pokspoks 23+0! <3
en oo kerenny kirjottelemaan, mutta viime viikolla oli neuvola ja hb oli 108, eli rautakuurille
"pääsin". ensimmäiset lääkkeet ei sopinu mahalle, tänään pitää käydä apteekista kysymässä
herkkämahasille tarkotettua rautalääkettä.
muuten neuvolassa oli kaikki hyvin, puhuttiin paljon vitamiineistä ja muista, että mitä
pitäs raskauden aikana saada ku mei ei syödä punaista lihaa eikä kanaa ollenkaan.
onhan noita törppöjä pöydälle kertynytkin, enempi ku monella vanhuksella
on multitabs-raskausvitamiinia, kalkkitabletteja, d-vitamiinitabletteja, rautalääkettä ja kalanmaksaöljykapseleita
mulla on ens neuvolakerralla, 28.päivä, neuvolalääkäri. tiedättekö mitä muuta se tekee
ku sisätutkimuksen?
muuten olosta sen verran, että eilen taas supisteli kipeästi, vaikken ees mitään erikoista tehny:/
pitää taas yrittää ottaa rennommin, eikä puuhailla mitään kovin raskasta..
raskausarvista senverran, että mää oon aika alkuraskaudesta asti voidellu mahaa ja tissejä
aamuisin aqualanin perusvoiteella ja iltasin manteliöljyllä MUTTA silti mulla on tisseisä jo pieniä punasia repeämiä, mahassa ei onneksi ainakaan vielä. ostin tuon manteliöljyn apteekista, ku sitä
monessa paikassa suositeltiin just raskausarpien ehkäisyyn..
mulla on kauhia vaateongelma ku ilmat on jo nuin kylmiä, nimittäin mulla ei mahu ykskään takki päälle
ei välikausi-eikä talvitakki.. eli kerrospukeutuminen kunniaan!
onko kukaan ostanu äitiystakkia tai muuta?
mää aattelin investoida A-linjasen tai vastaavan villakangastakin, mitä voi pitää myös raskauden jälkeen. pitäs vaa päästä shoppailemaaan!
pilli ja kirppu, 23+0