<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

Me ei olla edes nimiä mietitty!!! B) Ekanki aikana tasan sen verran että saatiin jotaki niihi synnärilappuihin laittaa ehotuksia, mutta nimi päätettiin vasta lopullisesti muutama päivä ennen ristiäisiä! :) Samoilla linjoilla varmaan nyttenkin!

Ihan orpo olo, on ku olisin yksin kotona. Tyttö ja ukko nukkuu jo, ovat kohta varmaan jo tunnin nukkuneet...
 
Miten usein muilla on hb mitattu, mulla katottu 9+0 ja 15+3. Kaks kk tuo nlatäti on höpöttäny että josko otettas mutta eihän tuo oo muistanu, enkä itekkään oo muistanu muistuttaa. Nyt meinasin että kirjotan lunttilapun kortin väliin että ens kerralla muistas!! :D
 
Nimiä on kyllä vaikea keksiä, kun tuntuu että aina jollaki on samanniminen lapsi tai nimi on liian tavallinen tai erikoinen tms.. Hankalaa hommaa :) Meillä (lue:mulla) olis tytön nimi valmiina, mutta kun kerran poika on tulossa niin johan tuli vaikeata.. No pitää ootella, että nappula syntyy ja kattoa sitte :heart: Pitäähän sen näyttää itseltänsä. Meillä on molemmilla tytöillä kaks nimeä ja niin tulee tämä kolmaskin saamaan. Ihania nimiehdotuksia kyllä monella on jo mietittynä :heart: Pitää sitte äippälomalla alkaa oikein urakalla keksimään. Enää ois 7 työpäivää ennen lomaa.. vähänkö ihanaa :heart: :heart: :heart:

Kutinat on vähän hellittäny ja ajattelinki ootella tuohon seuraavaan neuvolaan ens viikon perjantaihin. Katon sitten mikä tilanne.. On ollu kyllä yllättävän mukava olo, vaikka masussa on kamala myörinä. Tosiaan vauvan liikkeet on muuttunu tässä 30+ viikkojen jälkeen tuommoseksi möngertämiseksi ja suorastaan tunkeiluksi =) Peppu tunkee välillä melkeen tissien väliin asti :LOL:

Oon saanu vauvanhuoneenki jo kutakuinkin valmiiksi. Ei tarvinu maalata seinää ku kolmella eri värisellä maalilla ennen ku mulle kelpas. Ärsyttävä tiirailla noista värikarttojen pikkuruuduista oikeaa sävyä ku lopputulos isolla seinäpinnalla on ihan erilainen.. Nooh, mutta nyt se on hyvä =) Pitää vielä verhoja ommella ja ostaa matto..

Raskausarvista Edellisistä raskauksista on jääny komeat arvet mahaan, mutta ne on aika hyvin vaalentuneet. Just ku ehin ajatella ettei ne tällä kertaa ratkeilekaan, niin tällä viikolla on kyllä kutissu ja punottanu komeasti nuo ylimmät vanhat arvet. Kovasti rasvaa vaan, jospa se vähän hillitsee :)
Jeps, mutta hyviä öitä! Ja nippikselle voimahalit, tulehan kertomaan kuulumisia kun ehdit :heart:
 
nimistä meil olis nimet about valmiina kummallekin. :D Tai siis tytölle olis kolmas nimi viel työn alla. Ei olla sitä pojan nimeä enää ees mietitty (vaikka siis tiedossa olis jos olis tarve), kun kerran on tyttöä lupailtu, niin ollaan Punkerosta välillä puhuttu myös tulevalla nimellään. :) Pojalle olis laitettu Aatos ja tytöllekin on A-alkuinen nimi odottamassa (paljastan sit myöhemmin). ;) Ei silti olla ajateltu kyllä että tehtäis pelkkiä A-alkuisia. :p Pojan yks nimi olis ollu Otava, mut keskimmäinen nimi jäi vähän työn alle. :p

No mut nyt pitäis miettiä enää vissiin sitä tytön viimistä nimeä. ;) Kaks ekaa nimee on tosi suomalaisia tavallaan, ja molemmat tarkoittaa jotain, joten kolmaskin nimi pitäis olla jotain tarkoittava, ja se tuottaa vaikeuksia. :LOL: Kun samalla sen pitäis olla kolmitavuinen ja soida hyvin kahden ekan nimen kanssa. :LOL:

Mä en kauheasti tykkää noista nimisarjoista. Siis mulla ja mun kahdella siskolla alkaa nimet kaikilla S:llä, mutta se menee vähän yli, kun miehellä on pikkusisaruksia 10 ja kaikkien nimissä on kaks ekaa kirjainta samat. :LOL: Eihän niitä enää hullukaan meinaa muistaa. :kieh:
No mut näihin nimiin mitä ollaan tytölle nyt mietitty, ollaan tosi tyytyväisiä ainakin tällä hetkellä, voihan se sit synnärillä muuttua jos lapsi näyttää kovin erilaiselta kuin nimensä. :p


) .) Oliskohan se Punkero vihdoinki kääntyny pää alaspäin? Ainakin jotenki päin se on kääntyny, kun ei enää paina kylkiin niin pahasti, ja ylettää tonne häpyluun tienoille asti hipsuttamaan. (jotain pientä liiketta tuntunu siellä tänäänki) ja eilen illalla kuljetti ilmeisesti kantapäätään (?) pitkin ylämahaa, mieskin katto silmät kauhusta selällään että mikä alien kulkee mun pallean kohdalla. :LOL:
No mut nyt täytyy mennä yliopistolle... Toisiks viiminen päivä yliopiston "intensiiviviikkoa"! Sen jälkeen enää työharjottelua (=itse aikataulutettavaa. ;) ) ja joitain tenttejä ja kirjallisia töitä, niin tää keväthän alkaa vaikuttaa jo melkeen voitetulta! :D

Laala ja Punkero rv31+2
 
heippatirallaa!

voi apua meille nimen keksiminen työn ja tuskan takana. emme ole löytäneet mitään mikä kelpaisi molemmille. lainasin ystävältä nimikirjankin jossa 8000 lasten nimeä, ja saldo meille nolla!!! sairaalanpapereihin saimme jotain, mutta tod näk ei ole se lopullinen nimi.

sairaalakassia en ole pakennut, tarttis ehkä tehdä asialle jotain :/

(.) soittelin eilen tyksiin kun oli järkky kipu jälleen vatsan seudulla ja selässä. ja heti näytille.... vaikken itse tulkinnut niitä supistuksiksi niin niitä ne sitten olivatkin. viikko sitten kohdunsuu pehmeä, nyt sormelle auki :eek: sain supistusten estolääkkeet ja voi autuas mikä helpotus. aivan ihme pillereitä. en muista koska olo olisi ollut yhtä hyvä. olisivat ottaneet osastolle mutta itse halusin kotiin. nyt popsitaan viikolle 34 saakka pillereitä ja sitten saa syntyä, voi kauhistus. eihän tuohon ole kuin 3 viikkoa myöhemmän la:n mukaan. en ole ollenkaan valmis!!! no, mutta todennäköisesti kun nyt estellään ettei vaan toinen syntyisi vielä ja sitten kun annetaan lupa syntyä niin ei varmastikkaan synny.
viikon päästä kontrolli tyksissä.
sillattis meillä päin... :/

voikaahan hyvin!

Iltsu & beibe
 
heippa kaikille.

Meidän pikkuinen jäbä syntyi eilen klo: 19.20. Pituutta oli 43cm ja painoa 1520g pipo oli 29cm. Vointi tällä hetkellä ihan vakaa :) Kirjoittelen myöhemmin sitten lisää, kunhan olen tutustunut uusimpaan perheenjäseneen ja saanut omat ajatukseni koottua.
 
No niin, sieltähän se ensimmäinen tuli =) Onnea Nippis!Toivotaan että kaikki alkaa rullaamaan hyvin ja pikkuinen pysyy voimissaan!

