Kiva, kun ootte saaneet sellasia pakkauksia kun ootte toivoneetkin
Ite vielä pihtailen noiden papereiden kanssa, jos sit sais sen 2010 pakkauksen
No kyllähän sä
Sartsa ehdit keposeen parantumaan lauantaihin mennessä, kunhan otat vaan rauhallisesti nyt!
Titityy hyvä, että oot hengissä vielä
..ja tosi kiva kun sun miehes pääsi mukaan noihin testeihin, varmaan olis aika käynyt tooosi pitkäks, jos yksin olisit sen joutunut istuskelemaan!
Sori
lelluriina mulla on mennyt jossakin vaiheessa ohi, että teillä lapset noin pienin ikäeroin! Mut toisaalta mikäs sen mukavampaa, jos vaan ite jaksaa!
Luulis ainaki, että on leikkikavereiks toisilleen
Toi on kyllä totta, että ei ihmiset oikein varmaan kehtaa raskaudesta tulla silleen kyselemään, ennenkuin sen huomaa jo ihan selvästi.. Vähänkö olis noloa kysyä joltakin, että ootko raskaana ja sitten se ei oliskaan
Mä oon kyllä omalla kohallani huomannu, että multa ei enää kehdata kysyä samalla tavalla kun tyttöjä ootellessa, mutta ehkä se on ihan ymmärrettävää
Nyt meillä on häkkisänky asiakin hoidossa, ostetaan miehen serkulta niiden vanha, ja saadaan siihen katosverho ja pinnasuojakin :heart: Sitterikin ostetaan häneltä. Muutenhan olisin saanut mun siskolta sitterin, mutta niiden koira meni syömään sen
Ens viikolla meinataan käydä ostamassa vaunut
Mun piti eilen lähtä töistä keskenpäivää pois, kun olo oli niin kamala.. Sydän hakkasi varmaan kahtasataa, pyörrytti ja kamala hiki päällä :/ En tiedä yhtään, että mistä johtui, soitin neuvolaan ja meen käymään siellä tänään, niin ne saa mitata kaikki verenpaineet ym. Se voi kyllä olla, että toi olo johtu siitäkin, kun meillä on töissä oikeesti niiiin kuuma, ettei kukaan voi ymmärtää. Ilmastoinnille ei voi tehdä mitään, sen on joskus joku suunnittelija sössinnyt.. Mutta sen voin sanoa, että meidän pomo on vaan niin perseestä! Soitin sille eilen, että en voi olla enää töissä, niin se vaan kävi huutamaan mulle, ettei hän tule ainakaan tekemään mun vuoroa loppuun :'( Tuli tosi paha mieli, ihan kun huvikseni soittelisin sille, että en tahokkaan olla enää töissä.....
No nyt pitääki sitte lähtä lenkittämään koira, että ehtii sinne neuvolaan ennen parturia.. Hei tosta parturista tulikin mieleen, että kun mun parturille on aikamoiset jonot ja mulla on aina varattuna kaks seuraavaa aikaa, niin uskaltaisitteko ottaa nyt minuna ajan elokuun ekalle-tokalle viikolle? Toisaalta saahan sen ajan aina peruttua, mutta sitten taas menis ikuisuus ennenkö pääsis seuraavan kerran, kun käyn aina kuuden-seitsemän viikon välein.. Stressaavaa...
Minni ja Mini 24+2 :heart: