likka-90, tuosta
hikkailusta... ennen eilistä en ollut kertaakaan ainakaan tajunnut tunteneeni, mutta nyt väittäisin, että eilen tunsin hikan. Mitä muutakaan vois olla semmoset pienet 'hypähdykset' ihan tasaisin väliajoin? Kerran vaan oon havainnut, eikä kestänyt ku ehkä minuutin, kaks.
Neuvolakorttia oon nyt täl viikol kantanut mukanani, kun oon tuolla ympäriinsä pyörinyt, ihan varmuuden vuoksi. Ajattelin kans ens viikolla pitää mukana kun täytyy taas töissä ravata, eli 100km päässä täältä.
Asuminen, nyt on 50 neliötä, noin 500e/kk, joka on ihan törkeesti tästä kämpästä, ei siis ole mikään laadukas asunto... eikä varsinkaan huolto- ym. toiminta. Ja ihan kohta muutto omaan palatsiin, eli siis itse rakennettuun taloon.
Kilpajuoksu on päällä, kumpi ehtii ekaks, Viuhti vai talo, mutta täl hetkel näyttää siltä, että talo. Nyt maksetaan vuokran lisäks lainasta korkoja, ja muuton jälkeen sit lyhennyksiä. Kulut pysyy suunnilleen samassa.
Se vaan, että tarkoitus olis vasta uuteen laittaa kaikki pinnasängyt sun muut, eli aika viime hetkille jää ne hommat. Vaatteita oon pessyt sentään valmiiks. No, saa sit vaikka mies virittää loput ennen kuin kotio tullaan. Mulla on muuten ihan järjetön huoli siitä (ja tää on sit älytöntä ittensä stressaamista), että miten parketti kestää
lapsivettä? Mä oon aivan varma, että kaik vedet tulee just keskelle olkkarin uutta, just laitettua parkettia ja se menee ihan pilalle saman tien. :ashamed: Taidan sit asua vikat viikot kylppärissä, jos keretään muuttamaan, ihan varmuuden vuoksi.
Mitäköhän sanoisivat valmistajan asiakaspalvelussa, jos soittais ja kysyis, että miten se kestää? :saint:
Hani ja milky, oon kans huomannut ihan selkeän muutoksen liikkeissä, ja on ne kyl hiukan vähentyneetkin. Pääasiassa se liikkeiden luonne on muuttunut, kun aiemmin oli muksautuksia niin nyt on semmosta mönkimistä ja tunkemista, vaikeampi laskeakin, että mikä nyt oli yks liike, kun kerralla se kääntää ja vääntä pitemmän aikaa, mutta kaik on ikäänkuin yhtä liikettä. Ja sit riippuu ihan päivästä, paljonko liikettä on.
Jaahas, joo, töitä välillä... ja sit kodinhoitohuoneen kalusteita kilpailuttamaan iltapäivällä!
ventti + viuhti 33+2