Pakko oli vielä kattoa kuka tosta puhui, ettei tunne synnyttäneensä, niin vauvahaaveitahan se oli ja luin vielä synnytystarinasi, niin kyllähän säkin näköjään jouduit kunnon tuskaa tuntemaan. Miks susta sitten tuntuu siltä, ettet olis ollenkaan synnyttänyt? Itse kun en osaa ollenkaan samaistua tuohon tunteeseen mitä tunnet. Toki hieman mietityttää että millaista se sit olis ollut synnyttää alakautta ja oisko jotenkin erilainen fiilis, jos olis synnyttänyt alakautta, mutta mä mietin myös niin, että ehkä mulla on vielä joskus toinen mahdollisuus kokea se...en tiedä sun tilanteensta, mutta koita nyt vaan olla ylpeä tuostakin kokemuksesta, se on kuitenkin iso leikkaus.Joku sanoi, ettei tunne ollenkaan synnyttäneensä, kun tehtiin sektio. En nyt muista ko. henkilön tarinaa, mutta oletan, että kyseessä oli suunniteltu sektio? Itselläni kun oli tuo kiireellinen sektio ja ehdin tuntemaan yli 12h ajan supistukset, niin kyllä on sellanen olo, että olis ainakin "puolittain" synnyttänyt "oikeasti" vaikka vauva nyt tulikin maailmaan "väärää" kautta. Mutta itelleni ei jäänyt mitään traumaa/kaunaa siitä, päinvastoin, oon aika tyytyväinen, etten "joutunut" kokemaan sitä ponnistusvaihetta, varsinkin, kun mun paikat oli vissiin niin ahtaat. Eipähän oo alakerta repeillyt, jos jotain positiivista haetaan
Elkku ja poju 10pv
Nyt sinne aamupalalle!