Mulla alko lomalomaloma!!
Ihanaa, kun ei tarvi enää työjutuista murehtia!
Meillekin oli toissapäivänä tullu lappu äp:n tulosta, eilen sen sitten ehdin hakea, enkä oo vieläkään avannut!! Voitteko kuvitella?
Ootan, että mies heräis, nii katottais sitten yhdessä
Eilen meillä oli koko päivän mun töiden jälkeen porukkaa, niin ei viittinyt siinä alkaa, kun tahdon sitten silleen ihan rauhassa sitä tutkailla
Vähän pelottaa toi koira, kun se meni eilen syömään miehen veljen pojan ulos unohtaman muffinssin, papereineen päivineen :/ Ei muuten niin kovasti pelottais, mutta kun tolla sattuu olemaan aika herkkä maha, saas nähä mitä tästä päivästä tulee, pitää varmaan suosiolla kääriä matot pois ja rakentaa sohvan eteen kunnon muuri..
Tosi ihanaa, kun nyt on alkanut tuntemaan Minin liikkeitä vieläkin enemmin ja selvemmin mitä aikasemmin, taitaa se pieni kasvaa kovaa vauhtia siellä masussa
:heart:
Tänään pitäis muutamille juhlille jaksaa lähteä, toisaalta ihan kivaa kun saa laittautua
Sartsa :hug: :hug: :hug: Voimia sulle! :heart:
Joo,
Rinsessapa vähän oudolta kyllä munkin korviin kuulostaa noi sun neuvolatädin johtopäätökset sun mahan koosta! Ehkä voit antaa mennä tollaset jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos! Ja hyvä, että arvot oli nyt ok
Jos alat nyt miettimään, niin ootko huomannu liikkuuko teidänkin pieni sellasissa sykleissä mistä tässä vähän aikaa sitten puhuttiin? Että joskus liikkuu tosi paljon, ja sitten taas saattaa olla vähän hiljasempaa jne..
Lelluriina oih, tosi kivaa kun ootte molemmat samaan aikaan lomalla!
Tosta haalarista, niin mä oon ajatellut, että tuskin hankin topparia, mutta just jonkun vähän ohuemman mitä voi syksyn viilenevillä ilmoilla sitten käyttää
Mutta lykkään varmaan sen hankintaa ainakin siihen asti, kun vauva on syntynyt, kun jos tyttö tulee niin saan mun siskolta sitten ihan ilmatteeksi
Ai peräkärryn meinasitte pyörään hankkia, ne on aika kätsän näkösiä kun aina välillä näkee niitä tuolla viilettävän, ja tosiaan mitenkäs muuten kolmen lapsen kanssa pyörällä liikkumaan pääsis, ilman että yks lapsi polkee ite ja siihenhän menis sitte ikä ja terveys
Patience varmasti teillä oli tosi kiva päivä tykkärillä!
Ja just vielä nyt, kun koulut ei ollu vielä päättyny, niin ei mihinkään kamalaan väen paljouteen joutunut!
Meillä on kesällä ihan juhliajuhlia, ainakin näiden kahtien valmistujaisten lisäksi mitkä on tänään, niin vielä kahdet häät. Sitten korkeasaaressa tahtoisin käydä, mutta saas nähdä riittääkö aika. Ja loppukesä onkin sitten kiireistä aikaa, kun täälläpäin nää tapahtumat on ihan putkeen
Eli, meripäivät, tattoo ja elomarkkinat
Vähän toi tattoo jäi harmittamaan kun Kaija Koota olisin halunnu mennä kattomaan, mutta ei enää niin viimisillään viiti sinne mennä. Eturivissähän pitäis olla, tottakai ;D Ootan niin, että saan ostettua sitten joka "juhlista" sitten metrilakua, se on niiiiiiiin hyvää! Mä en oo ees muuten ikinä maistanut noita muikkuja, no ehkä ihan hyvä, niin riittää sitten sullekin
Ja mielettömästi onnea poksumisesta! 9 viikkoa ei oo ees enää mitään!
Tuikku ihanaa, että kuitenkin muutto teillä ohi! Onko siinä ilmalämmössä sitten joku vika kun hurisee vai onko se niinkun sen ominaisääni?
Toivottavasti keksitte siihen kuitenkin jonkun ratkaisun :hug:
Ai, tonko takia ne matkakulutkin piti siihen äippäraha hakemukseen laittaa...
No kiva kun selvis sekin, mutta jos suoraan sanotaan niin on kyllä aika perseestä!
Toivottavasti saisit nyt noi pissatulehdukset kuriin! Varmasti ärsyttävää, jos lähes koko ajan päällä! Ja hyvä kun teilläkin neuvolassa kaikki oli niinkuin pitikin
Minni ja Mini 27+6 :heart: