Melkein sukua julkkikselle kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja manda
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
tää on aika rankka ,mut tosi juttu.

olen ollut kirpparilla samaan aikaan Remun kanssa.
Mä kans. Jotain se siä takapuoli pystyssä tonki :). Entinen missi asuu mun porukoiden naapurissa. Yks poliitikko on sukua. Ja entinen tenavatähti oli meillä hoidossa kun olin itse lapsi.

Mä olen melkein sukua Kirkalle, tai siis olin. Mun sukulaisen sukulainen.

Sit olen ollu Paavo Puurusen kans samalla kalastusreissulla, ja istunu sen vieressä veneessä (olin ehkä 7v sillon... )

Sit tää Salkkareiden se Paula, niin se istu meidän rivitalon pihamaalla hiekkalaatikolla lastensa kans. Juteltiin niitä näitä siinä. Asutaan meinaan pienellä paikkakunnalla, eikä ihan heti tullu mieleen, et täällä vois johonki julkkikseen törmätä, et piti ihan kysyä siltä, et oletko sä se, joksi mä luulen sua... :ashamed:

Oon sanan varsinaisessa merkityksessä törmänny laivalla Ressu Redfordiin. Mun siideri kaatui ja osti uuden tilalle. :D

Joskus 18v oltiin jatkoilla Kentin poikien kanssa. Ei edes tajuttu ketä ne on. Ilmeet oli varmaan näkemisen arvoiset seuraavan kerran Jyrkiä katsoessa, kun tuli Kentin musavideo... :D

jenny
Mun kaverin yh mutsi oli amerikan lentokentällä tutustunu joihinki "bändäripoikiin" joiden hotellihuoneessa oli viel illalla ollu vähän jatkoilla ja pojat oli soitellu kitaraakin... kaveri katto suomes äitin valokuvia ja kysy et mitä ihmettä sä teet Bon Jovin kitaristin kanssa...

Yhteistyössä