Moikka!
Onkos sulla
Sartsa muutes vielä ne niskat jumissa? Auttaakohan niihin mikään hierominen tai vastaava.. Toivottavasti ne on jo parempaan päin
Voi
Rinsessapa minkä teit! Oliko pakko kertoa tosta lappu systeemistä, kun nyt mun mielessä koko ajan käy ajatus, entä jos itekkin pyytäis.... Enkä mä edes halua oikeesti sitä tietää!
.....Mutta jos joskus tahtoisinkin..........
Minnes sä muuten oot pakkaamassa, kun viimeviikolla(?) kirjottelit, että pitäis jatkaa pakkaamista? Muutattekos te? Onko tää menny multa ihan ohi?
Mäkään en saa tota sukupuolitestiä toimimaan! :'(
Juuri kun kovalla työllä olin saanut suomennettua sen itselle, niin ei anna vastausta!! Tollasia mä tykkään tehdä, mitkä ei kumminkaan oo totta, mutta kuitenkin
Sormus testinkin oon tehny moneen kertaan ja tyttöä näyttäis tästä, mutta toisaalta en oikein usko enää siihenkään kun tytöistä sormus näytti poikia
Mutta toisaalta, mun kaveri sanoi, ettei se toimi kaksosilla
Nää on näitä taikausko höpinöitä
Missäs muutes
Katsuli on? Tuli vaan noista kaksosista mieleen, että mitenkäs siellä se raskaus etenee
Patience mulla liikkuminen ei vielä onneksi tunnu missään. Koitan nauttia vielä tästä, kun mitään ongelmia ei ole
Ihanaa kun voi rämpiä koiran kanssa metsässä
Kuinkas siellä nyt jaksellaan?
Hyvähän se
Piltti on, että tavarat hyvissä ajoin hankittu! Ja ei sulla siihen puoliväliin kauaa aikaa edes ole!
Me meinattiin alkaa hankkimaan tavaroita vasta sen puolenvälin jälkeen, koska nyt olen kuitenkin aika paljon varautuneempi kun toi yksi km takana.. Ostin kyllä tänään Minille yhdes söpöt lakanat :heart:
Tosta vauvavakuutuksesta kun kyselit
Esposa niin me meinattiin, että otetaan ihan varmuuden vuoksi, vaikka oon kyllä kuullu että niissä on aika paljon porsaanreikiä, mutta jotenkin tahdotaan silti pelata varman päälle, jos jotain tuleekin. Me ei olla kumpikaan mieheni kanssa sairastettu kyllä pienenä lähes ollenkaan, mutta eihän se tarkoita, ettei Mini sairastaisi.. Vähän kyllä ärsyttää kun niillä rahastetaan niin paljon!
No ei
Tuikku se sun viikko systeemi mikään nolo juttu ollut! Sattuuhan noita paremmissakin piireissä
Kyllä munkin oikeesti piti AJATELLA, ennenkun tajusin sen idean noissa viikoissa
Vois olla helpompikin systeemi, että tyhmemmätkin tajuais
Aika jännä toi teiän neuvolantäti juttu, harmi ettei se 'oikea' sanonut silloin kun ton ajan varasitte, että on lomalla että olisitte jonkun toisen ajan voinut varata, kun eihän noi nyt minkään viikon päälle mene. Mutta pääasia, että asiat sai hoidettua
Ja vähän epäreilua, kun et liho!
Täällä taas mässytellään vissiin viiden edestä kaikkia herkkuja :ashamed: Luulisin, että painoa on jonkinverran tullut, mutten tiedä kun en omista vaakaa.. Mitäs muutes noista sydämen sykkeistä sanotaan? Mitä nopeemmin sykkii, niin olis tyttö?? Oiskohan et jostakin oon kuullu, et yli 140 olis jo aika kovasti kallellaan tytölle
Eli saatte tytön!
Musta kyllä oikeestikin tuntuu niin, ja
Sartsasta taas oon ihan varma, että tulee poika.. Muista en osaa sanoa, mutta aina mulla on vikaan menny kun oon jotakin arvannu, eli Tuikku saa pojan ja Sarsa tytön
Titityy mä en oo ihan tietonen noista kaikista palveluista mitä on, mutta veikkaan että tollasta ei kyllä oo.. Kuulostaa luksukselta! Sen tiedän, että kun vauva syntyy niin neuvolantäti tulee silloin kotiin kun vauva on viikon(?) ikäinen tai vastaavaa, mutta tuksin muuta..
Mä niin tiedän, että pitäis ottaa tolta koiralta 'luulot pois', mutta kuitenkaan musta ei oo siihen :ashamed: Myönnän, että pelkään sitä kun se on vihanen.. Ja mekin kyllä kuulutaan siihen 90%, ketkä vie koiran kynnet leikkautettavaksi, koska itse ei niitä saa. Tai saatais me ne leikattua kyllä, mutta tarvin siihen miehen apua, koska sitä se koira siis kunnioittaa, mutta kun toi mies ei oikein tota koiraa voi sietää, se vaan tuli kaupan päälle kun mut itselleen valitsi
Tai no ehkä toi on vähän liian kova sana, kyllä se sitä voi sietää ja on niillä kivaakin yhdessä,mutta kaikki tollaset missä joutuis jotakin ei niin kivaa tekemään niin ei tule kuuloonkaan
Ja sama juttu myös tossa trimmauksessa, tai no sitä en itse tekis muutenkaan koska kärsivällisyys ei riittäis ja siitä tulis kuitenkin tosi ruma, mutta kaikki trimmaajat aina ovat kehuneet kuinka hyvin koira on! Kaikille olen kyllä etukäteen sanonut, että voi purra.. Viime kesänä muuten palkkasin ongelmankoira kouluttajan, mutta jotenkin se vaan jätti kylmäksi, mun mielestä se yritti vaan mielistellä mua, ihan kun mussa ei olis mitään vikaa ja koira tollanen, koska vaan jotkut on! Kyllä siitäkin jotaan edistystä tuli, mutta sitten kun lopetin sen, niin vähän hiipui toi kotonakin treenaus :ashamed:
Hyvä kun sanoit, tosta koiran huomioimattomuudesta! Meillä kokeiltiin sitä ennen tota kouluttajaa, mutta oli pakko lopettaa se kesken kun asuttiin silloin siellä kerrostalossa ja kun koira haukkui yötkin, niin ajateltiin että sitten ku talo valmis niin uudestaan,mutta sekin nyt on vähän jäänyt..... Mutta musta tuntui silloinkin niin pahalta, varmaan paljon raskaampaa mulle kun koiralle.. En vaan voi sille minkään että toi on niin söpö! :heart: Pitäisköhän mun aikuistua jo?
No taas tuli kirjotettua melkin romaani
Meneekös teillä jo hermo kun kirjotan aina näin pitkiä tarinoita tänne? :ashamed: Anteeksi,anteeksi,anteeksi kovasti jos menee, koitan hillitä itseäni
Minni ja Mini 16+1, lähtevät nyt saunaan!