YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

AnniSofii: Tervetuloa takaisin kuumeilemaan!


Minulla taas tuo ovis sellainen , että useimmiten irtoaa 2 munasolua kerralla, se on varmaan tälläisten kypsempien=vanhempien kanojen munimista!


Kivaa päivää kaikille, pian päikkäri aika, niin ramaseekin!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Moi!

Tässä pari päivää "ollunna" nettipimennössä.. Kun piti välillä miehissä käydä..Siis ihan "ukkokullan" luona olen lauantaista-tiistaihin ollut. ;) Puolukassa tuli käytyä,ihan pikku sankon vaan poimin..

SpookyMama tervetuloa oikein kovasti minunkin puolesta! :wave:

a-alisa Voimia kovasti! :hug:

Kyllä on ihana masu sinulla Neeanäiti.. :heart:

Rouva Pikkumyy Peukkuja kovasti pidän sinulle! :heart: Minä sitten karkasinki,sinne ukkokullan luokse lauantai-iltana niin ei ole yv:tä kerennyt laittaa..Anteeksi! :ashamed:

On tullut kovasti taas tekstiä..Meinaa taas tipahtaa kärryiltä,mutta jos tässä taas kärryille pääsis.. :D

Mukavaa päivänjatkoa!

-Taikakuu-
 
Itselläni ei näytä toiveikkalle tälläkään kertaa. Täti tulossa, vaikka kuinka laittaisin silmät kiinni enkä sitä haluaisi nähdä. Kyllä taas ottaa kaaliin. Kuinka monta kertaa ihminen jaksaa pettyä ennen kuin lakkaa toivomasta? Tosi depis fiilikset -taas.

Onnea teille muille, jotta saisitte plussaa raskaustesteihin!


kuumetta
vilmaville
AinoEmilia
 
Pahoittelut aniliini: Jos täti hyökkää! :hug: Ja kyllä sitä ihminen ihmeellisesti jaksaa , vaikka kuinka monta pettymystä! :heart: ..sen jälkeen onnea, jos raskaus alkaa.. :D

Hyvät illanjatkot kaikille! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
ehkä kolmas kerta toden sanoo :flower: :flower:

Kiitos teille onnitteluista tuon työhastattelu ja testi jutun takia. Jos on tarkoitus niin olen saava sen työn tai sitten saan aimo annoksen tietoa itsestäni ja mikä minun seuraava työpaikka tulisi olla. Hieman niinkuin oppilaanohjaus tuolla koulumaailmassa. Mikä minusta tulee isona. Vihdoin vastaus minkälainen minä olen ihmisenä ja mihin tehtävään minä sovellun. Ihana tieto 23 v rupeaman jälkeen työelämässä. Olenko tehnyt virheellisen ammattivalinnan aikanaan. :headwall: :headwall:

mimmimamma

 
Iltaa kaikille.

Aniliinille paljon positiivisia ajatuksia ja halauksia. Kyllä sieltä vielä noustaan. Aina on noustu.

Pikkumyylle myös tsemppiä positiivistumiseen :)

on: peittoja pöllyyteltiin toissapäivänä (ovisviiva oli hailakka), eilen en ovista tikuttanut (en muistanut, kun oli niin paljon muuta... ja tänään ei sitten enää ovistikku näyttänyt mtn. Että sellainen "kierron puoliväli".
Juuri tulimme ulkoa syömästä. Käväistiin juhlistamassa meikätytyn synttäreitä molempien vanhempien kanssa. Oikein perheillallinen.

Ikäkriisin kourissa hauskaa illanjatkoa toivottaa
SiiriS
 
MOi

Toivottavasti Pikkumyy on jo parantunut niin flunssasta kuin aftoista :) ja sitä isoa plussaa odotellessa :heart:

Tutkinpa tänään maanantaina ostamaani r.testiä... ei löytyny minkään näköistä tietoa siitä onko 10 vai 25jtn... :eek:
Pitäisi tuommoisesta ihan palautetta antaa valmistajalle/maahantuojalle




siinäpä pussillinen plussia jännäilijöille!

nyt kuitenkiin on mentävä saunaan
:wave:
 
a-alisa En valitettavasti osaa sanoa oikein mitään fiksua. Periaatteessa elimistö ei laske kertojen määrää, joten uusi tauti on mahdollinen. Mutta kun miettii, mikä aivokasvaimen tai leukemian todennäköisyys yleensäkin on, niin suuri todennäköisyys on sillekin, että on jotain ihan muuta ja vaaratonta. Kovasti toivon, että kyse on jostain kiltistä ja vaarattomasta. Kuulostaa siltä, että teidän perhe on jo saanut enemmän kuin oman osansa tuossa suhteessa. Voimia sinulle paljon :hug:
 
Heissan.....Nukuin ja heräsin, kun lentokone lensi niin alhaalta talomme päältä, pelästyin hirmusti sitä kauheaa jyrinää... :headwall: Olen kyllä niin herkkäuninen!

Jotenkin myös mietityttää, miksi tulee haamuja, ei plussia, siis testeihin, olenko liian aikasessa, vai onko joku vialla kuitenkin?? Siis minulla! :ashamed:

Kiitos tsempeistä kaikille! :heart: :flower:

Amati:sama siinä minun clearbluessa, ei siinä lukenut, millä vahvuudella on? Ihme juttu! :headwall:

No hetki ylhääll'ä ja takasin nukkumaan! :xmas:


Niin ja paranemisesta: Kiitos olen parempi, eilen pystyin eka kerran syömään ns "normaalisti" olipa ruoka hyvää! :wave: :p ja pystyin myös juttelemaan ns bnormaalisti, ettei huuli kipeytynyt, nyt se on enää silleen punainen ja pahan näköinen, että näkee siinä olleen tulehduksen, mutta paljon, paljon parempi jo! :heart:

Lämmöt korkealla edelleen ja muita oireita, mutta väsyttää tämä odttaminen, olisi niin kiva, kun tulisi kunnon plussa, ei tälläistä pähkäilyä, miksi muodostuu!! :headwall: No sitä PMS oloa ei kyllä ole, se on hyvä juttu! :heart:


Hyvää yötä kaikille ja PlussailuOnnea jokaisen kiertoon!


SyntymäpäiväOnnittelut SiiriSisiliskolle!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Kiitos kaikille lohdutuksesta. Viisaat herrat ja naiset ovat kokouksessaan päätäneet että, vaikka se ei voi olla sitä samaa kasvia, olinpaikkansa vuoksi. Se on kuitenkin. Kasvain ei voi lähettää etäpesäkkeitä on se lähettänyt kuitenkin. Eli näin meillä....

Järki käskee nyt lopettamaan tämän kuumeilun ja pakkohan se on. Nyt sitten reippaana elämään päiväkerrallaan tätä helvettiä. Periksi ei kuitenkaan anneta...

Toivottavast teidän muiden elämät jatkuvat onnellisten tähtien alla. Käyn kurkkimassa kaikki ihanat vauva uutiset.

 
Huomenia


Pahoittelut a-alisalle ja perheelle, sairauden uusimisesta!!
Todella ikävä juttu!! :( :headwall: Pidänkö sinut kuitenkin listalla vielä??

Oma napa: Meni hermot niiden haamujen takia ja tein tänään jopa 2 testiä, eli niissä viivanpaikkoja, mutta ei plussaa, joten tättähäärää alaln huutelemaan tänne suuntaan!!


uudella innolla sitten uuteen kiertoon...ja mitä opin tästä kierrosta, en testaa ennenkuin menkat varmasti ovat myöhässä!!


Mutta uutta kiertoa odotan innolla, jotta pääsemme taas oikein rakkauden makuun mieheni kanssa!!



Heissan taas ja muille paljon PlussaOnnea jo tässä kierrossa!!


Rva Pikkumyy ja haave on edelleen sama

:heart: :heart:

 
Ompa paljon uutta luettavaa, haluaisin niin kovin kommentoida kaikille jotain, mutta nyt on ajatukset hukassa. Rouva pikkumyylle vain paljon onnea, että plussa tulisi.

Kaikki varmaan kuulleet Kauhajoen tapauksesta :ashamed: Meidän perhettä se tapaus kosketti läheisesti. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta kuitenkin. Ei siitä sen enempää. Nyt annamme aikaa itsellemme käsitellä asia ja kuumeilu siirtyy joksikin aikaa sivuun. Tulee sitten pinnalle takaisin, kun siltä tuntuu. Listalla voisin kuitenkin pysyä. Mutta nyt annan aikaa perheelle ja tyttärelle erityisesti. Hänen elämänsä muuttui varmaan pysyvästi ja mikään ei ole enää niin kaunista kuin ennen.
 
http://www.hemminki.masku.fi/ ..lukekaahan , mitä etusivulla lukee, tämä koskee meidän perhettä..kauhea maailma kylläkin voi vain sanoa!

a-alisa: Juu tottakai mielellään pidän!! :heart: :flower:

Aavikkoruusu: Niin kauhea tapaushan se siellä Kauhavalla oli ja kun sen kenties olisi voinut vielä jopa estää, ottamalla ase pois maanantaina siltä kuulusteltavalta!!

Nyt vaan odotellaan täällä suunnassa, mlloin ja mitä tapahtuu, nyt tarkoitan tätiä, tai jotain vastaavaa!! :D


Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Hei kaikki!

Onpa täällä tapahtunut taas paljon. Kommentoitavaa olisi varmasti kaikille, mutta...:ashamed:

Olin muutaman päivän työmatkalla ja sain sinne uutiset Kauhajoen tapahtumista. Ei näitä asioita voi käsittää :'( Kovasti voimia Aavikkoruusulle ja kaikille, joita asia on koskettanut. Pelkäsinkin, kun meillä on täällä niin paljon eteläpohjalaisia, että jollakin on osunut tosi lähelle.

Ja A-alisalle ja tytölle lähetän kyllä erityiset voimahalaukset :hug: :heart: taisteluun sitä mörköä vastaan. Tule juttelemaan kun jaksat.

Omaa napaa: ovisaika on käsillä, mutta voi olla ettei saada hyödynnettyä. Itsellä on työn ja muun stressin takia halut kadoksissa ja miehellä näköjään vielä enemmän. Ei ole onneksi mitään riitaa tai sellaista, mutta molemmat tässä nyt varmaan jotain prosessoidaan. Tietäspä vaan mitä se ukkokultakin miettii...ei ole samanlainen pälättäjä kun minä ja pitää tuntonsa pitkään sisällään. Jotain sieltä umpiosta pitäs kyllä saada nyhdettyä ulos. No annan tämän kaaosajan...kun on työreissuja useampi peräkanaa (ja kun omatkaan ajatukset ei ole kaikkein selkeimmät) mennä ohi ja sitten otan asian puheeksi. :|

Jospa se Pikkumyy nyt kuitenkin se OnniEmmi siellä masussa köllii, mutta vasta pikkasen testiä raapasee...ei me plussan toivosta luovuta ennenkun se täti sinne hyökkää =)

Ai nytkö ne Siirin synttärit oli? Onnea :flower: Älä sinä siellä mitään ikäkriisiä pode..Wanha ja Wiisas Pinkki tietää, että vielä me kuule rollaattoreilla kaahataan apteekkiin ovis- ja raskaustestejä ostamaan. Ja näppärästi sen vauvan turvakaukalon saa kiinni siihen rollaattoriin ja niin sitten mennään nuttura vinossa! :LOL:

Mukavaa ja aurinkoista iltaa kaikille ja plussia ++++++++++++++ :whistle:

Pinkki :wave:
 
Synttäri onnea Siirisisilisko !



Löysin toisesta pinosta tälläisen linkin jossa odotus-/imetys-ajan BOLIA ( bola ) ja muitakin kivoja koruja :D
http://www.siniperho.fi

Aavikkoruusu voimia sinulle ja tyttärelle+ muulle perheelle asian käsittelemiseen.

:wave:
 
AnniSofii Minäkin toivotan lämpimästi tervetulleeksi takaisin pinoon :heart:

a-alisa Kovasti voimia tytöllesi, sinulle ja perheelle!
Mikään ei ole niin kauheaa kuin jatkuva, piinaava epätietoisuus. En osaa edes kuvitella mitä on pelätä koko ajan läheisen, oman lapsen, puolesta. Paljon lievemmätkin asiat kuin tyttösi vakava, vaikea sairaus, voivat tosissaan ahdistaa. Itse pelkoilen niinkin lievää asiaa kuin tyttären skolioosia. Pelko on pieni todellakin, ja se liittyy lähinnä siihen että nyt huoleton teini tulee ehkä myöhemmällä iällä kärsimään selkärangan lievän vinouman takia selkäkivuista.
a-alisa, senkin ymmärtää, ettei kuumeilu juuri nyt ole se päällimmäinen asia. Mutta ehkä elämä vielä onnellisesti yllättää!

mimmimamma Hyvältä kuulostaa, että työhaastattelu + testit menivät putkeen! Olin kai sitten lukenut noista jostain muualta, 40+-pinosta? Tietenkin täytyy käydä sielläkin välillä kurkkimassa, mutta ei oikein ole voimia molempiin kirjoittaa, vaikka joskus tekisi mieli jotakin jollekin kommentoida. Miksei nämä pinot voisi olla samassa? :heart: Käsitinkö nyt oikein, että niissä psykologisissa testeissä testattiin sitä, sovellutko siihen ammattiin jossa olet vuosikymmeniä toiminut? Usko tai älä, tämä on toteutunut minunkin kohdallani. Irvistelin sitä asiaa, mutta pakkohan sinne testiin oli mennä. Potutti se, että jo alan pääsykokeissa oli soveltuvuushaasto, jossa kolme miekkosta pisti vaikeita. No, hyvät pisteet sain psykol. testeistä, vaikka tuppasi etenkin siinä haasto-osuudessa naurattamaan kyselijän läpinäkyvät, tarkoitushakuiset kysymykset. Oli pokassa pitelemistä. :whistle: Mutta toivottavasti paikka on jo sun!
Käytännössä taitaa jo olla :D.

Aavikkoruusu Pahoittelen... Kauhajoki on pyörinyt mielessä täälläkin. Vaikea tätä kaikkea pahuutta on tajuta. Onneksi enää ei näe lehdissä näitä juttuja, joissa kirjoitetaan, että tappajakin on uhri. Mulla tulee aina kylmät väreet kun niitä luen. Olen kai kylmä, mutta se, onko luuseritappaja uhri, ei mua yksinkertaisesti liikuta. Tuttavapiirissäni on myös niitä, jotka menettivät tyttärensä. Tuttavieni lasten ystäviä siellä kuoli
Raivostuttaa elämän epäoikeudenmukaisuus! Vaikka eihän raivo tietenkään tuo tyttöjä takaisin...
Koeta jaksaa, Aavikkoruusu! Virtuaalihalaus sinun tyttärellesi myös! :hug:

Siiri Hyvää myöhästynyttä syntymäpäivää sinulle! Elämässä tosiaan tarvitaan ilon ja valon hetkiä, ja niitä perheillalliset ovat!



Pikkumyy
Älä lannistu vielä! Eihän sitä tiedä, vaikka viivanpaikka vielä värjääntyisi plussaksi! Ymmärrän kyllä, että hermothan tikutuksessa menee! Omanapaisesti tähän perään: taas tutut menkkoja ennakoivat merkit ovat ilmassa. Eli olen hermoherkkä ja mahaa juilii ennakoivasti.
Jälleen kerran on siis alistuttava kohtaloon. Harkitsen, haluanko enää kolmatta inssiä. Jospa siirryttäisiin suoraan ivf:ään.


Mutta kaikille nyt vain hyvää loppuiltaa. Imetään voimia tuosta auringonvalosta!]


 
Pinkkis: Kyllä hymyilytti sinun kirjoituksesi rollaattoriin kiinnitettävästä turvakaukalosta!
..Juu niinkauan kuin tättähäärä on poissa on toivoa jäljellä ja oireina edelleen lämpö yli 37, rinnat turvoksissa ja alavatsalla välillä tuntemuksia....joten odotellaan!



Hibiscus:Toivottavasti olet kuitenkin väärässä tuntemuksiesi kanssa!
ja siellä kohdussasi olisikin pieni tarttumassa kiinni! :heart:

Niin se on totta ..vain väri puuttuu niin kaikki olisi hyvin , siis viivanpaikan värjäytyminen*etsii punaista tussia noepasti* :D ..No malttiahan tämä vaatii ja välilä tuntuu, ettei ole ja välillä taas, ettei mitään hätää, hyvinhän tässä kerkiää odotella, mitä tapahtuupi;=)) :heart:

Kävelin tänään ensin noin 8km sauvakävelylenkin, etsiessäni tättähäärää, taio pakoillesani sitä..ja illalla vielä 3km , ihanaa oli kävellä, ja täti pysyi kadoksissa! :heart:

Kummallinen infektiokierre minulla päällä: Ensin se flunssa , aftoineen , jotka tulehtuivat, sitten flunssa meni pois ja aftat jäi, nyt nekin paremmalla mallilla, mutta ylähuuleen tllut ulkopinnalle herpesrakkula, ja taas tuntuu olo "flunssaiselta"..lääkitys edelleen kyllä päällä. Puolet nyt syöty niistä tableteista. :heart:

Katsellaan ja jaksellaan kaikki..ihanaa illan jatkoa kaikille tasapuolisesti!! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Huomenia , täällä ollaan taas, missäs muut ovat??


Nukuin hyvin , kun menin nukkumaan noin 24 aikaan, tosin oli niin kylmä, että tarvitsin untuvatäkin lisäksi toisen paksun täkin, että nukahdin


Alavatsaa oireili ennen nukkumista, muttei menkkamaisesti!


PlussailuOnnea ihan jokaiselle!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Huomenta!

Rva Pikkumyy Onnea :hug: kyllä noissa testeissä ihan selkeä plussa on, ei nuista voi enää erehttyä :flower:

Aavikkoruusu voimia koko perheelle :hug:
a-alisa voimia myös teidän perheelle :hug:
Hibiscus älä vielä lannistu, toivoa on vielä :heart:

Eilisen illan ja tämän aamun olen herkistellyt vuoden takaisille tuntemuksilleni ja kokemukselleni :'( Tänään klo 13.58 tulee tasan 1v kun meidän prinsessamme syntyi :heart: Miten tämä aika voikaan mennä näin nopeasti, enää meillä ei ole vauvaa vaan pieni taapero joka viikon verran harjoitellut kävelemistä =)
Huomenna pidämme juhlat kun menen vielä illaksi töihin. Tänään siis siivousta ja leipomista vaik osa hommista tuleekin jäämään huomiseen aamuun.
Nyt siis valmistautumaan neitin kanssa kauppareissulle.

PlussaOnnea kaikille :wave:
 

Yhteistyössä