Oi
Tuikku onnea nyt uuteen kotiin :hug: :heart: Siitä se lähtee
Ai
Piltti, ne poltot ja supparit on sama asia :ashamed:
No selvishän tämäkin asia, kun viisaammilta kyselee
Sartsa kiva homma, kun vihdoin sait sen päätöksen
No höh, harmittaa vähän sun puolesta, kun tollasiin sotkuihin joudut
No toivottavasti veljes perheineen ymmärsi, että tahdot oikeesti vaan hyvää
Sanon tän jo varmaan miljoonannen kerran, mutta koita olla stressaamatta :hug: :heart:
Ja onnea poksumisesta! Ei mee enää kauaa kun pieni syntyy!
:heart:
Tervetuloa
rommikola joukkoomme! :wave: Mitens sun odotus on mennyt?
Bella ihania uutisia neuvolasta!
Koitas vielä jaksaa, vaikka ei varmaan enää yhtää huvittais olla töissä! Viimiset päivät ennen lomaa on kaikista pahimpia
Mun pitäis taas tänään lähtä ekaa päivää loman jälkeen töhin, jeeeee.. Ei yhtään kiinnostais! No yhteensä 8 päivää enää töitä ennen loppuja kesälomasta, sitten enää 3 viikkoa ja äitiysloma alkaa!!!
Meiltä puuttuu vielä amme,vaatekaappi,itkuhälytin ja vaunuihin kissaverkko. Ja sitten vielä jotakin pientä niinkus lakanoita, tutteja ym. Ostetaan toi kissaverkko ihan vaa siksi, kun viimekesänä meillä oli tossa meidän takapihan katetulla terassilla mun siskon tytön vanhat vaunut jonkin aikaa, niin kerrankun menin takapihalle, niin vaunuista hyppäs jonku kissa pois :/ En uskalla sitten ottaa riskiä, kun tiedän että Mini tulee aika paljon samaisessa paikassa päiväuniaan nukkumaan. Saiskohan jostakin huutonetistä ostettua sellasta...? hmm.. vois käydä kattomassa. Ei teiltäkään enää paljon mitään tavaroita puutu
Ei hitsi, kun tajuttiin miehenkanssa eilen, että niillä kun alkoi nyt töissä yks projekti ja se kestää ainakin kesän vielä, ja se on sellasessa paikassa, että niillä ei saa olla kännyköitä siellä räjähdysvaaran vuoksi, niin mitens saan miehen kiinni jos tuleekin lähtö... Mietittiin, että sitten mä ehkä soitan tolle miehen isälle, joka siis on sen pomo ja se saa sitten soittaa sinne työmaalle, niille pomoille ketä siellä on kun niillä on joku suojattu yhteys tai jotakin... Meneepä hankalaksi
No saas nähdä, että ehtiikö mies muutenkaan synnytykseen, kun niillä on niitä pelejä ja viimmiset on jossakin huitsin nevadassa, että ajaa ainakin 7 tuntia sieltä tänne.... No noi on sitten sen ajan murheita..
Ja vielä avaudun
Pakko mennä valittamaan noista vaunuista! Tai siis ei vaunuissa oo mitään vikaa, mutta toi sadesuojan pussi on rikki, ja en varmana hyväksy sitä! Jos oon kerta ostanu uuden vaunut, niin todellakin vaadit, että kaikki mitä siinä mukanakin tulee, niin on kunnossa!!
Sori, kun valitan vaan nyt kaikesta, ehkä vähän ärsyttää lähtä sinne töihin
Varmaan jotakin psyykkistä kun mahaakin alkoi jomottamaan tänään
Ihan sellasia menkkamaisia kipuja tosta vasemmalta alhaalta.. Ärh!
Minni ja Mini 26+3 :heart: