Elokuussa 2010 synnyttävät

  • Viestiketjun aloittaja Sartsa83
  • Ensimmäinen viesti
Sartsa83
Tuikku Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 4 vuotta, josta vuos ollaan oltu kihloissa. Mentiin 22.10.2009 maistraatissa naimisiin, siispä tän vuoden lokakuussa tulee vuosi naimisiin menosta. :) Ja samalla myös 5 vuotta yhteistä taivalta. Me seurusteltiinkin kaksi vuotta ennen kuin muutettiin yhteen. Puoltoista vuotta yhteenmuuton jälkeen, mies vihdoin kosi mua ja sitten suunniteltiin tän vuoden elokuulle häät ja kaikki, mutta taantuman takia kun menetin työpaikan, päädyimme maistraatti ratkaisuun joka oli sittenkin meille parempi. Vielä me pidetään joskus hääjuhlat, mutta ne ovat sitten esim. 2-vuotis hääpäivä juhlat jossa pidettäisiin siunaustilaisuus.

ON: Mä olen nyt niin ärtyneellä tuulella ettei mistään tunnu tulevan mitään. Haluisin kirkua ja juosta pois jonnekin. Tää tunne tulee aina kun meille tulee eräs tietty henkilö yökylään.

 
Me ollaan oltu yhdessä jo 8,5 vuotta ja rakkautta riittää edelleen :heart: !

Olen nyt alkanut vakavasti harkitsemaan lapsivakuutusta. Hintoja on vaikea löytää, mutta keskustelupalstojen perusteella Tapiolassa, jossa meillä on myös muut vaikuutukset, hinta on 450?, huh todella paljon!

Meillä koko arvioitiin 20+4 päivänä 22 cm ja 560 g, muistaakseni. Pikkunen oli linkkuveitsiasennossa pääalaspäin. Liikkeet tuntuu alamahassa, jossa siis jalatkin ovat. Mietin, onko jalat vai pää lähempänä mun mahaa......Missä asennossa muilla oli?

Ollaan päätetty jo etunimi. Harmittaa kun mies meni möläyttämään sen äidilleen, vaikka itse olisin halunnut pitää sen salaisuutena. Samoin möläytti ihan alkuraskaudessa kavereilleen, että ootetaan vauvaa, vaikka se oli ihan alkua eikä niin varmaa. Ihanaa on tietysti se, että se on innoissaan ja ylpeä. Aiotteko kertoa sukupuolen sitä kysyville? Ajattelin, et kerrottaisiin lähimmille, jos haluavat, mutta ei muille. Tosin, mies taitaa tässäkin toimia avoimemmin......Ongelmia tuottaa se, että mun vanhemmat ei halua tietää ja kun kaikki muut tietää, en tiedä, miten salaisuus pitää.

Ostin ekat vauvanvaatteet kirpparilta: 5 bodya, 1 t-paita, 2 yöpukua, 2 housut ja yhdet lappuhaalarit. Meni 5 ?. Vaan yks on vaaleanpunainen. Tykkään enemmän ruskea, beige, valkoinen ja keltainen väreistä.
 
Esposa Salaisuushan se on vaikea pitää jos on niin innoissaan siitä, me sovittiin miehen kanssa ettei kerrota kenellekkään mitä sukupuolta tai mikä tulee lapsen nimeksi. :) Antaa muiden olla jännityksessä, mutta tosin tuo on vaikea pitää jos on niin innoissaan siitä. Kaikki tekee vähän erilailla. Jutelkaa keskenänne ja kuunelkaa toistenne mielipiteitänne.
 
Sartsa83
Esposa Me harkitaan kans tosi vahvasti lapsivakuutusta ja Pohjolasta otettais se kun meilläkin kaikki siellä. Pohjolassa vain sisältyy 200e:n varausmaksu, joka lyhennetään sitten ensimmäisen vuoden maksuista. Ekana vuonna muutenkin maksetaan isompi summa kun seuraavina vuosina. Meille tuon lyhennyksen jälkeen jäis maksettavaksi noin 170e. Eli 370e olis ekan vuoden vakuutus. Mutta oon op-pohjolan jäsen ja saan keskittämisalennukset + nuoreniän vakuutusalennukset vielä ens vuoden heinäkuulle saakka, joten sen takia tuo hinta alempi kuin esim. Tapiolassa. Mut muutenhan noissa ei ole hirveästi eroja.

Teillähän on jo hyvin yhteistä taivalta. :heart:

Meillä pähkis oli pää ylöspäin eli käytännössä samoin päin kun itekin olen. Ja potkut tuntu sillon ultran aikaan vielä alavatsassa. Nyt ne tuntuu jo keskelläkin mahaa. Ja asentoa oli enimmäkseen ihan selällään kelliminen, mutta myös mahallaan ja kylellään. Tämä herra pyöri niin valtavasti ultrassa ettei juur yhessä asennossa ollut. :D

Ollaan kerrottu läheisille sukupuoli. Ja oon kertonu näillä palstoillakin muitten mukana. :) Se ei ole niin salaisuus kun esim. nimi lapselle. Sen haluan pitää itsekin salaisuutena. Arvuuteltu on ja puhuttu eri nimistä ystävien kanssa, mitkä on kivoja mut mitää ei olla päätetty vielä. Vasta saatiin kummiasia päätökseen. :)

Meillä on jo isot kasat vauvanvaatteita. Sain kummipojan vanhoja ja ite on tullu nyt ostettua noin 6-7 bodya, 2 huppari-housu settiä, 3 pipoa (ohkasia kesäpipoja) yms. kaikkea on siis jo. Tarvikkeita ei ole vielä paljon, mut suurinosa tulee sit äippäpakkauksessa. Tuttipulloja hommaan lisää tossa lähempänä. Varmuuden vuoksi, vaikka tarkoituksena on imettää niin kauan kuin rinta maistuu.

Sartsa ja peanut-boetsu 21+6 :heart: :heart: :heart:
 
Me ollaan oltu 2vuotta yhdessä =) Tunnettu ollaan n. 5vuotta ku asuttiin taannoin samassa kerroksessa toisia vastapäätä ja mies silloin jo ihastui minuun ja kävi lunttaan mun nimen asukaslistasta ja lähetti numerokyselyyn x) En uskaltanu sillon lähteä kahville mutta kaks vuotta sitten vappuna halattiin katulampun alla ja tie vei samaan osoitteeseen ja sen jälkeen ollaan oltu erottamattomat <3 :p Yhdessä nyt asuttu n. 1v8kk On niin hauskaa muistella niitä aikoja ku ei oltu yhdessä :D Hieman alkoholin vaikutuksen alaisena kerran juteltiin puhelimessa ja voivottelin miehelle että kuinka haaveilen kuuden hengen ruokapöydästä xD Nolotti jälkeenpäin, mutta tuollapa se nyt keittiössä sitten on ja yhdessä hankittu x) on vaan jotenki niin hauskaa..

Nuista vaatteista niin ite oon kans ostanu vaatteita mut kaikki oikeestaan kokoa 62 tai enemmän. Ku kuitenki äkkiä käyvät pieneks. Pitäis kyl ostaa muutama pienempiki vaate ettei raukka ny ihan kaikkiin aluks huku.. Me saatiin onneks ns. normaali hoitopöytä ilmaiseks ja sänky kans. Nuita tuttipulloja ym. kans minäki ajattelin sitten vähän myöhemmin ostaa (varalta). Kaveri vitsaili että hän imettää monta vuotta että paino tippuu vaan eipä sitten hänellä tullutkaan rinnoista maitoa..

Meinaatteko te muuten pestä kaikki uudet vaatteet mitä ootte ostanu? Äitin kanssa tuossa yks päivä juttelin ja meinas että ei varmaan tarvi välttämättä ku sellaset mitkä ihoa vasten tulee kuten bodyt.. Suositus vissiin on että pitäis pestä?? Lakanat ym. varmaan kans.. On niissä aika inhottava uuden vaatteen haju kuitenki ja säilöntäaineita ja pienellä vauvalla ku on niin hyvä hajuaisti.. Koulussa meille taidettiin ainaki opettaa että pitäis pestä mutta käyttää tietenki mahdollisimman hajustamattomia pesuaineita..
 
Me ollaan miehen kanssa oltu 2 vuotta yhdessä josta yhdessä ollaan asuttu noin 1½ vuotta ja kihloissa saman verran..naimisiin ei kyllä olla vielä menty eikä meillä mikään hirveä kiire olekkaan.

Meillä on jo aika paljon vaatteita kun minun äiti ja mummo on hieman ostellut ja kyllähän sitä itsekkin on tullut ostettua ja myös vaunut meillä on valmiina kun sattumalta löydettiin halvat ja vuoden vanhat vaunut niin ajateltiin sitten ostaa..Ja sänkykin on valmiina ku äiti sen osti vaikka ei se vauva sitä ihan heti tarvitse mutta me haluttiin matkasänky niin se pysyy pienessä kasassa niin eipä vie hirveästi tilaa. Ja kaikki vaatteet ollaan pesty.

Me ollaan kerrottu sukupuoli niille ketkä on kysynyt ja meidän vanhemmat on kyllä kertonut niille ketkä ei ole kysynyt :LOL: nimikin meillä on jo valmiina jota minä en ole kertonut kenellekkään mutta mies on kyllä siskolleen ja äitilleen kertonut..

Ja tuosta vakuutuksesta sen verrran että me ollaan tultu siihen tulokseen että otetaan vasta sitten vauvan synnyttyä vakuutus vai olikohan että sen saa joku 2kuukauden iässä mutta ei siksi oteta nyt sitä vakuutusta kun se on niiin kallis ja kun sitä mietittiin niin ajateltiin että onko järkeä maksaa vakuutusta ennekun on edes lapsi tullut mutta en tiedä kun ei osaa ennustaa että sattuuko mitään raskauden aikana tai synnytyksessä..

Sitten kysymys teille ketkä ette ole naimisissa. Miten olette ajatelleet sukunimeä?? mieheltä vai sinulta? meillä tulee miehen sukunimi mikä minua hieman harmittaa koska itselläni on todella harvinainen sukunimi josta en aio koskaan luopua että sitten kun menemme naimisiin otan yhdistelmä sukunimen.
eiköhän tuossa nyt taas ole tuota tekstiä vähäksi aikaa.

Marakatti ja poikanen 21+6 huomenna poksutaan :heart:
 
Marakatti Itse olen siihen tulokseen tullut että vauvalle tulisi minun oma sukunimi ku naimisissa ei olla. Täytyy varmaan jutela vielä miehen kanssa siitä sitten. Automaattisestihan se tulee äidinsukunimi ensin mutta isyystunnustuksessa siitä sitten sai päättää että tuleeko isän sukunimi. Jostain minä olin tuommosta kuulut :) Itsellenikin olisi kait helpompaa jos lapsi saisi minun sukunimen niin ei tule semmoista oloa että höh. Mutta mieti sitä rauhassa :)

Täällä taas potkuja tuntuu massussa joka on aivan ihanaa <3 En malta oottaa siihen kun mies saa itse tuntee nuo potkut käden kautta, kauankohan siihenkin vielä menee aikaa.. :)

19+1 RakkausPakkaus <3
 
Sartsa83
Rinsessapa Hih. Aika hauskaa. :heart: :hug: Mun tarvii vielä kans hommata lisää 56 kokosia koska se pikkunen tulee oleen sen 2-3kk sen kokonen. Et vasta sit tossa 4kk:n kohdalla mahtuu 62:t päälle.. tosin, eihän sitä kasvukäyrää etukäteen tiiä, mutta yleensä kun lapsi tulee vanhempiinsa, niin veikkaisin että meillä se tulee olemaan sitä luokkaa. Tosi paljon on olemassa siis 62, 68 ja 74 kokosia ja tulen saamaan vielä lisää 68:ia ja 74:ää ns. siskopuolelta.

Joo suositus on että pitäs pestä kaikki vaatteet mitä ostaa. Ite mietin tota samaa, mutta voipi olla että tossa kun alkaa jo oleen valmis ottamaan pikkunen kotiin, tulee varmaan pestyä kaikki varmuuden vuoks mitä sit alkaa heti pitään päällä. :)

marakatti Mä otin automaattisesti miehen sukunimen. Omani ei oo mikään yleisin, mutta oon aina halunnu luopua siitä kun naimisiin menen. Eipä ainakaan nimikirjaimet vaihtuneet. :LOL: Ennen naimisiin menoa olin ST ja nyt oon ST. :LOL:

Mut tosi paljon marakatti on naisia joilla on yhdistelmä nimi. :) Et se kannattaa tehä jos siltä tuntuu.
 
Meillä taitaa tulla isän sukunimi lapselle. Ollaan miehen kaa kyllä mietitty et ei haluttas antaa kummankaa sukunimee ku kummallaki niin juntit :D ihan hävettää.. Ja sit ku naimisiin mennään niin en aio ottaa miehen sukunimee :D se iteki nauraa sille yhdistelmälle (mun nimi+sen sukunimi).. Voiskohan sitä mies vaikka ottaa äitinsä sukunimen niin vois iteki sit joskus naimisiin mennessä vaihtaa siihen ku se on ihan ok x)) Siis jos vaihtas sillon.. Mua vähän ahdistaa se et pitää sit ottaa sama sukunimi. Tuntuu niinku ois jonku sukulaisen kans naimisissa ku sama sukunimi.. xD outo ajatusmaailma mut...
 
Heips!
Noh ni, pitkä viikonloppu vietetty ja oli kyllä ihanaa kun sai vain olla ja nauttia. Mieletön meno on masussa ollut ja meillä mies tunsi ensimmäiset liikkeet jo tossa pari viikkoa sitten =)

On se kyllä jännä miten raskaus rasittaa elimistöä, kun lauantaina kävelin 15min matkan kaverille niin ei menomatkalla vielä tuntunu mitään, mutta tulomatkalla kävi supistelemaan aika paljonkin... mulle ei nyt vaan sitten sovi reipas kävely, pitää tuosta vielä seuraavassa neuvolassa kysästä terkkarilta, kun ei ole ennen tuollaista tuntunut... ihan huolestuin, kun olin tullut kotiin niin kesti aika kauan ennen kun oli taas hyvä olla... vatsa oli kivikova ja tuntui todella epämukavalta.
Onkos muilla vielä supistellut??

Mulla on kyllä nyt ollut jo kauan sellainen vaihe päällä, et tekis mieli syödä koko ajan ja hurja leipomisvimma on iskenyt päälle, nytkin on leipätaikina kohoamassa :LOL:
Kyllä se varmaan sitten näkyy neuvolassakin viikon päästä tää mun syöminen, hirvittää jo nyt ne vaa`an lukemat... :ashamed: onneksi mun on sitten helppo laihduttaa synnytyksen jälkeen kun tiedän mikä on mulle se paras vaihtoehto, kun laihdutin tossa ennen kun tulin raskaaksi niin yli 40kg(josta 27kg 1,5 vuoden sisällä) =)

Mut, mukavaa viikkoa kaikille :)

Patience ja tytteli 22+2 :heart:
 
Patience mulla on kanssa välillä supistelua kun työpäivän jälkeen kävelen kotiin niin yleensä sillon.. Eli teen tarjoilijan hommia niin siellä saa seistä ja kävelä ihan tarpeeksi ja kotiin on semmonen 1,5 kilometriä. mutta onneksi ei töissä supistele ja toivon että ei rupeakkaan supistelemaan muttta eipä tuota olis enää kun 8 viikkoa töitä niin en ainakana usko että rupeaisi sinä aikana supistelemaan tai muuta. suonikohjut minua kyllä pelottaa hieman kun koko päivän seisoo mutta jospa niiltäkin vältyttäisi.. ja mulla on kanssa tuo syömishimo tullut nyt just tein joulutorttuja ja söin 6 niitä :ashamed: ihan pelottaa mennä parin viikon päästä neuvolaan kun painoa on tullut varmasti ihan liikaa..
 
Mnä en tiiä enää mistään mitään.. Ei tuo asukki ainakaan potki, kork. möyrii.. Tai sitte seki on vaan suoli.. Välillä tuntuu et maha jännittyy kovaksi mut varmaan kuvittelen.. Menis viikko äkkiä ni ois rakenne-ultra..
 
Rupesin kirjoittamaan pitkää kirjoitusta kunnes huomasin että näppäimistö oli kirjoittanut oudosti kaikki mitä olin kirjoittanut. Jouduin pyyhkimään tekstin ja vaihtamaan patterit näppäimistöstä blaah.. Mä itse välillä kiusoittelen vaavii massussa, hellästi tönäisen masua ja sormilla koskettelen vähän niikun tekis pisarahierontaa mut vaan massulle. Silleen vaavi herää ja rupee potkii joka tuntuu oikeen mukavalta :) Ainakun pitäisi mennä itse nukkumaan ja koittaa saada unenpäästä kiinni niin sitten sitä vasta ruvetaan riehuu massussa jonkin aikaan, mutta sitten taas rauhoittuu kun vähän silittää massua :) Ensiviikolla onkin rakenne ultra meilläkin edessä. <3 Saaa nähä pikkuisen <3 Tänään oikeen yllätyin kun mies oli ollut niin ihana ja laittanut kanasalaattia joka oli todella hyvää, nytkin sitä iltapalaksi syön "mumsmums"
Voiko supistukset oikeesti alkaa noin aikasin? vaikka onkin puolessavälissä raskautta. Hmm, ehkä en toivoisi niität unteita vielä itselleni näin aikasin, mutta se nähään sitten. Hyvää yötä kaikille! Tämä mamma lähtee koisii :)

19+1 RakkausPakkaus <3
 
Hellou! näin kun yöllä on aikaa koneella olla niin löytää kaikkea kivaa :D ...kerkesin tätä keskustelua lukemaan 1-8 sivut, mutta sitten tuli väsy silmiin.. Mutta mielenkiintoiselta ja osuvalta tämä näytti, joten liittyisin myös mukaan!

lelluriina........22v........3s..lapsi........13.8......seks

Juu elikkästä tämän raskauden kanssa ollaan oltu kyllä hyvin hiljaa, oikeastaan vain yksi ystäväni tietää :D ..viikkoja siis mulla nyt 21+4, kun ti eletään ja tänään ois sitte ultra, ensimmäinen minun kohdallani tämän raskauden kanssa, koska selvisi vähän myöhään tämä raskaus :D

..mutta koetan tulla kirjoittelemaan ja lukemaan muiden kirjoituksia paremmalla ajalla ja paremmilla silmillä! Tsemppiä kaikille odotukseen!
 
Huh,

Ompas taas tullu tekstiä.

Me ollaan mietitty naimisiinmenoa nyt enne lapsen syntymää. Meijän piti pitää suuret pippalot tänä vuonna, mutta Masulainen päätti toisin eli ne juhlat on sitten vasta ensi vuonna. <3

Mä en oikein vieläkään tunne liikkeitä, johtuuko siitä makkarakerroksesta, joka on mun masussa? Eli voiko se vaikuttaa?

Niin ja jos ei mennä naimisiin, miehen nimi se luultavasti tulee.

Mä haluun jo ultraan, vielä 2 viikkoa!!! En kestä. Maha kyllä on jo aikas iso, eli kasvaa hurjaa kyytiä.

Ei olla vieläkään siitä asunnosta päätetty, kun siinä on niin pieni keittiö ja keittiö on kodin sydän. <3 Jos siinä asutaan 4 vuottakin, haluun, että se mielyttää mua.

Kauheen surkee ilma ulkona, tuulee ja sataa. Mieli virkeenä kohti uutta tynkäviikkoa. <3

Meillä ei ole vielä hankittuna mitään tavaroita, kyllä ne sitten kerkii.

Onko ideaa millaset vaunut ois hyvä hommata?

Masulainen 19 + äiti <3
 
Sartsa83
Supistelut voi alkaa heti ekan kolmanneksen jälkeen. Näin mun personal trainerille oli käyny. Hän on suunnilleen 2-3vk mun perässä raskaudessa. Hienoa kun tekee työkseen tommosta hommaa ja sit on liikuntakielto. :(

Rinsessapa Se on toisilla aika pitkäänkin semmosta "kuplintaa" mitä siellä masussa tuntuu. Vaikka vauva potkiskin, niin äidistä ne ei välttämättä tunnu potkuilta kuin vasta reippaasti yli 20 viikon.

LumiPoni Täällä kans toinen innostuu aina syömisen aikoihin kun saa energiaa ja etenkin aina sitten kun itse oon paikallaan. Joskus saattaa olla liikuntatunti päällä kun itekin liikun, mutta se on jo sitten aika harvinaista. Mutta oonkin kaikille sanonu et lähes 24/7 tuolla sitä potkimista ja liikkumista tuntuu. :) Ja potkut on täällä tosiaan alkaneet tuntumaan jo niin, että mieskin on päässy kokeilemaan masua. :) NAMMMM!!! Kanasalaattia! Mun ihan ehdoton favorite. :p

lelluriina Tervetuloa elokuisten joukkoon! :) Jahans.. sitä ollaan ihan hitusen muutama päivä meitsin perässä. ;) Oooo.. siis mitä sulle kävi? Sait tietoon raskaudestasi myöhään? Eli siis mitenkä, jos saapi kysyä? :) Kiitos. Tsemppiä vain itsellesikin odotuksen kanssa ja tsemppiä sinne ultraan! Tulehan sitten kertoileen mitä sinne masuun kuului. :)

Sartsa ja peanut-boetsu POKS 22+0 :heart: :heart: :heart:
 
Sartsa83
:heart: Tiistai 6.4.2010 :heart:

Koodi:
[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl6.glitter-graphics.net/pub/269/269736epg6adatet.gif[/img][/url]
minna90...........20v...........esikoinen...........1.8.....................K-SKS
Sartsa83...........27v...........esikoinen..........10.8...................TAYS
launii.................22v...........esikoinen..........10.8...................KAKS
marakatti88......22v...........esikoinen..........10.8...................KYS
Marru................28v...........esikoinen..........13.8...................TAYS
Esposa..............26v...........esikoinen..........14.8...................HUS
Niskavuori.........28v...........esikoinen..........15.8...................KYS
pikku-evelyn......?..............esikoinen...........15.8....................?
Siili H.................23v...........esikoinen..........19.8...................KHKS
Rinsessapa.......22v...........esikoinen..........20.8...................OYS
bella86..............23v...........esikoinen..........22.8........................
titityy80.............29-30v.....esikoinen..........23.8....................EKKS
ella82................27v....................?..............24.8......................?
TiiaRiitta............26v...........esikoinen..........26.8...................K-SKS
Katsuli...............24v............esikoiset..........26.8...................LPKS
valkoinenhetero..21v.........esikoinen..........28.8...................JKL
Elkku10.............29v...........esikoinen..........28.8...................HYS
minni234...........22v...........esikoinen..........29.8...................KOKS
LumiPoni...........20v...........esikoinen..........29.8...................HUS
tuikku10............30v...........esikoinen..........31.8...................TAYS



Maijamehi........28v.........pikkukakkonen.....3.8...................SATKS
Mia..................26v.........pikkukakkonen......6.8..................KOKS
Piltti85............24v.........pikkukakkkonen....10.8....................?
vauvahaaveita..25v.......pikkukakkonen.....23.8.................OYS
Lilianna...........26v.........pikkukakkonen.....26.8..................TAYS



Freni..................28v...........kolmas...............18.8....................LKS
Äitimuori84........25v...........kolmas...............21.8..................OYKS
lelluriina.............22v...........kolmas...............3.9...................SEKS

Koodi:
[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl6.glitter-graphics.net/pub/447/447826eewa4rjleq.gif[/img][/url]
 
Sartsa83
tuikku Meilläkin siis oli tarkotus järkätä häät 7.8.2010, mutta mun laskettu aika on 10.8., joten ne ois joka tapauksessa jääneet pitämättä/siirretty. JA koska me kummatkin haluttiin että ollaan naimisissa kun aletaan saamaan lapsia, päätettiin avioitua maistraatissa, koska kyllä sitä voi myöhemminkin pukeutua jonkinmoiseen hääpukuun, pitää siunaustilaisuuden ja hääjuhlat. :)

Se vaikuttaa eniten, tunteeko potkuja, missä kohtu sijaitsee. Esim. meillä, kellä on kohtu eessä, potkut alkaa tuntea tosi varhasessa vaiheessa, mutta sitten esim. ne joilla kohtu on taaempana, potkuja ei tunne heti. Plus sekin vaikuttaa, potkiiko vauveli selän puolelle vai mahan puolelle. Mahan seinämissä on jokaisella hermopäitä, joihin potkut tuntuu jos/kun alkaa tuntumaan. Meillä tosiaan potkut jo sitä laatua, että sen näkee ja tuntee jo hyvinkin selvästi kun jätkä antaa kunnolla monoa. :p

Vaikka ulkona surkee ilma onkin, niin positiivisesti ajateltuna lumet sulaa. :) Loppu viikosta luvassa lämmintä. Toivon mukaan siis myös aurinkoista. :)

Mä ite suosin (varmasti aika moni muukin) yhdistelmävaunuja, joista saa sitten myöhemmässä vaiheessa rattaat. Mutta pääasiassa sellaiset, jotka tuntuu iteltä hyvälle. Ohjaustanko on hyvällä kohtaa, vaunut saa helposti kasaan (jos tarvitsee autoon ne ottaa mukaan), löytyy hyttysverkkoa ja kantokoppaa jne. :) Mutta kuten sanoin, semmoset mitkä ite näkee omalle kohdalle tarpeelliseks.
 
Oi voi kun on paljon tekstiä! Hyvä että jaksaa lukea kaikkea :D

Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä heinäkuussa 7 vuotta, siitä kihloissa 2 ja naimisiin ollaan menossa 2011 kesällä. Eli ollaan todella nuorena alettu seurustelemaan, minä olin 15 ja mies 16 ;) Lapselle otetaan miehen sukunimi, niinkuin myös minulle sitten reilun vuoden päästä ;)

Mä oon alkanut pelkäämään, että jos multa tihkuttaakin lapsivettä, kun valkovuoto on vähän kellertävää.. Pitäisköhän soittaa neuvolaan ja kysyä missä asian vois tarkastaaa vai sanoa sitten ens viikolla siellä ultrassa....
En uskalla nyt kovin pitkää tekstiä tänne kirjoitella, kun tää kone ei oo vieläkään kunnossa, on pakko ostaa uus :/ Jos tääkin teksti nimittäin hajoo, nii hermo menee niin lopullisesti!
Meillä mies ei vielä tunne potkuja, mutta minä kyllä sitäkin enemmin.. Toissailtana kun olin yksin kotona, niin Mini aloitti hirveän riehumisen! :D Ihan alkoi naurattaa, kun niin kova meno oli pienellä päällä :D
Mua on supistanut jo muutaman kerran, eilen jo vähän pelästyin kun tuli kolme aika lähekkäin.. Oon nyt vähän neuroottinenkin niistä.. Olispa se rakenneultra jo ohi! En jaksais salata tätä enää, kaikki vaatteet kiristää niin paljon, että itellä on ihan tukala olo!

Tervetuloa lelluriina joukkoomme! :hug: Kerros miten ultra sujui? :)

Nyt pitää jo lopettaa, pitää ottaa varman päälle ;) Sori kamalasti, etten ehdi ajatuksella teidän muiden juttuihin puuttua! :ashamed:

Minni ja Mini 19+2 :heart:
 

Yhteistyössä