Tuikku ihanaa, että sun loma meni hyvin! :hug: Hyvää kannatti oottaa
Milloinkas te nyt sitten pääsettekään muuttamaan? Vielä tän kuun puolella vai?
Kyllä sitä tavaraa sitten ehtii hankkia, ihan turhaahan sitä olis ollu vielä kerätäkkään muuton eteen
Marakatti mulla itku ei oo ollenkaan herkässä, tuntuu että itken nyt vähemmän kun 'normaalisti'
No ehkä tääkin ehtii vielä tässä matkan varrella muuttua, toivottavasti ainakin.. Nyt jo pelottaa kun tuntuu että musta tullut ihan tunteeton, tai ei nyt ihan, mutta entiseen verrattuna kuiteskin, pelkään jossen käykkään itkemään ilosta kun Mini syntyy...... Okei, ehkä vähän tyhmä pelon aihe, mutta kuiteskin....
Koitas jaksaa tota rumbaa
Lumiponi! :heart:
Rinsessapa meidän suvussa ei oo mitenkään tapana, mutta mun vanhemmat kyllä ostaa jotakin Minille, samallatavalla kun osti aikanaan mun siskon tytölle.. en vaan oikein tiedä mitä sitä pyytäis, kun toisaalta tahdon ostaa kaiken itse vaikkei sitä rahaa mitenkään liikaa olekkaan
Mulla on vaan jotenkin aina ollut sellanen näyttämisen halu, etten tahdo ottaa keltään oikein mitään vastaan vaan tahdon näyttää että kyllä me pärjätään ihan omillaankin..
Ootkos sitten ihan varma, ettette mahtuis vaikka vähän isompaan kaksioon? Me asuttiin ennen tätä sellasessa 56 neliöisessä ihanassa kaksiossa, ja sinne olis ainakin vauvan kanssa mahtunut, vaikka olis koira ja kissojakin
Mutta mihinkään pieneen kaksioon ei kyllä mahtuis mitenkään!
Voi
Sartsa :hug: toi on varmasti rankkaa, kun on tollasia naapureita!
Saispa ne häädön tai jotakin! Tollasten meluajien paikka on kyllä jossakin muualla kun kerrostalossa, vaikka siellä ne varmaan suurinosa asuukin :/ Koittakaa jaksaa! :hug:
Mulla on alkaut nyt toi selkä vaivaamaan ihan kunnolla
Mies joutuu hieromaan joka ilta, eikä se kyllä enää mullekaan mitään herkkua ole.. Töissä kun on aika kiirettä ja jos ottaa askeleen vähänkin 'väärin' niin heti vihlasee oikein kunnolla.. Ärsyttävää! Mies sanoi, että pitäis hakea saikkua, mutta jotenkin mä en vaan voi, tulee niin huono omatunto, kun toisaaltahan pystyn kyllä töissä olemaan ja etenkin just siks, kun ei tää rauhallisempi oleilu silleen koske. Iltaa kohden menee silleen aika jumiin :/ No nyt onneksi enää tänään iltavuoro, sitten on kolme vapaata, johan tässä on sitten 10 päivän putki tultu tehtyäkin! Toivottavasti helpottais vapaitten aikana
Minni ja Mini 23+4 :heart: