Sartsa enpäs sitten eilen saanutkaan päikkäreitä nukuttua, vaikka yritys oli kova. Jotenkin vaan kun ei saanut unta, niin ei saanut unta :/ No, onneksi yö meni kuitenkin hyvin, enkä herännyt kun muutaman kerran
Toivotaan, että sun mahan pistelytkin helpottais, että voisit vielä tehdä vaikka mitä! Kumminkin elokuulle vielä on pitkän aika, tai ainakin jos koko ajan sattuu johonkin ja joutuu vaan olla!
Rinsessapa on kyllä vähän sanonko mistä noi kelan rahat, mutta minkäs teet :/ Ja täällä myös pieni rasisti nostaa päätään ( :ashamed: ) tuntuu, että osa noista ulkomaalaisista tulee tänne ihan vaan just sentakia, kun saa suomesta niin hyvät etuudet TEKEMÄTTÄ MITÄÄN! Tekis sitte edes töitä jos tänne täytyy änkeä! Hermo!!
Mä en jotekin vaan jaksa stressata rahasta, oon asennoitunu jotenkin silleen, että kaikki järjestyy
Ja ollaan jo miehen kanssa mietitty, että kun jään hoitovapaalle, niin laitetaan asuntolaina katkolle, ettei tarvi sitten jokaista penniä laskea. Ei siinä 25 vuodessa tunnu muutama vuosi missään
Vuokran kanssa tietysti vähän eri juttu, kun sitä ei mitenkään pienemmäksi saa.. No kyllä kaikki järjestyy
Tuikku tosi kiva, kun neuvolalääkärissä kaikki meni paremmin kun hyvin
Nyt virtsiksien olis paras pysyä poissa! Pidetään peukkuja
Ei oo pahan hintanen 4d-ultra! Kuitenkin jos dvd:kin sisältyy hintaan, niin sanoisin että on halpa! Mä oon kuullu, että se maksaa monia satoja! Toivottavasti Masulainen suostuis sitten vähän poseeratakin kameralle
Meille toi pakkaus tuli silleen, että jos tänään olis tullu kotiin kirje, niin ylihuomena oli jo lappu, että voi hakea postista! Toivottavasti teilläkin oli yhtä nopee lähetys
Mä en noista Brioista osaa oikein mitään sanoa :/ Mun siskolla ja yhellä kaverilla on molemmilla brion vaunut, mutta ei mitään hajua minkä malliset, mutta molemmat on ainakin tyytyväisiä valintaansa olleet
Kyllä mä ainakin brioihin luottaisin, kun niillä kuitenkin ns. laadukkaiden vaunujen maine on
Me ostettiin emmaljungan nitro cityt, eikä niissäkään heittoaisaa ole, se jäi minuakin vähän kaivelemaan, mutta päätettiin ostaa ne jokatapauksessa, koska muuten noi olivat niin näppärän tuntuset, meille varmaan ihan täydelliset
Eli mun mielipide on, että hyvähän heittoaisa olis, mutta ilmankin varmasti pärjää, kunhan vaunuissa muuten pystyy vaihtamaan kulkusuuntaa, koppaa kääntämällä
Ja eiköhän se ominaisuus kaikissa nykyään ole
Arvaa stressaako mua kanssa pihan laitto! Siirtonurmea on ladottu nyt niin kovalla tahdilla tohon pihaan, että alkaa ihan hirvittää miten toi mies jaksaa kun ei koskaan saa levätä ja kukkapenkkiä alettiin tossa toissapäivänä äidin kanssa laittamaan ja mikä homma!! Multaa pitäis käydä ostamassa ja sitten viikonloppuna meinattiin, jos lähdettäisiin sukulaisilta ryöstämään kukan alkuja
No pikkuhiljaa,pikkuhiljaa
Mutta muista oikeesti, että lepäät tarpeeksi! Ei ne työt tekemällä lopu
Ollaan tässä puhuttu miehen kanssa tosta koira asiasta, ja päätettiin nyt vielä kerran yrittää, eli ens viikolla meille tulee taas koirakouluttaja ja aletaan yrittämään ihan tosissaan tän koiran kanssa. Ja jos siitä ei tule sitten mitään, niin on pakko alkaa ettimään Tupsulle uutta kotia :'( Ei kuitenkaan haluta ottaa sitä riskiä, että ikinä missään tilanteessa Tupsu pääsis Miniä puremaan! Tää kouluttaja kuulosti puhelimessa ainakin tosi paljon paremmalta kun se entinen, tää oli sellasen jämptin kuulonen. Nyt on vaan iten tehtävä oikeesti kaikkensa, että saatais Tupsusta vielä kunnon koira
Ihanaa kun ulkona on noin ihana ja lämmin ilma! Lähdetään uittamaan koiria kavereiden kanssa heti kun saadaan yks töistä pois
Oon nyt muutes nähnyt kahtena yönä jo unta, että Mini on syntynyt ja ollut tyttö, ja aivan mielettömän kokonen tyttö!
Sillä on ollut tukkaakin päässä niin paljon, että huhhuh!
Mutta ei siinä mitään, nätti tyttö Mini oli ;D
Minni ja Mini 28+4 :heart:
ps. huomena pääsen taaas jalkahoitoon, ihanaa!