Alkuperäinen kirjoittaja endie:tää on aika rankka ,mut tosi juttu.
olen ollut kirpparilla samaan aikaan Remun kanssa.
Älä!! Mä kans!!! Ja neljän suoran solitin kanssa.. ja Aira samulinin!! Köyhää porukkaa noi julkut kun kirppiksiä tolleen koluaa :OAlkuperäinen kirjoittaja endie:tää on aika rankka ,mut tosi juttu.
Ja mä oon suudellu sitä. Tai oikeastaan se mua :x :xAlkuperäinen kirjoittaja endie:tää on aika rankka ,mut tosi juttu.
Mä kans. Jotain se siä takapuoli pystyssä tonki . Entinen missi asuu mun porukoiden naapurissa. Yks poliitikko on sukua. Ja entinen tenavatähti oli meillä hoidossa kun olin itse lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja endie:tää on aika rankka ,mut tosi juttu.
Kuka tää on? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nootz:Olen sukua Tapio Martimolle.
Niinpä..Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Kuka tää on? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nootz:Olen sukua Tapio Martimolle.
mäki ihan kuuklasin enkä oikeen vielkään tiedäAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:Kuka tää on? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nootz:Olen sukua Tapio Martimolle.
Varmaan joku näytteliä salkkareista!Alkuperäinen kirjoittaja sarjaa en sano:mua näkee 5x viikossa tv:ssä
Niinpä...Alkuperäinen kirjoittaja endie:mäki ihan kuuklasin enkä oikeen vielkään tiedäAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:Kuka tää on? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nootz:Olen sukua Tapio Martimolle.
ei jumal..perjantai-ilta ja etin hakukoneella tietoa jostain tapio martimosta.. hohhoijaa :xmas: