:)
Ei ole salkkaritAlkuperäinen kirjoittaja :):salkkaritAlkuperäinen kirjoittaja sarjaa en sano:mua näkee 5x viikossa tv:ssä
Voisko olla? Et ois oikee filmi tähti täl palstalAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmaan joku näytteliä salkkareista!Alkuperäinen kirjoittaja sarjaa en sano:mua näkee 5x viikossa tv:ssä
Alkuperäinen kirjoittaja :o:Voisko olla? Et ois oikee filmi tähti täl palstalAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmaan joku näytteliä salkkareista!Alkuperäinen kirjoittaja sarjaa en sano:mua näkee 5x viikossa tv:ssä
Voihan se olla vaikka uutisankkuri!! Tai meteorologi, vaikka Liisa massunsa kans! =)Alkuperäinen kirjoittaja :):salkkaritAlkuperäinen kirjoittaja sarjaa en sano:mua näkee 5x viikossa tv:ssä
mulle tuli vaan lauri karhuvaara mieleen,et on usein telkkarissa.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Voihan se olla vaikka uutisankkuri!! Tai meteorologi, vaikka Liisa massunsa kans! =)
Tai se korkee poskipäinen punapää Huomenta suomesta??Alkuperäinen kirjoittaja endie:mulle tuli vaan lauri karhuvaara mieleen,et on usein telkkarissa.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Voihan se olla vaikka uutisankkuri!! Tai meteorologi, vaikka Liisa massunsa kans! =)
mut en oikeen sitte usko et se palstailis ?
Hei. Niin minäkin ja se yritti saada mua ostamaan nahkahousuja. Ostajana oli sielä, kuten minäkin, mutta tuputti niitä mulle, samoin jotain vyötä.Alkuperäinen kirjoittaja endie:tää on aika rankka ,mut tosi juttu.
olen ollut kirpparilla samaan aikaan Remun kanssa.