Elokuussa 2010 synnyttävät

  • Viestiketjun aloittaja Sartsa83
  • Ensimmäinen viesti
Aurinkoa ilmassa ja kevättä rinnassa. <3

Siis meillä on kiikarissa paritalo, joka rakennettu 2006 ja hintaa pyydetään se 200 000. Eli kannattaako ottaa riski?

Lähetään sinne Tunisiaan, iskee paniikki vaatteista jne. Tarvis mekkoa tai muuta.

Mää otan ainakin sen paketin, joka kelalta saa. Siellä on kaikkea, mitä rahalla ei saa siis sillä rahalla, mikä ois vaihtoehtoinen siitä pakkauksesta.

Sartsa, voimia sulle :hug: Mullakin tulee itku joka päivä ja purkautuu stressi ja väsy aina illalla. Meillä toi taloasia painaa ja mun äitisuhde jne. Muuten asiat ei vois olla paremmin. Aina sitä kai jotain on muutosta elämässä, nyt vaan tulee kovin monta asiaa kerralla.

Pääsiäisenä kyläilemään, tää ja huominen töissä enää. jipiijipii. <3

Tarvii leipoo karjanlanpiirakoita ja rahkapiirakkaa viikonloppuna. Onneksi käytiin jo eilen ruokakaupassa, ei tarvi ruuhkissa pörrätä.

Mies sano eilen, kun olin keittiössä, että onko siellä se tuleva äiti <3 IHANAA!

Parasta keskiviikkoa kaikille äiteille <3
 
No älä Sartsa ajattele noin! :D Mä ainakin uskon, että ne vaan aatteli, että ootte kivoja ;D Musta taas tuntuu, että mä en osaa selittää mitään mitenkään päin, kirjotan vaan minkä kerkeän, eikä kukaan tajua siitä mitään :D Sama juttu myös kun juttelen jonkun kanssa, suu vaahdossa selitän, eikä loppujen lopuksi vastapuoli oo tajunnu mitään :D Mun yks kaveri on melkein ainut, kuka on opetellu pysymään mun perässä, ja se saakin mun puheesta kaiken selvää :D
Hyvä, että ne neuvolassa näki sun uupumuksen, ja otti se tosissaan! :) Nyt vaan lepäilet ja lataat akkuja :)
Mä en olis tiennytkään, että ton raudan voi korvata kahdella multitabsilla.. kiva tietää, että on tollanenkin vaihtoehto :)

Tuikku, mustakin toi kakssataatuhatta paritalon puolikkaasta kuulostaa tosi isolta summalta.. Mistäpäin se talo on? Kun en osaa kyllä ajatella muiden alueiden hintatasoa, kun vaan tän meidän alueen.. Täällä tolla summalla sais melkein uuden omakotitalonkin.. Ja -06 rakennettu ei oo mikään ihan uuskaan.. tosi hankalaa.. Mutta toisaalta sielläpäin toi saattaa olla ihan passeli hinta.. Joutuisitteko vielä remontoimaan sitä?
Mä oon kans kuullu, ettei oikein meinata lainaa antaa nyt näinä aikoina niin helpsti paljoa.. Me saatiin meidän laina vielä ihan hyvin, kun ei ollut mistään lamasta silloin vielä tietoakaan ;) Ja toisaalta myös se, että mieheni isä tunsi tän pankinjohtajan ;) Mutta kyllä mekin takaajat tarvittiin, nyt tosin saatais jo pois, jos jaksais soittaa pankkiin ja pyytää ne katsomaan tän talon, että onko arvo enemmän kun lainaa otettiin, ja onhan se.. Meilläkin on talonkanssa vähän mietittävää, kun toi mies tahtois jo sitä uutta alkaa rakentaa!!! Yritän vähän hidastaa sen vauhtia, kun eihän meillä vielä tässäkään kaikki valmiina ole :D

Lumiponi toivottavasti saat sen levynkin sitten! Eihän tollanen peli voi vedellä! :mad:

Kyllä me Marakatti ainakin meinataan ottaa äitiyspakkaus.. Jostakin oon lukenu, että jollakin lapsimessuilla esitellään aina uusi pakkaus, ja ne messut on vissiin huhtikuun lopussa.. Tiedä sitten miloin aletaan jakaa, saattaa olla siinä ja siinä kumpa pakkaus tulee.. Mä toivoisin kovasti 2010 pakkausta, koska en tykkää 09 pakkauksesta, koska musta se on niin poikavoittonen.. Voihan se olla et 2010 pakkaus on vielä rumempi, mutta toivossa on hyvä elää ;) Tai suomeksi siis, musta 2009 pakkaus sopii hyvin poikalapselle, mutta tytölle taas ei.. ainakaan se haalari..

Mä jouduin hakemaan sairaslomaa :( Eilen illalla alko aika kovat mahakivut, ylämahassa. Käytiin sitten polilla, mutta lääkäri oli tosi ilkeä, eikä sitä kiinnostanu ollenkaan. Tuntui, että se vaan aliarvioi kaiken mitä sanoi.. :( No aamulla olo oli ihan hyvä, ja meninkin parturiin, mutta kun tulin kotiin alkoi taas hirveä kipu :/ Nyt koitan lepäillä ja toivoa, että kipu menis ohi. Poden kyllä huonoa omaatuntoa, kun en ole töisssä, mutta toisaalta kun järjellä aattelee, niin en kyllä pystyis olemaankaan kun sattuu niin :(
Ainiin, kyllä se lääkäri eilen polilla kattoi alakautta, ja sanoi, että pitää viedä joku näyte labraan, kun mulla on niin runsasta valkovuotoa.. Epäili jotain tulehdusta, mutta sanoi, että ei mitään vakavaa.... Saas nyt nähdä mitä sieltäkin sitten löytyy... :(

Minni ja Mini 18+3
 
En joutunu vuodelepoon limatulpan irtoilun vuoksi vielä ainakaan. Sitten jos muuttuu rusehtavaksi tai vaaleenpunaiseksi niin uusi tarkastus...
Kävin tänään ottamassa sikapiikin, kun täällä oli nyt viimenen päivä kun rokotettiin. Kauhea huoli että käykö sikiölle mitään, meen tiistaina neuvolaan kuuntelemaan sydänäänet ihan oman mielenrauhan vuoksi. Neuvolatäti oli kyllä vahvasti sitä mieltä että se rokote on turvallinen, mutta onhan noita tapauksia, yhden tiedän missä sikiö oli kuollut kohtuun sikapiikin jälkeen, mites sen vaan sitten todistat että johtui siitä :(
Mutta, toivotaan nyt että kaikki menee ok. Missä vaiheessa te muut ootte ottanu sikapiikin?
 
Heips pitkästä aikaa!! Ihania kuulumisia ultrista, onnea :heart: Me saatiin muutto tehtyä ja nyt on ihan poikki olo. Onneks enää yks päivä ja pääsiäisloma. Ja itelleki tuli vuosi taas täyteen perjantaina eli voi vaihtaa tuonne et 23. Meillä vielä kaksi viikkoa ultraan ja sit näkee taas Rakkaan :heart: Jotenki kamala ikävä sitä vaikka tän lähemmäs ei toista voi päästä =)
titityy80 Voi kamala.. mistä erottaa valkovuodon ja sen limatulpan irtoilun? Itellä ihan kamalaa tämä valkovuoto..

Niin ja harjoittelu alkoi päiväkodissa viimeviikon maanantaina ja voi että ku tämä maha alkaa oleen jo edessä :/ ja inhottaa nostella niitä pikkusia siellä välillä.. Varsinkin jos tulee känkkäränkkä ja vetää ihan makarooniksi lattialle.. Oon kyllä vältelly että sillon en rupea niitä nosteleen.. Ikää niillä on 2-3 ja yks 1,5vuotias..

Rakkauspakkaus 19+5 :heart: :heart: :heart:
 
Rakenneultrassa kaikki hyvin ja ennustukseni osui oikeaan: todennäköisesti tyttö <3. Ja Sartsalla poika, joten tässä päti vanhanajan ennustus: leveä maha--> tyttö, pysty maha--> poika. Ilmeisesti nämä tuntemukset alamahassa ovat pikkuisesta. Kerran mies tunsi potkun kädessä. Yksi löydös tuossa ultrassa oli, mutta ei vakava: golfpallo sydämessä (googlettakaa, jos ette ole kuulleet aiemmin). Kätilö kertoi sukupuolesta todella nihkeästi. Katsoi vasta pyydettäessä ja sittenkin sanoi vaan "todennäköisesti, mutta ei varmasti".
 
Sartsa83
marakatti Huhtikuussa on helsingissä lasten messut, jossa esitellään 2010 vuoden äitiyspakkaus. Sen jälkeen kuvat ilmestyy kelan sivuille, mutta halutessaan voi sitä 2010 pakettia jo pyytää saamaa. Tietääkseni sitä pitäs alkaa jo saamaankin. Kyllä mä meinasin ainakin ottaa sen pakkauksen. Ja onneksi olkoon viikkojen vaihtumisesta. :)

tuikku Kiitos vain samoin sinnekin jaksamista. :) :hug: :heart:

minni Voi sä oot mun kohtalotoveri!!!! :heart: Oon ite ihan samanlainen pälpättäjä ja monasti on sanatkin ihan solmussa kun selitän JUURIKIN suu vaahdossa kaikkea. :LOL: Juu, näin se neuvolatäti sano että voi ottaa kaks raskaus multitabsiakin tarvittaessa. :) Koska niissäkin sitä rautaa on. :) Ja kiitos..oon kans tosi mielissäni tästä neuvolatädistä joka mulla on, kun hän aina ottaa kaiken tosissaan ja välittää oikeasti ja aidosti kaikista ihmisistä. :)

Tosta äippäpakkauksesta vielä.. vaikka 2009 pakkauksessa onkin enempi poikamaista tavaraa, niin musta suurinosa on niin kamalia etten halua sitä siltikään. Kyllä mä mieluusti ottaisin tän 2010 version.. oli sit siellä mitä oli. :)

titityy Sikiölle ei tapahdu sikapiikistä mitään. Voit olla huoleti. Kukaan raskaana oleva ei ole kärsinyt sikapiikistä ja vauva saa äidin kautta myös osansa vasta-aineista sikaflunssaa vastaan. Kun syksyllä tulee suomeen seuraava aalto, meidän pikkuset on niin pieniä ettei ne sais sitä piikkiä, joten nyt he saavat meidän kauttamme osansa siitä piikistä. Ite kans kävin tänään ottamassa sen piikin. Mä ajattelin vielä tänä aamuna tuosta piikistä ihan muuta kuin mitä nyt. Neuvolatäti sai hyvin selvennettyä mulle asioita ja juttelin vielä kahden äidinkin kanssa asiasta ja heidän kanssaan tulin siihen päätökseen ettei se ole vaarallinen. Jos se olisi vaarallinen, sitä ei pistettäisi raskaana oleville ja siitä oltaisiin jo moneen kertaan spekuloitu. Ja alettu asiaa tutkimaan. Mutta kukaan joka on raskaana ollessaan sen ottanut, ei ole piikin takia sairaalaan joutunut.

Hyvä kuulla ettet joutunut vuodelepoon. Nyt vaan rauhassa sitten. :hug:

Rinsessapa No hei vain sullekin! :) Pitkästä aikaa. :) Onneksi olkoon vain 23vuotis synttäreistä. :) Juu, otahan ihan rennosti siellä päiväkodissa. Ei kannata tehä mitään mikä ei tunnu hyvältä. Mutta jos ei tule nostelusta mitään kipuja, niin sitten ei ole hätää. Että ihan oman vointisi ja fiilisten pohjalta.

Esposa Hih, onnea tyttöuutisista! Jos nyt on sitten tyttö. :) Jaa niin joo, kun meillä oli semmonen juttu et sulla oli leveä masu ja mun on tämmönen pysty. :) Hih.. empä taas enää ajatellukaan tuota. :) Kun en ite usko noihin mihinkään enää kun niin paljon ollut erilaisia juttuja ihmisillä. Onnea muutenkin hyvistä uutisista. Tuo golfpallo hommakin. Kai kätilö kertoi, että se voi hävitäkin itestään sieltä? Eli kuten sanoit itekin, ei vakava. :heart:

Sartsa ja peanut-boetsu 21+1 :heart: :heart: :heart:
 
Heips!
Pika pika vastailut ennen ruoan laittoa!
Ultrassa kaikki mainiosti ja tyttöä veikkailivat :heart: Vastasi täysin viikkoja ja mittojen perusteella painoarvio ois 450g :)
Sikapiikin otin pari päivää plussan jälkeen, en tosin raskauden takia vaan siksi kun olin menossa possunuha osatolle töihin.
Äitiyspakkaus tosiaan näillä näkymin ensiesittelyssä lapsimessuilla. Uusia pakkauksia saa vasta kun vanhat on jaettu loppuun, yleensä vanhat on vaihtuneet uusiin heinä-elokuun vaihteessa. Jostain kuitenkin kuulin että saattaisivat loppua entistä aiemmin nuo vanhat koska viime vuonna jaettu paljon pakkauksia. Mutta kyllä me elokuiset jo uuden pakkauksen saamme. Ja jos ihan varma haluaa olla niin kannattaa palauttaa äitiyslaput mahdollisimman myöhään. Niiden tulojärjestyksessä pakkauksetkin jaetaan. Itse sain esikoisesta vanhan paketin kun la heinäkuu ja kaveri taas uuden kun la elokuu. Ai että! Kolmen viikon päästä pääsee hipelöimään niitä pakkauksen vaatteita :heart:
Onnittelut taas ultrakuulumisista ja lisääntyneistä vuosista :D Nyt ruoan laittoon mars!

Piltti ja pikkukakkonen 21+2 :heart:
 
Sartsa83
Piltti Onnea tyttöuutisista ja muutenkin ultra uutisista. :) :heart:

Mulle neuvolantäti siis sano että halutessaan voi pyytää sitä 2010 pakkausta ja niin ajattelin menetellä. Ja neuvolantäti sano, että vähintään 2kk aiemmin laskettua aikaa pitää joka tapauksessa palauttaa ne äippälaput, mut mä ajattelin hoitaa sen jo ens viikolla pois alta. Ja samalla sitten keskustella siitä että haluan sen paketin.

Sartsa ja peanut-boetsu 21+2 :heart: :heart: :heart:
 
Sartsa mistä sun sitä sit niinku pitää pyytää?? Kun laput menee kelalle ja ne käsittelee ne siinä järjestyksessä kun tulevat ja laittavat sitten taas tiedon eteenpäin sinne mistä laatikot tulevat, ja jos siellä on vanhoja jäljellä niin ne jaetaan ensin. Mutta meneehän noissa kelan käsittelyajoissakin aina aikaa! Joku on kyllä sanonu et ois saanu paketin parissa viikossakin mut monella on kyllä vierähtäny kuukaus tai kaks..
 
Sartsa83
Piltti Siis vien henk. koht. laput kelalla ja siellä sitten kysyn, että oisko mahdollisuutta saada se uus paketti jo, että kuinka hyvin ne 2009 pakkaukset on menneet. Nimittäin tänä vuonna on taas semmonen suma synnyttyjiä et voi hyvinkin olla että ne pakkaukset on jo loppuneet. Ja tällä hetkellä äippäasioiden käsittelyssä menee ainoastaan se 2vk. Eka tulee rahapäätös, sitten pakkaus. Ja vaikka tuo järjestelmä toimii noin, niin jos on äiti joka todella tahtoo uuden paketin, niin se on mahdollista pyytää. Kaikkihan eivät halua/viitsi mennä pyytämään uutta pakettia vaan tyytyvät vanhaan jos niitä sattuu olemaan vielä jäljellä.

Mutta kannattaa kokeilla. En mä kuole jos mä saan sen 2009 pakkauksen, mutta ennemmin haluaisin sen uuden, siinä toivossa että siellä olisi hieman toisen värisiä/kuviollisia vaatteita.
 
Piltti Onnee tyttöuutisista :D Täällä sitä odotellaan omaa... noin viikko enään odottamista.

Huomen matkustamaan lähössä kohti savonlinnaa koiran sekä miehen kanssa pääisäistä viettämään. Saa nähä millainen hässäkkä sielä tulee olee :p
Sitä olen miettinytkin että mitenkäs te olette ajatelleet tuon "Perhehuoneen" hankkimisesta? Ystävni kertoi oman kokemuksensa siitä kun tämmöistä ei ollut ottanut, oli kuulema 2 muun synnyttäneen äidin kanssa samassa huoneessa, kaikilla oli lapsi sielä ja ystäväni lapsi ei huutanu yhtään ja oli rauhallinen kuten taas näitten toisten lapset huusivat vuoron perään, aamusta iltaan ja yöllä. Ei saanu ystävä nukuttua oikeen hyvin ja oli todella väsyny joten kauheeksi kokemukseksi hänelle jäi tämä. Synnytysvalmennuksissa noista varmaankin puhutaan mutta millois semmonen mahtaa tulla tai kenenkanssa ylipäätään semmonen sovitaan? :DD Tässä siis näitä ajatuksia Hyvää pääsiäistä kaikille ! :)


18+4 Rakkauspakkaus <3<3
 
Ok, no vanhat kuitenkin jaetaan loppuun ennen kuin kukaan saa uutta pakkausta :) Mut kuten jo sanoin niin kyllä elokuiset jo uuden saa! Itellä neuvola 14.4 ja sillon lappujen täyttelyä, saa nähä ootanko kuitenkin varoiks sen pari viikkoa ennen ku laput palautan.. :whistle:
 
Heips kaikille!

Piltti onnea tyttöuutisesta, kiva että muutkin saaneet tyttölupauksen, kun tuntuu että niitä poikia ois niin paljon tulossa... :)

Kyllä on ihanaa kun on monta päivää vapaata pyhien takia, esikoinenkin menee yökylään ja tää mamma pääsee viettämään ihan omaa, tärkeää aikaa masun kanssa :) Mieletön meno päällä ollut tyttelillä joka päivä ja potkut on todella kovia... =)

Mitäs meinasitte puuhailla nyt pääsiäisenä?
Meillä on ainakin luvassa kyläilyjä mun vanhemmille, jonne tulee myös mun kaksoissisko :heart: joka on myöskin raskaana, hänellä laskettu aika on syyskuussa, joten peräperää ovat vauvat tulossa =) On se vaan ihanaa odottaa samaan aikaan siskon kanssa, kait tää oli jotenkin niin odotettavissa, kun kaksosia ollaan, heh =)

Mut, hauskaa pääsiäistä kaikille ja nauttikaa :D

Patience ja tytteli poks poks 22+0 :heart: :heart: :heart:
 
Rakkauspakkaus 20+0 :heart:
Mua häirittee ku ei mitenkään selvästi tunnu mitään liikkeitä.. jotain tuntemuksia mut en tiiä mitä ne on.. Ja niitä on ollu jo ainaki rv 15sta asti.. Välillä tuntuu sellasta painon tunnetta niinku se puskis mahaa vasten.. Ois ihana jo tuntee selviä potkuja.. Hätäilen.. tiedän..

Se olis ihana pieni loma.. Viime vkloppu meni tosiaan muutossa.. Vois nyt vkloppuna vaikka maalata Rakkauspakkauksen huoneen seinän.. :heart: Ajattelin sisustaa sen beige/valkoisella =) Ja yhdestä seinästä tulee beige tai joku ruskean sävy.. Ens viikolla jos lähtis äiskän kans ikeaan ostaan valkoisen lipaston mihin sais sitten laitettua pikkusen vaatteet.. Sitte ajattelin laittaa pikkusen sängyn yläpuolelle jonku ihanan tekstin (sisustustarroilla) :heart: Ihanaa sisustaa x) Oi että.. (sänky tietenki aluks meidän makkarissa mut kuitenni =)
 
Patience vitsi miten ihanasti käynyt että siskon kanssa samaan aikaan odotus.. Voitte verrata kokemuksia sitten.

Minä tässä mietin että paljonko teillä muilla oli painoarviot rakenne ultrassa kun Piltillä oli 450g mutta meillä oli vaan 360g onko meillä tulossa pieni vauva vai voiko se olla noin isoja kokoeroja jo tässä vaiheessa??

Ja tuosta sikarokotteesta itse en ole ottanut enkä meinaakkaan ottaa. Olin jo sitä mieltä ennen raskautta enkä meinaa mieltäni muutttaa..

Ja meidän pääsiäis suunnitelmat on seuraavat että mennään miehen vanhempien luokse koiravahdiksi ja molemmat mennään vielä lauantaina töihin.

Marakatti ja poikanen 21+3
 
Sartsa83
Sen näkee sitten miten sen pakkauksen saamisen kanssa käypi...

Esposa Onnea selvien liikkeiden tuntemisesta. ;)

Patience Kiva että pääset nauttiin siskon kanssa odotuksesta yhtä aikaa. :)

Täällä pääsiäinen menee rennosti. Ystävien näkemistä ja oman kullan vastaanottaminen reissusta huomenna myöhään illalla. Su ja ma menee varmaan sitten harrastaessa liikuntaa ja yhteisen ajan viettämistä. :)

Rinsessapa Onnea viikkojen vaihtumisesta. :) Juu, niin sä vähän hätäilet. :heart: :hug: Ota ihan rauhassa, kyllä ne liikkeet vielä selvästikin tuntuvat. :heart:

marakatti Voiiih, elä huoli moisista. Lapsen paino tulee muuttumaan niin paljon vielä seuraavien kuukausien aikana. Vaikka paino olisi nyt tuon 300g, se ei tarkoita sitä että olisi tulossa pieni vauva. Meijän boetsulla on nyt sama paino kun teidänkin vauvalla ja neuvolatäti sano että yläkäyrää mennään, mutta sekään ei silti tarkoita että iso vauva olisi tulossa. Eikä pienikään. Vasta sitten 36 viikkojen jälkeen aletaan katteleen tarkemmin, minkä kokonen vauva mahdollisesti ois tulossa. Et jos sillon näyttää että on tulossa todella iso, voidaan miettiä synnytysvaihtoehtoja. Näin mä olen asian ymmärtänyt ystäviltiltäni jotka on jo pari lasta synnyttäneet. Heidän kohdallaan nämä ovat menneet noin.

Sartsa ja peanut-boetsu 21+3 :heart: :heart: :heart:
 
Marakatti Ei noihin painoarvioihin kannata tai voikkaan vielä yhtään luottaa. Kätilökin sanoi että se ei kerro vielä mitään mut kone vaan automaattisesti antaa sen muiden mittojen perusteella. Oli vaan pakko sekin laittaa kun kiva vähän fiilistellä et minkä kokoinen se rakkauspakkaus siellä todellisuudessa on :) Pieni margariinirasia :heart: :D
 
Vitsi että kihisen kiukusta!!!! Olin kirjottanut pitkän pätkän,ja tää tyhmä kone meni pimeeks!! Ärsyttää niin!

Mut nyt kirjotan sitte vaan tosi nopeesti Marakatti sulla ja Piltillä oli rakenneultrissakin viikon ero, että tottakai Piltin pikkunen on painavampi viikolla 21, kun teidän oma viikolla 20 ;)

Sittempäs en muuta kirjotakkan, ettei nää taas kaikki täältä häviä :D

Minni ja Mini 18+5
 
Sartsa83
minni Mä kans äsken kirjotin pitkän pätkän tonne toiselle palstalle ja niin se kaikki vaan katos kun tää läppäri teki taas omiaan.

Kirjotellaan kato sit taas lisää myöhemmin. :p

Sartsa ja peanut-boetsu 21+5 :heart: :heart: :heart:
 
Moi,

Pe ja la meni sukuloidessa, eilen ilta kotosalla rauhassa miehen kanssa <3 Katottiin leffa nimeltä Ottolapsi.

Tänää oleillaan ja lenkille ja gourmetruokaa. Vuohenjuustosalaattia, pihviä ja vatturahkaa. :)
Siis teen ruoat ite!

Asuntoa vielä mietitään, siis se sama, mitä täällä huutelin jo aikasemmin. Ois ihana päästä sisustamaan jo!! En ole vielä ostanu mitään tavaraa. Paljon kunnon hoitopöytä maksaa?

Mullakaan ei liikkeet vielä tunnu, rasittavaa.

Tuli sellainen mieleen, että kauan ootte ollut miehenne kanssa yhdessä? <3 Me ollaan tunnettu 2 vuotta tunnettu <3 tai 2 vuotta siitä kun palavasti rakastuttiin ja jatketaan sitä <3

Rauhallista eloa,
Tuikku ja Masulainen 18 + 5 <3
 
Tekstiä tännekkin on vaan puskenu paljon :p Tultiin juuri tuolta kaukaa savonlinnasta ja nyt väsyttää :) Nyt tuli se 19 viikkoakin täyteen ihanaa :) Viikon päästä ultra! ihanaa!
Tuikku Mä oon ollut miehen kanssa vasta yhdessä jonkun 1 vuos ja 3 kk :) ollaan kyllä tunnettu toisemme jo kylläkin kauemmin :D Vaavia ei oltu suuniteltu tähän aikaan ja kesken opiskelujen mutta sieltä se sit tupsahti =) Kaikki tulee nopeesti, siitä tulikin mieleeni, oltiin miehen äidin luona ja sielä oli tottakai mieheni veli ja hänen vaimo ja 3 lastansa. Sit Mieheni veljen vaimo sanoi meille "Ajattelin tässä 2 viikkoa sitten yhtä tärkeää juttua, saanko sanoa?, minun mielestäni teidän pitäisi mennä naimisiin". Minä sekä mies oltiin vähän aikaa hiljaa ja katottiin häntä katseella " aijaa :D". Sitten mie livahdin karkuun jotain muuta tekemään ja mies jäi kuuntelemaan veljensä vaimon mielipidettä. Enpä tiedä miksi hän semmosta ehdotti, varmaan jotain etuja olisi ollut siitä, ainnakin lapsen, mutta enpä ole tullut kysyneeksi sitä mieheltäni. Ehkä myöhemin, mutta nyt on kyllä aikaista :D

Tekis mieli lähtee ulos pyöräilemään vaikka taivas näyttää ankealta ja jopa sieltä saattaisi tulla vettä. Hih, eilen tuli melkoisesti uitua kun päästiin saunavuorolla uimaan. Uitiin mieheni kaa alasti oka oli tosiiii ihanaa ja rentouttavaa. Harvoin saunatiloissa on uima-allasta ja tässä onni kun olikin. :) Noh täytyypä tästä tekee jotain muutakin kun olla koneella :D Heips kaikille !

19 weeks RakkausPakkaus <3
 

Yhteistyössä