Ohhoh, mikä päivä eilinen oli! Pidettiin pihatalkoot, oon vieläkin ihan puhki
Oli niiiin kuuma! Mutta nyt oon niin hyvilläni kun saatiin pohjatyöt tehtyä, nyt vain odotellaan pariviikkoa niin nurmikkokin saapuu
Enää ei stressaa olleskaan! Tänäsestäkin tulee varmasti kiva päivä, noin hieno ilma ja ensin lähden yhden kaverin kanssa koiranäyttelyssä käväsemään, sitten katsomaan miehen peliä ja illalla vielä mun serkun vaimon yllätys synttäreille
Ja huomena haetaan vaunukoppa, kun sen halusin ostaa käytettynä, että saan sellasen värin kun haluan
(tän vuotisista mikään ei oikein sytyttänyt) Vähän kyllä ärsyttää kun vaunujen piti tulla liikkeeseen tälläviikolla, mutta ei ne ainakaan mitään sieltä oo vielä soittanu. Pitää varmaan soitella ite sinne ens viikolla ja vähän kysellä niiden perään. Ja uus tietokonepöytäkin olis vaan hakemista vaille! Ihanaa saada kotia pikkuhiljaa valmiiksi!
Sitten kun vielä sais hävitettyä noi vanhat kamat
Rinsessapa koita selvitä ilman karkkia!
Mä oon ihan ihmetelly, kun mua ei enää tee mieli karkkia silleen kun ennen raskautta, tuunkohan hulluksi
Oikeesti, ihan valehtelematta elin ennen melkein kokonaan karkilla, söin ihan joka päivä. Nyt taas ehkä kerran viikossa jos silloinkaan, tai tottakai syön jos jossakin on tarjolla, mutta nyt mun ei oo pakko ostaa kaupasta joka kerta karkkia kun käyn. Tää on tosi outoa
..No jätski on kyllä tullut sitten tilalle, sitä voisin syödä vaikka kuinka paljon! Ja roskaruokaa! Onneksi toi mies pitää mua vähän aisoissa, etten koko ajan oo jossakin mässäilemässä
Ootte kyllä molemmat ihan outoja
Tuikun kanssa, kun himoitsette perunaa
Siis kyllähän sitä syö, ja uudet perunat on kyllä taivaallisia, mutta että noin hulluna perunoihin, en voi käsittää
No himonsa kullakin......
Voi
Patience sulla on varmasti ollut aika tuskanen kevätjuhla! Vielä muutenkin ulkona paikallaan seisten, ja sitten vielä nää ilmat ja vielä tossa tilassa! Olisin varmaan ite pyörtyny
Onneksi se on nyt ohi ;D
Ja oikein isot onnittelut poksumisesta! Sulla enää 11 viikoa laskettuun, hurjaa! Miten tää aika meneekin näin nopsaa?
Aika hurjalta kuulostaa, että joku elokuinen jos saanut vauvan.. Toivottavasti pienellä ei sen suurempaa hätää ole! Toivotaan, että me kaikki päästäis edes sinne 38 viikolle asti! Mä kyllä pelkään tota keskosuutta aika hitosti, kun aika läheltä oon joutunut muutaman seuraamaan :/
Minni ja Mini 25+6 :heart: