<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

Nippis voi kun jännät paikat teillä. toivottavasti kaikki menee hyvin ja pieni olisi voimissaan. kovin pienihän se varmasti vielä on. itse täällä toivon et pääsis maaliskuun alkuun ni olis viikkoja 36 sitte :ashamed:
kerrohan kuulumisia heti kun jaksat ja pystyt :heart:

kohta saadaan sitte jo avat se meidän syntyneiden lista :D mitäs siihen laitetaan? raskausviikot, tyttö/poika, paino ja pituus??

oma olo on ollu nyt todella hirveä. eilen vielä pukkas migrenin päälle joka ei näytä helpottavan millään konstilla.

mut täytyy palailla taas ku poika hermostuu täysin
 
) .) Kylläpäs on kiva aamu ollu ku koulu alkaa tänään vasta yhdeltä. Tosin mielummin olisin menny ysiks ja päässy kahdeltatoista, mut nyt pääsen sit neljältä... Lähden kohta kouluun niin ehdin syödä ensin. Olo on siis paljon parempi taas tänään. Toivottavasti pysyykin hyvänä vaikka onki koulua.
Minkä takia kaikkien vuokra-asuntojen pitää olla sikahintaisia? Ollaan katottu vähän isompaa asuntoa, mutta kun kaikki tätä pienemmätkin on kalliimpia kuin tää missä nyt ollaan. :kieh: Ärsyttävää. Tahtois kolmioon.

Laala ja Punkero rv31+0
 
Heisan,
jopas jopas, kun yhden päivän juoksin tuolla lamppuja katselemassa ja ostamassa niin täällähän on tapahtunut vaikka mitä! :eek:

Nippis, b:)d, toivotaan, että kaikki menee niin hyvin kuin vain voi mennä, vaikka asukki vielä hieman pienehkö onkin. Mulla ainoa vertailukohta, jonka avulla hiukan hahmotan on kaverin poika, joka syntyi rv 32 kieppeillä. Olihan se aikamoinen E.T., mutta nykyään jo reipas ja vilkas yli yksvuotias, vaikka vetäs sit rs-viruksenkin siihen keskosajan päälle heti.

Laala, hyvä, että on helpottanut, koitahan nyt ottaa vaan iisisti sen Norssissa ravaamisenkin kans. Kyllä sen saa tehtyä sit myöhemminkin loppuun, eihän sulta kai enää puutukaan ku alle puolet. Mulla on ainakin neuvolakortin kuoressa semmonen taiteltu A4, josta löytyy kaikki noi puhelinnumerot, jos tulee tarvetta soitella äitiyspolille. Sulla varmaan samanlainen, ku sama on neuvola ja terkkakin. :)

ziki oli ainakin kans 'päässyt' käymään tarkkailuissa, hyvä, että on paikat kumminkin kunnossa ja pääsit kotiin kasvattamaan mahaa. :) solinalle ja perheelle paranemisia!
nellahille paranemisia pahimmille kolotuksille!

(.) Maha on pinkee ja piukka, ja kaveri siellä tunkee ja änkee taas ihan jatkuvasti, ja sekös ahdistaa. Se yrittää väkisin saada ilmeisesti mun nahkani repeemään! Arpia ei toistaiseksi ole, ja yhä yritän rasvailla ja syödä hyvin, myös öljyjä, jotta iho pysyis mahdollisimman hyvänä. Tätä menoa voi kyllä jotain tullakin, mun ei oikeesti mahanahka anna enää paljoa periks kun toi tuolla tunkee sitä vasten.

Eilen tuli oltua lamppuostoksilla yhteensä semmonen 6h, ja sen kyllä huomas. Ei oo enää tällä mahalla ihan viisasta tommonen. Mutta sain lamppuja hyvin hommattua, eli mission accomplished! Kämppä alkaa valmistua jo ihan väkisin... :D

Tänään olis kyl silti tarvis mennä normi- eli ruokakauppaan ja käydä hiukan kiintokalusteitakin zuumailemassa, hiukan täytyy kyl ottaa rauhallisemmin. Onneks on taas etäviikko töistä, ja niitä hommia voi tehdä koska vaan, vaikka illalla, kunhan saa kaiken tehtyä, ja saa ihan vaan istua tai vaikka maata sohvalla.

Tasan kaks viikkoa äitiysloman alkuun, tämä viikko etää ja sit loppukiriä viikko ja yks päivä, kunnon kontaktiopetusta, katsotaan kui eukon käy...

Kaikille terkkui ja positiivisia ajatuksia, loppusuoralla aletaan olla jo kaikki! Vielä vähän...:heart:

ventti + viuhti 33+1
 
Nippis Nyt hurjasti voimia sinne ja kaikkea parasta teille toivotaan tässä tilanteessa. Jännittää jo ihan sun puolesta! :hug: :heart:

Arvatkaapas Mulle eilen soitettiin kelalta, että saako mun äitiyspäivärahakautta varhentaa yhdellä päivällä, koska se nostaisi äp-rahaa yli 300 eurolla kuussa? Mä olin ihan puulla päähän lyöty, että sieltä itse otetaan yhteyttä ja ehdotetaan moista. Kivaa :) Suostuinhan minä :)

Täällä puhuttiin miehen kalsareista. Mä olen ulkoillut pojan kanssa jo kuukausia miehen kalsarit jalassa :) Niin siis jalkaani ei enää ole mahtunut omat toppahousut, vaan nekin on mieheltä olleet lainassa. Ja eilen illalla piti vielä kysyä, että saanko ottaa mieheltä ihan tavan lyhkäset aluspöksyt, kun omat mallia mammat (koko 36/38) eivät enää kestä mahan päällä ja valahtavat aina kävellessä tuonne nivusiin. Onneksi parit ovat kokoa 38/40 ja ne menettelee vielä. Mä en osaa olla ilman masun päälle vedettäviä pöksyä. Tosin yökäytössä nuo miehen kalsarit oli loistavat :LOL: Joo, ja ihan yökäyttöön saavatkin jäädä :LOL:

mammanen ja vaavi 33+ 4 (sairaalan papereissa 34+0)?
 
Nippis :hug: toivottavasti kaikki menee hyvin
Laala :hug: otahan rauhallisesti!!!!!!

Omaa napaa....Neuvolassa käyty

Verenpaineet: 131/78 ja tokamittauksella 122/78 (mittas eka tuloksen heti kun olin ähkyen saanu kengät jalkaan :LOL: )

Turvotus: -
Hb: 123
Pisu: puhdas
Sf-mitta: 30
Tarjonta: Rt
Sykkeet: 145-150
Liikkeet: ++
Painon muutos/vko: +400g

Oli onnex hb:kin pysyny rajan yläpuolella vaikken mitään rautavalmisteita oo syönykkää, mitä nyt tota persiljaa ja parsakaalta sillon tällön :D

Ja sf-mittakin oli nyt vähän normaalimpi, viimex mentii yläkäyrän yläpuolella ja nyt on ekaa kertaa sen alapuolella ihan normiluvuis :whistle:

Painoo on tullu alustalähtien tasan 10kg :headwall: :whistle:

Nyt alkaa sit käynnit kahen viikon välein ja ens kerralla pitää kuskata pisunäyte oikeen labraan asti viljelyyn, ihan varooksi kun joskus aiemmin on tulehduksia ollu :x

Meillä ei oo mitään valmennuksia eikä tutustumisia synnärille. Valmennusta en nii kaipaakkaa mut olis synnäri ollu kiva käydä kattomas kun se on saanu uudet tilat esikoisen syntymän jälkeen. Ehkäpä käväsen kattomas sit samalla kun käyn siä viimeses lekurinlassa tuola Seinäjoella.

Ootteko muut saanu mitään kyselyitä aiemmista imetyksistä??? Mä sain lapun joka pitää ens kerralla palauttaa ja se nidottii viä tohon äippäkorttiin et on mukana sit synnärilläkin. Taitaa multa tulla varsinainen romaani siihen, niin huonot tuntemukset siitä jäi ja osaksi syynä oli just opastuksen puute :'( :'(

Eipä muuta kuin aurinkoista pakkaspäivän jatkoa!!!! :heart:

Outokumpu 31+4
 
´Hei mun piti kysyä vielä kaikilta,että kuinka monta ultraa teillä on ollut nyt jo yhteensä?ja onko tulossa kuin monta vielä?Mulla meinaa on ollu jo 4 ja viides ja vika tulossa ens kuussa..onko muilla ollu noin montaa?
 
Kukkuu :) Täällä ollaan vielä yhdessä koossa, yöllä tosin supisteli jo ihan mojovasti mutta lopahtivat sitten. Nyt sitten oli tulehdusarvot kääntyneet nousuun, joten aloitettiin kypsyttelemään kohdunsuuta, koska lääkärin mukaan nyt olisi sitten korkea aika saada vauva pikkuhiljaa ulos. Eli odotellaan, vielä ei ainakaan lisääntyneitä suppareita (viimeksi synnytys lähti käyntiin 3. murusen jälkeen)

Pakko kommentoida tuota kalsarikeskustelua, mä olen aina pitänyt miehen pitkiä kalsareita, siissekä raskaana ollessa että myös muutenkin:)
 
heikku, mulla ollut kaupungilta, eli virallisia ultria kaksi (nt ja rakenne) ja nyt tulossa vielä yks kokoarvioultra raskausdiabetesdiagnoosin takia. Normaalisti ei tätä kolmatta ole. Eli mulla kolme ultraa.

Lisäksi oon sit ihan ite käynyt varhaisultrassa ja nyt ihan muuten vaan hakemassa kokoarviota ja kurkkimassa viuhtia YTHS:llä, eli kaksi extrakertaa, se kun on melkein ilmaista tuolla (4,5e).

v+v 33+1
 
nippikselle onnea synnytykseen ja kaikkea hyvää vauvalle ja sulle!!! voimia!!!!!
itestä tuntuu vielä niin pitkältä ajalta oottaa se 8 viikkoa että vauva syntyy mutta toivon hartaasti että pysyy laskettuun aikaan mahassa..
kävin kattoon veljen viikon ikästä vauvaa lauantaina ja olihan se sulonen.. :heart: voi hertti sentään että oli ihana =)
miehen kalsareita mulla on turha laittaa jalakaan ku ei sil oo ku urheilukerrastoja eikä ne paljoa isompia oo ku mulla.mulla s-kokoa ja miehellä m-kokoa.
oma olo on ok.mahataudista selvisin,mutta aika kauan meni toipumisessa,oli se lihassärky niin kova sillon että pidinki kunnolla lepopäiviä sen jälkeen.eilen tein 10km:n kävelylenkin ja nyt vähän tuntuu nivusissa. hiihto on rentoa se ei niin tunnu jaloissa.. nyt jos kävis joka toinen päivä pitemmän lenkin ja jokatoinen päivä levähtäs niin vois olla ihan ok,eikä paikat jumiutuis....
supistellu ei oo juurikaa ja hyvä niin.
poika sai sen jalanleikkuuajan ja onneksi se on 4viikkoa ennen LA:ta.ehtiis itten hoivata kaikissa voimissa poikaa ennenku vauva syntyy.ja onneksi mies on lomalla sillon..
ultriamulla on ollu 2 eikä enempää oo.täällä ei oo muutaku nuo kaks.
enkä edelleen tiedä kumpi vaavi meille tulee,tyttö vai poika että ylläri sit tulee!! =) ihan kiva toisaalta...
tämmösiä kuulumisia...

t.pai ja nuppu 32vk
 
Hei!
Nippikselle iiiiiisosti voimia ja jaksamisia. Hyvin kaikki menee :hug:

Laala: mä kärsin myös kipeistä suppareista aika-ajoin, mutta nyt onneks sain saikkua äippäloman alkuun ja se tieto helpotti SUUNNATTOMASTI. Sisäsuu on 3cm auki ja ulkosuu kolmelle sormelle, mutta onneksi kaulaa vielä jäljellä ihan hyvin. lekuri oli sitä mieltä että töihin vaan,,,(pah ja pyh)
Huomenna neuvola ja synnytyssuunnittelu haikaranpesässä. Mä niin toivon että päästään sinne synnyttää, ku molemmat on siellä synnytetty ja paikkana niin ihana. Kun selvitään 38 viikolle ni sit ei haittaa vaikka lähtis tulemaankin
:LOL:
Mä meen nyt nauttimaan laskiaispullasta ja kahvista(kun kerrakin maistuu) ja mies toi tullessaan.
Voikaa kaikki hyvin ja NIPPIKSELLE vielä ISOHALI

:flower:
Superheppuli ja "Helena" 32+ 2
 
AAM
ultrat espoossa mulla ollut kaks julkisella puolelle, äippäpolilla molemmat, np ja rakenne.
Heikku jee hieno homma, taisin olla laittanut vielä päivitetyn listankin tuon listan jälkeen jossa olit mutta ko nää sivut toimii niin turkasen hitaasti ni en jaksanut selailla piemmälle.. :kieh:

). ) kohta neuvolaan lähtö edessä :eek: iiik ! kaveri on myllertänyt taas koko päivän ja harrastanut potkunyrkkeilyä mun häpyluutani kohti.. AU !!
eilen oli ihan semmoi hän vetää JUST nyt "meritähden"-päivä ja HEP .. siis semmoi olo että kaikki viisi raajaa (pää mukaan lukien siis :D ) vedetään oikoselleen.. aiaiaiaiaiia !!ja vatsanahka paukkuu.. ja venyy.. ukko ihmettelee ko mie kiljun auauau:ta jatkuvasti.. :LOL: joo tosi juhlaa ja se kehtaa valittaa että vitsi ko on selkä kipiä ja vitsit ko on jalat kipiät.. :headwall: :D kiitttii !! |O
 
Kävin neuvolassa tänään...Ja taas oli sokerit kahdella plussalla mutta kotona kun sokereita mittaillut niin ovat kuitenkun hyvät.Ärsyttää.
Ja sitten ärsyttää se kun viimeksi ultrassa rv31 vaavi painoi 2kiloa ja lääkäri sanoi että ei ole líian iso mutta nyt taas neuvolassa sanoi että on aika iso ja voi johtua niistä sokereista.
Eli ketä taas uskoa..?!
Muuten kaikki oli ihan hienosti hemppakin oli 122,korkeampi kuin koskaan vaikka en ees syö enää rautatabuja :)

Ultrat Mulla on ollut viisi ultraa ja kaksi vielä tulossa..mutta mulla siis normaalia enemmän noita.

Nippis :wave:
 
Nippikselle tsemppiä ja paljon voimia pikkusen alkutaipaleelle!

Ultria on meillä ollut 4 varsinaista ja kaksi ylimääräistä. Kahden viikon päästä on vielä viimeinen varsinainen ultra siellä synnytystapa-arvioinnissa. Täällä pidetään onneksi kuin herran kukkarossa, ihana kun on päässyt näkemään tyyppiä noin usein.

Valmennuksista joku kyseli, täällä on neuvolassa valmennukset alkuraskaudessa asennon muutoksista (fysioterapeutti), hampaiden hoidosta (hammashoitolasta) ja vauvan tulon psyykkisestä puolesta (psykologi) ja sit loppuraskaudesta on teoriassa synnytyksestä, kivunlievityksestä, synnytysasennoista jne. (neuvolan terkka), vauvan hoidosta (lastenneuvolan terkka) ja lasten ravitsemuksesta (ravintoterapeutti). Tuon synnytystapa-arvioinnin yhteydessä pääsee sit tutustumaan sairaalalla tiloihin. Paljonhan tuolla valmennuksissa tuli jo tuttua asiaa vaikka esikoinen onkin tulossa mutta kiva oli silti saada tiettyihin asioihin varmuutta, esim. milloin ja miten lähdetään, miten toimitaan jne. Nyt ois huomenna tuo lasten neuvolan ja ravitsemusterapeutin osuus enää jäljellä sairaalan tutustumiskäynnin lisäksi.

Miks mie selitän kaikki aina näin perusteellisesti? Lyhyemminkin varmaan vois...

Meidän terkka sanoi että hemppa lähtee tietyillä viikoilla luonnostaan nousemaan joten se ehkä selittää monien parantuneet hemppa-arvot ilman lisärautaa. Luonto valmistaa synnytystä varten.

Onneks Laalan olo on korjaantunut! Tsemppiä myös flunssan ja vatsataudin kourissa oleville. Täällä on onneksi vielä vältytty tältä sairastelubuumilta.

Syntyneiden listaan voisi miun mielestä laittaa just noi tyttö/poika, raskausviikot, paino ja pituus. Rupeaa jo vähän jänskättämään kun miettii syntyneitä...

Sanni-Maria ja pikkunen 35+3
 
ziki mulla oli viime neuvolassa sama 2kg/viikossa :eek: ihan hullua!! huomenna taas neukku ja katsotaan, mikä on tulos tällä kertaa :ashamed: toivotaan ettei sulla ole kyse pahemmasta :hug:

nippis tsemppiä tulevan!! tosiaan kauankos ne voi vielä pitkittää, jos vedet meni, vai menikö kunnolla? hyvä juttu on se että oot aiemmin kokenut tuon ja kaikki mennyt hyvin :hug:

laala kiva että on olo parempi, toivottavasti ei enää tuollaisia tule :saint: toisaalta tässä vaiheessa meille kaikille alkaa jonkinmoisia kipuja ja vaivoja tulemaan, eikös sulla aika "helppoa" ole tähän mennessä ollut?

täällä ollaan ihan poikki!! aamulla kaheksalta hammaslääkäriin ja siittä töihin tekeen konehommia. sitten lounaalle ja töistä lähdin yhdeltä kävin pyörimässä kaupoissa ja kotiin tulin vasta ihan äskön |O pitkään aikaan ei ole näin pitkää päivää ollut!! nyt oonkin sitten ihan rikki :headwall:

vauva on ollut tosi hiljaa sen jälkeen kun lähdin töistä :/ ehkä se vaan on onnessaan ja nukkuu kun äiti kerrankin tekee jotain muuta kun makaa :D oon muuten huomannut että jotkut liikkeet on sellasia ettei niitä tunne, mutta näkee kuiteski :/

täälläkin masu luultavasti laskeutunut :wave: tarkoittaako se sf-mitan pienenemistä vai vasta kiinnittyminen sen tekee..?

ja nyt monotellaan taas rakkoon :x pitänee mennä tyhjennykselle :wave:

(nyt laitan tännekkin meidän tulevan pojan nimen sillä on se jo aika varmaksi päätetty :saint: ne jotka mut tuntee siviilissä, niin älkää möläyttäkö!! pidetään tää salassa ristiäisiin saakka :p )

JJ-t ja Joona 33+4 :heart:
 
kirpeää pakkaspäivää,

Ultrista: mulla on neljä ultraa julkisella puolella ja itse olen yksityisesti käynyt neljässä, joten on tätä vaavia tarkasteltu.

Pistimpä tänään sokerit kerralla kattoon, kun söin poikkeuksellisesti täytekakkua. Oli kyllä hyvää, vaikkei saisi syödä, siis noiden sokeriarvojen takia. Paino tosin on pysynyt samoissa lukemissa jo kauan, mutta hyvä niin, on sitten pienempi urakka edessä. Enpä usko, että vaavistakaan tulee mikään jättiläinen.

mimuli ja poitsu 33+2
 
JJ-t kävin tänää tarkistusmittauksessa ni lukema oliki vaa 900g, se näköjää vaihtelee ihan hirveesti tuo paino! :eek: voi olla et siulla iha sama juttu! :) ihana nimi poitsulle tulee! :heart:

onneks on nyt ne supistukset hellittäny, tänää ollu vaa nipistelyä kohdunsuulla, mut ei onneks muuta.. :) meinaa masennus tulla ku joutuu kökkimää tääl kotona.. miun päivän kohokohtia on ku pääsen koiraa käyttää pihalla ni saa vähä köpötellä tuol ulkona! :D tänää tosin hemmottelin itteeni ihan ältsin hyvällä mansikkarahkalla :p omnom :p netistä löyty aika hyvä ohje.. :)

ziki ja mimmi 30+4
 
Hani, zikiziki, syntyneiden listan ehdotus kuulostaa hyvältä ja sit niitä ihania vilkkuvia punaisia ja sinisiä tähtiä :)

Allusmamma, olit miut tiputtanut pk-tapaamisen listalta :( tulossa olisin kovasti.

ultria kuuluu ainoastaan kaksi, ellei ole jotain erityisiä ongelmia, mulla on ultrattu kolme kertaa kunnan puolesta: np-mittaukset, istukkanäyte, rakenneultra ja lisäksi yksityisellä kaksi kertaa: varhaisultra vkolla 8 muistaakseni ja sitten 4D (joka oli ihan p...a ja saatiin tosi huonoja kuvia ja pahaa mieltä sieltä).

(.) Tänään vauva on möllertänyt niin, että ihan sattuu, sitä näyttäisi olevan muillakin ilmassa. Aiemmin enemmänkin vaan tunsi liikkeet, mutta nyt kaveri taitaa olla jo sen verran iso ja vahva, että saa äitiä satutettuakin ;) Mutta hyvä vaan, että liikkuu. Kyllä se aika paljon vaan nukkuukin.

Mahatauti ei sittenkään mennyt vielä kokonaan ohi ja on aika heikko olo ollut tänään, pystyn kumminkin syömään. Tekee ihan hulluna mieli kaakaovanukasta - voi kun jaksaisin ajaa kaupan kautta kotimatkalla töistä - usein oon niin väsy töiden jälkeen, etten yksinkertaisesti jaksa muuta kuin ajaa suoraan kotio.

Voimia!!!

k&o 33+1
 
Kiitos ihmiset. :D

Ultria täällä on ollu kaks virallista ja kolmas virallinen tulossa sen rd:n takia (minkä rd:n, kysyn vaan...)... no mut kiva käydä kurkkaamas vaavia viel kerran. :D Sit oon kans ollu kaksissa ylimääräisissä ultrissa YTHS:llä, kun se tosiaan maksaa sen 4,5? kerta. :D

JJ-t sitä ihmettelenki että ku mun on ollu tosi hyvä olla tähän asti että sit tulee ihan yhtäkkia puun takaa niin karseat kivut. :eek:

) .) Mietin että täytyy päästä kyl uimaan lähipäivinä. Jos liikunnanpuute saakin mut "kipeeksi". Tänäänki teki vähän huonoa ku kävelin kouluun, mut sit mies onneks haki mut sieltä. :) Kohta meen kylpyyn rentoutuu. :) Pesin just kylpyammeen, että viitsin mennä sinne. :LOL: Mies kun kylpee niin siitä lähtee hirveesti mustaa kun se tekee niin likasta työtä. Saa harva se päivä olla jynssäämässä kylpyammetta. :LOL:
Mä en kyllä yhtään tiiä missä asennossa Punkero on. Onks muilla jotain että mitä olisitte päätelly? Nyt on useempana päivänä tuntunu hikkaa, se tuntuu kyllä nyt alhaalla, mikä ilmeisesti viittais siihen että pää olis alhaalla? Mut toisaalta se myös tökkii mua virtsarakkoon niin että se kyl tuntuu jalalta. :p Mä oon ihan sekasin noiden tuntemusten kanssa taas. Ja viel on kaks viikkoo ennen seuraavaa neuvolaa... :kieh:

Laala ja Punkero rv31+0
 
laala, mä kanssa en saa selvää asennosta, usein tuntuu samaan aikaa työntöä esim. vasemmalla alhaalla ja oikealla ylhäällä tai päinvastoin ja en saa millään selvää, kummalla puolella olisi jalat. Nyt on ylhäällä tuntunut punkeminen kovempana, mutta voihan olla kyseessä pää tai kädetkin? Hikat tuntuvat usein alhaalla oikealla.

Ai niin, ostin juuri pari uutta kirjaa sairaalakassia varten - ja oikeastaan haluaisin ostaa myös uuden kassin sairaalakassiksi, kun mikään vanha ei tunnu tarpeeksi kivalta :) ja tohvelitkin puuttuu - pitäis varmaan ostaa jotkut vaaleanpunaiset halpiskarvacrocksit ;) - nää on just näitä tosi tärkeitä juttuja...
 
AAM
juu siis toi lista oli vanha niinko sanoin ja se kahvilakin siinä oli vielä vanha muokkasin ennen ko tänne viestin laitoin :D en siis tahallani kadak sinua unohtanut :) :heart: lista oli vain vanhempi.. ja heikkukaan siinä ei ollut.
tässä siis oikea :
funkymama, tilia cordata, nappi, säde, miinulainen, ruttana, manna, tutsa, Piin, emmie, Nellah, superheppuli, eloveena, kadak, mamiti87, heikku, mamma-1 ja minä siinä siis kokoonpanomme.. kaik yhes koos.. = 18 kpl mammoja mahoineen :D oletuksella että kaikki saapuisi :whistle: mut sitähän ei tiiä onko esim superheppuli jolla tilanne on edistynyt jo jakautunut silloin.
10.03. klo aamupäivällä.. 10-12 apaut.. Hki keskusta Ursula/Kampin yläkerta. Itse diggaisin tuota Kampin yläkertaa olen siellä käynyt ja on isohko paikka.. ja väljä.. mutta katsotaan status lähempänä. Jos tosiaan kympin aikaankin nähdään niin silloi ei juututa lounashärdellin takia paikatta jäämään :D
 
AAM
neuvolakuulumiset: pisi puhdas, paineet mulla 122/65, vauvalla syke 145, hemppaa ei otettu tällä kertaa (parin viikon päästä vasta), liikkeet ++, RT, painonnousu /vk 108gr (positiivinen ylläri jonka korjaamiseksi ostin itselleni ja pojalle runkkutortut kaupasta :) :xmas: ) ja sf-mitta: 30. kaveria piti muovata ja liikutella paljon ja terkkatätikin joka itse on baithövei viikolla 22 oli nätisti pyöristynyt viime kerralla en kehdannut vaan kysyä :D itsekin niin sanoi että on liikkuvainen likka kohdussa..

nyt pojalle seuraksi.. :wave:
am & hippunen 32+1 :heart:
 

Yhteistyössä