Tämäkin mamma kävi eilen lääkärineuvolassa.Vauva oli jo laskeutunut alas lantioon, on kuulemma "luukulla".Kohdunsisäsuu kuitenkin vielä kiinni vaikka on vähän pehmeä.Painoarvio 1800 g eli hyvin oli kasvanut.Sf mitta tietenkin vaatimattomat 25-26 cm koska lapsi niin alhaalla.

mamma67 ja pikkuinen 31+4
 
AAM
Nippis :flower :heart: :hug: noniin nyt on sitten 1. "huhti"vaaveli syntynyt helmivaavelina.. ei muuta kun paljon jaksuja koko perheelle.. :)

iltsulle voikun vaaveli jaksaisi olla vielä sisällä.. :hug: vaikka hyvinhän nuo pärjäävät jo näillä viikoilla.. :) mut silti..

ziki pääseekin tähdittelemään jo listaa :D

am & hippunen 32+3
 
ja sitten muuta:

nimet Tyttöjen nimiä olisi niiiiiiiiin paljon helpompi keksiä, mutta poikahan sieltä on siis tulossa, joten joutuu vähän enemmän mietiskelemään. Suvun nimiä on koitettu käydä läpi ja lukea nimikirjaa. Eiköhän sieltä joku sitten tunnu oikealta, kun saadaan heppu näkyville :)

hemppa, en muista, ovatko kertaakaan mitanneet neuvolassa erikseen, muien verikokeiden yhteydessä kylläkin - ainoastaan 4 merkintää koko raskausaikana!

annuli, mulla olis sama edessä: vauvahuoneen matto ja verhot - kun jaksais vaan lähteä shoppaamaan ja sitten vielä ommella. Katsoin netistä Vallilan kankaita jo valmiiksi, mutten ole saanut vielä mitään aikaiseksi. Seinät jätetään valkoisiksi ja tekstiileillä sitten värit.

Kadakin vaivat TOP 3:
1. vatsatauti (luultavasti Noro-virus :( eli sängyn pohjalta kirjoitellaan...)
2. uutena tulokkaana lonkkasärky kyljellään nukkuessa ja koko ajan joutuu kääntämään kylkeä
3. väsymys ja aikaansaamattomuus - ollut heti raskauden alusta asti

Kutina ja jalkojen kramppailu ovat hieman hellittäneet, mutta ovat sitten seuraavina listalla :)

Kaunista torstaipäivää mammoille!
 
zikiziki, pitäiskö vielä laittaa yksi tähti siihen ylempään listaan nimen eteen, että näkee suoraan, kelle on jo syntynyt ja sitten toi alempi lista noin kuin jo aloitikin ja siihen lisäksi rv:t?
 
nippis onnittelut koko perheelle pienen pojan syntymästä :flower: toivottavasti asiat menevät hyvin ja pääsette terveen pojan kanssa pian kotiin :saint:

koko eilinen päivä meni vaan tuskaillessa omaa oloa. vihloo häpyluusta, ympäri lantiota ja vatsan pohjalta (ihan alhaalta) siihen päälle kunnon menkkapoltot mahassa ja selässä, kesti melkein tunnin. ja näitä tuli kolmeen otteeseen eilen :x vihlaisut ja muut vaivat on jatkuneet tänään, vähän lievempinä, mutta saa nähdä mitä päivä tuo tullessaan.. jokainen vauvan liike sattuu jollain tavalla. nyt kun istun sängyn reunalla läppäri sylissä niin tuntuu että suolet tulis pihalle kun kaveri möyryää ja potkii selkään päin :eek:

olo ei todellakaan ole mikään hyvä :( tekis mieli mennä näytille TAYS:iin mutta minkäs he asialle voivat.. soitin jo yksityisille, mutta ultra näillä viikoilla n. 150e!! empä taida mennä :headwall:

iltsu siis millasia ne sun kivut oli?? pitäisköhän mun noista mun edellisistä sepustuksista katsottuna lähtee näytille..?

JJ-t ja Joona 33+6
 

Yhteistyössä