Sartsa mäkin tahdon jo tietää sen paketin kohtalon!
Kiitos ihan kamalasti avun tarjoamisesta! :hug: :heart: Mutta kerään kyllä noi laput ja meen mun kummipojan äidille, joka on myös mun työkaveri, se saa auttaa mua kun tietää noi työhommatkin varmasti sitten
Ei silläkään ole niin kauaa noitten lappujen täyttämisestä, niin osaa neuvoa minkä kanssa menen palkkikseen kun meille maksetaan lapsen syntymän jälkeen töitten puolesta vielä jotakin ihme rahaa, en edes muista mitä
Kävin taas tänään ihastelemassa vaunuja, ja nyt ne on tarjouksessakin! Ostan ne kyllä vasta seuraavan tilin jälkeen...se taitaakin tulla jo ens viikolla! Kauhee kun aika menee nopeesti!
Kävin tänään ostamassa yöpöydät meille ja kasasinkin ihan itse....no pitää vissiinkin oottaa kun toi mies tulee pelistä kotiin, se saa purata ja kasata uudestaan, ei meinaan ihan onnistunut
Mitä nyt laatikko jää muutaman sentin auki, muuten kyllä näyttää lähes yöpöydältä
Mulle on oikeesti tullut ihan kamala ostosvimma! Tekis mieli ostaa kotiin kaikkea ja tehdä tästä vihdoin valmis sisustuksenkin puolesta, harmi kun toi raha vaan vähän hidastaa tota menoa....
Löysin vihdoin sellasen päiväpeitonkin minkä kelpuutan, nyt ollut vaan väliaikanen mikä ei satu yhtään meidän makkarin väreihin! Sekin sitten tilin jälkeen, ja ikeaankin oon menossa sitten tilin jälkeen....... Taitaa mennä tää tili pikkusen pakkasen puolelle...
Ainiin, ja eilen alettiin häkkäriäkin kattomaan, sekin vielä!
Minni ja Mini 23+2 :heart: