Elkku mulla ei nyt taas vähään aikaan oo vihlonu yhtään. Musta toi on niiin outoa, et pelkästään toisella puolella ja just kun välillä tulee ja välillä pysyy aika kauanki poissa. Toivottavast tänne ei tuu enää ollenkaa, mut nyt varmaan tulee kun "äänen" sanoin ton
..Kuulostaa kyl aika kovilta noi sun kivut, pitäisköhän kysyä neuvolasta vielä et mitä ne meinaa? Mulla ei oo koskaan ihan noin kipeetä tehny. Ootko muutes testannu panadolia, et auttaako noin koviihin kipuihin?
Ei mitään pahaa, ellei jotain hyvääkin, vai miten se menee ;D Eli, kiva kun ootte tutustuneet naapureihin
Ja ekstra kivaa, että uusille naapureillekin tulee vauva! Just etenkin kun asuu tollasella alueella missä ei kauheesti lapsia oo. Tässä meidänkään ihan lähellä ei näin pieniä oo ollenkaan, nuorimmillaan 5 vuotiaita, mut sit taas kilsan-parin säteellä niitä alkaakin tulemaan ihan urakalla
Ja onneks on myös noi kavereiden lapset, mistä varmasti saa leikkiseuraa!
Oho, sullapa myöhään kampaaja, no sit ainakin tukka on hyvin jos ei muuta
Jos siis vaan noin pitkälle pääset
Mulla on kampaaja ens viikolla, ja nyt jo sellanen olo, että pakko olis päästä jo nyt!
Mulla on aina 6 vko väliä, ja ei mulla normaalisti tällästä juurikasvua oo kun nyt! Ja tietysti kun viime lauantaina oli ne häät ja tänä viikonloppuna on hautajaiset, eli kaikissa sukulais jutuissa oon ihan törkeen näkönen!
Mä pidän ainakin peukkuja täällä sen kosteusmittauksen suhteen!
Toivotaan, että selviäisitte mahdollisimman vähällä purkauksella, ja että vauvan tullessa olis talo suhtkoht mallillaan :hug:
Sartsa ONNEA,ONNEA,ONNEA!!!!! :heart: :heart: Ihan tosi kiva, että saitte kivan lääkärin, se merkkaa nimittäin tooooooosi paljon!
Saikos teillä siis nyt mies olla mukana missään niissä kokeissa vai ei?
No et todellakaan tee mitään yksin kotona kyhjöttäessä!
Reippaasti vaan liikkeelle, kyllä sut joku kadulta pelastaa jos siellä käyt synnyttämään
Ja mitä enemmin keksit tekemistä näihin viimmisiin hitaimmin meneviin hetkiin, niin sitä parempi!
Huomasin kyllä, et noilla eilisillä touhuilla oli jotaki vaikutusta. Tai toisaalta en tiiä johtuko ne noista ulkohommista vai sänkypuuhailuista, vai kenties molemmista (
) mut kuitenki nukkumaan mennessä tuli aika kovia harkkasuppareita!! Ihanaa pitkästä aikaa!!
Tänäänkin tullut jo muutama, jes!
Onko teidän mielestä muuten törkeää, kun mulla siis tänä viikonloppuna yhdet hautajaiset, (eikä siis todellakaan mitään järkeä ainakaan mun mielestä läheä ostamaan uusia vaatteita, kun ei vois käyttää kun just sen yhen kerran), että laittaisin sinne päälle sellasen valkosen puolhameen ja sit mustan paidan? Toisaalta tuntuu tyhmältä kun kuitenki hautajaiset, mutta toisaalta taas...... Vaikeeta!
Meinasin nyt, että pitää mennä tekemään ruokaa ja sit lähtä tota kukkapenkkiä suunnitelemaan pihalle
Minni ja Mini 37+2 :heart: