Kyllä mä
Rinsessapa sinuna soittaisin sinne neuvolaan ja vähän kyselisin, että onko ees mahdollista, kun oon senkin kuullu, ettei ne niitä ihan pienistä anna.. En siis epäile, että sulla ei olis selkä oikeesti kipee, mut kai ne haluaa tutkia onko jokin pahemmin..Tai ainakin täälläpäin
Ja sentakiahan se neuvola on, että sinne voi soittaa vaikka kuinka useesti jos jokin mieltä askarruttaa!
Muakin jo alkoi hävettää siinä tyttöjen raskaudessa kun tuntu, että soitin kans joka viikko jotaa tyhmää
Eilen sitten soitin ekaa 'ylimäärästä' kertaa neuvolaan kun olin sitten ehkä syönyt jotakin sopimatonta tai jotakin, koska yöllä teki mieli repiä koko iho pois kun kutitti jokapuolelta niin paljon! Aamulla kun heräsin,niin naama olin ihan punainen ja turvoksissa :/ Kortisoonia vähän hölväsin ja kun ei tuntunut auttavan niin soitin neuvolaan ja kysyin, että saiskos sitä ottaa mitään allergia lääkettä kun ei pysty olemaan.. No se sano, että soittaa ensin lääkärille ja kysyy ja soittaa sitten takas, mutta enhän mä sitten enää kuullut kun olin töissä, ja sen jälkeen koko tääkin päivä ollaa soiteltu vaan ristiin :/ :/ No onneksi tää iho ei oo enää niin paha
Mäkin oon miettinyt mitä ostettaisiin käytettynä ja mitä uutena, aika paljon saadaan ihan ilmaseks mun siskolta ja miehen veljeltä, muttakyllä mä tahdon jotakin omaakin.. Ehkä ne olis sitten ne vaunut.. saa nähdä
Mulla kun on niin tarkat kriteerit vaunujen suhteen, mies taas vaan haluasi oranssi-mustat koska se on niiden joukkueen väri
Joutuu kyllä nyt vaan tyytymään varmaan muun värisiin, kun tän vuotisissa emmaljungissa ei ainakan kyseistä väriä ole
Mä ajattelin, että rakenne-ultran jälkeen jos uskaltais ostaakin jotakin ja alkaa laittaa lastenhuonetta kuntoon.. On jo niiiiiiin paljon ideoita :heart: :heart: En malttais odottaa enää..
Musta on jotenkin hauska seurata miten paikkakunta kohtasesti menee jotkut nää asiat.. vaikka kun
vauvahaaveita sanoit, että neuvolassa varaatte r-ultraan ajan, niin meillä se taas varattiin jo np-ultrassa, enkä siihen itse saanut edes vaikuttaa. Varmaan sitten jos olis oikeesti jotakin ollut, niin sitten ois voinut sanoa, että ei käy.. Mutta varmaan ymmärrätte mitä tarkotan
Pikku-evelyn mulle ainakin sanottiin, että r-ultra pitäis tehä viikkojen 20-21 aikana.. ehkä sekin on vaan täällä peräkylässä
Joudutko sä siellä ihan itse pitämään huolta siitä? Ompa kummaa, tai sitten mä oon vaan tottunu liian hyvään palveluun
..Oon nyt
Sartsa ottanu sun neuvosta vaarin, katotaan meneekö tääkin läskiks
En oikeesti ees ymmärrä missä kohtaa oon mokannu, kun mun mielestä oon ollu niin tarkka, no en kai sitten
Tää on syönyt nyt mignon-munia koko ajan! Alkaa jo kauhistuttaa, että minkä näkönen oon kohta! Hiton pääsiäinen!
Minni ja Mini 15+3