Hakutulokset

  1. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Prinsessan mitat 3380g ja 50cm. Perjantaina kotiuduttiin ja mukavasti lähtenyt arki rullaamaan ja kaikki on niiiin ihanaa :heart: :heart: Pikaisesti selailin viestit ja onko totta et ainoastaan titityyn pienokainen on syntynyt?? Onnea hirmusti teille :heart: Olin varma et täällä ois jo...
  2. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Pika pikaa.. käyrillä käymässä tänään.. 4cm auki kaulaa ei mitään.. laittoivat kotiin oottelee mut kohta taidan jakaantua!!
  3. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Voi miten pikkuruinen rinsessa sieltä tuli :heart: Onnittelut koko perheelle!!!! :heart: :heart:
  4. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Heippa kaikille piiiitkästä aikaa! Kone edelleen rikki ni ei ole päässy kommentoimaan :( Viestit aina kuitenkin luen vaikkakin välillä tosi pikaisesti.. Aina kun aukasen tän ni ootan et joku pieni ois jo syntyny mut ei.. ei ole näillä pikkusilla näköjään mikään kiire ulos :) Kirjotan nyt...
  5. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Patience Kylläpäs ottavat lääkärit eri lailla kantaa asioihin kun mulla oli jo viikolla 26 kohdunsuu pehmeä ja pari viikkoa myöhemmin kaula myös lyhentynyt mut eivät lääkärit ollu milläskään vaikka vielä pariin otteeseen varmistelin et siis normaalisti voin tehdä kaikkea yms niin kuulemma juu...
  6. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    lelluriina Mulla oli kohdunkaula pehmeä jo viikolla 26 ja lääkäri sano et ihan normaalia uudelleensynnyttäjällä ja ekastakin oli pehmeä jo melko aikaisin enkä mitään kieltoja saanut. Rv 30 oli kohdunkaula lyhentynytkin mut sekään ei kuulemma haittaa mitään kun kiinni kuitenkin on.. tuo että...
  7. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    rinsessapa Siis musta toi on ihan toooosi kallis! Ja vielä kun kahella ollu ni ei ihan uusimmasta päästä ole.. kirppiksellä oli uudenveroinen telakkaistuin 50? ja hiukan harmitti ku oltiin jo ehitty kaukalo hankkimaan..
  8. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Pakko munki poksua ku uusi kymmennys vaihtuu :D 30!!!!! ON vaihteeks.. niin kiirus et jää aina noi muiden kommentoinnit vaikka päivittäin kuulumisia seuraankin! Jospa nyt helpottais ku alkoi LOMAAAA!!!! Mutta asiaan.. kohdunsuu kiinni, pehmeä, kaula 2cm. Kaikki siis hyvin kun olin ihan...
  9. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    elkku kaverilla oli toi bb sitteri ja kehu kovasti koska poju kuulemma tykkäs olla siinä kun pysty ite sitä keikuttaa/hypyttää.. jos ois mielinmäärin rahaa ni voisin siihen varmaan satsatakkin mut nyt "tyydyin" 50? tavis sitteriin :) Tossakin makso hiton kuosi 25?!! Vastaava sitteri siis eri...
  10. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Mä pesen tota alaosastoa kyllä melko tiuhaan, vähintään aamuin-illoin käsisuihkulla. Mut se siis semmonen pelkkä vesipesu ilman enempiä hinkkauksia :D Juu ja siis saippuaahan ei suositella käytettäväksi, mut aina kun kunnon suihkussa käyn eli päivittäin tai joka toinen päivä ni sutasen...
  11. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    tuikku poltot ja supparit on sama asia, vanha kansa vaan puhuu poltoista.. *muoks* tai toisinki vois sanoa et niitä loppuvaiheen suppareita vois kutsua jo poltoiksi :)
  12. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    tiiariitta ei niitä ultria kuulu ollakkaan ku np, rakenne ja ensisynnyttäjillä synnytystapa-arvio mut toikin paikkakunta kohtaista. Mulla tosiaan noita kontrolleita koska ekassa raskaudessa epäiltiin et ei kasva kunnolla ni nyt seurataan sitä sit kanssa. Uimisessa ei veden lämpötilalla ole...
  13. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Rinsessapa Mun mittoihin ei kannata verrata kun näyttää huitelevan aina alakäyrillä :) Ekassa raskaudessa sama juttu, nyt tosin 2 cm isompi toi sf mitä ekassa samoilla viikoilla.. mut viikon päästä siks kontrolloidaanki vauvan koko! Ja uida voi ihan huoletta vaikka loppuun asti jos kohdunsuu...
  14. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    vauvahaaveita Mä kans käyn välillä noissa muissa ketjuissa taustailemassa ja huomasin et siellä pikkuruinen syntynyt :heart: Katoin tossa just et eloikuinen syntyi 26+3 ja mitat oli 1140g ja 37cm ja heinäkuinen syntyi 26+2 ja mitat oli 870g ja 34cm et aikalailla eroa noissa mitoissa. Ite kun...
  15. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Elkku Kelan sivuilla on vielä ainakin tieto et pakkausta alettais jakamaan toukokuun puolessavälissä - lopussa, mut tietty kun tota ei koskaan voi tarkalleen ennustaa ni voi hyvinkin olla mahollista et näinä päivinä loppuu nuo -09 paketit. Ite oon kans venyttäny noita ja ajattelin et ens ma tai...
  16. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Sartsa Kyllä se pakkaus sitten on mikä sua odottaa!!! Mä oon nyt niitä lappuja pitkittäny ja ens viikolla ajattelin ne viedä ni luulis et sitten tulis jo uus! Katoin esikoisen neuvolakortista ni painoa onkin ekassa raskaudessa tullu tarkalleen ottaen 4kg 100g :D Ja vauva syntyi 39+0 ja mitat...
  17. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Sartsa Oon tainnu jonkun asian yhteydessä jo mainitakkin, mut mulla tosiaan ekassa raskaudessa tuli painoa 3,5kg. Synnytyksen jälkeisenä päivänä suihkussa näytti ku en ois koskaan raskaana ollukkaan! Siks tää painonnousu nyt hiukan "hirvittääkin" ku tosiaan tähän mennessä tullu jo 6kg.. mut siis...
  18. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Pikaiset neukku kuulumiset! Rv 25+2 (23+1) Paino 64.6 (63.3) Turvotus - RR 127/74 (111/72) Pissa Puhdas Hb 114 (122) Sf 22 (19) Syke + Liikkeet ++ Kohdunsuu Pehmeä...
  19. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Sikiön sydämessä nähtävä nk. golfpallo on sydämen läppiä liikuttavissa lihaksissa oleva kalkkeutuma. Pääsääntöisesti löydös on aivan harmiton ja merkityksetön. Se kuuluu kuitenkin ns. pieniin ultraääni-markkereihin, jotka pienellä riskillä liittyvät esim kromosomipoikkeavuuksiin. Nykyään esim...
  20. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Lapsimessuilta kotiuduttu!! Aiva IHANA oli munkin mielestä toi uus pakkaus et kyllä kannatti lappuja pantata :) Toppapuku oli lähemmin katsottuna tosi kiva ja se uus myssy kans huippu! Värit toki taas enempi pojalle sopivampia mut kuitenkin sellasia et esim. vaalenapunasella saa tytölläkin...

Yhteistyössä