Hakutulokset

  1. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Marakatti Niin tosta pissasta unohtu.. eli proteiinit plussalla voi merkitä vti:tä ja siks ne nyt sen viljelyn siitä pissasta haluaa. Noi neuvolan pissatikut on niin herkkiä et näyttää kuulemma tosi helpolla pienetkin "häiriöt" ja mullakin kahdella kertaa veri + vaikka seulassa ei mitään sitten...
  2. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Esposa Mä oon lukenu et jos ultraääni löydöksenä löytyy noita pieniä ns. markkereita kaksi ni sit ohjataan jatko tutkimuksiin. Kai riippuu tämäkin paikasta. Ja sit toi golfpallolöydös voi viitata sydänvikaan ni jospa sen johdosta ultrataan varoiksi vaikkei muita markkereita löytyiskään?? Missä...
  3. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Minni Jostain olin lukevinani et kuvat pakkauksesta tulis heti perjantai aamuna kelan sivuille mut tiedä sitä sitten, viimeistään maanantaina kuitenkin uskoisin. Mut joka vuosi on joku palstalainen sen lapsimessuilla kuvannu ja linkittäny sit tänne! =)
  4. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Minni Vastaan vaikket multa kysynykkään, mut löytyy tuo kulta aika lapsuuden kirja suomalaisesta ja aika monessa marketissakin olen nähny. Mulla esikoisen kanssa oli kans hankaluuksia löytää "oikeanlainen" kirja! Ostin vissiin 4 eri kirjaa kun aina jotain vikaa löyty! Se 4. kirja on nyt sit...
  5. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Sartsa Ei se napanuora sun navassa ole kiinni ;)
  6. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Kaikille tasapuoliset onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!! :heart: Onks jollain tietoa tosta maanlaajuisesta sukupuolijakaumasta?? Mikä lause :D Kun jotenki mul ois mielessä et aika tasasesti tulee kumpiakin, mut silti kaikkialla on kovin poikavoittosta.. lehdessä syntyneissäkin on aina...
  7. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Uusinta tietoa.. Äp:n ensiesittely lapsimessuilla on varmistunut, mutta paketin vaihtuminen venynee toukokuun puoliväliin!!
  8. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Lumiponi Tuosta kihloihin menosta.. tosiaan nykypäivänä tuo on muuttunut kun mennään kihloihin monesti jo alle vuoden seurustelun jälkeen mutta mäkin kai oon hiukan vanhanaikanen tossa asiassa et musta se kihloihin meno on lupaus avioliitosta ja periaatteessa siis kosinta. Tarkoittaen just sitä...
  9. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Marakatti Ei noihin painoarvioihin kannata tai voikkaan vielä yhtään luottaa. Kätilökin sanoi että se ei kerro vielä mitään mut kone vaan automaattisesti antaa sen muiden mittojen perusteella. Oli vaan pakko sekin laittaa kun kiva vähän fiilistellä et minkä kokoinen se rakkauspakkaus siellä...
  10. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Ok, no vanhat kuitenkin jaetaan loppuun ennen kuin kukaan saa uutta pakkausta :) Mut kuten jo sanoin niin kyllä elokuiset jo uuden saa! Itellä neuvola 14.4 ja sillon lappujen täyttelyä, saa nähä ootanko kuitenkin varoiks sen pari viikkoa ennen ku laput palautan.. :whistle:
  11. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Sartsa mistä sun sitä sit niinku pitää pyytää?? Kun laput menee kelalle ja ne käsittelee ne siinä järjestyksessä kun tulevat ja laittavat sitten taas tiedon eteenpäin sinne mistä laatikot tulevat, ja jos siellä on vanhoja jäljellä niin ne jaetaan ensin. Mutta meneehän noissa kelan...
  12. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Heips! Pika pika vastailut ennen ruoan laittoa! Ultrassa kaikki mainiosti ja tyttöä veikkailivat :heart: Vastasi täysin viikkoja ja mittojen perusteella painoarvio ois 450g :) Sikapiikin otin pari päivää plussan jälkeen, en tosin raskauden takia vaan siksi kun olin menossa possunuha...
  13. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Ehkä toi ultra asia ei oo niin vakavaa mut piti silti ihan googlettaa :ashamed: Aina kun voi viisastua :) http://www.medisonar.fi/index.html?n=11098&3D%2F4D-ultra%E4%E4nitutkimukset Huomenna ultra ja poksumiset :heart:
  14. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Siis kun mä olen käsittäny et 3d ja 4d on sama asia, 3d on ne kuvat ja 4d videota. Ja 2d on sit tää ihan perus eli noi mitä kuvia tännekkin on lisätty! Mut laittakaa hei kuvia ketkä ootte jo ultrassa ollu! Mulla 2 yötä jeeeh!
  15. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Miten te kaikki saatte jotain 4d kuvia?? :o Onks teillä siis automaattisesti 4d ultra?? ihan ulalla nyt oon :D *muoks* Ne kuvat onki 3d ja video 4d.. mutta tarkoititteko kuitenkin siis ihan 2d kuvia??
  16. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    BMI 19 ja painoa nyt plussauksesta tullut 2,5kg. Ekassa raskaudessa painoa kerty koko raskausaikana vajaa 4kg ja synnytyksestä seuraavana päivänä punnituksessa paino oli alle lähtöpainon :) Tässä raskaudessa kyllä tulee enempi ku nyt jo alussa noussu vajaa 3kg. Alussa painon ei tarttis...
  17. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    marakatti Ei meillä päin ainakaan tehdä sokerirasitusta ilman "syytä". Jos on isokokoinen äiti, painoa tulee paljon tai vauvan epäillään olevan iso tai maha kasvaa reilusti yläkäyrien yläpuolella niin sitten ainakin.
  18. P

    FB: Kirjoittamattomia sääntöjä

    aijaa.. kyl mä ainakin oon vastannu toisen seinällekki..
  19. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    On mieskin tuntenu potkut, ovat tässä muutaman päivän aikana lisääntyneet ja voimistuneet ihan hirmusti :heart: Sain nyt vihdoin ton np-ultra kuvan koneelle, joten linkitän sen tännekkin. Viikon päästä saakin laittaa jo toisenkin ultrakuvan :)
  20. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Mä sain viime käynnillä rautatabletit kun hb oli 122. Täälläpäin ne sai ennen AINA ekalla neuvolakäynnillä, mut nyt ilmesesti se käytäntö on muuttunut kun sitä ei ees seurata niin tiivisti mitä ennen. Jostain just luin että ei ole edes varmaa et mikä sen hb:n laskee raskausaikana et ei...

Yhteistyössä