<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

Helou vaan kaikki mamit!

Joku kyseli aikaisemmin lemmikkieläimistä. Meillä oli kaksi kissaa, kun nuorempi tyttö syntyi. Ensimmäisenä päivänä kissat vain tuijottivat kaukaa vauvelia ja lähtivät heti karkuun, jos vauveli vähänkin äännähti. Pelkäsivät reppanat kummallista pientä ihmistä. Ajan kuluessa ovat ottaneet tytöt parhaiksi kavereikseen ja nukkuvatkin aina tyttöjen jalkopäässä. Ikinä eivät ole tyttöjä raapineet

Arvista sen verran,että tässä raskaudessa ei ainakaan vielä ole tullut lisää arpia. Ehkä se johtuu siitä, että kahdessa edellisessä raskaudessa mahanahka venyi jo niin paljon, että nyt ei tunnu missään. :) Eipä noi vanhat raskausarvet mikään kaunistus ole, mutta mulle ne on vaan äitiyden tunnusmerkkejä. Turha stressata niistä!
 
Nippis tsemppiä, taitaa ensimmäinen huhtivauva tulle teille? Kauanko muuten voidaan vesienmenosta vielä pitkittää raskautta ettei tule tulehduksia? vai käynnistetäänkö sitten jo kohta?

Minä kävin pitkästä aikaa esikon kanssa tänään uimassa :D Tai lapsi lutasi kellukkeiden kanssa ja minä istuin vedessä, muutaman kerran uitiin sitten lastenaltaan syväänpäähän. Ja likka oli niin ARIELIA että :LOL: Ja mummot jutusteli häntä. Oli kyllä kivaa ja oli ihanaa katsoa kuinka toinen nautti kun viimeksi oltu uimassa ehkä loka- marraskuussa. Sen jälkeen mentiinkin kahvilaan suolaista syömään ja odoteltiin että ukko tulee meidät hakemaan. Pysähdyttiin miehen vanhemmilla ja kysyttiin voiko likka tulla huomenna pariksi tunniksi hoitoon kun menen taas polille, enkä viitsi likkaa ottaa mukaan ellei ole pakko. Mummu sanoi vaan, että eikö voi jäädä tänne sitten yöksi. Likka jäi sitten suoraan sinne, kun siellä on varavaatteita ja mummulahammasharja ja tahna. Ja ukko on kotiin päästyämme siivonnut koko ajan :| vei matotkin ulos (hurjat kaksi meillä jopa on lattioilla, muut jotenkin unohtuneet jonnekin varastoihin) ja minä vain makaan, voi toista. Jos vaikka kohta koettaisin varovasti pestä lattiat.

Huomenna saadaan tytölle näyttää "aarteita". Yksi ilta likka kaivoi sohvan alta "aarteen" ja sanoi voidaanko siirtää sohvaa ja katsoa löytyykö lisää. Sanoin, että vasta kun isi on kotona ja jaksaa siirtää sohvaa. Juu, olemme sillälailla laiskoja siivoojia, että joka kerta ei siirretä sohvaa, imuri ei mahdu sohvan alta vetämään ja kylläpäs tuli pölyä ja aarteita ja kaikenlisäksi jos vain siirtää sohvaa niin nytkin oli dubloja jotka eivät mahtuneet pois (miten ihmeessä onkaan sitten päässeet sinne alle asti) muuten kuin sohvaa nostamalla ylöspäin ja ottamalla ne alta:ashamed: Muutamat lelut ja korut otin pois ja pesasin, löytyi yksi ihana enkelikorukin joka on ollut hukassa, toivottavasti tytölle kelpaa

Kellokin on jo noin ja alkaisi siis varmaan kohta iltasyöpöttely, kummasti tuntuu että illat menee nauhoituksia katsellessa ja syödessä.. Ja tuosta juomisesta, jano on koko ajan, varsinkin öisin kurkku on usein kuiva mitä ei ennen raskautta ole ollut vaikka suu auki nukunkin. Alapää onkin sitten senkin edestä märkänä, perkele kun aamulla nousee niin ei kauaa mene kuin housut märkänä. Esikoista varrotessa sama juttu, aivan kamalat valkovuodot ja kun likka oli syntynyt kuivui alapää saharaksi.

jaahassu ja sammo 32+6
 
Aion uhmata olosuhteita eli omaa kuntoa ja uskaltautua elokuviin loppuviikosta.Kun on kerran hiihtolomat niin on kivoja aikoja kun jo 12/15 aikaan pääsee leffaan=)

Sisko lupasi tulla perjantaina kokkaileen mun kanssa ja lauantaina meinattiin sitten vääntää laskiaispullat.Vaikka nyt vielä heikko olo,mutta ei se haittaa ko sisko voi tehä jos en ite mitään jaksa=)Oli kyllä kiva ylläri ko kyseli että koskas vietettäis taas "siskoaikaa".Meillä kuitenkin välimatkaa sellaset 60km ja kun molemmilla niin paljon omia menoja niin ei aina oikein kerkee.

Valkovuodosta;on kamalaa..ei ikinä ole tällästä ollut ko nyt.Ja on ihan normaalia sillä pissat aina puhtaat eikä haise sun muuta..

Oottelen kovasti ensi viikon neuvolaakin ko nyt olisi kerrankin kysyttävää.Toki mut tuntien unohdan kuitenkin kaiken siihen mennessä.Mittasin äsken verenpaineen(115/63) joten eipä taida pelkoa olla että olisi kovin korkea.On vaan niin velttoakin veltompi olo mutta ehkä tää tauti sen aiheuttaa.En mä ees tiiä rajoja,eikä kyllä ole sen kummemmin ongelma ollut.

Soititko Laala jo polille?Toivottavasti kaikki kunnossa.
 
nippis onnen :hug: sinne.eikös se vuorokauden kuluttua käynnistetä vesien menosta? mulla ainakin esikoisen kohdalla tehtiin niin..

Allusmamma toivottavasti leikkaus jeesaa vanhan kollin himoja, mun edes mennyt kissa kun oli naisen makuun päässyt, bylsi vielä pallien poiston jälkeenkin naapurin misuja. epäiltiin piilokiveksiäkin, mutta lekuri tuli siihen tulokseen, että herralla oli vaan normaalia suurempi hormoni toiminta.se oli kunnon sonni se kissa :D .

Ja vinkkinä muillekkin kissan omistajille , jos ei tahdo että kissa menee tiettyihin paikkoihin niin laittakaa teippiä nurinpäin, tarttuu tassuihin ikävästi, että kissa ymmärtää antaa olla. meidän kissa kun aluksi tahtoi aina nukkumaan vauvan petiin, sitteriin yms..

kipuja mulla on vähemmän kuin esikoista oottaessa ja aika pieniltä tuntuu teidän kolotuksiin verrattuna, tänäänkin kävin jumpassa ja oon pakkailu koko päivän, ilman kummempia särkyjä. Ainoa ongelma tuntuu tässä raskaudessa olevan se että oon jatkuvasti hiivalettuna :ashamed: , mutta sen saa onneksi käsikauppatavaralla hoidettua. joo ja pöksyt on märkänä täälläkin, sekä välillä lorahtaa pisua tippa, mutta muuten olen tästä raskaudesta nauttinut.

arpia on tisseistä, tosin tulivat silloin kun rinnat kasvoi teiniiässä ja peffassa muutamama tiikerin raita ja taitaapi olla reisissäkin haaleeta,masu on säästynyt onneksi :D.

eip. muuta.
 
heips,

vesien menosta, riippuu viikoista hyvin pitkälti ja onko kortisonit annettu. Kakkosesta mulla pidettiin 5 päivää vesien menostaa ennen kuin käynnistettiin 33+3. Tänään päätettiin ettei estellä, mutta ei ainakaan vielä käynnistellä kun ei ole tulehdusarvot nousseet. päivä kerrallaan.
eläimistä vielä: meilläkin 2 kissaa ja ongelmia ei ole ollut, lähinnä niin päin että vanhempi poika hätyyttelee välillä:)
 
Nippis :eek: Tsemppiä, aikamoisen varaslähdön meinaa pikkunen ottaa.. :hug:

Olikos pk-treffeille niitä paikkaehdotuksia vai onko mun idea sivuutettu ihan täysin?

Arpia on tänne rantautunut, esikoisesta tuli vasta viikon-pari ennen la:ta.. |O :/ :kieh: Kovasti oon koittanu rasvailla, mutta minkäs teet kun on sen laatuinen (kuiva) iho, että helposti repee..
 
nippikselle tsemppiä! toivottavasti kaikki sujuu hyvin! :heart:

mikäs tilanne laalalla?

mulla aloitettiin käynnistys heti seuraavana päivänä vesien menosta koska streptokokki ( vai mikä se alapään oma bakteeri olikaan nimeltään?) oli positiivinen.
muutoin ei tänne kummempaa, välillä veetuttaa enemmän taikka vähemmän tämä raskaana olo. kumartelut ja mm. lasten lelujen kerääminen on niin p..irun hankalaa, kun vatsa aina tiellä :/ totta tosin että vatsaa tulee taasen ikävä sitten kun sitä ei enään ole.
meillä on koiria eivätkä ole olleet moksiskaan uuden tulokkaan tullessa taloon. haistaneet ja sitten antaneet olla. vahtivietti kyllä kasvoi samalla kun esikko kasvoi =)

voikaahan paksusti!

iltsu & beibe
 
Iltoja mammat! Oli ehtinyt tekstiä kertyä, en ehtinyt kaikkea kunnolla lukemaan, mutta jotain kirjoittelen. Nippis, huhhuh, kovasti tsemppiä ja voimia! :hug: Laala, hyvä että kivut hellittäneet, mutta kyllä tuosta ilman muuta kannattaa kysyä - jaksamisia! :flower:
Arvista: ei vielä ole pahemmin näkynyt, mutta onhan noilla aikaa vielä ilmestyä kun tässä massu kasvaa.
Omaa napaa neuvolan verran:
Pissi puhdas, turvotus -, paineet ok (110/58), hb yli 120, paino noussut noin 3 viikon takaisesta 1,4kg, sf (muistaakseni) 27, sydänääneet 132 (ka). Tarjonnasta ei vielä tarkkaa tietoa, nytkin kerkesi tunnusteltaessa vaihtaa asentoa eli kovasti vielä pikkuinen myllää ja kokeilee. Mutta jospa se siitä pikkuhiljaa alkaa asettumaan oikein päin.
Moni muukin täällä taisi tuota sairaalakassin pakkaamista pohdiskella nyt tosissaan, minä myös. Osa tavaroista on silleen valmiina, että kassiin tarvisi vaan laittaa, osa pitää vielä haeskella.
Jaksamisia ja paksuja vointeja itse kullekin!
AuroraB + nasukki 31+6
 
Tsemppiä nippis toivotaan et kaikki menee hyvin! :hug:

Meillä täällä on viime yön aikana tapahtunu ihan ihme juttu. Mun maha on rojahtanu ihan kamalasti alaspäin.. ei enää ahdista yhtään niin paljon. Kävely on vaan jotenkin hankalampaa kun ennen, kun toinen oleilee tuolla lantiossa. Pikkasen on alkanu supistellakin välillä ihan tän viikon aikana.. ei kuitenkaan silleen kipeesti, enemmänkin hassun tuntuisesti vaan.

Valkovuotoa on ruvennu täälläkin tulemaan ihan lorisemalla. Välillä on ihan pitäny miettiä, että eihän tiputtele vettä.

Mua jännittää, kun mun hyvä kaveri kärvistelee just supistusten kanssa.. on se jo aikakin, vaavi on pysytelly sisällä jo viikon yli vuokrasopimuksen irtisanomisen. Hui. Jänskää!

 
HUI noin se vaan ensimmäinen HUHTIVAUVAKIN on kohtapuolin maailmassa! Tsemppiä vaan NIPPIKSELLE ja päivittelehän ahkerasti kuulumisia!

Mä oon ihan poikki tuon esikoisen uhman kanssa....poika on siis 2,5 vuotias ja nyt mä vasta tiedän mitä se uhma tarkottaa. aiemmat kiukuttelut on ollu ihan pala kakkua tähän verrattuna! ei siis mikään kelpaa ja joka asiasta vetää aivan karseat pultit. oon vasta kaks kertaa tänään alkanu itkemään sen uhman eessä, on niin voimaton olo kun menee hermotkin melkoisen herkästi. :headwall: :snotty: ja pitäis osata muka olla rauhallinen ja johdonmukainen. Toivon tosiaan että tää vaihe menis ohi ennen kuin Kapris tulee maailmaan, on senverran karsea vaihe.

mulla oli perjantaina neuvolassa kaikki hyvin. painoa tullut jo 14 kiloa mutta esikolta tuli tosiaan se 20 kg niin sen alle kun pysyis...sf mitta 32 cm, yläkäyrän yllä siis yhä. kahen viikon päästä taas sit sinne.

Uusia ARPIA ei ole tullut, vanhoissa on ollu tarpeeksi venymisvaraa vissiin :LOL:

Jep, nyt nukuttamaan lapsosta!

Gardenia ja Kapris 32+0
 
Äh koko illan supistellu taas, mutta ei onneks kipeesti.
Sen verran oltiin pystyssä, että käytiin miehen isovanhemmilla iltapalalla (asuvat tuossa viereisellä kadulla)... JA nyt sit kotimatkalla tuli yks kipeäkin supistus. :(
Sen lisäks on koko iltapäivän särkeny pää. Et sellaset fiilikset täällä. No mut toivottavasti ei supistele enempää, huomenna olis koulua klo 13-16... Sen toivottavasti jaksaa. Keskiviikosta en ookaan varma kun on koulua klo 8-17... :kieh:
Ei oo kyllä kivaa nyt stressata koulusta viel tässä. Olis pal mukavempi kun vois vaan jäädä ä-lomalle ajallaan ja vaikka saikulle sitä ennen, mut sen sijaan tässä on viel vaikka mitä tekemistä koulun kanssa ennen LA:a ja tän viikon lauantaina olis konsertti missä soitan... Ähh. ENks mä vois vaan nukkua laskettuun aikaan asti. Olis kiva jos vois olla kotona ja laittaa kotia valmiiksi pienelle, mutta mun raskaus on pelkkää koulunkäyntiä Punkeron syntymään asti ja se ei ilahduta nyt yhtään. :(

Sori valitus.

Laala ja Punkero rv30+6
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:
Olikos pk-treffeille niitä paikkaehdotuksia vai onko mun idea sivuutettu ihan täysin?
no mietin kans samaa että ollaanko nyt sen aleksi 13: sta kannalla ? vai missä Piin ehdotit ? :snotty: mulle ihan sama loppupeleissä :D vaikka oltaisiin jonkun kotonakin..
siinä on vaan pikkasen liikaa vaivaa yhdelle henkilölle järjestää muuten ois kivoin ilmapiiri varmaan.
Se kabinettiehdotus ois passeli mutta mä en tosiaan Hkiä niin tunne noitten kokoontumistilojen puolesta että mihin ilmaiseksi (kahvinlupausostolla) mahduttaisi alta 20 ihmistä.. :whistle: paitti johonkin julkiseen tilaan. Kauhia ko se on "jo" kolmen viikon päästä.. :eek:


 
AAM
Arpia : ei vielä, mitä nyt vanhat tisseissä kummittelee taas :D
Elukkastatus: no nyt leikattu kolli, esikoisesta ei välittänyt tuskin tästäkään tulee välittämään, tutsa kiitos teippivinkistä taidan toteuttaa sitä meidän keittiöntuoleihin ko tykkää makoilla niillä.. en oikein diggaa siitä stinkistä jonka sit jättää niihin.. vaikka kaverilla on oma tuoli omine viltteineen :kieh:
Uhmat: Gardenia :hug: meillä kans moista esiintyy vielä hallittavissa määrin :whistle: *menttaliteetti ja motto siihen* pick your battles :D eli pääasiassa johdonmukainen ja en lähde älyttömiin taistoihin..
Masurojahdus havaittu myös: kysyin ukolta että näyttäiskö siltä että ois tipahtanut niin sanoi että no niinpäs on sen näköinen eli oma aavistus ei ollut ihan väärässä.. :/ sit häpyluun päältä ko kevyesti painaa niin vähän ottaa kipiää ei sillei draamasti mutta vähän.. saas nähdä huominen neuvola mitä tuo sf-mitalle tietoa ja PAINO :eek: ou mai GAAAD !!!! PANIC !!
Jaahassu ihana uintiretki :) mä tahtoisin kans ja nyt ollaankin kai menossa ensi la tai su aamupäivästä pulikoimaan.. hitsi ko tietäis mikä toi alakerran status on että uskaltaa no kai sitä voi mennä muuten..
Alakerran liisterit: joo.. :x that`s enough.. ei tarttis tulla yhtää enempiä..
Laala koetahan koulusta huolimatta olla stressaamatta.. :hug: ja polille vaan yhteys heti jos ne supparit muuttaa muotoaan pahempaan suuntaan..

Am & hippunen 32+0 :heart:
 
pk-tapaamisesta, keskustan paikat taitaa kaikki olla aika pieniä. Kauppakeskuksissa on isompia kahviloita, esim. Jumbon Fazer Vantaalla on aika tilava, mutta en sitten tiedä, onko se liian hankalan matkan päässä monille.
 
Pakko tulla teille vielä kertoon=)Tuttavan serkulle syntynyt kaksoset,täysin laskettuna päivänä.Mutta..mun mielestä aika hurjan kokosia.Toinen painoi 3,7kg ja toinen 3kiloo ja molemmat olivat 50cm.
Siinä on urakkaa kantaa.Mutta kaikki oli siis muuten mennyt loistavasti.

Kun mietin omaa oloani ja kuinka vaivainen on välillä niin miltäköhän tuntuis jos mahassa olisi 7kiloo pelkkiä vauvoja=)
 
Laala: No ei varmasti ole tosiaankaan kivaa touhuta ja stressata kouluhommia tässä tilassa :hug:. Vieläkö sulla on opetusharjoittelu käynnissä? Muistahan yrittää ottaa mahdollisimman rauhallisesti kuitenkin! Ja jos niitä suppareita yhä tulee, niin ota ihmeessä yhteys polille tai neuvolaan!

milkystern: hui kauhistus, isot kaksoset on kyllä tuttavallesi syntynyt! :eek: Minäkin olen kaksonen, me olimme syntyessämme n. 3kg molemmat mutta vaan 46 ja 47cm pitkiä. Laskettuna päivänä meidätkin käynnistellen ulos saatettiin, melkein 30 vuotta sitten... :wave:
 
täällä ollaan just tultu sairaalasta kotia.. pari tuntia kipeitä suppareita oikee urakalla, ja soitto sinne ja menoks.. supistuksienesto lääkettä antoivat ja jonkun ajan päästä päästiin lähtemää kotia..
tutkivat ja ei ollu hirveesti vaikuttanu nuo supistukset onneks..
 
Pk-miitti: Kattelin tuossa just Aleksi 13 sitä kahvila Ursulaa ja näyttäis olevan 160 paikkainen mesta. Kampissa liene myös joku paikka, joka näille palstatapaamisille on suosittu.

Itse en ainakaan oo Jumbon kannalla vaikka hyvä paikka voisikin olla. Alkaa oma olo olla jo siinä pisteessä että kohta en kotoa liiku minnekään kauemmaksi kuin lähikauppa. :/

Paljonhan tässä kaikille ehtii kolmessa viikossa tapahtumaan, joten ehkä niitä paikkaehdotuksia olisi hyvä olla listattuna ja katsoa sitten loppupeleissä kuinka monta osallistujaa kynnelle kykenee. ;)
 
Nellah: Ainakin joskus ennen muinoin tuo on ollut aikasta pieni.. tai sitten muistan väärin.. :whistle: Mutta hyvinkin voisi olla vaihtoehto. :)
*muoks* ainakaan sivujen mukaan siellä ei ole enää kahvilaa.. siis katsoin Kanrestan sivuilta. Joka siis ylläpitänyt ennenmuinoin sitä puljua silloin kuin bussit sieltä vielä lähti. Ellei sitten oo omistaja/pitäjä vaihtunut.

Kampin kauppakeskuksen kahvila on nimeltään Johtocafe ja löytyy 5. kerroksessa. Näytti kuvien perusteella melko tilavalta.
 
Tiistaita.

Mukava lukea että Vuffilla ja pienillä on nyt mennyt hyvin. Hieno juttu.
Hauskalta kuulostaa toi masukipsi.

Laala, hyvä että supparit laantuivat. Jos niitä alkaa tulla enemmän niin soitahan äippäpolille ja pyydä päästä näytille.
Ja hae ihmeessä sairaslomaa jos yhtään siltä tuntuu. Sitä koulua kerkiää murehtia myöhemminkin, nyt sinulle on kuitenkin tärkeintä sinun ja pienen hyvinvointi.

Nellah, kalliit saunatossut pojalla ;)

Allusmamma. Tuota on näköjään elukoilla liikenteessä. Meidän 7v uros koira joka ei ole ikänä välittänyt juoksusista nartuista milläänlailla on nyt nyt viikon verran uikuttanut ovella kun naapurin nartulla on juoksut.
Pikkasen meinaa ärsyttää. Mutta kaippa tuo ohi menee joskus....

Nippis, voi ei. Eikös teidän edellinenkin ollut keskonen?
Mutta tseppiä, pidetään peukkuja että pieni voisi hyvin ja jokainen päivä vielä tässä vaiheessa on plussaa.
Mutta eikös tuossa ole se teoreettinen mahdollisuus että kohdun reikä umpeutuukin ja vettä muodustuu lisää ja raskaus voisi jatkua.
Ystävälleni kävi nimittäin näin. rv 25 oli kuukauden vuodelevossa mutta lopulta syntyi täysiaikainen vauva.

Mutta kävi miten kävi. Kovasti pidetään peukkuja ja toivotaan onnea sinulle ja pienellesi.

Sairaalakassista: Mulla on pakattuna osastolla olo kassi. Eli kun mulla on ollut näitä verenvuotoja, kipuja ja nyt tämä raskausmyrkytys uhkailee. Niin olen pakannut kassin ihan sitä varten jos joutuukin osastolle pötköttelemään.
Pitää tässä jossainvaiheessa katsella vähän että mitä sitten tarvitsee varsinaisesti vauvan syntymää ajatellen ja kotio lähtöön.

Mutta muuten on kyllä lähes kaikki valmiina. Pinnis pitää vielä petata ja pullot ja tutit pestä. Mutta ne teen vasta just ennen vauvan syntymää. Ja ovat niin nopeita hommia että kerkiää tehdä vielä vauvan kotiuduttuakin nopsaan.

Mukava lukea hyviä neuvolakuulumisia. Huomenna se olisi itsellänikin, ihan kiva päästä käymään ja valittamaan omasta olostaan ;)

Sitten omaa napaa. Meidän koko perheelle on iskenyt flunssa. Ja sekös vituttaa. Olis tullut vasta ensviikolla, sitten voitais vaikka koko ensviikko maata sängyn pohjalla kuumeessa. Mutta ei nyt kerkiäis sairastaa.
Huomenna on neuvola mulla. Torstaina on meidän esikoille neurologille aika adhd epäillyn vuoksi eikä sitä aikaa ihan hevillä rueta peruuttamaan kun uutta aikaa joutuis odottamaan ties kuinka kauan. Lauantaina on sitten pikkusiskoni häät ja niitähän minä en jätä väliin yhden flunssan takia

Eilen kävin siellä kampaajalla ja oli kyllä tosi kivaa vaikka levottomat jalat meinasivatkin vaivata. Ja lopputulokseen olen oikein tyytyväinen. Vauvelikin mylläsi kovasti hiustenlaiton ajan.

Turvotusta taas ilmassa, verenpaineet 135/93 eli vielä ihan ok mutta mutta.... onnneksi huomenna on se neuvola kun näitä mahakipujakin on edelleen. Ja samoin pää.

Tänään ollut tosi heikko ja tärisenä olo, vissiin tän flunssan takia. Mutta toi verenpainemittarihan mittaa pulssinkin. Ja se on ollut mulla koko aamun 130!!!!! Ja ihan levossa siis. Huh huh

On se mulla normaalistikin sadan pinnassa kuin paineita mittaa. Mutta ei ihan noin korkea....


Steppiä kaikille. Koetetaan nyt jaksaa kolotuksia ja vaivojamme. Ei tässä enää montaa viikkoa ole.

t: Solina ja Kirppunen rv 31+2
 
Pikaisesti Solinalle, mulla oli viikko takaperin kunnon flunssa ja sydän tikitti yli sadassa koko ajan, vaikka vaan nukkui. Aika pelottavaa oli, mutta meni ohi sitten flunssan mukana. Muutenkin nyt raskausaikana tulee tykytyksiä herkemmin.
 
Kostautupa sitten se eilinen kauppareissu :headwall:

koko yön särki lonkkaa ihan hemmetisti, nukkumisesta ei oikeen tullu mitään ja nyt en uskalla yksin lähtee ees ulos kun on liukasta ja aika kovat kivut edelleen, meinasin että oisin lääkärille soitellu aikaa mutta en uskalla lähteä joten möllötetään sitte kotona. onneks kaapissa on sentään jotain syömistä ettei nyt ihan poitsun kanssa nälkään kuolla :)

sitte kun mies saa raahattua ittensä töistä kotiin menee poitsu yökylään anopille. mulla olis huomenna se hammaslääkäri joten toivottavasti nää kivut vähän hellittää siihen mennessä ettei tavi pelätä että koska lähtee lonkka alta kun ulos laittaa nokkansa.

tällästä tänään...

Nellah ja 33+3
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttana:
Pk-miitti: Kattelin tuossa just Aleksi 13 sitä kahvila Ursulaa ja näyttäis olevan 160 paikkainen mesta. Kampissa liene myös joku paikka, joka näille palstatapaamisille on suosittu.

Paljonhan tässä kaikille ehtii kolmessa viikossa tapahtumaan, joten ehkä niitä paikkaehdotuksia olisi hyvä olla listattuna ja katsoa sitten loppupeleissä kuinka monta osallistujaa kynnelle kykenee. ;)
Juuri näin olisi hyvä tehdä !! :) peesailen Ruttanan ehdotusta. Eli ohessa vielä alustava kokoonpano parin viikon takaa, kopypeistasin äkkiä viimoisimman listani minkä löysin (joku voi listasta puuttua mutta älkää stressatko sinne voi tulla silti :D ):

Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
Kiekaskaas sit joku jos ette pääse paikalle.. ELI :
Funkymama, Tilia cordata, Nappi1984, Säde1, miinulainen, Ruttana, manna8, tutsa, Piin, emmie, Nellah, superheppuli, eloveena, mamiti87 ja Heikku (?), mie
pvm: tiistai 10.03. / paikka: ursula / aika aamupäivä klo XX voidaan sopi lähemmin ja joustolla
 

Yhteistyössä