Joo
Sartsa olis kyllä aika mukava kokemus synnyttää jossakin ojassa
Musta olis ihan kamalaa sekin, jos lapsivedet menis jossakin yleisellä paikalla, vaikka eihän sillekään sitten mitään mahtais, mutta joo sitä en tahtois kokea..
Mä oon miettiny sitä, että missä vaiheessa sitä sitten viittii sinne sairaalalle suunnata, kun jos liian aikaseen ei saa tulla, ja liian myöhäänkin tulo vielä pahempi!
Kun olis ihan tyhmää lähtä laitokselle, ja sit ne käännyttäis siellä takasin!
Joo, samalla aaltopituudella mennään ton 37+ kanssa, sen jälkeen myös Mini on tervetullut maailmaan
Ja toi on niin totta, et vessassa käydessä alkaa miettiä kaikkia ei niin fiksujakaan asioita
Miehes on varmaan ollut pienessä paniikissa, kun oot tullut vessasta ihan itkeneenä pois
Shortsit on ihan vaan mustat ja caprit on sellaset maastonvihreet, ihan hyvä että tulikin ostettua, heti tänään tulikin shortsit sitten koeajettua kun tuli tälläset helteet!
Onkos Pähkinä ollut sun kanssa samoilla linjoilla ton nukkumisen suhteen, vai pistääkö hanttiin?
Onnea,onnea,onnea viikkojen vaihtumisesta! Kuus viikkoa on ihan älyttömän lyhyt aika, johan tässä pitää käydä "pelkäämään" milloin meistä eka synnyttää
Nimen keksiminen on kanssa ja yks murheen kryyni! Mäkin keksin yhden pojan nimen lisää, mikä on nyt mun suosikki ja tahdon sen, mies taas ei ihan niin kovasti siitä tykkää, no jos tässä vielä ehtis mieli muuttua......
Lumiponi voin oikein kuvitella miten hankala teltassa on ollut nukkua! :/ Onneksi kuitenkin oot selvinnyt noinkin hyvin
No ei kaks tuntia mikään kovin pitkä matka ole, joillakin on sellanen matka synnyttämäänkin ihan omaan sairaalaankin
Tottakai lähdette sinne, jos vaan enää elokuussa oot sitä mieltä että jaksat!
Ton Tukholman reissun ehkä skippaisin ihan suosiolla, mutta teet niinkun parhaaksi näät!
..ja kiitos mahakehuista
Rinsessapa voi kurja tota sun siskoas!
Onneksi kuitenkin pystyt olemaan sitä kohtaan "kylmä", tai siis että et just jakele sille rahaa, kun se pyytää tms. Ja tosiaan niinkun Sartsa sanoikin, huumeista ei voi päästä eroon jossei sitä itse halua!
No ompa sulla huono tuuri kaikkien noiden hoitajien kanssa! Ihan kun joku neuvolatäti voi tulla sulle sanomaan, mitä tarvikkeita tarvit vauvalle ja mitä et! Eriasia, jos olisit ostanut pienelle jonkun vaarallisen jutun, mutta joku hoitopöytä! Hittoako se sille kuuluu mihin te rahanne käytätte! Aaargh! Ja etköhän sä itse myöskin tiedä pystytkö kävelemään paljon vai et! Ihankun kukaan tahtois jäädä vaan paikoillee, jos vois liikkuakin normaaliin tapaan! Miten mä oon nyt näin pahalla päällä?
Mulla alkaa huomena työt!!! Kiinnostaa niin paljon mennä sinne! No, ei voi minkään, ei oo enää kun vähän reilu kolme viikkoa ja äitiysloma alkaa
Oon kuitenkin voinut niin hyvin, niin en voi mitenkään olla menemättä töihin, ei anna luonto periksi ottaa turhaa saikkua! Mutta sen oon kyllä päättäny, että jos vähänkin alkaa olemaan huono olla töissä, niin en yhtään epäile jäädä pois! Minin ehdoilla tässä mennään
Hahah, nauratti kun oltiin lenkillä koiran kanssa, ja niitä tunnin lenkkejä kun nyt on yritetty tehdä, (mitä nyt juhannuksena vähän luistettiin :ashamed: ) niin tuolla kun on nyt niin kuuma, niin toinen ei jaksanut kävellä ja vähän reilun puolen välin jälkeen toinen pysähtyi varjoon ja vetäs pitkäkseen
Yritin saada sitä liikkeelle, mutta jonku viitisen minuuttia se siinä otti lepiä ja sitten taas suostui jatkamaan matkaa
Ehkä lähden tänään illalla mökille, että toinen pääsee uimaan ja siellä on helpompi lenkittääkin kun mökkitietä ympäröi molemmin puolin puut, niin on viileämpi kävellä varjossa
Minni ja Mini 31+2 :heart: