Elokuussa 2010 synnyttävät

  • Viestiketjun aloittaja Sartsa83
  • Ensimmäinen viesti
Sartsa83
LumiPoni tsemppiä autokoululle. ;)

Mulla menee täällä yhtä aikaa hermot ja yhtä aikaa oon rauhallinen. Mä en vielä paljasta miksi oon rauhallinen, mutta hermot mennee kun ei tunnu suppareita ei vaikka tässä oon nyt riehunu taas. Kumpa ois nyt kotona joku crosstrainer tai vastaava jolla sais riehuttua...

Huomenna ois se laskettu, prkl...

Sartsa ja Pähkis 39+6 :heart:
 
mikäs salaisuus sartsalla on :D :D
Täällä kans kivistelee alaselkää ja mahaa....Ylihuomena olis sitte painoarvio polilla...kiva että saa jotaki infoo.
Viimeksi ollu lääkäri rv 26+ :whistle: Ku täällä ei oo kolmatta lääkäri käyntiä uudelleen synnyttäjille :/
 
Sartsa83
vauvis ei oo tietääkseni täälläkään kolmatta lääkärikäyntiä uudelleen synnyttäjille.. mikähä järki siinäkin on? ...

Nooh, kerrottakoon nyt sitte. Mun toi eilinen sidetesti tosiaan meni mönkään kun hikoilin niin paljon. Tein nyt sitten tänään sitä testiä ja se näytti siltä että lapsivettä se olis. Soitin kuitenkin vielä synnytysvastaanottoon koska se oli kuitenkin vaan oman sormenpään kokonen läntti. Semmonen sanotaanko vähä isompi kuin sisupastilli. Ensin kätilö oli sitä mieltä, että se voi olla ihan mitä tahansa nestettä mitä emättimestä valuu. Sanoin sitten että mulla ei valuile kyllä mitää nesteitä kun oon hirmu kuiva muutenkin ja äippäpolillakin sillon sano että mun kudos on niin kireetä, että helposti paikat aukeilee tutkimusten yhteydessä ja sitten yhdynnässä. Ja et oon viä kuivempi nyt raskaana ollessa kun ennen raskautta. Sitten kätilö pääty sellaseen ratkasuun että jatkan tilanteen seurantaa ja vaihdan aina puhtaat paperit tonne vessankäynnin yhteydessä ja jos tässä nyt iltaan saakka on tällasta (käski seurata joitakin tunteja) niin sitten näyttäytyyn että tarkistetaan onko kyseessä lapsivettä. Sanoin ettei viittis turhaankaan ajella ees taas kun asutaan tosiaan kolmenkytä kilsan päässä sairaalasta.. toiseen sairaalaan on muutama kilsa lisää.

Mutta että näin. Eessä siis ehkä tänään sairaalareissu... ja JOS hyvin käy... ei sitä tiiä vaikka sinne jäiski.. tai sitten ainakin edesauttaa tilannetta.. ehkä.. ei tiiä. Kattoo kun sinne menee.. luultavasti kuitenkin vaan käydään jos mennään. Ja mennään jos tuolta nyt tollee kuitenkin valuilee vaikkei paljoo tuukaan.

Että nih. ;) :D
 
Hmmmm.. muakin kiinnostaa mitä se sartsa salailee :D Voih, oot taas askeleen lähempänä. Kävelylenkki miehen kanssa ulkona varmasti auttaa. Jos on tämmönen ilma kuin täällä, täällä on pilvistä ja tuulee ihanasti joten ei liian kuuma <3 Täytyy itekkin lähtee kävelee kun tekee niin mieli päästä tonne ihanaan ilmaan. Otan miehen ja koiran mukaan niin koko porukka saa piritsyä ;) Huh Sartsa, meinaakohan pähkis sittenkin pysyä kauemmin sielä massussa, tuossa vaiheessa varmasti toivoo että tulispa se pikkuinen jo ulos :) Mitäs muita vaihtoehtoja olisi saada noita supistuksia tulemaan, mut koeta sitä kävelyä :DD jospa se tepsis. sit jos portaita tulee vastaan niin niitä vaan ylös jos ei omassa kämpässä viiti :) Tsemppiä!

Lumi ja pikkuinen 37+1 <3
 
Sartsa voihan harmi! Näist helteist ei sit todellakaa oo muuta ku harmia! Pääsisitkös kellekkään sellaselle kylään, kellä olis viileetä?
Älä vielä uskoa menetä! Huomena vasta laskettu, ja noin paljo oireita kuitenkin sulla jo! :hug: Ja jos muutaman päivän lasketun ylikin menee, niin eihän sekään vielä paha oo, se kaks viikkoo sitten jo alkaakin vituttaa!
Noni, ja jos jollakin ollu ihan samanlaisia suppareita kun sulla lähellä synnytystä, niin tuskin menee enää kauaa! Tsemppiä! :hug: Ilmotteles sitte jos jotaki edistystä tapahtuu! :) :)

Lumiponi oot vissiin joku jumala kun sun toive toteutu! :D :D Mäkin ihan pelästyin eilen, kun käytin koiraa siinä 9-10 välillä ulkona ja ihan yhtäkkiä alko ihan mieletön tuuli, aattelin että joku puu kaatuu meidän päälle :D Sit mietin sitäkin, kun mies ei ollu vielä kotona, että jos tulee kauhee myrsky niin meidän autotallista lähtee katto kun ei oo vielä räystäslautoja :D :D Ei onneks tänne tullu sitte mitään sellasta kauheeta myräkkää. Yöllä joskus yhen pintaan kyllä heräsin siihen kun koira säntäili taloo ympäri kun sato,ukkosti ja salamoitti niin paljo! Ihan säälitti toinen, kun pientä pelotti :( Ihan epistä kun teillä alkoi salamoida jo noin aikaseen! Meillä ei oo vielä kertaakaan salamoinu kun yöllä, enkä silloin jaksa missään ikkunassa kytätä!
No voin jo sanoa, että sulla tulee syntymään ensin! Oon menettäny jo toivon, kun ei mitään oireita!

Paljon onnea vauvahaaveita poksumisesta! :) Ei oo sullakaan enää pitkä aika! :)
Osaatkos muutes yhtään arvailla, et paljon pikkunen vois painaa? ;)


Mä oon ollu tänään aamulla ahkera! Heräsin jo joskus ennen kuutta, enkä sit saanu unta enää, ni pesin sitte pyykkiä muutaman koneellisen ja siivosin kodinhoitohuoneen ihan kunnolla, pesin kaapit ym. Nyt kelpaa! :) Keittiötäkin alotin, mut sit iski väsymys ja menin takasin nukkumaan :D
Ja toinen hyvä uutinen, mies onki vielä tänki viikon lomalla! :D Se ei edes tienny ite :D Soitti eilen illalla isälleen, et minne menee töhin, niin se sano et sähän oot vielä tän viikon lomalla, niinhän me sovittiin :D Kun noi vähän sumpli noita lomia, nii siks vähän epäselvää oli meille ;) Sai siis yhen ylimääräsen viikon lisää kun suostu mennä tekee siinä välissä yhen viikon :) Ompas kivaa, ei tarvi olla yksin! Vaikka tää viikko olis varmaan muutenki menny nopeesti kun äiti on lomalla ja kotona tän viikon, nii senkanssa olis kiva jotakin puuhata, ja sit yks kaverikin lomalla ja lupasin sinne mennä, ja lupasin yhelle toisellekin kaverille..... :D

Minni ja Mini 37+1 :heart:
 
minni Joo, olin aika hämmästynyt kun taivas parituntia sen jälkeen pieni oikeen kunnolla ja rupes jyrisee, todellakin puhdisti tuon ilman mikä on just hyvä juttu. Elä luovu toivosta, mullakaan vähään aikaan ole ollu mittään oireita, muuta kun noita harjoitus supistuksia välillä tulee. Se on yvä juttu että mies pääsikin jäämään vielä lomalle! Aika kuluu paljon nopeemmin jos on tekemistä ja seuraa. Minun mies on töissä taas ja sitten lähtee 2 viikon päästä takas opiskelemaan :) Ääääh, tuolilla on niin inhottava istuu ku rupee kylkeeen sattumaan nyt vaan lepäilee sängylle ja oottaa omaa kultaa kotiin :)
 
Sartsa83
Kiitos tsempityksistä. :hug:.. katotaan ny kui käy... tosin, mua on nyt kuitenkin alkanu epäilyttää kannattaako sinne sittenkään lähteä näytille, kun olevinaan tulee sitä lapsivettä paperiin ja siitä läpi siteeseen, mutta sit ei kuitenkaan tuu koko aikaa... kun ei oikeesti viittis turhaan ajella ja mieskin on valvonu jo pian 36 tuntia yhtäsoittoa... nukku se tossa nyt jopa melki tunnin unet kun kävi pyörähtää töitten jälkeen ja meni sitten taas palokunnan harjotuksiin. Mokomakin vetää ittensä kohta piippuun.. niin en viittis toista sinne raahata vaan hengaamaan kun jos joudun sinne käyrälle tuolla taysissa niin mieshän ei tosiaan sinne pääse mukaan! :kieh: Nii.. en mä sitte tiiä. Keskiviikkona ois taas neuvola.. et .. jos sinne sitten vaan menis ja kertos tän mitä on täs ollu ja .. niin..kattelis, josko tää itellää tästä, vai mitä.. *huokaa* en tiiä. Mieli muuttuu koko ajan ja jotenki semmonen blaaaaaaaaaaaah, en tiiä mitä ajattelisin/tekisin.

LumiPoni äitiinsä poika ei ainakaan tule, jos ei nyt lähe ajoissa syntymään! :p Mä kun oon aina täsmällinen, minne tahansa meenkin. Kyllä mieskin on sillon jos on tiettyyn aikaan meno jonnekin, mut jos esim. me kaksin sovitaan jotain, niin sillon koskaan ei aikataulut pidä.. eli siis: kun oon yrittäny sopia Pähkinän kanssa et koska hän ulostautuis, niin eipä oo herraa paljon kiinnostanu... toisaalta haluis antaa vaan olla ja tulkoot kun tulee ja sit käynnistellään jos ei tuu itellään, mut sit toisaalta ois jo kova hoppu saada toinen maailmaan! ON TÄÄ NIIN VAIKEETA!!!!!!! ÄRH!! :kieh:

Rinsessapa ..sitä tuntuu olevan nyt ilmassa.. :/ :hug: :heart:
 
Elkku voih, tuo on kyllä todella ikävää..harmi että tuossa pääsi käymään noin. Otat rauhallsesti nytten ja ei stressiä niin kaikki alkaa taas sujuu hyvin, kyllä se siitä, toivotaan että se vaavi pysyis vielä laskettuun aikaan sielä masussa paljon haleja sinne :hug:

Sartsa eiks se niin vähän ookki että miehet on melkeen aina myöhässä ja sit jos ollaan lähössä jonnekkin niin sanovat vaan että oota viel 5 minsaa, ja sit sitä menee se 15 minsaa ainakin :) Hmmm. sairaalaan pääset :D Kahtotaas miten käy ^^ <3 jokoan ois aika vai vieläkö odotellaan :) Tsemppiä!!

Lumi ja pikkuinen 37+1 <3
 
Voi ei Elkku! :hug: Varmasti ihan kamalaa! :( Koita jaksaa! :hug: :heart:

Sartsa heti ilmotusta miten siellä sit meni tänään! Vai pääsetköhän ees enää ilmottelemaan tänne ;) Toivottavasti se nyt olis ollu lapsivettä ja Pähkis sit syntyiski tänään tai huomena! :heart: :heart: :heart:


Huh, tää on rehkiny tänää oikein kunnolla tuolla pihalla! Huomena pitäis lähtä vielä ostamaan 10 säkkiä multaa, et sais tehtyä tota kukkapenkkiä, ja sit varastelemaan kukkien alkuja sukulaisilta ;)
 
Kiitos kaikille lohdutuksista :heart: Toivotaan, että se huominen kosteusmittaus ei ole mitään ihan lohdutonta kuunneltavaa.

Minni onko sulla palannut se nivusen vihlonta, kun säkin kerroit joskus, että se on hävinnyt? Mulla nimittäin on palannut ja paljon kivuliaampana. Oikeastaan kävellessä se on pahinta, niin ja kylkeä kääntäessä/jalkaa nostaessa sängyssä. Kävellessäkin se on nyt niin paha, että välillä pitää ihan pysähtyä kun tuntuu, että jalat lähtee alta. Ja se kipu on siirtynyt nyt jo tohon ihan eteenkin, siis kunnolla siihen häpyluun päälle. Mutta oik. puolella ei ole tuntunut ikinä mitään.

Jokohan se Sartsa on oikeasti tositoimissa, kun ei ole mitään kuulunut vielä =)

Tutustuttiin sitten eilen myrskytuhojen takia yhteen semmoseen rajanaapuriinkiin, kenene kanssa ei olla aikaisemmin edes juteltu/tunnistettu ulkonäöltä. Ollaan kuitenkin jo 6 vuotta tässä asuttu. Ihan mukavia olivat, eläkkeellä oleva pariskunta. Niin ja toiselle puolelle naapuriin muutti viime viikonloppuna uudet asukkaat ja mies käväs jo sielläkin, kun heidän puolelleen oli salama iskenyt yhteen koivuun ja se oli mennyt keskeltä halki ja nyt näytti siltä, että se huojui siihen malliin, että kun seuraava kovempi tuulenvire iskee, niin se koivu kaatuu meidän pihaan. Mies sai sitten tilaisuuden samalla tutustua heihinkin, mutta kappas, siihen olikin muuttanut joku miehen vanha nuoruuden kaveri =) Ja mikä parasta, sielläkin oltiin masu pystyssä, eli saadaan vielä saman ikäistä leikkiseuraa sitten joskus. Tässä ei meinaan asu ihan lähellä lapsia.

Varasin just kampaajan, enkä saanut muuta aikaa kuin 25.8, vähän jänskättää ehdinkö käymään kampaajalla, kun la on 28.8. Toivotaan, että ehdin =)

Elkku 37+3
 
Sartsa83
Käynti TAYS:n synnytysvastaanotossa ma 9.8.2010 rv 39+6:

Epäilys siis oli että mulla ois tihkunu vettä, mutta tikkutesti näytti negaa ja kun lääkäri katsoi emättimeen, siellä oli ainoastaan tosi vetistä valkovuotoa, joka siis totaalisesti hämäs mut. Tehtiin siinä sitten samalla kaikki tutkimukset...ja...

CX: auki 1cm
Kanavaa jäljellä: 2cm

Oon siis tosta tiedosta NIIIIIN ilonen! Sentään jotain tapahtunu tuolla! :)

Muita kuulumisia sieltä:

RR: 152/90 (ai miten nii taas jännitti olla sairaalassa??? :D )
Painoarvio: 3,7-3,8kg
Lapsivettä: normaalisti
Syke: joku CT6 (siis käyrän mukaan katottu ja hoitsu kehu et hyvältä näyttää )
Liikkeet: oli taas hurjat.. :D eli ++ niille. ;) Heräs varmaan yhteen supistukseen joka käyrällä tuli niin het alko hirmuinen temuaminen ja sykkeet kävi välillä melki 180:ssä. Mut niinkun lääkäri sitten ultrallakin katto niin sano et hyvä kun liikkuukin. Mitä enempi liikkuu, sen parempi. :)

Ja sit sain ihanan lääkärin, joka näyttäessään mulle sitä ultrakuvaa, sano itekin siinä kun jalka tuli kuvaruutuun:"Oi, miten ihanasti tuo jalka näkyy tuossa". :LOL: Tuli hirmu hyvä mieli tuosta kommentista. :)

Ja muutenkin on tosi mahtava fiilis! :D

Voi Elkku :hug: hitto, miten ikävästi teille on käyny! :( Oon tosi pahoillani! Toivottavasti saatte vakuutusyhtiöstä korvauksia. Kiva kuulla että siellä on nyt sitten muitaki masu pystyssä. Kyllä tuommoset tuhohommatkin vaan naapureita yhdistää kun voidaan yhdessä päivitellä miten onkaan käynyt.

Heh, aika lähelle menee kampaaja-aika. Saas nähdä. ;)

Ja hirmusesti nyt onnentuulen puhalluksia sinne tuon kosteusmittauksen suhteen. :whistle:

minni mitä enemmän rehkit, sen varmempaa on saada jotain aikaseks myös kehossa.. ;) :D :hug:

Omaa. Tää mamma rupee nyt pukemaan päälleen ja lähtee suuntaamaan kohti Tamperetta. YKSIN. :D Meen kaverille käymään kun se siellä tarttee henkistä tukea ja seuraa.. oonpa sitten lähempänä sairaalaa jos lähtö tuliskin kun tällee yksinäni lähden liikenteeseen. :D Mies sano kun soitin sille töihin, että "otat sairaalakassin mukaan ja jos lähtö tulee, tuun sitten jonkun kyydillä hakeen auton ja tuun perästä sinne". :LOL: Näin siis teemme. Mitä mä täällä yksinänikään kyhjötän? Pääsen taas vähä muihin maisemiin. :)

Sartsa, Pähkis ja H-HETKI eli TOTAALINEN POKS 40+0!!! :heart: :heart: :heart:
 
Elkku mulla ei nyt taas vähään aikaan oo vihlonu yhtään. Musta toi on niiin outoa, et pelkästään toisella puolella ja just kun välillä tulee ja välillä pysyy aika kauanki poissa. Toivottavast tänne ei tuu enää ollenkaa, mut nyt varmaan tulee kun "äänen" sanoin ton ;) ..Kuulostaa kyl aika kovilta noi sun kivut, pitäisköhän kysyä neuvolasta vielä et mitä ne meinaa? Mulla ei oo koskaan ihan noin kipeetä tehny. Ootko muutes testannu panadolia, et auttaako noin koviihin kipuihin? :)
Ei mitään pahaa, ellei jotain hyvääkin, vai miten se menee ;D Eli, kiva kun ootte tutustuneet naapureihin :) Ja ekstra kivaa, että uusille naapureillekin tulee vauva! Just etenkin kun asuu tollasella alueella missä ei kauheesti lapsia oo. Tässä meidänkään ihan lähellä ei näin pieniä oo ollenkaan, nuorimmillaan 5 vuotiaita, mut sit taas kilsan-parin säteellä niitä alkaakin tulemaan ihan urakalla :) Ja onneks on myös noi kavereiden lapset, mistä varmasti saa leikkiseuraa! :)
Oho, sullapa myöhään kampaaja, no sit ainakin tukka on hyvin jos ei muuta :D :D Jos siis vaan noin pitkälle pääset ;) Mulla on kampaaja ens viikolla, ja nyt jo sellanen olo, että pakko olis päästä jo nyt! :D Mulla on aina 6 vko väliä, ja ei mulla normaalisti tällästä juurikasvua oo kun nyt! Ja tietysti kun viime lauantaina oli ne häät ja tänä viikonloppuna on hautajaiset, eli kaikissa sukulais jutuissa oon ihan törkeen näkönen!
Mä pidän ainakin peukkuja täällä sen kosteusmittauksen suhteen! :) Toivotaan, että selviäisitte mahdollisimman vähällä purkauksella, ja että vauvan tullessa olis talo suhtkoht mallillaan :hug:

Sartsa ONNEA,ONNEA,ONNEA!!!!! :heart: :heart: Ihan tosi kiva, että saitte kivan lääkärin, se merkkaa nimittäin tooooooosi paljon! :) Saikos teillä siis nyt mies olla mukana missään niissä kokeissa vai ei?
No et todellakaan tee mitään yksin kotona kyhjöttäessä! :) Reippaasti vaan liikkeelle, kyllä sut joku kadulta pelastaa jos siellä käyt synnyttämään :LOL: :LOL: Ja mitä enemmin keksit tekemistä näihin viimmisiin hitaimmin meneviin hetkiin, niin sitä parempi! :)
Huomasin kyllä, et noilla eilisillä touhuilla oli jotaki vaikutusta. Tai toisaalta en tiiä johtuko ne noista ulkohommista vai sänkypuuhailuista, vai kenties molemmista ( ;) ) mut kuitenki nukkumaan mennessä tuli aika kovia harkkasuppareita!! Ihanaa pitkästä aikaa!! :) :) Tänäänkin tullut jo muutama, jes!


Onko teidän mielestä muuten törkeää, kun mulla siis tänä viikonloppuna yhdet hautajaiset, (eikä siis todellakaan mitään järkeä ainakaan mun mielestä läheä ostamaan uusia vaatteita, kun ei vois käyttää kun just sen yhen kerran), että laittaisin sinne päälle sellasen valkosen puolhameen ja sit mustan paidan? Toisaalta tuntuu tyhmältä kun kuitenki hautajaiset, mutta toisaalta taas...... Vaikeeta!
Meinasin nyt, että pitää mennä tekemään ruokaa ja sit lähtä tota kukkapenkkiä suunnitelemaan pihalle :)

Minni ja Mini 37+2 :heart:
 
Sartsa TOOOOOOOSIII PALJON ONNEA! :D :heart: :heart: Nyt sitä ollaan jo lasketulla ajalla! nää vimeiset päivät/viikot ovat hitaita, tai ainakin joittekin mielestä, mutta saas nähä milloin sieltä tullaan.
Minni Tuo on kyl vaikee homma.. en kyllä itse lähtisi uutta pukua ostamaan.. sillä se saattaisi olla seuraavalla kerralla suurempi ja näyttäisi hassulta, mutta sitä ei voi tietää... hautajaisiin sopii tietenkin tumma. Vaikee rupea tässä itse neuvomaan.. Mutta kyllä sä jotakin keksit! :)

Lumi ja pikkuinen 37+2 <3
 
Sartsa onnittelut megapoksuista!! :hug: kuullostas et sulla alkais kohtapuolin tapahtumaan, toivotaan niin =)

Marakatti Onnittelut! :heart:

Minni en mäkään kyllä lähtis mitään uusia vaatteita ostelemaan...

Omaa. Kotiuduin itse sunnuntai-iltana, mutta tyttö on vieläkin sairaalassa sokeriarvojen takia, mutta nyt näyttäs sen verran hyvältä et ehkäpä saisin tytön huomenna kotiin :heart:
Pitää vaan toivoa parasta =)
Kyllä tuo sectio on kummiskin niin iso leikkaus et pistää koko kropan ihan sekaisin... eilenkin koko päivän mukamas niin energisenä touhusin ja illalla meinas itku tulla kun joka paikkaan sattui jne...pitäs vaan nyt toipua rauhassa, mutta kun ei osaa...ehkäpä sitten rauhotun kun saan tytön kotiin =)

Mut, mukavaa viikkoa teille kaikille ja jaksamisia masujen kanssa :hug:

Patience ja tytteli 6pvää :heart:
 
Noniin, äippäpolilla käyty...
Jaskat ne mitään minua sinne ottaneet... vauvalla painoarvio nyt 3,8kg, eli alkaa ilmeisesti kasvu hidastua loppua kohden, mikä on tietysti erittäin hyvä. Lääkäri runno oikein kunnolla tuolta kohdunkaulalta, meinas itku jo päästä vaikken mitenkään herkkä sieltä yleensä ole. Pää ei oo kiinnittyny vielä.

Tulivat siihen tulokseen, että laskettuun asti odotetaan, ja toivotaan kovasti että ittekseen lähtee syntymään. Käynnistyksessä on riskinsä tuon verenohennuslääkkeen kanssa, samoin suunnitellussa sektiossa. Epiduraalin ja spinaalin saan kuulema unohtaa, sitä ei voida antaa ollenkaan kun tuo verenohennuslääke pitää olla vielä niin korkeella annoksella.

Jos vauva on siis kahden viikon päästä alle 4,5kg ni alakautta sit yritetään synnytystä. Ja sillon sit käynnistetään jos ei ala nyt ennen sitä tapahtua itsestään. Kysyin että mites sitten jos joudutaankin vaikka hätäsektioon, niin lääkäri sano että sit nukutetaan, ja kaapissa on verta lisää... :eek: Vähän alko hirvittää, vaikka siis varmasti tietävät mitä tekevät, mutta just tuo verenohennuslääke, mikä aiheuttaa sen että verta sit vuotaa enemmän ku normaalisti...

Nyt siis kaikki kotikonstit käyttöön että saatais synnytys alkamaan itsekseen...
 
Patience upeaa että olet päässyt jo kotiutumaan :) Kyllä tyttösikin pääsee kohta varmasti kotiin ^^ tsemppiä ja vielä kerran onnittelut! :)

Itse kävin tänään autokoulun toimistolla kun eilen se oli kiinni, sain sovittuu loput ajotunnit ja 2 viikonpäästä oisi sit inssi 23 pv, on se hurja! toivottavasti poitsu pysyis siihenasti masussa :) ja huomenna lähen vielä koittamaan työntekoa, on niin tylsistyny kotona :D mut semmosta tällähetkel.

Lumi ja pikkuinen <3 37+2
 
Sartsa83
minni kiitos muru. :hug: :heart: Juu tuo kiva lääkäri oli kyllä niin hyvä juttu sen päälle kun ooteltiin tuolla se 2tuntia. :) Mies ei saanu olla käyrällä mukana.. enkä lähteny sitten kysyyn, saako olla tutkimuksessakaan, kun sinne huoneeseen mentiin sen huoneen kautta missä oltiin käyrällä ja sinne kun tosiaan miehet ei saaneet tulla mukaan. :kieh: Mikähän järki siinäkin nyt sitten on? :( Mut 50min mitä käyrällä makasin, meni tosi nopeeta, et siinä mielessä ei sitte haitannu siinä makoilla.. kuuntelin vaan Pähkinän sykettä ja ajattelin mahdollisesti tulevaa synnytystä. :) Juu, oli kyl kiva käydä kaverin luona ajelemassa... siellä tuntu kans muutamia suppareita kun ressaannuin sen huutavista lapsista. Toinen, nuorempi niistä on meidän kummipoika, mut tää isosisko oli niin karmeella uhmapäällä koko sen ajan kun olin siellä, lukuunottamatta meidän kahden keskistä lukuhetkeä kun neiti painautu mun kainaloon lukemaan, että oli pakko sitten tossa kolmen jälkeen lähteä pois sieltä, kun alko ahdistaan! Jotenkin ei nyt kykene.. kyllä siihen sitten tottuu jos meillä joskus tulee olemaan noin vaikea uhmaikä. Noni, hihih.. hyvä hyvä!!! Pian ne on kuule niitä ihan oikeita suppareita!!! MAHTAVAAAAAA!!!!! :hug: :heart: :heart: :heart:

Jos kyseessä ei ole kenenkään kovin läheisen hautajaiset, voit aivan hyvin olla valkosella hameella ja mustalla paidalla, eikä siis kannata mitää uutta ostaa, mutta jos kyseessä on joku tosi läheinen, niin sitten ois hyvä olla koko mustissa.

LumiPoni kiiiitos. :hug: :heart: Vielä ei oo ainakaan tuntunu et aika menis hitaasti... kun onneks tota touhuttavaa kuitenkin riittäny ja aion kattoo että riittääkin.. sillon jos kotona vaan on ja tulee tylsää, niin sillonkin mä yleensä keksin sit jotain touhuttavaa kotona, vaikka jalat on niin turvoksissa et inhottaa liikkua.. silti. ;) Juu, kattotaan koska meitin herra suvaitsee tahtoa tähän maailmaan vai joudutaanko se pakottamaan sieltä ulos.

Kiitos myös vauvis ja Patience :heart: Toivossa on hyvä elää, et jotain alkas tapahtuun pian. ;) Ja toivotaan Patience et siellä saatais tyttö pian kotiin. :heart: Juu, mikä tahansa sairaus ja isompi leikkaus niin aina pitäs levätä kunnolla, mutta yleensä ihminen ei vaan osaa jos on tottunu touhuileen. :) Tiedän tunteen NIIIIIN hyvin!

titityy huh! Toivotaan nyt todellakin että lähtis syntyyn tässä piakoin. Ymmärrän kyllä sun huolestuneisuuden, mutta mitä tahansa tapahtuukin, niin sairaalassa on kuitenkin ammattihenkilökunta joka tietää mitä tehdä. Ja siksi ne kertoo kaiken tietonsa, jotta se lois potilaalle turvallisemman mielen, että tietää mihin on "päänsä tunkemassa". Mulle itelle ainakin noista tulee tosi rauhallinen olo, kun tiedän että mua ei sitten siellä jätetä pulaan eikä anneta mun eikä vauvan kärsiä millään lailla. Ja jos sua itseäs alkaa kovasti pelottaan, niin sitten siitä pitää sanoa heti sairaalaan, jotta saat sitten siihen tarvittavaa hoitoa.

Oot sä LumiPoni kyllä ahkera! Ja toisaalta hullu! Älä liikaa rehki. Ja tsemppiä kovasti tuleville ajotunneille ja sinne inssiin! :)

Ooooo!!!!! Piltti!!!! MOKOMAKIN! Synnyttämässä siellä!!! Siis kohta.. iiiihan kohta. Teidän vauva on täsmällinen. ;) :p ...Luultavasti siis vielä tän vuorokauden sisään synnytät tai ainakin huomisen puolella!! Tsemppiä sinne ja vointeja! MAHTAVAAA!!!!!!! :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä