*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

jakaranda :hug:

Sairaalasta kotiuduttu. Ei löytynyt tulehduksia ainakaan pikatesteillä, viljelyiden vastaukset menee loppuviikkoon. Toivo siellä polskutteli ja sydän sykki nätisti. Rv täsmentyi eli nyt olis 7+2. Rauhallisesti pitää ottaa nyt ainakin pari viikkoa. Ei ilmeisesti vuoda kohdusta vaan kohdunsuulta. Kohtu on erittäin arka, sen takia ja tietysti jo neljättä päivää jatkuvan kuumeen takia päivystävä lääkäri epäili kohtutulehdusta. Kaikki on siis hyvin tällä hetkellä. Ja naistentautienosastolla oli aivan ihana naislääkäri, joka otti minun tapauksen oikein sydämen asiakseen. Nyt jos sais ensi yönä vaikka nukuttuakin pitkästä aikaa.

omenaruusu+toivo 7+2
 
Voi Randa! :hug: Jaksamista!

ON: Sama lienee lääkäri joka ultras mut ja Devellyn.. Nopeaa oli toiminta, mutta ihan asiallinen ja asiansa osaavan tuntuinen kuva mulle jäi.
Mullakin syke näkyi, ja voi että olen onnellinen :heart: . Viikkoja nyt 6+2, tarkentuu sitten np-ultrassa jonka myöskin varasin jo..
Mulle saa siis lisätä etusivulle lasketuksi ajaksi 15.2.2010.

millie
 
Heippa pitkästä aikaa!

Ollaan oltu pitkään kesäloma-reissussa enkä oo päässy koneen ääreen, sen takii oon ollu aika netti-pimennossa viime viikot :D

Zuh: Mut saa poistaa myös listasta :(
Tänään kävin yksityisellä ultrassa ja kaikki oli hyvin, syke näkyi ja viikot vastasi oikeita. Pääsin sieltä sitten töihin ja vuoto alkoi niagaran lailla, kunnon hyytymien kera.. Mentiin heti päivystykseen, lääkäri sanoi, että alkava keskenmeno ja käski kotiin odottamaan kohdun tyhjenemistä, takaisin saa mennä vasta jos kivut tosi kovat tai vuoto kestää monta viikkoa runsaana, sitten tekevät kuulemma kaavinnan. Täällä nyt sit vaan odotellaan ja huilataan ja olo on todella kurja :(

Paljon voimia kaikille ja jaksamisia vaivojen kanssa, toivon teille kaikkea hyvää myös jatkossa!! Ja kiitos ihanasta seurastanne :hug:
 
Oikein paljon voimia Jagarandalle sekä Happy-82 :hug:
Tuli todella surullinen olo, kun luin teidän tekstejä...

Täällä vatsa turvonnut ihan kuin sinne olisi jalkapallon laittanut. Väsymys iski oikein kunnolla tänään. Nukuinkin sellaiset vaatimattomat 3h päikkärit.

Aamulla pitäisi mennä sinne neuvolaan tekemään se tätin kanssa sovittu varmistustesti.
Isäntä tuli tänään töistä ja ensimmäinen kommentti oli kun mut näki, että sä olet lihonnut...Kysyi vielä et miten se on mahdollista näin vähillä viikoilla. =) Hauskinta, että paino on kumminkin puntarin mukaan tippunut sellaisen reilun kilon :) Ja mähän en ole vielä edes päässyt oksennusvaiheeseen ja kaikki ruoka menee suusta alas mikä eteen tulee...

Tänne oli eilen tullut paljon kaikkia uusia tekstejä. Kiva oli lukea muiden kuulumisia ja ultrauskäyntejä. Itsellä olis siihen ekaan ultraan se n. 3-4vko aikaa eli katsotaan sitten mitä sieltä löytyy.
 
Takana km helmikuussa kuudennen raskausviikon alussa. Plussasin uudelleen reilu kaksi viikkoa sitten, joten nyt mennään rv 6 plus 2. Olen varannut huomiselle yksityiseltä gynen, toivoisin, että ultraisivat ja katsoisivat, että onko kaikki hyvin. Olo on erilainen kuin kesken menneessä raskaudessa, mahaa ei nippaile niin ilkeästi, mutta sen sijaan maha on turvonnut kuin ilmapallo :)

Lueskelin muutaman sivun tätä helmikuisten pinoa ja sen verran herkässä mielentilassa olen, että itku meinasi tulla, kun luin, että muutamalla oli mennyt raskaus kesken :( Voimia teille, uskomatonta, mutta se helpottaa hyvin pian. Jotenkin sitä varmaan naisen mieli alkaa valmistautua uuteen raskauteen...

Vaikka kyllähän minä pelkään keskenmenoa todella paljon, mutta päivä päivältä sitä luottaa enemmän ja enemmän, että tämä pieni mahan asukki malttaa pysyä matkassa sinne helmikuulle asti!

nimbe 6 + 2, laskettuaika 14-16.2.
 
Jakarandalle ja Happy-82:lle :hug: :hug: :hug: :'( Toivottavasti pääsette pian takaisin tälle puolelle.

Tervetuloa nimbe :flower: :D

ON: :x :x Olo vaan pahenee aamuisin. Tänään oli jo kunnon yökkäilyt ja jatkuvasti on syötävä et olo on edes siedettävä. En muuten suosittele heti aamusta steptuntia pahoinvoinnista kärsiville :$ :x Meni enemmän energiaa siihen et yritin olla oksentamatta kun itse treeniin :kieh: En vaan suostu antamaan periksi. Leviän kuin pullataikina jos en tee asialle jotain |O

 
Tulin pitkästä aikaa kurkitelemaan tänne pinoon. Olipas ikäviä uutisia randalla ja happy-82:lla. :hug:

Mä tulen huomenna iltapäivällä kertomaan kanssa omat huonot uutiseni. Soitin meidän lekuriin ja pyysin aikaistamaan ultra-aikaa, sain huomiselle aamupäivälle sen. En usko, että kohdussa enää mitään elämää on, mutta täytyyhän se varmistaa ja miettiä mitä tehdään, kun minkäänlaista vuotoa ei ole tullut.

Mutta tällaista täältä, huomenna sitten tuomiolle.

Molli
 
Voimia :hug: jakaranda ja Happy-82. Miten elämä voi olla noin julmaa :'( Ihan itseäni itkettää, kun tiedän miten pahalta teistä tuntuu!

nimbe tervetuloa joukkoon ja onnittelut plussasta :heart:

Sulla on vähän samat ajatukset kun mulla?! Ettei voi antaa km kummitella vaikka se siellä muistissa ikuisesti pysyisikin :ashamed:
Itselläni kun on kaksi km peräkkäin takana on hirmu vaikeaa olla optimistinen :/
Mutta niinkuin joku muukin kirjoitti nämä pienet oireet auttavat pitämään toivoa yllä.
Sitä kestää oksentamisen jo tietää, että rakas pikkuinen se siellä ilmoittelee olemassa olostaan :heart:

Fi0na
 
Täälä varattu eka neuvola-aika 13.7, lasketuksi ajaksi tuli 23.2. Älytöntä tää väsymys!,ja töissä tuli kamala mieliteko,sipsihimo, ja söin niitä niin että asiakkaat vähän kattoi, kun suurinpiirtein kuola valui suupielistä :LOL:
aion varata ajan sitten viikon 12 niskaturvotusultraan(meidän kunta ei sitä tarjoa,ainoastaan rakenneultran)väsymystä lukuunottamatta olo on ihan hyvä(ei ole vielä pahoinvointia, mitä esikolta oli)
Nanna 5+1 :heart:
 
Ihan ensiksi haleja taas huonojen uutisten saaneille :'( :hug: :hug:

(.) Kokoajan ihan kaaaaamee olo :x oksennusta ei tuu,mutta huono olo velloo ja olo on kuin krapulassa..mieskin tänään sanoi,että näytätkin hieman krapulaiselta :/
Syödä täytyis kokoajan,mutta sitten tulee taas huono olo,mutta jos et syö niin on vielä huonompi olo :headwall: Ei oo helppoo ei!!! Oikeen pelottaa kuinka noita kilojakin taas kertyy,kun esikoisestakin vielä jäljellä se 5kg :ashamed:
Näitä huonoja uutisia lukiessa itsellekin tulee olo,että onkohan kaikki sittenkään kunnossa jne..Eka neuvola viikon päästä(1.7) ja silloin sitten toivottavasti nähdään onko siellä masussa mitään ja löytyykö :heart: syke.
 
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Kaikille jotka menettäneet pikkuiset tässä odotuksessa :hug: :hug: :hug: :hug: Toivottavasti pääsette pian takaisin odotus puolelle paremmalla onnella :heart:

ON:
Oletteko koskaan ajaneet autolla ja samalla oksentaneet? Ja oikein kunnolla? Itse koin tämän kauheuden tänä aamuna. Lähdin viemään miehen töihin ja tulo matkalla alkoi yökkyyttämään. ajattelin et pysäytän seuraavalle linja-autopysäkille vaan ei auttanut kuin oksentaa syliin. Onneksi oli mekko päällä...siinä oli sit helppo kantaa kantamukset kotiin ja tiputtaa pönttöön....mut oli aika pelottava kokemus pysyä samalla tiellä ja katsoa ettei aja toisen perään. Saatto porukka liiikennevaloissa vähän ihmetellä jotka jäivät viereen. Onneksi ei ollut matkalla poliisi ratsioita....olisin varmaan jossain huumeveritesteissä vähintään :D
Tänään siis ultra.....


Mikä muuten sen pahoinvoinnin aiheuttaa? Oliko se istukkahormooni vai mikä?
Jos oli niin istukka mulla varmaan ainakin se on kun olo tälläinen...toivottavasti on myös asukas...

 
Jaksamista kaikille huonoja uutisia saaneille! On se vaan kurjaa..

Itselläkin on jotenkin välillä semmoinen olo, että ei siellä masussa mitään ole.
Se km kummittelee taustalla ja myös se, kun ei ole oikein mitään oireita.
Tai on siis turvotusta ja rinnat on kasvaneet mutta jotenkin sitä ajattelee, että
jos ei ole paha olo, niin kaikki ei ole kunnossa. Vaikka eihän se oikeasti niin mene :)

Tosin ekassa odotuksessa ( josta poika 06/06) ei myöskään ollut mitään oireita ja tässä kesken menneessä taas puolestaan oli pahaa oloa koko ajan.
Miksi sitä pitää koko ajan stressata:(

Olen varannut ultran 13.7. mutta tuntuu, että on ehkä pakko aikaistaa sitä ja käydä varmistamassa, että onko siellä masussa mitään eloa.

Äh, tulipas taas vuodatusta...no, te jos ketkä ymmärrätte:)

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
 
Huomenta,

luin tuolta toisaalta Piipiäisen pahoinvoinnista, ja täytyy sanoa ettei mulla ihan noin pahaa ole,mutta silti olen ihan TÄYDELLISEN KYPSÄ TÄHÄN olotilaan.:headwall: :headwall:
Siis siihen,ettei pysty nauttimaan kesästä yhtään, oon ku viulunkieli kotona,yhtä kiree ja pahantuulinen, riidelllään miehen kanssa kun hän ei tajua tätä väsymyksen ja ällötyksen määrää... Pitäisi olla tietty tyytyväinen,että oireita on,mutta huomaan ettei kroppa vaan tahdo jaksaa tätä, kun pitäs isompien kanssa olla ja mennä ja tehdä kaikkea. Eikä huushollikaan tahdo pysyä millään koossa, ruuanlaitto on hirveetä,samoin astianpesukoneen täyttö,pyykinpesu, kuopuksen pyllynpyyhintä jne.

Anteeksi ruikutukseni,mut tänään "hiukka" huono päivä :ashamed:
Voispa vaan maata koomassa tän loppu pahoinvointiajan ja herätä sitten kun on jo parempi olo ja fiilis....

 
halinalle75 kaksoisraskaudesta minulla ei ollut minkäänlaista pahoinvointia. Vauvat voi koko raskauden ajan hyvin ja lopputulos oli onnellinen. :heart: Nyt tässä raskaudessa olotila on erilainen. Kaikki hajut etoo ja tarkkaan saa miettiä, että mitä syö, ettei tarvis oksentaa. :x Eli en tiedä kertooko tuo pahoinvointi mitään.
 
:hug: :hug: :hug: Kaikille menetyksen kokeneille. :hug: :hug: :hug:
Onneksi oli myös iloisia ultra ja neuvola kuulumisia. :flower:
ON: olen nyt päättänyt olla murehtimatta mistään. Muutaman päivän olen nyt miettinyt ja surrut kun viikot ei täsmännyt ultrassa ja ultraaja sai koon vastaamaan viikkoa pienempää. Hulluksihan tässä meinaa tulla, kun en kuitenkaan raaski kontrolli ultraa yksityiselle enään tehdä. Develly sulla taisi laskettuaika muuttua ultrassa aika samanlailla kun minulla. Arveliko lääkäri mistä heitto johtuu? Mun lääkäri ei oikein mitään arvellut sanoi vaan, että epäsäännöllinen kierto vaikuttaa ja toivotteli onnea.
Oireita on jonkunverran, rinnat on arat ja iltapäivisin tulee etova olo. Satunnaista närästelyä on myös. Huomaa, että pinna on myös aika kireä kun meinaa käämit palaa poikien riekkumisesta, täytyy yrittää vähän relata
[/url]
 
Olipas muutamia huonoja uutisia :'(
jaksamista menetyksen kokeneille :hug:

Mulla huomenaamulla sit 8 totuuden paikka... :/ :eek: Jännittää niin et on paskat kohta housuissa :kieh: :kieh: :kieh:

Eilen otin masusta kuvan, kun tytär sitä taputteli ja kysy koska vauva tulee.. oli pakko ottaa kuva ja kyllähän tuo aika kysymyksiä herättävä kumpu on :eek:

Pituutta mulla paljon niin maha aina tuolla "alhaalla..."
Mut jos huomenna kaikki ok, niin pitänee kertoa pomolle asiasta melko pian :|

T:Neiti rv jotain..
 
piipiäinen Anteeksi, mutta multa meinasi pisut tulla housuun kun luin automatkastasi. Oikeestihan siinä ei ole mitään hauskaa, mutta tämä olotila kun on hieman höntti niin kaikki naurattaa, kiukuttaa tai itkettää.

Happy-82
Toivottavasti sinäkin pääset pian takaisin. :hug:

Niinkuin aikaisemmin olen mainostanut - minulla ei ole mainittavia raskausoireita kuten pahoinvointi, rintojen arkuus tms. MUTTA tsiisus tätä unettomuutta! Tätä on esiintynyt kaikissa edellisissäkin raskauksissa, mutta tässä mittakaavassa - huh! Viime yönä menin nukkunmaan 9 jälkeen. Heräsin klo 00.15 ja valvoin aivan pirteänä klo 6:30 saakka. Luin lehteä välillä. Sitten torkahdin tunniksi ennen kuin kello herätti. Normaali tilassa olen pääsääntöisesti loistava nukkuja. Outoa tässä on sekin että ei minua oikeastaan väsytä nyttenkään. Kukas täällä aikaisemmin mainosti olevansa elämänsä kunnossa? Taidan kuulua samaan populaan. Tai sitten minua valmistellaan jonkun koliikki kiljukaulan syntymään ... :eek: (niin ja nyt ymmärtänette että miksi tämä tyyppi ei aja ihan täysillä valoilla..)

Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa?

Foolihaposta joku kyseli - päivittäinen tarve on 400 ug

Terkuin uneton P123

*muoks - tervetuloa uusille :wave: *
 

Yhteistyössä