Olisit käynyt Specsaversilla. Täällähän mä olen höpötelly pitkin päivää.Onko bannissa, kun ei ole näkyny muutamaan päivään?
HÄH?
söi saippuaa ja halkes.
Käyppä ite optikolla, ketju aloitettu 11.8, eikä tänäänOlisit käynyt Specsaversilla. Täällähän mä olen höpötelly pitkin päivää.
Katopas.Käyppä ite optikolla, ketju aloitettu 11.8, eikä tänään
Sun viesti näyttäs olevan eka, joka tänään on tähä ketjuun kirjottanuHmm...mut kuka tän ketjun tänään sitte nosti ja katos ku pieru saharaan? Mä en selaa viestejä ku korkeintaan 3.sivulle.
Sun viesti näyttäs olevan eka, joka tänään on tähä ketjuun kirjottanu
Joku harmaa linkittelijä se oli mutta viesti on kadonnut.Hmm...mut kuka tän ketjun tänään sitte nosti ja katos ku pieru saharaan? Mä en selaa viestejä ku korkeintaan 3.sivulle.
niinpä näkyy --- siis ei näyJoku harmaa linkittelijä se oli mutta viesti on kadonnut.
Ei kai näykään kun se viesti on poistettu. Taisi olla paulan viesti. Harmaathan ei voi viestejään poistella joten ilmeisesti sitten joku mode poistanut.niinpä näkyy --- siis ei näy
Tästä viestistä lähti ilmianto valvojalle.on saanu tarpeekseen s-ryhmän räyhäävästä ja ilkeästä naisoletetusta ja häippässy
3.11. lähettäny viim viestinsä