Elokuussa 2010 synnyttävät

  • Viestiketjun aloittaja Sartsa83
  • Ensimmäinen viesti
Hellou :) voi rinsessapa mullakin oli pissatulehdus ja oli niin rasittavaa..tosiaankin ei kannata millää pesuaineilla sitten pestä ärsyttää kuulemma limakalvoja.No niin tänään ois sitten vuorossa neuvolalääkäri päivällä..kerron sitten myöhemmin miten meni:)Vielä ois reilut 3vkoa töitä ja sitten alkaa kesälomaa:):):)mulla vaan paino on alkanu tuntua lonkissa..saas nähä pystyykö kuinka kauan olla töissä mut yritetään:)vein kans kelan paperit viikko sitten maanantaina saas nähä kauan menee..tänään pitäs jotain pientä mennä kattoo poitsulle josko löytys:)ostettiin viime vkolla pinnasänky ja sinne vaaleansiniset pehmusteet:)Ja masussa on välillä kivaa potkuilua ja touhua:)rv 27+2
 
Joko ootte pessy pikkusten vaatteita? Jos ni mitä pesuaineita ootte käyttäny tai ootteko käyttäny huuhteluainetta? Ite tässä suunnittelin alkaa peseen ja pesen hajustamattomalla pesuaineella. Huuhteluaine kans hajustamaton ja sitä siks et tulis pehmeempi pyykki. Varsinkin kun on pari tuollasta sametti hupparia ja housuja (ettei menis heti "pilalle" ).. Mietin vaan ku lukenu muualta et moni ei käytä, mut ei kai siitä mitään haittaa oo ku käyttää nuita sensitive tuotteita..?

bella86 Onnellinen ku kesäloma tiedos =) Itsehän joudun koulun loputtua ilmoittautuun työkkäriin :/ toivotaan et ei tuu työtarjouksia. En nimittäin jaksais töihin enää. Eikä selkäkään kestä.. Pakko vaan saada päivärahaa että saa vuokran maksettua jne..
 
Me kokeiltiin nyt niitä pesupähkinöitä ja kyllä niillä vaan tuli puhdasta pyykkiä, laitoin ihan tarkotuksella sellasiakin missä oli tahroja ja puhtaaks lähtivät! En kyllä ois uskonu ennenku kokeilin. Meinataan meidän perheessä kestovaippailla, niin noita kestovaippoja pitää pestä sellasella aineella missä on mahdollisimman vähän saippuaa, mieluiten ei ollenkaan. Pesupähkinät on siitä hyviä kun ne ei jätä mitään jäämiä pyykkiin ja ei sit ärsytä sitä vauvan ihoakaan. Niillä aattelin pestä vauvan vaatteetkin, tahroihin sit sappisaippuaa. Noita samoja pähkinöitä voi käyttää 2-3 pesua ja sit laittaa kompostiin niin maatuvat siellä.

Hitsi ne on nättejä nuo kestovaipat! Pitäis alkaa ostella niitä jo varastoon niin ei tartte kerralla sit niin paljon ostaa. =)
 
Siellä oli joku myyjä vaan mokannu, ja näpytelly väärän hinnan :/ Kyllä me nyt kuiteskin eilen ne haettiin, enkä kehannu sitten mitään sanoa, oon vähän nössö :D Tyydyn osaani ;D Vitsit, kun jos niillä olis ollu ton miehen numero mun numeron sijaan, niin se olis kyllä varmasti sanonu, että ei onnistu. Mä en vaan voi käsittää kun en tahtois olla ilkeä kelleen, vissiin jokaiselta lehtimyyjältäkin tilaan jotakin, kun en vaan osaa sanoa, että ei kiitos.....

Sartsa toivottavasti saat päätöksen sieltä nopsaan ja vielä sit sellasen hyvän päätöksen ;)

Rinsessapa en kyllä yhtään osaa sanoa missä noita irtosikareita vois myydä.. Just ärrää olisin ehkä itekki veikannu. No, etelästä saa ainakin, varaas matka vaikka Kanarialle ;D No onneks sellasia normi sikareita myydään kaupassakin. Ajatushan on tärkein :)
Mäkin oon ihan liian malttamaton ton äp:n kanssa. Joka päivä ihan innolla meen postilaatikkoa penkomaa, josko tänään oliski lappu tullut ;) Ja vein siis kelaan laput viime maanantaina.

Elkku toivotaan että olis vaan sitä valkovuotoa. Ei oo pitkä aika sulla lääkäriinkään, ihan kiva, että siellä asia voidaan tarkistaa :)

Tuikku toivottavasti paranet pian! :hug: Mä en noista poltoista osaa sanoa miltä tuntuu, mutta supistuksista voin sen verran sanoa, että kyllä sä sitten tiedät kun supistamaan alkaa! Ja puhun nyt ihan "oikeista" supistuksista, en harkkareista. Harjotussupparit on mulla ainakin sellasia, että maha vetää ihan kovaksi ja mahassa tuntuu sellanen pieni paine..joo en osaa oikein selittää :D

Bella ethän sä siis sitten kesäloman jälkeen enää töihin mee? Tai siis, että alkaakos sulla siitä suoraa ä-loma vai? Toivotaan, että sun lonkat jaksais vielä, mutta ei niitä kyllä sitten ole järkeä liian koville laittaa, saikkua vaan jos liiaksi käy vaivaamaan :) :)

Rinsessapa mä oon pessy nyt kaikki Minin vaatteet mitä sillä tällähetkellä on ja kaikki oon pessy samalla aineella mitä käytän muutenkin, eli hajustamattomalla Sertolla. Mulle on ihotautilääkäri joskus määränny tota pesuainetta, ja tykkään siitä muutenkin, kun inhoan niin monen pesuaineen hajuja! En muista oonko käyttäny huuhteluainetta, varmaan.. No jos oon käyttäny, niin se on ollu tota Comfortin sinistä. Ja saa luvan kelvata! ;)

Minni ja Mini 26+2 :heart:
 
Olo on jo parempi tai heti melkein parani, kun sain kuurin. Kattelin tänää vaunuja netistä. Hitto, mitä hommaa, meni varmaa 3 h :D Ajattelin tuollasia, kuin Brio Happy Harmony ja suklaanruskeena. :) Onko kokemuksia?

Saatiin avaimet uuteen asuntoon tänää :) huomenna sitten mittaamaan ja miettimään remonttijuttuja.

Tuikku ja masulainen 26 + 0 <3
 
Sartsa83
En jaksa yksitellen nyt vastailla kaikille, vaan selitän yleisesti..

Alapään pesusta... mulle on sanottu että alapäätä ei aina edes joka päivä ja/tai monta kertaa päivässä sais pestä, että bakteerikanta häviää muuten ja siten myös alapää voi tulehtua useammin. Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkotan. Tämä siis ihan lääkärin suusta, ei kaverin. Siksi itse pesen joka toinen päivä samalla kun käyn muutenkin koko vartalo suihkussa ja pesen hiukseni. Toki välillä pesen muulloinkin alapäätäni, mutta joskus kun jynssäsin sitä harva se vessakäynti, niin pissatulehduksia ym. hiivaa jne. kyllä piisasi. Joten epäilen ainakin omalle kohdalleni tuota bakteerikanta touhua.

Sitten vauvan vaatteiden pesemisestä. Just pesin noi uusimmat hankkimani kuteet ja muutenkin noita pieniä mitä tulee sitte käyttöön. Viikkaan ne alustavasti ä-pakkauksen laatikkoon, et laitan ne sitten siitä lipastoon kunhan semmonen saadaan. Pesin ne nestemäisellä pesuaineella.. muistaakseni Surf niminen, tuoksuu tropiikin hedelmille enkä käyttäny huuhteluainetta kun useimmissa luki ettei huuhteluainetta ollenkaan ja nurin päinkin piti monet pestä. Sekä 60 asteessa.

Sitten: mä tosiaan sain tänään viimeinkin kelalta sen sairauspäivärahapäätöksen... ja yllättävän hyvä päätös olikin.

Niin ja harjotussupparit on tosiaan tommosia mitä minni kirjotteli... mutta oikeat on sitten kyllä niiiiiin selviä ettei niistä erehdy kukaan.

Omaa napaa vielä: Tää kävi vähän hoitamassa kummitädin tehtäviä miehen veljellä. Eivät osaa pitää huolta omista saati lapsen asioista, niin piti käydä siellä katsastamassa tilanne... tosin kun olin meinannut niitä vähän ojentaa ja sanoa painavaa sanaa, siinä kävikin niin että purskahdin itkuun ja itkunsekasella äänellä sepitin siinä että me rakastetaan teitä ja halutaan teille vaan parasta mitä nää ei tunnu ymmärtävän ja että siks me vaan "valitetaan" niille kun yritetään auttaa. Eikä nää tajua/osaa ikinä soittaa ja pyytää meiltä apua ja sitten sekoilevat keskenään ja ovat vaikeuksissa. Sepittivät vain etteivät viitti soitella kun meillä on niin kiire elämä... sanoin niille että AINA voi soittaa ja aina on mahdollista puhelimessa sopia että millon apua voitais antaa. Ärh! Pikkasen laitto ärsyttään. :( Huoh.....

Sartsa ja pähkis POKS 29+0 :heart:
 
Hellou!Neuvolakuulumisia rv27+2 rr 118/60 sf mitta 24 syke +137 olin neuvolalääkäris ja sanoi että kaikki tosi hyvin.:):):)minni234 joo jään suoraan kesälomalta mammalomalle..ihanaa alkaa loma ja saa rauhas pestä kaikki vaatteet ja laittaa valmiiksi ja hankkia loput puuttuvat tavarat vielä turvakaukalo ja sit myöhemmin sitteri täytys kans hankkia..puuttuuko teiltä vielä paljon tavaroita?ostin käytetyt emmaljungat netistä makso 450e sit onkin uusien hinnalla pystyny hankkia sänkyä,itkuhälytintä jne...tänään pitäs iltavuoroon töihin..ei yhtää huvita on jo niin loma fiilis :LOL: :LOL:
 
Sartsa Minen ymmärrä nuista pesuohjeista paljo mitään :D minkälainen merkki on se et ei saa käyttää huuhtelu ainetta???
Ja sulla on tosiaan elämää ympärillä, värikästä sellasta.. Kunhan et ittees liikaa rasita =)

Ja itellä kans tosiaan nyt toinen koneellinen tuolla pikkusen vaatteita pesussa.. (huuhteluaineen kera).

Isyyspakkaus alkais oleen aikalailla valmis =) Ehkä jonku pikku viinapullon vois sinne viel ostaa. Kirjotin sinne kirjeenki mukaan x)
 
Oi Tuikku onnea nyt uuteen kotiin :hug: :heart: Siitä se lähtee :)

Ai Piltti, ne poltot ja supparit on sama asia :ashamed: :D No selvishän tämäkin asia, kun viisaammilta kyselee :D

Sartsa kiva homma, kun vihdoin sait sen päätöksen :) No höh, harmittaa vähän sun puolesta, kun tollasiin sotkuihin joudut :( No toivottavasti veljes perheineen ymmärsi, että tahdot oikeesti vaan hyvää :) Sanon tän jo varmaan miljoonannen kerran, mutta koita olla stressaamatta :hug: :heart:
Ja onnea poksumisesta! Ei mee enää kauaa kun pieni syntyy! :) :heart:

Tervetuloa rommikola joukkoomme! :wave: Mitens sun odotus on mennyt? :)

Bella ihania uutisia neuvolasta! :) Koitas vielä jaksaa, vaikka ei varmaan enää yhtää huvittais olla töissä! Viimiset päivät ennen lomaa on kaikista pahimpia :D Mun pitäis taas tänään lähtä ekaa päivää loman jälkeen töhin, jeeeee.. Ei yhtään kiinnostais! No yhteensä 8 päivää enää töitä ennen loppuja kesälomasta, sitten enää 3 viikkoa ja äitiysloma alkaa!!! :) :)
Meiltä puuttuu vielä amme,vaatekaappi,itkuhälytin ja vaunuihin kissaverkko. Ja sitten vielä jotakin pientä niinkus lakanoita, tutteja ym. Ostetaan toi kissaverkko ihan vaa siksi, kun viimekesänä meillä oli tossa meidän takapihan katetulla terassilla mun siskon tytön vanhat vaunut jonkin aikaa, niin kerrankun menin takapihalle, niin vaunuista hyppäs jonku kissa pois :/ En uskalla sitten ottaa riskiä, kun tiedän että Mini tulee aika paljon samaisessa paikassa päiväuniaan nukkumaan. Saiskohan jostakin huutonetistä ostettua sellasta...? hmm.. vois käydä kattomassa. Ei teiltäkään enää paljon mitään tavaroita puutu :)

Ei hitsi, kun tajuttiin miehenkanssa eilen, että niillä kun alkoi nyt töissä yks projekti ja se kestää ainakin kesän vielä, ja se on sellasessa paikassa, että niillä ei saa olla kännyköitä siellä räjähdysvaaran vuoksi, niin mitens saan miehen kiinni jos tuleekin lähtö... Mietittiin, että sitten mä ehkä soitan tolle miehen isälle, joka siis on sen pomo ja se saa sitten soittaa sinne työmaalle, niille pomoille ketä siellä on kun niillä on joku suojattu yhteys tai jotakin... Meneepä hankalaksi :D
No saas nähdä, että ehtiikö mies muutenkaan synnytykseen, kun niillä on niitä pelejä ja viimmiset on jossakin huitsin nevadassa, että ajaa ainakin 7 tuntia sieltä tänne.... No noi on sitten sen ajan murheita..
Ja vielä avaudun :D Pakko mennä valittamaan noista vaunuista! Tai siis ei vaunuissa oo mitään vikaa, mutta toi sadesuojan pussi on rikki, ja en varmana hyväksy sitä! Jos oon kerta ostanu uuden vaunut, niin todellakin vaadit, että kaikki mitä siinä mukanakin tulee, niin on kunnossa!!
Sori, kun valitan vaan nyt kaikesta, ehkä vähän ärsyttää lähtä sinne töihin :( Varmaan jotakin psyykkistä kun mahaakin alkoi jomottamaan tänään :D Ihan sellasia menkkamaisia kipuja tosta vasemmalta alhaalta.. Ärh!

Minni ja Mini 26+3 :heart:
 
anriss Hei vain ja tervetuloa. Ehkä oysissa nähdään sit kesällä ;D itsellä laskettu 20.8

Meillä puuttuu vielä pinnasänky ja siihen värmeet (pussilakanat ym.) Ja hoitolaukunki haluisin ehkä jonkun oikean missä ois hoitoalusta mukana. Sit puuttuu amme ja tuttipullot ym. pienet sälät. Turvakaukalo saadaan varmaan miehen siskolta. Ja kantoliinaaki ois kiva kokeilla.
 
Kiitos Rinsessapa!
Nii saapa nähä. Esikoinen käynnistettiin raskausmyrkytys oireiden vuoksi ja syntyi sit
5pvää ennen laskettua aikaa. Toivottavasti tää synnytys käynnistys normaalisti eikä tulis sit niitä raskausmyrkytys oireita.
 
Sartsa83
:heart: Keskiviikko 26.5.2010 :heart:

Koodi:
[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl6.glitter-graphics.net/pub/269/269736epg6adatet.gif[/img][/url]
minna90...........20v...........esikoinen...........1.8.....................K-SKS
Sartsa83...........27v...........esikoinen..........10.8...................TAYS
launii.................22v...........esikoinen..........10.8...................KAKS
marakatti88......22v...........esikoinen..........10.8...................KYS
Marru................28v...........esikoinen..........13.8...................TAYS
Esposa..............26v...........esikoinen..........14.8...................HUS
Niskavuori.........28v...........esikoinen..........15.8...................KYS
pikku-evelyn......?..............esikoinen...........15.8....................?
Siili H.................23v...........esikoinen..........19.8...................KHKS
Rinsessapa.......23v...........esikoinen..........20.8...................OYS
bella86..............23v...........esikoinen..........22.8........................
titityy80.............29-30v.....esikoinen..........23.8....................EKKS
ella82................27v....................?..............24.8......................?
TiiaRiitta............26v...........esikoinen..........26.8...................K-SKS
Katsuli...............24v............esikoiset..........26.8...................LPKS
valkoinenhetero..21v.........esikoinen..........28.8...................JKL
Elkku10.............29v...........esikoinen..........28.8...................HYS
minni234...........22v...........esikoinen..........29.8...................KOKS
LumiPoni...........20v...........esikoinen..........29.8...................HUS
tuikku10............30v...........esikoinen..........31.8...................TAYS



Maijamehi........28v.........pikkukakkonen.....3.8...................SATKS
Mia..................26v.........pikkukakkonen......6.8..................KOKS
Piltti85............24v.........pikkukakkkonen....10.8....................?
anriss.............22v.........pikkukakkonen......15.8.................OYS
vauvahaaveita..26v.......pikkukakkonen.....23.8.................OYS
Lilianna...........26v.........pikkukakkonen.....26.8..................TAYS



Freni..................28v...........kolmas...............18.8....................LKS
Äitimuori84........25v...........kolmas...............21.8..................OYKS
lelluriina.............22v...........kolmas...............3.9...................SEKS



rommikola..........25v...........neljäs.................28.8..................MKS

Koodi:
[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl6.glitter-graphics.net/pub/447/447826eewa4rjleq.gif[/img][/url]
 
Sartsa83
Tervetuloa rommikola ja anriss :flower:

Rinsessapa siis puhuin noista vaatteista.. en mä muista oliko ne noita h&m:n vaatteita vai äippäpakkauksen, mut tein sit suosiolla niin että pesin kaikki nestemäisellä pesuaineella enkä käyttäny huuhteluainetta ja silti niistä tuli vallan pehmosia. :heart:

minni kiitos.. mutta siis miehen veli perheineen. Ei mun. :p .. Käy valittaan siitä sadesuojan pussista! Tiiän ettei huvittais mennä.. mutta kannattaa. Älä mene töihin. Jää kotiin. Ilmoittaudu sairaaksi. Jos tuntuu ikävältä mennä sinne, voit aivan hyvin jättäytyä pois. No höh.. ja tuo miehesi työtilannekin.. ompa harmillista. Toivotaan että juuri H-hetkenä miehesi olisi lähettyvillä. Kuten itekin sanoit, sen näkee sitten. Toivokaamme parasta. :heart:

Onnea bellalle hyvistä neuvolakuulumisista. :flower:

ON: Äiti sai mulle melkein sydänhalvauksen kun soitti paniikissa että ensimmäinen sytostaattihoito oli aiheuttanu sille jotain punasuutta kasvoissa ja jos sellastakin tai mitä tahansa ilmenee, pitää heti soittaa asiasta sairaalaan. No äitihän sitten panikoitti puhelimessa mulle että mihin hän oikee soittaa kun ei enää poliklinikka ole auki jonne pitäs soittaa. Hermostuin sitten hänen panikointiin samalla peläten että nyt tarttee hänen lähtee sairaalaan ja etin netistä hänelle numeron jonne voi soittaa jos poliklinikka ei ole enää auki. Nyt hän tuossa sitte äsken soitti ja selitti että "ei mitään hätää. Posket punottaa sen takia kun aamulla söin 5 tablettia kortisonia ennen hoitoa ja sain vielä sytostaatin yhteydessä kortisonia estämään pahoinvointia, että sen kortisonin takia posket punottaa." Tietenkin, koska kortisoni pistää veren kiertämään reippaammin estääkseen pahoinvoinnin. Lääkäri oli sanonu että saattaa koko naama olla täysin tulipunainen, kuin hehkulamppu konsanaan, mutta äidillä punotti ainoastaan posket. Sanoin vaan sitten äidille, että hänen on ittensä parhaaks opeteltava olemaan panikoimatta. Että soittaa ensin ja panikoi vasta sitten. Se että hän siellä yksin panikoi, pahentaa vain olotilaa ja voi tehdä huonommankin olon, mutta kun käsittelee tilanteen rauhallisesti, niin tilanne on paljon helpompi käsitellä. Tottakaihan häntä pelottaa tuo kaikki! Sehän on selvää... mutta pelottaa muakin äidin puolesta että saa siellä vielä jonku sydärin yksinään kun silleen aina panikoi. Mä en todellakaan halua menettää äitiäni saati tämän pienokaisen tulevaa mummia, joka onkin ainoa virallinen biologinen mummi jota kiinnostaa tämän pikkusen syntymä.

Sartsa ja pähkis 29+1 :heart:
 
Heips! Onko teillä ollut jo synnytysvalmennusta? Meillä oli eilen ja jatkuu to ja ti vielä. Siellä oli puhetta tuosta vetinen valkovuota vs lapsiveden tihkuminen. Eli kyllä se mulla aika tod.näk. on vain vetistä valkovuotoa. Mutta jos epäilee sen olevan lapsivettä niin se pitäis kahden vuorokauden sisällä testata tai tulehdus saattaa päästä leviämään pahasti. Mulla se olisi sitten kyllä jo levinnyt ja varmaan oireilisinkin jo muullakin tavalla jos ois sitä, tätä on meinaan jatkunut jo niin pitkään. Eli en murehdi siitä enää. Mutta aion varmuuden vuoksi siinä neuvola/lääkäri käynnillä ottaa sen testin :) eihän siinä mitään häviäkään.

Kävin tänään kirpparilla ekaa kertaa tiirailemassa vauvan vaatteita ja kyllähän sieltä mukaan tarttui 15 eurolla vaatteita. Miten pieniä vaatteita olette muuten ostaneet? Kaikki kaverit sanoo että esim. 56 jää tosi nopeesti pieneksi. Mutta pakkohan sille nyt jotain pieniäkin vaatteita on hommata. Äh, vaikeeta!! Ja se, että kun meillä LA elokuun lopussa niin minkälaisia vaatteita pitäis hommata. Ostin yhden t-paidan ja mietin, että onko sille edes käyttöä kun on jo elokuun loppu :) En siis ole ollut lasten kanssa paljon tekemisissä, en tiedä miten niitä puetaan =) Bodyja tietty on tullut hommatua, suurin osa pitkähihaisia. Löysin yhdet ihan uudet Hennesin farkutkin missä oli vielä hintalappukin kiinni, maksoi 4 eur. Se olikin kallein yksittäinen ostos.

Minni kannattaa toki katsella huutonetistä sitä kissaverkkoa. Itse olen tiiraillut sieltä aika paljon noita vauvan tarvikkeita ja vaunuthan ostimme kanssa huutonetistä (Emmaljungan Ceroxit, vm -06, maksoi 300 eur. TOSI hyvä kuntoiset). Mutta kuten aikasemmin manasin, niin siellä saa kyllä olla tarkkana noiden hintojen kanssa, eli kannattaa ensin katsoa mitä maksaa uutena kaupassa, sillä ihmiset on ihan hulluja, kun maksavat käytetyistä melkein saman hinnan kuin uusista. Sen olen todennut esim. sen sitterin kanssa, olen metsästänyt käytettyä Baby Björnin Balancea ja se maksaa uutena 129 eur, niin huutonetissa huudetaan 100 euroa käytetyistä! Tälläkin hetkellä siellä on lähtöhintana käytetyllä 100 eur. Joo eihän se ole tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa, mutta ärsyttää =)
 
Sartsa83
Elkku mulla on ainakin ihan vaan parit 56 vaatteet.. sit on jonkin verran 60:siä ja 62:sia olemassa. Et niillä pärjää pitkään. Ja sitten löytyy 68:sia ja 74:sta. :)

Tuskin teillä kannattaa enää kovin kesäisiä kuteita olla heti alkuun. Noi mitä sä oot jo hommannu, onkin tosi hyviä, koska sitten on heti siinä syyskuu ja varmasti ilmat alkaneet viilentyyn. Toki kannattaa parit kesäsemmät vaatteet olla varuiks jos onkin kovin lämmintä ettei toinen saa mitään lämpöhalvausta mutta hirveesti ei kannata satsata ja saahan t-paitojen päälle sitten aina pitkähihaisenkin. :)
 
Ei V****!!!!! Sanon minä!!!!! Löysin tuolta kaapista sen äitiysavustus/raha lapun. Eli oon sitten vieny kelaan jonku ihan muun lippusen!!!! Voi että pitää olla tyhmä!!!!!! Saa kai tässä sitte odotella sitä äippäpakkausta.. Oon varmaan laittanu hajamielisenä sen isyysraha hakemuksen kattomatta sen enempää.. Kyllä kai neki siellä kattoo että mitä ihmettä!! Voi ******
 
Mä pesen tota alaosastoa kyllä melko tiuhaan, vähintään aamuin-illoin käsisuihkulla. Mut se siis semmonen pelkkä vesipesu ilman enempiä hinkkauksia :D Juu ja siis saippuaahan ei suositella käytettäväksi, mut aina kun kunnon suihkussa käyn eli päivittäin tai joka toinen päivä ni sutasen saippualla noin niinku "ympäristön".. jopas on taas selitykset :D
 
heipähei vaan!!

ja kiitos lämpimästä vastaanotosta... :p

odottelu on sujunut meilläpäin olosuhteisiin nähden ihan kiitettävästi...
olosuhteilla viittaan nyt siihen että lasteni mummo elikkäs rakas äitini nukkui pois reilu kaksi kuukautta sitten... on kova paikka niin lapsille kuin minullekin, toista mummoa kun ei nähkääs lapsenlapset kiinosta ollenkaan... kyllähän nuo pienet ihmiset pitää sen verta aina vireessä ettei pääse masis iskemään.. ihan hyvä vaan!

Onneks olen löytänyt myös sen sortin miehen joka ei minun "pienistä" itkupotkuraivareista paljoa säikähdä!!

 

Yhteistyössä