Heipsan!
Niin paljon tekstiä taas tullut etten kaikkee jaksa kommentoida, mutta jos jotain kuitenkin
nippis, Onnea matkaan! Jokohan siellä vauva on kainalossa. Ihanan rauhallisesti suhtaudut vaikka vähän sairaalassa oloaika pienellä tulee olemaan pitempi.
sairaalakassi, aika pitkälti on pakattuna kun on melkein kaikkee kaksin kappalein... kameroitakin
meikit vaan taitaa puuttua... ne napataan sitten lähtiessä mukaan.
hikka, tuntuu monta kertaa päivässä
nimistä, tytölle meillä on nimi jo... hmm... paljastaisinko
me otetaan etunimi käyttöön heti sairaalassa tuon esikoisen takia kun poika oli ihan sekaisin kuluneena vuonna kun serkkuja syntyi ja alkuun puhuttiin yhdellä nimellä ja sitten yhtäkkiä nimi vaihtuikin. Meillä esikoinen on Akseli ja jostain syystä mä keksin kivoja nimiä vaan A-kirjaimella... ja miehen tytönnimiehdotuskin oli A:lla alkava ja se tuleekin sitten tytölle jos tyttö tulee. No joo.... eli Aamu on tytölle nimenä. Pojalle ei oo vielä päätetty, mutta tällä hetkellä ainakin mun listalla vahvimmilla on Akusti ja Aatos/Aamos.
supistuksia, jeps... tulee ja paljon. Tosi herkästi ja usein supistaa ja siksipä ollaan nyt lepomääräyksellä. Kivuttomia supparit onneksi on pääasiassa. Tuntui muuten ajatuksena hurjalta kun lääkäri sanoi, että viikko vielä pitäis pysyä vauvan masussa ja sitten ei enää estellä jos lähtee syntymään... vaikka sen itekin vallan hyvin tiesin, että kun 34 tulee täyteen niin ei estellä enää, mutta tuntui jotenkin hurjalta toisen sanomana
Niin ja suppareista vielä sen verran, että esikoista odottaessa mulla ei suppareita ennen synnytystä ollut oikeestaan ollenkaan niin että oisin ite huomannut... ainoostaan jossain vaiheessa oli joku tulehdus joka teki vähän suppareita. Neuvolassa kyllä silloinkin monta kertaa lopussa terkka totesi sf-mittaa ottaessaan että on napakka supistus juuri menossa ja mä en ite huomannut mitään
Häpyluu on alkanut vihloa täälläkin nyt ehkä viimeisen viikon sisään ja just sf-mittaa ottaessa vähän sattui kun siitä kohdalta painettiin.
Tänään kävin siellä labrassa viemässä pissanäytteen ja samalla otettiin se valkovuotonäyte noiden suppareiden takia. Huomenna soittelen vastausta.
On muuten kumma juttu... meidän perheessä unen määrä on ihan selkeesti ihan vakio
normaalisti miehen kanssa mennään nukkumaan ehkä yhden aikaan yöllä ja kello soittaa sitten arkisin 7.30 ja viikonloppuisin poika herättää viimeistään kasilta. No, eilen sitten mentiin nukkumaan jo kymmeneltä niin eikös sitten molemmat herätty 3.50 ihan pirteinä. Siirryttiin sohvalle katsomaan Canalilta jotain maailman typerintä leffaa ja sitten molemmat nukahdettiin ehkä seiskalta siihen
eikä oo eka kerta kun noin käy.
Jeps, nyt pojan seuraksi sohvalle... poitsu katselee Fröbelin palikoita ja laulaa: "pää, olkapää, peppu, KOLMET varpaat..." ja soittaa samalla rumpuja oikein baariyrittäjän poikana coctailtikuilla
millipilli & Frank 33+3