Marakatti, mäkin oon alkanu tuntemaan pienen pieniä liikkeitä iltaisin kun makailen sängyssä, vielä tälleen muuten ei tunnu.. No ei se varmaan mitään vakavaa siinä pissassa ollut! Älä stressaa!
Jos olis ollu raskausmyrkytys tai jotain muuta vakavaa, niin olishan ne laittanu sut heti sairaalaan. Luulis ainaki! Kerrohan sitten kun tulokset tulee!
Oi miten nätin ton jutun oot
Sartsa tehny! Tulee hyvä mieli kun sitä katselee!
Tajuattekos työ kaikki jo että meistä tulee äitejä?! :heart: Voi kun olis jo elokuu, että saatais pienet pallerot tähän maailmaan!
Voi harmi, että sulla on migreeniäkin!
Saakos raskaana ollessa syödä niitä migreeni lääkkeitä? Ei varmaan?? Muistan pienenä kun olin, kun meidän äitillä oli ihan mielettömiä migreeni kohtauksia, ei ollut kivaa katottavaa oleskaan :/ Onneksi kumminkin ite välttynyt ainakin vielä niiltä!
Lumiponi, mä en harrasta mitään, tai jos tota koiran kanssa lenkkeilyä ei lasketa. Meillä on sellanen kaveriporukka, jossa meillä kaikilla on koirat ja käydään aika useesti yhdessä lenkillä metsässä missä koirat saa juosta vapaana ja itse saa purkaa sydäntään, se vasta rentouttavaa on!
Mäkin tahtoisin tota vesijuoksua harrastaa, tai yleisesti jotakin vedessä tehtävää, vesijumppaa tai ihan uimistakin, mutta mulla on atooppinen iho ja tää menee tosi huonoksi kloorista
Mutta oon mä kerran vesijuoksua käynyt testaamassa, ja varmasti meen vauvauintiin, jos vaan vauvan iho on hyvä! Omalla ei sitten niin väliä
Titityy, kävin ostamassa eilen sen Cesar Milanin dvd:n ja oon niin innoissani! En vaan voi selittää sitä! Ekalta dvd:ltä oon kattonu vasta puolet, ja siihenkin meni tuplaten aikaa, kun laittelin pauselle ja kirjoittelin itelle ylös! Testasin lenkillä niitä sen ohjeita ja NE TOIMIII! Vaikkei meillä nyt lenkillä mitään sellasta ongelmaa oo ollut, mutta nyt se oikeesti kävelee siinä vieressä niin hyvin! Oon niin ylpee, kun toi oppii niin nopeesti! Aattelin, että vaunujenkin kanssa sitten paljon helpompi kävellä, kun kumminkin suurimmanosan lenkeistähän tuun menemään yksin kun mies töissä. Sitten tuli koira vastaan ja siitäkin suoriuduttiin niin hyvin! :heart: Oon niin kiitollinen, että neuvoit, ja kerroit tosta Cesarista! Nyt vaan taon päähäni "koira ei ole lapsi, se ei ole ihminen, koira on onnellisempi koirana, ja jos teen me treenataan, koirasta tulee onnellisempi"
Ja onnittelut teille ultrasta! Ai isot kellit äijällä oli
No parempi ehkä niin, kun että olis ihan pienet, vientiä sitten kun kasvaa
Rinsessapa, en olis tienny tota rytmihäiriö juttua, onneks on normaalia! Ehdin jo huolestua. Oon vähän tällänen joka ottaa paniikin kaikesta pienestäkin, jos jollain muulla on joku :ashamed: Jos vaikka joku tuttu ei vastaa puhelimeen, niin oon ihan varma, että se on kuollu tai vähintää loukkaantuneena makaa jossakin sairaalassa.. joo tiedän on hullua...
Ei mulla
Piltti oo mitään ongelmia kovan vatsan kanssa, mutta silti jotenkin se rauta arveluttaa :/ Mutta hyvä tietää, että noi nestemäiset vois olla parempia!
Jos niitä ehkä uskaltais kokeilla....
Tunteekos muuten sun mieheskin jo pienen potkut? Sitä aikaa odotan niin paljon, ja niin kyllä oottaa mieskin, se kun nytkin pitelee kättä mahan päällä, jos vaikka tuntis jotakin
Ehkei kumminkaan vielä
Meillä on nyt meidän kummityttö hoidossa ekaa kertaa ja on ollut tosi kivaa! Ollaan leikitty koko päivä, ja tyttökin on ollut niin aurinkoinen, että ihan sydäntä lämmittää!
Tossa tuni sitten kun laitoin nukkumaan ja syötin pullosta maitoa, niin ajattelin vaan miten onnellisia tässä ollaan! :heart: Oma murunen mahassa ja maailman ihanin siskontyttö sylissä
Nyt pitää vissiin mennä lepäilemään, jos/kun toi yöllä herättelee, että jaksan sitten
:heart:
Minni ja Mini 16+5 :heart: