Hakutulokset

  1. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Pitkästä aikaa taas pikaiset kuulumiset.. Ai että odotan jo tuota "lomailua" et sais jotain tehtyä! Tuntuu et mitään ei ehdi töiden jälkeen tehdä ja ysiltä olen jo ihan sänkykamaa! En ole vielä oikein päättänyt et milloin sen äippäloman sit aloitan. Jos töitä riittää niin olen varmaan siihen...
  2. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    No onnistuhan se vihdoinkin :)
  3. P

    Melkein sukua julkkikselle kokemuksia

    Älä!! Mä kans!!! Ja neljän suoran solitin kanssa.. ja Aira samulinin!! Köyhää porukkaa noi julkut kun kirppiksiä tolleen koluaa :O
  4. P

    voiko lapsen kanssa lähteä kävelylle?

    eiks se vielä oo niin että ulkoilma helpottaa hengittämistä ja monesti suositellaankin et vauva nukkuu ulkona jos flunssaa.. tietty kireä pakkanen taas vaikeuttaa hengittämistä et riippuus iitäkin millaset kelit teillä päin..
  5. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Jos se tarkottaakin just sitä et sikiö alkaa tuolloin kuulla ne kohdun ulkopuoliset äänet.. ja noi liikkeethän nyt tietty on sen mukaan et miten se enemmistöllä menee.. oppiihan lapsetkin juttuja tooosi eri aikoihin mut silti on ne määrätyt ajat myös.. ei hitto ei kyllä taas aivot toimi kun en...
  6. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    minni mulle sanottiin ultrassa et korkeintaan viikko menee verikokeen vastauksessa ja tosiaan 4 päivän päästä tipahti kirje luukusta.. juu mä laskin tuolla laskurilla lasketunajan jo plussaus päivänä :) ekassa raskaudessa "käytin" sitä aydin tekay sivustoa jonne laitettiin omat tiedot ja sieltä...
  7. P

    Ekan ultran kesto? *muoks menee jo ultrat sekaisin*

    Kyllä sen tytön voi sinne mukaan ottaa!! Mulla ei kestäny tuo ultra kun noin vartin.. tosi paljon kiinni paikasta! Mut siis eks sulla oo vielä 10vko aikaa tuohon rakenne ultraan??
  8. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Taas pika pika kirjoitukset kun vasta kotiuduttu työpäivän jäljiltä huoh :/ Siili tosta synnytysasennosta.. en muistaakseni miettinyt asentoa etukäteen kun siinä ne menee sitten omalla painollaan h hetkellä :) Itse synnytin selällään ja muuta en ois voinu ajatellakkaan, synnytys oli nopea mut...
  9. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    rinsessapa Varmaankin viikot poksuu :) Siis alkaa taas uusi viikko.. sartsa Tossa listassa on taas mun vanha la.. uusi siis 10.8 eli samat viikot kun sulla. Eipä se nyt niinkään häiritse mut kunhan mainitsin kun ite en osaa tota listaa päivittää.. kai :) Piltti ja P2 14+3
  10. P

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Esposa ja Minni mä muistelisin niin et vauva alkaa kuulla äänet siinä viikoilla 16-17 ja reagoida niihin viikoilla 20-21.. Voi siis säpsähtää kovista äänistä mut baarissa kuitenkin melko tasainen jorina ja jumputus eli en usko haittaavan.

Yhteistyössä