Melkein sukua julkkikselle kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja manda
  • Ensimmäinen viesti
Ai niin, onhan mulla entisiä koulukavereita julkkiksia. Tai toinen tämmönen "julkisuuteen hinnalla milä hyvänsä"-pyrkyri, ja sit toinen on päässy ihan omilla laulutaidoillaan ansioituneesti.

Olen samalta paikkakunnalta kuin kolme Lauri Tähkä & Elonkerjuun jäsentä. Bändin kitaristi on ollut mun lukion luokkaretkellä yhtenä valvojana.

Ei varmaan monelle sano mitään, mutta Pauli Nevala on kans täältä. Hän voitti kultaa keihäänheitossa Tokion olympialaisissa vuonna -64.

Istuin 2000-luvun alkupuolella paikallisessa kaverin kanssa ja Pauli Hanhiniemi kavereineen tuli meidän pöytään istumaan, koska muualla ei oikeen ollut tilaa.

Olen ollut entisen Miss Suomen Heidi Willmanin isän Juha Willmanin ravintolassa työharjoottelussa, siis Espanjassa.

Tällääsiä todella tärkeitä juttuja. :D

at
"pakkohan" se on osallistua... :)
Luokkakaverina aikoinaan Satu Lappi
Asiakkaana töissä mm. Tero Lehtilä ja samassa yhteydessä Mika Salo ja Jari Litmanen.. :D
Kaupassa Jari Porttila, säähemmo maikkarilta (en muista nyt nimee se viiksekäs... )

Onhan noita.. Ei ees jaksa muistaa.. Mutsi kuulema keitellyt usein kaffetta Hectorille (täst en ees oo "ylpee".. :LOL: )

miuku
oon ollu lukios samal luokalla sen joelin kans mikä näytteli sitä poikaa kielletyssä hedelmässä. oli huipputyyppi et välil takapenkil olin melkein pissat housussa kaksikerroin ku kuuntelin sen juttuja... Tenavatähti konsta hietasen kamppasin kerran vahingossa s-marketin karkkihyllyillä, hävetti.

hehheh
Mun kummisetä on linnanjuhlien vakiovieraita, esiintyy siis vähintään kerran vuodessa telkkarissa :D
Juha Mieto on joku mummon sukulainen, käyvät kyläilemässäkin puolin ja toisin mutta en ole osunut samaan kahvipöytään.
Olen laulanut Mikko Alatalon kanssa parissa konsertissa, yhdessä 30 muun lapsen kanssa :D

vieras
Simo Silmun (Yölinnun laulaja) näin Kajaanin s-marketin kassajonossa.
Teemu Virtasen (juonsi mm. älä katso ohjelmaa joskus vuonna nakki) vuokattihallin pihassa.
Siinäpä ne taitaa olla.. :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
tää on aika rankka ,mut tosi juttu.

olen ollut kirpparilla samaan aikaan Remun kanssa.
Hei. Niin minäkin ja se yritti saada mua ostamaan nahkahousuja. :D Ostajana oli sielä, kuten minäkin, mutta tuputti niitä mulle, samoin jotain vyötä.

Yhteistyössä