Heisan,
jopas jopas, kun yhden päivän juoksin tuolla lamppuja katselemassa ja ostamassa niin täällähän on tapahtunut vaikka mitä!
Nippis, b
d, toivotaan, että kaikki menee niin hyvin kuin vain voi mennä, vaikka asukki vielä hieman pienehkö onkin. Mulla ainoa vertailukohta, jonka avulla hiukan hahmotan on kaverin poika, joka syntyi rv 32 kieppeillä. Olihan se aikamoinen E.T., mutta nykyään jo reipas ja vilkas yli yksvuotias, vaikka vetäs sit rs-viruksenkin siihen keskosajan päälle heti.
Laala, hyvä, että on helpottanut, koitahan nyt ottaa vaan iisisti sen Norssissa ravaamisenkin kans. Kyllä sen saa tehtyä sit myöhemminkin loppuun, eihän sulta kai enää puutukaan ku alle puolet. Mulla on ainakin neuvolakortin kuoressa semmonen taiteltu A4, josta löytyy kaikki noi puhelinnumerot, jos tulee tarvetta soitella äitiyspolille. Sulla varmaan samanlainen, ku sama on neuvola ja terkkakin.
ziki oli ainakin kans 'päässyt' käymään tarkkailuissa, hyvä, että on paikat kumminkin kunnossa ja pääsit kotiin kasvattamaan mahaa.
solinalle ja perheelle paranemisia!
nellahille paranemisia pahimmille kolotuksille!
(.) Maha on pinkee ja piukka, ja kaveri siellä tunkee ja änkee taas ihan jatkuvasti, ja sekös ahdistaa. Se yrittää väkisin saada ilmeisesti mun nahkani repeemään!
Arpia ei toistaiseksi ole, ja yhä yritän rasvailla ja syödä hyvin, myös öljyjä, jotta iho pysyis mahdollisimman hyvänä. Tätä menoa voi kyllä jotain tullakin, mun ei oikeesti mahanahka anna enää paljoa periks kun toi tuolla tunkee sitä vasten.
Eilen tuli oltua lamppuostoksilla yhteensä semmonen 6h, ja sen kyllä huomas. Ei oo enää tällä mahalla ihan viisasta tommonen. Mutta sain lamppuja hyvin hommattua, eli mission accomplished! Kämppä alkaa valmistua jo ihan väkisin...
Tänään olis kyl silti tarvis mennä normi- eli ruokakauppaan ja käydä hiukan kiintokalusteitakin zuumailemassa, hiukan täytyy kyl ottaa rauhallisemmin. Onneks on taas etäviikko töistä, ja niitä hommia voi tehdä koska vaan, vaikka illalla, kunhan saa kaiken tehtyä, ja saa ihan vaan istua tai vaikka maata sohvalla.
Tasan kaks viikkoa äitiysloman alkuun, tämä viikko etää ja sit loppukiriä viikko ja yks päivä, kunnon kontaktiopetusta, katsotaan kui eukon käy...
Kaikille terkkui ja positiivisia ajatuksia, loppusuoralla aletaan olla jo kaikki! Vielä vähän...:heart:
ventti + viuhti 33+1