Sartsa tosi kiva, kun teillä päin voi valita itse sairaalan minne menee synnyttämään!
Tekee varmasti ihan hyvää tutustua siihen toiseenkin vaihtoehtoon, eikä vaan silmät ummessa mennä TAYS:siin
Tai tajuat kai mitä tarkotan
Oon niin huono näissä fiksujen lauseiden muodostamisessa
Ai sinne toiseen saa tulla vaikka sisarukset vauvaa kattomaan, oi se olis ihanaa! Vähän ärsyttää joo ne kiellot, ymmärrä siis kyllä että johonkin se raja on vedettävä, muutenhan jollekin tulis vieraita varmasti koko ajan, ja se varmaan vähän häiritsis huonekaveria. Mutta musta ne on jotenkin vähän liian tiukkoja ainakin KOKSissa! Musta olis ainakin tosi ihanaa, jos vaikka mun sisko ja muutama kaverikin sais meitä sairaalaan sitten tulla kattomaan, mutta ei!
Sullapa on käynyt tuuri neuvolatädin kanssa, ihan mahtavalta ihmiseltä vaikuttaa!
Rinsessapa joo, tosiaan saatiin mekin toi kirja, mutta en oo vielä noilla viikoilla, niin enpäs tiennyt
Oon niin kärsivällinen, että en lue mitään ennen aikojaan
Ei tosiaan se sairaalassa olo mitään herkkua oo!
Ja se ruoka on kyllä jotain ihan sanoin kuvaamattoman pahaa!! Mä jouduin silloin tyttöjä odottaessa osastolle oliskohan ollut kolmeks, vai neljäks päiväksi ja onneksi mun äiti on KOKSissa töissä, niin soitin sille sitten aina välillä että tuo mulle ruokaa kanttiinista, tää on niiiin pahaa
Sitten iltasella mies, sisko ja isä kantoi mulle jotakin sämpylöitä kotoonta
Olin vielä silleen viikonlopun, että mies kun oli mun kanssa siellä sitten päivät, niin se söi sen mun ruuan aina kun oli niin pahaa, etten ite voinut
Vähän taas erilaiseen ruokaan sai siellä Saksassa taas tottua, saatiin itse tilata ruokalistalta ruokaa, ja sitten se tuotiin hopeakupujen alla huoneeseen!!!! Ihan käsittämätöntä, voi kun suomessakin olis samallainen palvelu!
Mä en oo vielä mitään saunomisia miettiny, no jos toi on suositus, niin varmaan sitten vasta silloin
En oo vielä näihin tälläsiin juttuihin perehtyny :ashamed:
Kyllä mä oon ainakin soittoajan aina käsittäny niin, että itse pitää soittaa sille lääkärille
Ja tosi hieno juttu, että sulla ei sitä raskausdiapetestä ole! Tai eihän sulla voi olla, jos oot ollu niinkuin ennenkin ja kaikki arvot hyvät? Näin mä ainakin ymmärrän
..No toivotaan että sillä ultraajalla olis tolloin vaikka parempi päivä ja jäiskinn hyvä mieli sitten??? Ehkä vähän toiveajattelua, mutta mitäs muutakaan voi
Patience no parasta olis sitten synnyttää heinäkuussa
Mä oonkin aina aatellu, että miten sellaset voi vaan lähtä synnyttämään kellä kotona lapsi, jos vaikka yöllä pitää lähtä tai jotakin, ja todellakin tahtoisin että mies mukana sillä toisellakin kerralla, jos sellanen meille joskus suodaan! Luulis että sun ei sitten oo enää fiksua pyöräillä
No mutta kerros sitten vielä se neuvolatädin mielipide asiaan
Juhannuksena ollaan vaan kotona, ja muutamia kavereita tulee tähän meille, eli samaa kun viime vuonna
Lumiponi kyllä mä ainakin menisin sukujuhliin jos olisin sinä, kun kerta haluat
Onkos teiltä kuinka pitkä matka Turkuun? Ehkä en kyllä mitään viiden tunnin automatkaa tossa vaiheessa enää jaksais, mutta jos matka ei oo liian pitkä niin tosiaan menisin
Ja jos lapsi päättää syntyä tolloin, niin onhan sielläkin sairaaloita minne pääsee
Marakatti mulle on ihan uutta, että autossa ei pitkiä matkoja saa istua jos kohdunsuu pehmeä. Tuntuu jotenkin oudolle, että miten se voi siihen vaikuttaa, mutta nähtävästi voi
Voi, toivotaan nyt että olis jätkällä vaan ollut se rakko täynnä! Uskon kyllä, että et voi olla oikein miettimättä sitä "pahinta", mutta tosi hyvä että pääsette uuteen ultraan vielä!
Ja vaikka oliskin munuaisten vajaatoimintaa, niin onko se kuinka paha sairaus? Itellä ei silleen kokemusta oo, niin en yhtään tiedä, mutta ei kuulosta näin "maallikon" korviin ainakaan mitenkään tosi vakavalta. Oonko ihan väärässä? Tottakai se silti tuntuu pahalta, koska tietenkin toivoo ettei oman pienen tarvis kärsii mistään pahasta :heart: Koittakaa kuitenkin saada muuta ajateltavaa, ja viettäkää oikein kiva juhannus vaikkei suunnitelmia vielä olekkaan :hug:
Meidän pitäis lähtä käymään kohta kaupassa, eikä yhtään huvittais, koska tietää minkälainen ryysis siellä odottaa! :$ Tänään kävin parturissa, ja oon taas niin tyytyväinen tähän tukkaan, että! :heart: Seuraava aika onkin sitten viikkoa ennen laskettua, saas nähä miten sille käy
Sitä seuraavan otin siitä sitten 7 viikon päähän, jos Mini meneekin vaikka kaks viikkoa yli, niin kykenen sitten varmasti menemään
Soitin siskollekin tänää ja kysyin, että voiko se katsoa pientä silloin jos toi mies on jo palannut isyyslomaltaaan työelämään silloin ja sehän hihkui ihan onnesta, että tietenkin voi
Minni ja Mini 30+3 :heart: :heart: :heart: