Hakutulokset

  1. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Aavikkoruusu En pysty kuvittelemaan mitä teillä koetaan/koettiin, mutta sen tiedän, että elämä jatkuu. Meidän tyttö ei koskaan, kokonaan palaudu fyysisesti normaaliksi, mutta hän on sopeutunut siihen. Hän on tehnyt paljon töitä sen eteen ja terapiat ovat auttaneet. Toivon todella, että...
  2. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Pidä minut kuitenkin listoilla. En aloita mitään ehkäisyä, mutta lopetan päivien laskemisen ja oviksen metsästyksen, jos tulen raskaaksi on sillä varmasti silloin joku tarkoitus....
  3. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Kiitos kaikille lohdutuksesta. Viisaat herrat ja naiset ovat kokouksessaan päätäneet että, vaikka se ei voi olla sitä samaa kasvia, olinpaikkansa vuoksi. Se on kuitenkin. Kasvain ei voi lähettää etäpesäkkeitä on se lähettänyt kuitenkin. Eli näin meillä.... Järki käskee nyt lopettamaan tämän...
  4. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Olen vähän rauhoittunut. Tytölläni on ollut kahteenotteen leukemia. Nyt aivokasvavin joka ei ole uusinut, mutta pientä muutosta toisessa paikassa, joka ei voi olla samaa kasvia. Nyt mietin voiko olla edes mahdollista saada kaiken tämän jälkeen taas uusi aivokasvain. Mitä mieltä olet "TOHTORI...
  5. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Tytön tulokset eivät olleet hyviä. Pahempiakin ne olisivat voineet olla, mutta jotakin löytyi taas. Helvettiä täällä.... Ovisoireita on ollut tänään, mutta tikku näytti negaa. Ei oikeastaan jaksa edes kiinnostaa. Pieni tauko tulee nyt kuumeiluun, mutta pysyisin kuitenkin listoilla...
  6. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Varovaiset Onnittelut Rva Pikkumyylle ONNEA... Lumi-Marja :hug: Itsellä taitaa olla ovis tulossa tai menossa, ei mitään havaintoa. Pupuilutkin on jäänyt niin vähälle, että niin.... Jospa tänään! Tällä viikolla olen käynyt taas kurssilla ja puhkun intoa. Omaan vauvahaaveiseen sain...
  7. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Rouva Pikkumyy Minulle voi lisätä yhden kiertopäivän eli kp10. Toivottavasti sinulla olisi tärpännyt heti. Pidän peukkuja.... Tässä kierrossa minulla oli megatäti kylässä. Vuotoa reilu viikko, yleensä vain 3-4 päivää. Taitaa olla kierto vielä keskenmenon jäljiltä sekaisin, kun kierto...
  8. A

    *~ Plussien viikko! vko38 ~*

    Heippa kaikille! Täällä vuotaa vieläkin. Kohta taitaa viikko tulla täyteen ja runsasta vuotoa edelleen. Yksi päivä vuosi reippaita hyytymiä. Kuukautiset on aivan sekaisin keskenmenon jälkeen. Viimeksi vuotopäiviä oli vain 3, nyt taitaa olla menossa 6 tai olisiko jo kp7. Minulla tulee...
  9. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Tervetuloa kaikille uusille! Minäkin kirjoitan muutaman sanan noista murrosikäisistä. Esikoisen murrosikä oli rankka ja kova ääninen. Monta kertaa tuli itkettyä ja surtua. Pikkuisten uhmaiät tuntuu lastenleikiltä verrattuna tuohon aikaan. Nyt esikoinen on 20v tasapainoinen nuori nainen...
  10. A

    *~ Plussien viikko! vko38 ~*

    Eipä ollut mitään oireita. Ei raskausoireita eikä tätioireita. Ovat nämä varmasti kuitenkin oikeat kuukautiset. Yleensä täti ei tule näin yllättäen eikä näin aikaisin, kp24. Enpä valita, kivempi lyhyt kierto, että pääsee taas kohta ovista etsimään. Toivottavasti mieskin olisi silloin kotona...
  11. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Synttäri onnittelut TAIKAKUULLE :flower: :flower: Itsellä tänään kp1 :headwall: :headwall: :headwall:
  12. A

    *~ Plussien viikko! vko38 ~*

    :o ....täti saapui. Olen ihan yllättynyt, vaikka kn sitä eilen enteilikin. Nyt, kun täti tuli näin aikaisin. Menee myös ensi kierto piloille, koska mies on oviksen aikaan poissa. :ashamed:
  13. A

    *~ Plussien viikko! vko38 ~*

    Tervetuloa joukkoon jännäilemäänSINDERELLA. Tänään ovistikussa hiukan tummempi viiva. Hailakka tänäänkin, mutta selkeästi tummempi kuin eilen. Menossa 24/28 ja dpo on jo 11. Oireita ei ole vieläkään. Rinnoissa vähän pistelyä ja kuumotusta. Kn oli eilen alhalla ja pehmeä. Ajattelin että täti...
  14. A

    *~ Plussien viikko! vko38 ~*

    Ei tänä aamuna tullut testiin, kuin yksi viiva, siis ovistestiin. Täällä ei mitään oireita. Vime kierrossa oli vaikka mitä. Kuumotusta oli tosi paljon, nyt taas palelee. Rinnat pisteli ja nipisteli, nyt jotakin pientä. Menkkamaista kipuilua, nyt ei ole yhtään. Nyt sitten tietystin suren...
  15. A

    *~ Plussien viikko! vko38 ~*

    Olisi pitänyt perua se hammasääkäri. :x Juurihoidetusta hampaasta löytyi juuresta tulehdus ja se juurihoidetaan uudestaan. Se oli järkyttävää. Luulin, ettei juurihoidetussa hampaassa ole kipua. Nyt se tietysti särkeekin... Pakko oli ottaa särkylääkettä ja siinä luki "heikentää raskaaksi...
  16. A

    *~ Plussien viikko! vko38 ~*

    deviliah Voit laittaa mulle testipäiväksi 13.9. Huomenna aamulla koitan jo ovistestillä. Tuskin siinä mitään näkyy, ihan huvikseni vaan testailen. :D Kiitos ihanista päivityksistä. :flower:
  17. A

    *~ Plussien viikko! vko38 ~*

    Murmelin ja dreamer Pahoittelut :hug: Jennylille Onnea oviksesta. Itellä ei ole mitään oireita. Rinnoissa tuntee ehkä pikkuisen. Mitään nippailuja ei ole. Viime kierroissa oli kaiken näköisiä oireita jo tässä vaiheessa. Lämmöt on varmaan koholla, mutta niinhän niiden kuuluukin olla...
  18. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Ihanaa Rauva Pikkumyy, että elimistösi on palautunut noin nopeasti. Nythän pitäisi olla hedelmälliset ajat. Toivottavasti saat plussan pikaisesti. Minulla menossa kp21/28 ja dpo8 tämäkin yrityskerta on kohta ohi. Pikkuisen masentaa kaikki tänä aamuna. Paljon ++++tuulia kaikille :heart:
  19. A

    *~ Plussien viikko! vko38 ~*

    Minulla on menossa jo kp21/28 ja dpo8. Viiden päivän päästä tulee jo täti. Päivät menee taas tosi nopeasti. Pakko ruveta pesemään pyykkiä, näin aamutuimaan. En jaksais yhtään. Heräsin vähän masentuneena tähän aamuun.... Tuntuu ettei tärpännyt nytkään. Vaikka mulla on yk3 on pikkuisen teko...
  20. A

    *~ Plussien viikko! vko38 ~*

    Mulla on myös pahoinvointia ovisaikaan. Pahoinvointia on ollut lähes ovisplussan kanssa samaan aikaan. Nyt pelkään, että olen tulossa kipeeksi. Mies oli viime viikolla ja kuopus on ollut jo pitempään räkänen. :snotty: Eiköhän me plussata kaikki. :D

Yhteistyössä