuplamasu, mutta vauvat taas menee yläkäyrillä joten ei tuo sf kerro oikein mitään muuta kuin että kasvaa.
Painoa tullut 16kg
ei turvotuksia ja pissa puhdas
verenpaine alkanut nyt hieman kohota. Näin kävi viimeksikin ja seuraus raskausmyrkytys. Toivotaan ettei nyt tule.

Aloin tänään aamusta heti siivoilee ja nyt totean että vikatikki. Selkää särkee puhti pois ja ei kivaa. Jotenkin sitä on alkanut nyt liikkuu ja tekee enemmän kun tietää että nyt viikot jolloin vaavit saavat syntyä jos ovat tullakseen.

Mulla on kyllä niin ihana kätilö. Eilen jäi mun kanssa juttelee synnytyksestä viel työajan jälkeen. On meinaan pientä pelkoa ilmassa kun tää on kuitenkin niin erilaista kuin ennen. Sai rauhoiteltua ja antoi kivunlievitys vinkkejä. Täällä turussa kun ei ole mitään monikko synnytysvalmennusta.

Täällä on todella monella jo ennenaikaisia supistuksia. Stemppiä teillä :flower:

Vuffi + tyypit rv 32+1 :heart: :heart:
 
nippikselle suuren suuret onnittelut!

JJ-t kivut oli vatsassa ja selässä, sellaisia selviä kivuliaita suppareita ei ollut. pistävää kipua vatsassa. supparit voivat siis olla monenlaisia. ja huomasin että sullakin lorahtelee "jotain", sama täällä. valkkariksi itsekkin sitä epäilin / epäilen. eilen kuitenkin ottivat lapsivesi stiksin. koska tutkimuksessa lääkäri huomasi jotain kirkasta ja hajutonta, oli kuulemma vetisen näköinen :D kävin suihkussa juuri ennen sairaalaan lähtöä joten jos lapsivettä, voisiko olla huuhtoutunut, en tiedä. soita ihmeessä äippäpolille. itsekin olin sitä mieltä ettei mitään kummallista voi olla, mutta päätin soittaa ja he olivat eri mieltä tilanteesta ja piti mennä näytille. ja hyvä että menin.

iltsu
 
Kyllä kannattaa soittaa jos yhtään mielessä käypi että mitähän tämä on...! :) Minäkin olevinaan lähdin vaan "näytille" ekan aikana kun supisteli säännöllisesti muttei ollenkaan kipeesti, niin sisälle ottivat ja tyttö synty seuraavana yönä. Tosin viikkoja oli jo 38+
 
Hirmuisesti onnea NIPPIKSELLE pikkumiehestä!!! :heart: :heart: :heart:
Tuli ihan tippa linssiin, eka "huhtikuinen" siis jo syntyny! Meillä voi tulla kellä vaan siis lähtö eteen milloin vaan!!!!! :eek: :heart:
 
tänään ei sitten niin mikään näköjään pelitä!Piti kysyä nyt siis lyhykäisyydessään tällasta että kun aamulla heräsin niin oli kaks sormee turvoksissa..on vieläkin..yritin soittaa neuvolaan,mutta yllätys-vastaaja päällä ja vuosilomalla,tulee maanantaina.
No,mies tuli ruokikselle niin sano että katos,sulla on noi sääret ihan punertavat.en mä ollu huomannu mitään..nyt välillä pistelee käsiä silleen kuin kutittais,inhottavaa..
Mistä tää tällanen nyt tuli ja mulla kun ei oo ikinä ollu mitään turvotusta,ainut mikä on ollu ni toi verenpaine..
Auttakaas vähän mua,kun musta taas tuntuu että turhasta vahtoan,mut minkäs teet kun tää yhtäkkii tuli..
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja misStar:
Onnea nippis :) :flower: !!!

Ja hei pitääkö äitiyspakkauksen vaatteet pestä?
Misstar kyllähän nuo on hyvä koneessa käyttää.. tiiä mitä aineita niissä on.. me pesastiin jollai omo sensitivellä ja ilman huuhteluaineita vielä.. makuupusseja myöten, patja on ainoa mitä ei pesty "liinavaatteista"..

Heikku kokeilitkos soittaa sinne 09-10023 terveysneuvontaan ? sieltä saa usein aika äkkiä apua.. :) :hug:
 
no niin sain sitten lääkäriajan klo 15.00 tänään.iski karmee jysäri,ja silmäkuopissa tuntuu painetta.se tästä nyt vielä puuttukin..kattoo sitte mitkä on noi verenpaineet kun huimaa kun nousee vaikka oon syöny ihan hyvin tänään.kaameeta mut ei voi mitää :( jaahas,ja taas närästää..voi v....
 
Onnea nippikselle perheineen :flower:

Tästä se mammat lähtee..vaikka mulla käy varmaan niin että vielä toukokuussa istun täällä mahan kanssa(laskettu aikakin vasta 24.4)

Oma olo ei ota helpatakseen.aamulla niistin sitten kunnolla verta.Ja muutenkin tosi tukkoinen olo edelleen.Mutta tiistaina sitten neuvola,jos sinne asti jaksais olla.

30+6
 
voi vitsit meitä. täällä alkaa olla jokaisella enemmän tai vähemmän kolotuksia ja vaivoja. itse lukeudun myös noihin vaivaisiin. pari päivää ollu nyt yhtä tuskaa. eikä tää tästä varmaan enää helpotu ennen kun vaavi on sylissä. noh ei onneksi pitkä aika enää.
 
nippis: todella paljon onnea pikku miehestä :hug: :hug: :flower:

nyt pakko purkaa napaa.. veetuttaa niin paljon kun tänään tuli vakuutus päätös niin ei saada vauvalle vakuutusta kun on ollu ennen aikasia supistuksia ja kohdunkaula pehmentyny.. että näin hienosti on taas menny..

unicorn ja vaavi 31+6
 
soitin sinne synnärille ja eivät passittaneet sinne vielä vaan sanoivat että tulet jos jatkuu/pahenee. mutta alkoi vaan pelottaan enemmän kun tää kätilö alkoi puhuun synnytyksestä ja ei enää estellä yms. :eek: ja sanoi että usein se synnytys alkaa noilla menkkakivuilla ja jatuu sitten supistuksilla. sanoi mys että voi olla että on paikat jo kypsät vaikka 5 viikkoa sitten kanavaa ultralla jäljellä vielä54mm.

nyt oon täälä kahden vaiheilla että mitä tehdä..tällä hetkellä olo hyvä, mutta paikoitellen tosi paska :(

eikö tosiaan ole turhia käyntejä..?
 
Siis mitä??? Täällä on jo ensimmäinen vauva syntynyt! Voi jee! :p Onnea Nippis tuhannesti!

Oma vointi hyvä. Vauva tuntuu pyörivän tuolla mahassa, mutta enimmäkseen poikittain tuntuisi olevan vielä.. viikon päästä perjantaina neuvola niin sit tietää taas vähän enemmän. Kovasti kyllä myllertää ja liikkuu. Viikkoja tulee huomenna täyteen 32. :eek:



pinnikset ja muut systeemit on valmiina. Turvakaukalo pitää hakea varastosta ja siihen sitte laitan pikkukassiin vauvalle kotiintulo vaatteet niin isi saa sen ottaa mukaan kun hakee sit meidät. Sairaalakassia itelle en oo tehny vielä, mut lista on onneksi valmis, että pakkaaminen on nopeaa sit kun sen vaan joskus saa aikaiseksi.

Vielä piti lisätä että me saatiin sitten nimi päätettyä toissa iltana. :heart: ei oo se mitä alunperin ehdotin, mutta minun valitsema tämäkin.
 
JJ-t tässä ihan samaa mietin,että oonko nyt menossa tonne terkkariin ihan turhaan ja siellä kohtaan jonkun vi..u-naaman joka töksäyttää suurinpiirtein et mitä sä täällä teet..mutta kyl se niin on että omaan vaistoonsa pitää luottaa.
 
heikku: niimpä!! kummallista kuinka sitä miettii niin paljon muiden mielipiteitä sun muuta :/ eikös sitä joka paikassa toitoteta että omaan vaistoon kannattaa luottaa ja varmistus antaa mielenrauhan..
 

Yhteistyössä