Nyt oon taas hyvällä tuulella
Olin aamulla mökillä äitini kanssa ja voi että oli ihanaa kun oli niin lämmin! Oli ihana nähdä kun koira nautti niin paljon, kun sai juosta järveen ja järvestä pois ja kaivaaa kuoppaa yms kivaa
Minikin on tänään remunnut entiseen tahtiinsa
Ehkä se oli vaan vähän väsyksissä noi muutamat päivät
Illaksi menin sitten töihin, ja nyt mulla sitten alkoi viikon LOMA! Oi vitsi, että olenkin oottanut tätä
Sartsa meinasin, että kysyn sitten siltä neuvolalääkäriltä sen mielipidettä tosta kotiin jäämisestä kun se on loman jälkeisellä viikolla, silleen että yks päivä on töitä ja sit se lääkäri. Voihan se olla, että silloin ei oo enää näitä näin lämpimiä kelejä, että ei oo niin tuskaa, mutta Minin ehdoilla tässä mennään silti
Ootan sitä lääkäriäkin, kun neuvolantäti vähän lupaili, että lääkäri varmaan ultraakin, kun meillä neuvolassa siis oli ne antiikkiset ultravehkeet, mitkä on kuulemma saaneet jostakin ilmaiseksi
Mutta paremempi sekin kun ei mitään
Teidän eilinen päivä kuulostaa niin ihanalta
Oli varmasti kivaa! Amarillon ruoka on kyllä todellakin niiiiiin hyvää! Pitäisköhän itsekkin ens viikolla......
Rinsessapa Hyvä kun teilläkin pieni on nyt alkanut taas potkimaan enemmänkin
Ja tottakai, jos pieni on kääntynyt tolleen, niin se vaikuttaa noiden liikkeiden tuntemiseen. Sehän potkii sitten sun selkää tavallaan
Muakin toisaalta kauhistuttaa aatella, että mitä jos meneekin paljon yli, mutta oon yrittänyt asennoitua siihen, että menee sen kaks viikkoa yli, niin ei oo sitten niin kamalaa ehkä vaan oottaa
Mun kummipojan äidillä meni vissiin päivää vajaat kaksviikkoo lasketusta yli, seuraavana päivänä olis menny käynnistykseen, muttei sitten tarvinut
Ja toisaalta enemmän sitä pelkää, että toinen syntyy liian aikaseen kun myöhään.. Mutta voin kyllä uskoa, että jokainen päivä lasketun ajan jälkeen, menee niiiiin hitaasti kun vaan oottaa sitä lähtöä
Käytiin muutes eilen ostamassa vaunut
Tai tilaamassa, ne tulee ens viikolla
Sitten perjantaina käytiin vakuutusyhtiössä vauvavakuutusta kyselemässä, ja ärsyttää kun ne tahtoi sitten vaikka mitä papereita tosta tyttöjen raskaudesta ja niitä sitten piti alkaa taas penkomaan. Eikä sen puoleen mulla oo ees mitään sellasta todistusta, mitä ne sieltä oikein tahtois. Vein vanhan äitiyskortin ja sitten siit transufuusiosta selittävän lapun, mikä kylläkin on englanniksi, mutta kun ei muutakaan ollut. Ne sitten sanoi, että soittaa jos tarvii jotakin muuta.. Toivottavasti ei tarvis, ettei mun sitten tarvi alkaa soitella mihinkään sairaaloihin ja kyselemään jotakin ihme lappuja... :/ Ompa taas sekavasti selitetty, no koittakaa tajuta
Minni ja Mini 25+0!!!!! :heart: :heart: