No
Marakatti jos yhtään sun oloas helpottaa, niin jos poju on vielä perätilassa, eikä käännösyritys tepsi, (mitä vähän epäilen jos sydämenmuotonen kohtukin vielä) niin saat satavarmasti sektion! En sitten tiiä onko se sulle yhtään parempi vaihtoehto, mut luulis ainakin
Mun kaverille tehtiin sektio, just vauvan perätilan takia ja nyt jälkeenpäin se sanoo, ettei ikinä ees haluais kokea alatiesynnytystä koska niillä sektio meni niin hyvin. Äiti parani tosi nopeeta vauhtia ja sairaalastaki pääs ihan samaa aikaa kotiin, kun muutenkin olis päässy
Mulla ei oo vielä ollut kun ihan kivuttomia suppareita, eikä niitäkään mitenkään mielinmäärin, muutama päivässä keskimäärin
Lelluriina no nyt sun on vaan ihan oikeesti pyrittävä ottamaan rauhallisemmin, vaikka ihan varmasti on melkein mahdotonta sun tilanteessa. :/ Onneks kuitenkin miehes on nyt enemmin kotona ja auttelemassa
Ei olis joo kivaa vielä tässävaiheessa lähteä synnyttämään!
Meillä ei oo oikein mitään juhannussuunnitelmia, varmaan tässä ihan kotosalla ollaan kavereiden kanssa
..Kävipä teillä hyvä tuuri mökin kanssa!
Vuokramökit on tosiaan ihan törkeen hintasia! Ai että moottoripyörän hommasitte
Kyllä sitä omaa aikaakin tosiaan tarvii! Toivottavasti kelit jatkuu pitkään semmosina, että voi pärräillä
Kummit vaan lapsia hoitamaan ja menoks
Ja onnittelut poksumisesta! :hug:
Elkku no hyvä, että täällä on muitakin peräpään pitäjiä
..Joo, surraan täällä sitten kahdestaan, kun koko ketju on kuollut, kun muut vaan synnyttää
Luulis ainaki, että siinä vaiheessa kun on sen oman nyytin saanut, niin ei ole tätä vapaa-aikaa ihan näin ruhtinaallisesti
Onnittelut kolmekybäsistä! :hug: Perästä tullaan, meillä poksahtaa huomena
Joo, tosiaan on teillä vielä hommaa edessä! Ja ymmärsinkös oikein, että joku ulkopuolinen tulee teille laajennuksen tekemään? Se olis tosi hienoa, niin jäis sitä aikaa sitten kaikkeen muuhunkin mitä se laajentaminen teettää!
Teidänkin juhannussuunnitelmat kuulostaa tosi kivoilta!
Mulla ei oo ollut navan ympärys yhtään kipeä, enkä osaa kyllä yhtään sanoa mistä moinen vois johtua, en oo ennen kuullutkaan. Sitten kun maanantaina neuvolasta sitä kysyt, niin tuu ihmeessä tänne kertomaan mitä siellä sanottiin, jos tollaseenkin vaivaan joku törmää, niin tietää sitten jo etukäteen mistä kyse
Sartsa tosiaan ei tullut mieleenkään, että masu vaikuttaa tohon laulamiseen, mutta nyt kun aattelee, niin tottakai se vaikuttaa kun muutenkin hapenottokykyä ainakin mulla se vaikeuttaa. Ja hyvä juttu, että pissa oli puhdas! Vaikka täällähän se jo tiedettiin
APUA! Viis viikkoahan on ihan tajuttoman lyhyt aika! Jos siis nyt käynnistykseen joudutte/pääsette. Ehkä enemmin pääsette, niin saa ainakin sitten vauvan aikasemmin
Oi, tosi ihanasti sulle sanottiin masusta! :heart: Oon kyllä sen naisen kanssa samaa mieltä, itekin toivoin iiiisoa mahaa, mutta sitten tulikin tällänen mitäänsanomattoman kokonen!
Oon kyllä tästäkin tosi ylpeä, mutta olishan se isompi ollut vielä kivempi
Mulle taas aina sanotaan just päinvastasta, eli "ompas sulla pieni maha" tai jos tulee juttua lasketusta ajasta jonkun sellasen kanssa kuka ei sitä tiedä niin "ai, se on jo niin pian, ei uskois kun sun mahaa kattoo" ja kyllä sekin ärsyttää niiiiin! Vaikka tuskin kukaan mitää pahaa tarkottaa, mutta silti jotenkin käy kaivelemaan, että onkohan tämä sittenkin jotenkin liian pieni ja kasvaakohan Mini sitten edes tarpeeksi tai muuta ei niin kivaa
Tää Tupsun koulutus alkaa olemaan sittenkin liian rankkaa mulle ihan vaan sen takia, kun kouluttaja sanoi että liikuntaa on lisättävä silleen, että lenkkeiltyä tulee yhteensä päivittäin
vähintään kaksi tuntia.. No oonhan mä nyt niitä tunnin lenkkejä aina kerrallaan tehnyt, ja en nyt tiedä mitä siitäkin tulee kun noita kauan jatkaa! :/ Pakko saada toi mies jotenkin houkuteltua viemään tota koiraa ihan yksin noinkin pitkille lenkeille.
Muuten meillä on ollut kotona oikein leppoisa tunnelma
Eilen oltiin kokeilemassa Tupsun kanssa vähän agilityä ja toinen nautti niin paljon!
Oli ihana nähdä kun pieni oli niin innoissaan ja melkein pääsi a-esteenkin, mutta voimat oli jo sen verran loppu, että vähän reilun puolen välin siitä sitten päästiin
Mutta aika hyvin ekakertalaiselta! Oon niin ylpeä tosta pienestä! :heart:
Minni ja Mini 29+6 :heart: