Tiistaita.
Mukava lukea että Vuffilla ja pienillä on nyt mennyt hyvin. Hieno juttu.
Hauskalta kuulostaa toi masukipsi.
Laala, hyvä että supparit laantuivat. Jos niitä alkaa tulla enemmän niin soitahan äippäpolille ja pyydä päästä näytille.
Ja hae ihmeessä sairaslomaa jos yhtään siltä tuntuu. Sitä koulua kerkiää murehtia myöhemminkin, nyt sinulle on kuitenkin tärkeintä sinun ja pienen hyvinvointi.
Nellah, kalliit saunatossut pojalla
Allusmamma. Tuota on näköjään elukoilla liikenteessä. Meidän 7v uros koira joka ei ole ikänä välittänyt juoksusista nartuista milläänlailla on nyt nyt viikon verran uikuttanut ovella kun naapurin nartulla on juoksut.
Pikkasen meinaa ärsyttää. Mutta kaippa tuo ohi menee joskus....
Nippis, voi ei. Eikös teidän edellinenkin ollut keskonen?
Mutta tseppiä, pidetään peukkuja että pieni voisi hyvin ja jokainen päivä vielä tässä vaiheessa on plussaa.
Mutta eikös tuossa ole se teoreettinen mahdollisuus että kohdun reikä umpeutuukin ja vettä muodustuu lisää ja raskaus voisi jatkua.
Ystävälleni kävi nimittäin näin. rv 25 oli kuukauden vuodelevossa mutta lopulta syntyi täysiaikainen vauva.
Mutta kävi miten kävi. Kovasti pidetään peukkuja ja toivotaan onnea sinulle ja pienellesi.
Sairaalakassista: Mulla on pakattuna osastolla olo kassi. Eli kun mulla on ollut näitä verenvuotoja, kipuja ja nyt tämä raskausmyrkytys uhkailee. Niin olen pakannut kassin ihan sitä varten jos joutuukin osastolle pötköttelemään.
Pitää tässä jossainvaiheessa katsella vähän että mitä sitten tarvitsee varsinaisesti vauvan syntymää ajatellen ja kotio lähtöön.
Mutta muuten on kyllä lähes kaikki valmiina. Pinnis pitää vielä petata ja pullot ja tutit pestä. Mutta ne teen vasta just ennen vauvan syntymää. Ja ovat niin nopeita hommia että kerkiää tehdä vielä vauvan kotiuduttuakin nopsaan.
Mukava lukea hyviä neuvolakuulumisia. Huomenna se olisi itsellänikin, ihan kiva päästä käymään ja valittamaan omasta olostaan
Sitten omaa napaa. Meidän koko perheelle on iskenyt flunssa. Ja sekös vituttaa. Olis tullut vasta ensviikolla, sitten voitais vaikka koko ensviikko maata sängyn pohjalla kuumeessa. Mutta ei nyt kerkiäis sairastaa.
Huomenna on neuvola mulla. Torstaina on meidän esikoille neurologille aika adhd epäillyn vuoksi eikä sitä aikaa ihan hevillä rueta peruuttamaan kun uutta aikaa joutuis odottamaan ties kuinka kauan. Lauantaina on sitten pikkusiskoni häät ja niitähän minä en jätä väliin yhden flunssan takia
Eilen kävin siellä kampaajalla ja oli kyllä tosi kivaa vaikka levottomat jalat meinasivatkin vaivata. Ja lopputulokseen olen oikein tyytyväinen. Vauvelikin mylläsi kovasti hiustenlaiton ajan.
Turvotusta taas ilmassa, verenpaineet 135/93 eli vielä ihan ok mutta mutta.... onnneksi huomenna on se neuvola kun näitä mahakipujakin on edelleen. Ja samoin pää.
Tänään ollut tosi heikko ja tärisenä olo, vissiin tän flunssan takia. Mutta toi verenpainemittarihan mittaa pulssinkin. Ja se on ollut mulla koko aamun 130!!!!! Ja ihan levossa siis. Huh huh
On se mulla normaalistikin sadan pinnassa kuin paineita mittaa. Mutta ei ihan noin korkea....
Steppiä kaikille. Koetetaan nyt jaksaa kolotuksia ja vaivojamme. Ei tässä enää montaa viikkoa ole.
t: Solina ja Kirppunen rv 31+2