Hakutulokset

  1. H

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Fiona Mulla on kanssa ajoittain hengenahdistusta, lääkäri sanoi sen johtuvan mm. siitä kun vauva on poikittain/osittain pt ja siitä, että istuessa jotkut isot suonet tuolla lantion seudulla ei välttämättä saa tarpeeksi happea. Mulla ainakin helpottaa olo kun nousen hetkeksi ylös...
  2. H

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    niin ja viikkoja siis 25+1 :)
  3. H

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Pitkästä aikaa saan aikaiseksi kirjoitella jotain... Joka päivä käyn kyllä kuulumiset lukemassa mutta oma aktiivisuus on vähän niin ja näin... Neuvolassa on juuri käyty ja kaikki hyvin:) Vauva kasvaa ja äitikin on saanut sopivasti painoa lisää. Kovasti pieni kaverimme potki ultraajaa ja...
  4. H

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Ultrakuulumisia täälläkin, eilen oli rakenneultra ja kaikki meni hienosti. Vauva oli oikean kokoinen ja näköinen ja hienosti esitteli itseään ultraajalle ja meille. Sukupuoli saatiin selville mutta ei olla vielä miehen kanssa juteltu siitä, kuinka julkista tietoa se on...jätän siis sen...
  5. H

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Pakko kysyä, onko teillä jo ollut lääkärineuvola? Mä tajusin eilen, että en ole vielä kertaakaan tavannut lääkäriä odotuksen aikana ja nyt olen rv 18+3. Parin viikon päästä on rakenneultra ja sen tekee hoitaja. Seuraava neuvolakin on ihan normikäynti "tädin" luona. Muistelen, että ed...
  6. H

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Tulin juuri neuvolasta ja kaikki ok. Verenpaineet oli hieman alhaiset mutta johtunee tästä hemmetin flunssasta, joka ei suostu parantumaan..:( Painoakaan ei ollut tullut vielä yhtään lisää, viikkoja nyt 15+3. Vauvelin syke kuului hienosti, huiteli siinä 140 paikkeilla koko ajan. Olen...
  7. H

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Heippa, täällä palaillaan elävien kirjoihin reilun viikon flunssan jälkeen. Onneksi ei ollut kuumetta mutta kova yskä ja yleismaailmallinen "veto pois"-olo viikon verran. On se vaan tylsää tuo sairastaminen, varsinkin nyt kun ei oikein tiedä mitä lääkettä saa ja mitä ei saa ottaa... Eipä...
  8. H

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    mervi-elina, laitoin sulle yksityisviestin
  9. H

    Pikkukakkosta odottavat vol4

    Hei kaikille, minäkin voisin ilmoittautua mukaan. Olen 35v, yhden pojan äiti ( -06 syntynyt ) ja odottelen nyt toista lasta. Tällä hetkellä rv 13+1 eli la 22.2.2010 NT-ultra on käyty ja siellä pikkuinen heilutti käsiään ja neuvolassa kuului sydänäänet. Kaikki siis menee mukavasti...
  10. H

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Mullakin paino samoissa mitoissa kun ennen raskautta vaikka välillä oli pari kiloa tullut lisää. Huomaan ihan selvästi, että turvotus on nyt vähentynyt ja siksi siis painokin palannut entiselleen. Älä huoli, kyllä niitä kiloja alkaa kohta kertyä:) Halinalle75 13+0
  11. H

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Huomenta, mulla on varmaan unohtunut ilmoitella tuo la eli se on 22.2.2010. Jos sen voisi päivitellä sinne listaan, kiitos. Minäkin kävin nt-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Turvotusta oli max.1,3mm ja nenäluukin näkyi hienosti. Kysymys: Onko tuo veriseula jotenkin vapaaehtoinen vai onko...
  12. H

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Moikka kaikille! Lomat on lusittu ja nyt sitten töitä, töitä ja töitä koko syksy. En ole käynyt varmaan kuukauteen lukemassa kuulumisia enkä ilmoitellut itsestäni mitään mutta täällä siis taas ollaan. Viimeksi kun kävin taisin mainita, että kaksoset olisi tulossa mutta sitten parin...
  13. H

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Moi kaikille, tulin pikaisesti päivittämään oman tilanteen.. Mullahan ollut ruskeaa vuotoa jo pari viikkoa ja kun edellinen raskaus meni kesken ja siinäkin oli ruskeaa vuotoa, niin aika heikot oli odotukset. No, tänään kävin ultrassa ( oli jo kolmas..ekassa ei näkynyt mitään, toisessa...
  14. H

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Kovasti haleja kaikille,joilla huonoja uutisia. Oma epävarmuus jatkuu. Ruskea vuoto on loppunut ja kävin viime ke neuvolan ultrassa, jossa ei näkynyt kohdussa mitään. Lähettivät sitten minut polille ja siellä tänään lääkäri näki sikiön mutta se oli pieni eikä sykettä näkynyt. Epäliy on...
  15. H

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    vähäinen ruskea vuoto jatkuu edelleen. Soitin neuvolaan ja sain keskiviikolle ultra-ajan sillä perusteella kun se maaliskuinen km oli ns. keskeytynyt km eli ilmeni vain pienenä tuhruna ja sitten ultrassa vaan näkyi, että syke oli pysähtynyt. Nyt sitten odotellaan sinne keskiviikkoon asti...
  16. H

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Nyt tuli vessassa käydessä pikkaisen ruskeaa vuotoa.. Yritän tässä rauhoitella itseäni mutta tietty heti takaraivossa alkaa kolkutella se viime maaliskuun km. Silloinkin tuli vain hiukan ruskeaa ja tietty heti paniikissa menin ultraan, j ossa ei enää näkynyt sykettä. Missään vaiheessa ei...
  17. H

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Jaksamista kaikille huonoja uutisia saaneille! On se vaan kurjaa.. Itselläkin on jotenkin välillä semmoinen olo, että ei siellä masussa mitään ole. Se km kummittelee taustalla ja myös se, kun ei ole oikein mitään oireita. Tai on siis turvotusta ja rinnat on kasvaneet mutta jotenkin sitä...
  18. H

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Mulla on 13.7. ultra, viikkoja olisi silloin tasan 8. Varaan sitten neuvolan sen jälkeen jos ultrassa kaikki ok. Viime kerralla ehdin käydä jo ultrassa, viikot oli 6+4, syke näkyi ja varasin neuvolan ja sitten aikalailla muutaman päivän päästä meni kesken. Onko muilla semmoinen höntti-olo...
  19. H

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Tämä koko sivusto on mulle vielä hiukan outo, eli kysynkin että miten tuonne suljettuun kerhoon pääsee mukaan?
  20. H

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Hei vaan kaikille odottajille! Liityn iloisena joukkoonne. Tein testin eilen ja plussa tuli :) Ikää on 34v, toista lasta odottelen ja meillä on 06/06 syntynyt poika. Sain 03/09 keskenmenon viikolla 7 ja nyt sitten oli ihana huomata 2 viivaa tikussa eilen. Tietty tässä aika varovaisesti...

Yhteistyössä