Nyt mulla alkaa oikeesti menemään hermoooot! Ehkä jotkut ylemmät tahot haluais mun lopettavan tän kirjottelun tänne, kun tuntuu että jokakerta kun tänne jotakin pitkää sepostan, niin se häviää! Oikeesti meinaa itku tulla! Olin kirjottanu jonku reilu puol tuntia, mulla oli lähes valmis teksti täällä, sitten ovikello soi ja menin avaamaan ja iskähän se sieltä tuli käymään, no ei siinä mitään, kiva että tuli
Mutta sitten toi mies tuli treeneistä kotiin ja oltiin puhuttu, että lähdetään sitten käymään mökillä uimassa, nii eikös tää tuu koneelle ja sammuttaa sen suoraan!!! Ette voi uskoa kuinka paljon suutuin! Tuli oikeesti ihan sellanen olo, että en vaan enä jaksa, vaikka tiedän ettei mies sitä nyt tahallaan tehnyt... Nyt siis en todellakaan enä jaksa kirjottaa yhtä pitkästi, sori
Maijuli tervetuloa mukaan! :flower:
Rinsessapa musta ainakin kuulostaa tosi oudolta, että noi vierailuajat koskis isääkin! Kannattaiskohan vielä soittaa tonne oyssiin ja varmistella? Jos toi oikeesti pitää paikkansa, niin se on mun mielestä
todella väärin! Perhehuone olis kyllä tosissaan aika kiva juttu, mutta mä en edes jaksa sellasesta unelmoida, enkä muutes oo varma, että onko koksissa enä edes koko perhehuoneita, jostain oon kuullu että ei. Perhehuoneet kuitenkin ensisijasesti menee vissiinkin monikkoperheille, mikä kyllä on musta ainakin aika ymmärrettävää
No, toivotaan että saisitte kuitenkin sen huoneen
Mutta toisaalta koita ajatella positiivisesti, että se sairaalassa olo aika ei kestä ikuisuuksia. Ja voihan se olla myös niin, että aika meneekin ihan siivillä kun vain ihastelee sitä pientä ihmettä mikä siinä vieressä tuhisee :heart: :heart:
Lumiponi toivottavasti pääsisitte sinne laivalle! Pahoin vaan pelkään, että ei välttämättä onnistu
Ainakin mitä ite muistelen, niin jos olisitte naimisissa, niin sitten pääsisit miehesi kanssa yhdessä laivalle, vaikka olisitkin "alaikänen", mutta näin kun ei oletettavasti ole, niin sitten mun mielestä sun miehen pitää olla sen ikänen, että vois olla niinkus sun valvoja siellä.. Ainakin muutama vuos sitten oli tollaset säännöt, mut toivotaan tosi kovasti, että säännöt olis muuttunu ja pääsisitte yhdessä matkaan
Ja voihan se olla, että ne vois vaikka hyvällä tuurilla joustaa, kun oot kerta raskaanakin
Sartsa voisitkos yhden kakun lähettää tänne?
:saint: Tekis niiiiin mieli, mutta näillä helteillä mä pysyn ihan suosiolla pois keittiöstä! Tykkään kyllä muuten leipoa, ruokaa taas en tykkää tehdä ollenkaan, koska ne ei oo kummiskaan niin hyviä ;D Leivon kuitenkin aika harvoin, kun toi mies ei oikein makeista välitä, ei sitten viitsi vaan itelle.. Pakko nyt kertoa tosta leipomisesta kun tuli mieleen, eli leivoin tossa maaliskuussa omille synttäreille kakkua joskus kahentoista maissa yöllä, kun päivällä en ehtinyt, olin sitten pikkasen pinna kireällä kun olin niin väsyksissä.. No siitähän ei seurannut mitään hyvää.. Mulla oli kakku oikeestaan koristelua vaille valmis, eli olin tehny sellasen suklaakakun minkä välissä oli sellasta kermavaahto-maitorahka systeemiä, ja aloin laittaa siihen sitä kantta päälle, mutta ei oikein onnistunu.. No huusin sitten miestä avuksi, ja sillä kun vähän kesti (oli nukkumassa), no meni hermot ja aloin laittamaan sitä ite, ja se päällinen tipahti siihen täytteen päälle silleen vinosti ja suutuin niin paljo, että otin koko kakun ja viskasin sen roskiskaappiin päin.. Voitte vaan kuvitella mikä sotku oli!
Siivottiin sitä sitten miehen kanssa kakstuntia keskellä yötä
Joo, ihan hyvät hermot mulla on
Herranjestas, nyt sulla ei oo enää kun kaks viikkoa täysaikasuuteen!
Onnea
marakatti nyt äitiyslomasta
Pidä oikein kiva loma
Pitää nyt vähän kääntää veistä haavassa ja hehkuttaa, että täällä ei oo yhtään turvotusta!
Sori, jos masensin
Nyt meen syömään iltapalaa, ja omat navat kirjottelen vaikka huomena jos jaksan
Minni ja Mini 32+3 :heart: