YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Rouva Pikkumyy, tulin pikaisesti poikkeamaan ja mitäs ihanaa tällä onkaan nähtävillä :heart: Kyllä minä ainakin jo onnittelisin mielelläni, varovasti jos niin haluat, mutta kyynel vierähti silmäkulmasta, joten minut nuo kuvat vakuuttivat. Vahvistunut selvästi toinen testi. Vasta viikko tädin myöhästymisestä sain minä tuohon testiin selkeän plussan. Voi, nyt pitää laittaa kaikki enkelit liikkeelle, että tämä olisi kestävää ja toisi OnniEmmin tullessaan :heart: :heart: :heart:

Aavikkoruusu, tännekkin halitukset ja jaksut, vaikka livenä jo on nähty ja juteltu. Likalle kans virtuaalihalit, näemme tänään kuitenkin :hug:

Hibiscus :hug: Olis niin paljon sydämellä, mutta nyt pukkaa kiirus töihin takas.

Muillekkin pinolaisille olis ollut kommentoitavaa, mutta nyt tosiaan pitää kymppiin menijät käydä "poimimassa" tihkusateesta kyytiin ja kouluun, mikäli tänään olis jo normaalipäivä, tiedä sitten.

Tämä mamma ei ole tikutellut, ukkokulta palas aittamajoituksesta tuvan puolelle, häntä koipien välissä, mutta kuitenkin. Elämä aika normaalia ja tasaista, tornado puhdisti ilmaa ja tuli sellaisia luurankoja kaapista ulos, joita sinne oli tullut vuosien mittaan kasattua. Ens viikolla lähdetään vähän tuulettuun, kun tuolla eräässä raflassa on yks bändi soittamassa, jonka keikalla joskus sattui jotain mukavaa :snotty: Musiikki ei sinällään nyt ihan enää ole sitä mitä jatkuvasti kuuntelis, mutta nostalgiaa nostalgiaa ;) Päätettiin, että meidän on annettava toisillemme useammin ihan kahdenkeskikstä aikaa/tekemistä, joten siitä tämä ajatus sitten lähti, eikä edes värilastua tarvittu, no, ehkä mun karderoopi tarvis sitä, kun kaikki tuntuu olevan niin kovin omalaatuista ja yksitoikkoista. Mut mitä mä laitan päälle :eek: enhän mä mahdu mihinkään entisiin "bilevaatteisiin" enkä nyt jakkupuvussa voi mennä mihinkään rockkikekkereihin :eek: Nyt iskee teinipaniikki :kieh: :LOL:

Mutta mutta, nyt sinne töihin vaikka väkipakolla :wave: Vielä käyn kurkkaan mikä kp on menossa, kun Rouva Pikkumyy ei ole mua pellolle listalta vielä nakannut :hug: En meninaan yhtään muista, mikä kierron aika on käsillä, joten olen saanut pääni ainakin välillisesti puhdistettua kuumestressistä ja se tuntuu vaihteeksi totaalisen hyvältä.

Heippamoikka kaikille ja voikaahan hyvin :heart: Plussaonnea kaikille ja ovisajan tärpit ja kaikkea hyvää mitä ikinä voi ajatella.

Lumi-Marja
 
Kiitoksia Onnitteluistanne, mutta varovaisuudella menen edelleen eteenpäin!


Lumi-Marja: Kiva kun kävit moikkaamassa, arvaappa kuinka monta kyyneltä täällä on viime pvnä vuodatettu, milloin minkäkin syyn takia, siis olen niin herkkänä, että!


Hyvä, että isäntä saapui jo kotisalle! :heart: ja ihanaa että menette yhdessä ulos, kyllä sitä pitää kaksinkeskistä aikaa aina myös löytää!


Pikkukakkosen haaveilija : Onnittelut 1 vuotiaalle prinsessallenne!!


Heissan taas ja ihanaa pvää kaikille!


Rva Pikkumyy
:heart: :wave:

 
Moi!

pikkukakkosen haaveilija Onnea teidän pikku prinsessalle!





Minäkin olin ihan itkussa keskiviikkona kun meidän esikko täytti 18v. :'(
Laitoin tekstiviestinä onnittelu-värssyn kun oli jo mennyt kouluun kun heräilin vasta 9 aikaan niin ne värssyt oli niin liikuttavia.....

Rouva Pikkumyy En enää aamulla löytänyt kännykällä selaillessani sitä pinoa mihin vastasin viime yönä....?
Tules sitten kiireen vilkkaa kertomaan veritestin tulokset ( jos sinne vielä meinaat mennä ) ! :D


ja kiitos, sinun ansiosta opin laittamaan näitä kuvia :LOL:

:wave:
 
Eli näin täällä!

Kävin aamulla verikokeissa hcg, ja raskaana en ole , vaikka mikä esittäisi muuta, joten menkkoja odotellessa..clearbluehen meni kyllä usko! :headwall:

HCG siis vain alle 1.


No OnniEmmistä edelleen haaveilemme, kunhan menkat ensin tulevat! :heart:

Jotenkin ihmettelin kyllä ,kun liuskatesteihin ei tullut kunnon plussaa,..siksi verikokeissa kävin.

Mukavaa vkloppua, meillä touhukas vkloppu joten varmaan ei paljon näy;=)) :heart:

Terv Rva Pikkumyy, edelleen OnniEmmistä haaveileva, kunhan menkat ensin tavoittaa, nyt saavat alkaa , vaikka heti, että päästään uuteen yritykseen! :heart:

:heart: :wave: :heart:

ole hyvä amati!!;=)


 
No voi harmi Rouva Pikkumyy! :hug: No höh,minulla olisi ollut nyt aikaa lähetellä yv:tä ja muutenki olla täällä palstailemassa,kun tänään enkä luultavasti huomennakaan mene ukkokullan luo.. Tyttö menee reissuun viikonlopuksi. Ehkä sunnuntaina ukkokullan luo. Oviski nyt siirtyy kun viimeksi meni kierto niin pitkäksi.Tänään tikuttelin,ei vielä oikein näyttänyt juuri mitään..
 
No voi höh Pikkumyy :/
Minä kun olin varma, että se OnniEmmi siellä testiin viivoja raapii...:hug:

Minä olen aina käyttänyt noita clearbluen testejä. No aina on ne puhdasta negaa näyttäneet..liekö mulla ollu sitten negatiiviset hcg-arvot jos kerran alle 1 arvoista noin selkeet viivat testiin pärähtää! :eek: Liekö sama täti palkattu teidän labraan, joka Lumi-Marjan testituloksia aikanaan kertoi...

Mistä tulikin mieleen, että kiva kun Lumi-Marja kuulumisiasi taas kerroit. Kaipa sellainen tornado on toisinaan hyvä nurkkiin päästää paikkoja (ja niitä luurankoja kaapeista) putsailemaan. Sillon kun tilanne on päällä niin taivas tuntuu putoovan niskaan, mutta ehkäpä sitten myrskyn jälkeen paistaa taas aurinko. Kiva kun olette saaneet yhteistä aikaa järkättyä :heart: :heart:

Mulla vähän sama pulma tuon pukeutumisen kanssa. Olen huomenna menossa "tyttöjen" kans ulos ja hitsiläinen kun ei tiedä mitä päälleen laittas. Kaapeissa ei tietenkään ole MITÄÄN (ja tursuavat silti tavaraa??). Käyn niin harvoin missään, ja vaikka ei mihinkään pintaliitopaikkoihin edes tunge niin joka kerta tuntuu et on ihan vääränlaisissa vaatteissa. Tulee ihan dinosaurusolo :LOL:

Mutta kiva on nähdä kavereita ja tuulettua. Sen yhteisen ajan ja menojen lisäksi tarvitsee myös OMAA aikaa :attn:

Mukavaa viikonlopun aloitusta kaikille!

Pinkkis
 
Taikakuu ja pinkkis , kiitos! :flower: Jotenkin vaan aavistin , ettei kaikki ollut niinkuin piti, vaikka oli oireita, kun liuskatesteihin ei tullut kuin viivanpaikkoja! Oikeassa olin, joten nyt vaan kiva , kun vuoto alkaisikin!! :saint: :heart:
Taikakuu, voit laittaa yv:tä vastaan kyllä..välillä menossa välillä kotonakin olemme, esikoispoika ainakin tulee huoemnna 13 aikaan käymään, eli aamulla varmaan shoppailemme, ehkä? Ei aina tiedä, mitä vkloppuna touhuamme, paitsi sen tiedän ,että tänään lämmitämme toisiamme!! :heart: :D Siis mies ja minä! :heart: + :heart:

Taikakuu liikutko autolla miehesi luo vaikka miten? Kun en muista oliko pitkäkin välimatka? Eikö välillä tule kova ikävä omaa rakastaan?? Minä oon niin läheisyydestä tykkäävä, että olisi vaikeaa olla paljon erossa, mutta kaikkeen tottuu se on totta! :heart: :D

Pinkkis : Ihanaa tyttöjen iltaa!!
Ihanaa iltaa kaikille!

Rva Pikkumyy :heart: :wave: :D
 
Minulla ei ole ajokorttia ollenkaan.. :ashamed: Mies aina hakee minut.. Asuu noin 70 km päässä. :( Onhan tähän tottunut,mutta kyllä minulla alkaa jo tympäseen tämä edes takasi kulkeminen.. Mutta nyt pitäis jonkinlaisia muutoksia tapahtua vajaan vuoden päästä,kun tyttö pääsee ysiltä.. Tyttö hakee kouluun Tampereelle,Jyväskylään ym..niin ei tiedä mitä minä sitten teen.. Ei huvittais jäädä tänne..
 
Hei!
Ensin hyviä uutisia neuvolasta:

painoa +20g/vko (yht. n. 3kg)
Hb noussut 126 (enää 1 Retafer-rautatabl. päivässä ja 2 raskaus vitamiinia, jossa myös rautaa, otan.
rr 120/70
vaavin syke 136-150
liikkeet ++
sf mitta 21 (matala, mutta äitipolilla jatkuva seuranta vaavin kasvusta. Kuitenkin vauva kasvaa alemmalla käyrällään tasaisesti, ei huolta.)
vauva poikkitilassa edelleen, toivottavasti pian kääntyy


Lonkkia ja lantiota jomottaa, luuliitokset siellä löystyy.

Pikkuneidillä jälleen eilen todettu korvatulehdus ja kuuri päälle. Valitti aamulla kipua ja sain samalle päivälle päivystävälle ajan, heräilyjen syykin selvisi. Nyt viime yönä jo nukkui paremmin.


Saunotin just itseni ja lapset, nyt lapset katsovat hauskoja kotivideoita! :heart:
 
Pikkukakkosen haaveilija onnea 1-vuotiaalle prinsessalle. :flower: :heart:

Pikkuneiti tuolla äsken heräili ja itki. Rauhoittui onneksi pian jatkamaan uniaan, korvassa varmaan tuntuu ilkeälle. Toinen kuuripäivä tänään.

Tein taas löytöjä tänään kirppikseltä. Löysin pojalle Remun uudehkon talvitakin 6,50 euroa. Tosi siisti. Aika usein lastenvaatteita löytyy mitä tarvin. Syyshaalarista Reimatecin, maksoin 15 euroa, nekin ihan hyväkuntoiset. :heart:

Onko täällä enää muita hereillä? Oon aina ollut yökukkuja ja nautin omasta ajasta näin iltaisin, kun mies töissä ja lapset nukkumassa.
Herättiin kyllä tänään pikkuneidin kanssa klo 6. Neuvola oli jo klo 8. Lapset olivat siellä odotushuoneessa leikkimässä tunnin verran ja hyvin viihtyivät. :) Kuulivat vauvan sydänäänetkin sinne.

Lumi-Marja kyllä se kahdenkeskeinen aika on vaan tärkeää, vaan eipä sitä aina meinaa löytyä. Varsinkin kun lapset on pieniä, arki menee lasten kanssa enimmäkseen touhutessa.
 
Vauva ponkii kovasti masussa näin nukkuma-aikana ja on muutenkin tosi virkeä. Kun näin koneella istuu, kohtu tuntuu jo tosi korkealla. Vaavi on poikittain ja huiskii käsiä ja jalkoja ja punnaa keskellä takapuoltaan, niin että on aivan iho arkana siitä kohtaa.

:heart: Neeanäiti ja Pikkukolmonen rv 31+3 :heart: :wave:
 
Ei menekkään enään kovin kauan,kun saat pikkukolmosen syliin Neeanäiti.. :heart: Äkkiä se vaan tuo aika menee.. Joskus tuntuu että liianki äkkiä,huomaa kun neitikin on jo 15-vuotta että on kait sitä itsekkin aika vanha.. :eek:
 
:D Kovasti jo odotan että pääsen synnyttämään, tää loppuaika tuntuu aina niin piiiiitkältä ja olo alkaa olla niin raaaaskas. Kaikki normaali arkiaskareista lasten pukemiseen. Uskon, että lapsilukuni on nyt täynnä.

=) Hyvää Yötä Taikakuu :heart:
 
.............ilmoitautuu. Ja samalla toteaa jotta kelkasta on puonnut ties kuinka monenen kerran :ashamed: vaikka kirjoituksianne käynkin lähes päivitäin lueskelemassa. :whistle:
Mut mut kun tää ikä-muisti ei taida oikeen sisäistää kaikkea lukemaani. :/ Siis juu olen tänään viettänyt aikaani tuol Tampereen puoles Hyvä ikä messuilla usiamman tunnin.
Ai että miksikös? No, opintojen vuoksihan tuonne messuille täältä kymeenlaaksosta sinne linja-autolla ajeltiin oikeen joukolla. :D

Vaan hiukkasen omaa (.)
Niin "syys-leskenä/yh:na" olen tämän viikkoa elellyt kun ukko-kulta lähti veljeänsä jelppimään viime lauantaina sillä välin kun itse oli äitiäni helsingissä tervehtimässä.
Joten saas nährä ennättääkö ukko kotiin h-hetkelle simppa-lastinsa laukomaan. :headwall: :snotty: Meinaan vaan kun on täs nyt illan mittaan silleen uhkaavasti to alamasun puoli ilmoitellut jotta jotain saattaa lähipäivinä sisuksissani tapahtua. Joo siis tuntemusten perusteella mennään eli tikuttelut on toistakseksi "jäissä". Ne kun meinisivat viedä puuhailusta kaiken tunteellisuuden ja rakkauden.

Oh hoh ei nyt on aika siirtyä tuonne makuukammarin puolelle pötkölleen, Vaikka yksinäistähän siellä on yksinään isossa leveässä parisängyssä köllötellä. :(

Plussia viskon yöhön ottakaahan kiinni :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

-touhis-

ps. Sorry jälleen kun en kommentoinut kirjoituksianne. Rehellisesti jos asian ilmaisen niin en vain jotenkin ole jaksanut lukea juttujanne niin että kykenisin niihin kommentoimaan.

Hei mut sen vielä haluan todeta jotta kyllä sitten 1-2luokkalaiset koululaiset osaavat olla suloisia, mutta niin pippurisia. (suoritan opintpihini liittyvää työssäopppimis jaksoani heidn kanssan.)
 
Kovin on hiljaista, nostelen vähän kun oli pudottu tokalle sivulle.

Vaihdoin tuonne PROFIILIINI edestä päin ottamani masukuvan, näette kuinka pallon muotoinen mun maha on. Hauska :heart: Kuva on rv 30+6.

Naapuri tuossa lietesäiliöillään jatkuvasti ja hajut sen mukaiset. :eek: Niin täällä meillä maalla keväällä ja syksyllä. :LOL:

Oikein mukavaa lauantaita ja puhaltelen plussia kovan tuulen mukana, talon nurkat vaan jytisee, kun niin puhaltaa täällä lakeudella. :heart:

:heart: Neeanäiti ja Pikkukolmonen rv 31+4 :heart: :wave:
 
ONNEA OVISAIKAAN KAIKILLE!

mimmimamma
........................11/27
touhu tenava.........................11/27-30
Sinderella...............................11/30..yk 4
Taikakuu................................12/27-32
AnniSofii.................................12/28
kanella....................................13/28
Aavikkoruusu..........................15/28-34
Lumi-Marja.............................16/28-30 :heart: :flower:
 
Rouva Pikkumyy


Täällä ei mitään ihmeempää... Saunassa käyty ja pienet sänkyynsä laitettu.

Oli vaan niin ärsyttävä päivä jo heti aamusta
joka asiasta sai valittaa ja huutaa kaikille läsnäolijoille... eikä ukko asiaa yhtään parantanu omilla valituksillaan
sille kun ei näköjään saisi sanoa mitään... se heti on nalkuttamista.
Oli tosin illalla nukkumaan käydessä lonkat/jalat kipeänä niinkuin minulla yleensä on jos sairaaksi olen tulossa... aamulla otin disperiinin päänsärkyyn, loppui siihen onneksi.
Jouduin pakottamaan ukon kaverini luo käymään kylässä ( ja juttelemaan hänen miehen kanssa ) samalla kun kaupoilla käytiin ettei tarvitse minun erikseen käydä...

että tämmöstä, ihan tavallista meininkiä




ihania vauva plussia kaikille jännäilijöille!



:wave:
 
Huomenia;=))

Amati:meillä ihan sama juttu..minä kuulemma heti nalkutan, kun vähän selvitän ja kyselen syitä mieheni käyttäytymiseen!!..kieltämättä jälkeen päin voin sanoa , että näytän em hahmolta, kun ääni joskus nousee...perjantai illalla syynä se kun emme rakastelleet, koska miehen poika tyttöystävänsä kanssa meillä....niin voi kuulemma kuulua ääniä, kysyinkin, eikö meillä ole ollenkaan seksielämää, jos poika on tyttöystävänsä kanssa meillä?? Siis ihan hassu kysymys tuo em oli minulta....mutta teki mieli, ja kun en saanut suututti;=))Siis onhan meillä seksielämää ja paljon ja hyvää sellaista, mutta kun mies ei toiminut napista kääntämällä, se harmitti, nyt hymyilyttää... :D Miehen on varmaan vaikea ymmärtää naisen tunne ja hormonimyrskyjä välillä!!..No onneksi noita kuohahduksia ei minulla usei ole;=)) *hymyilyttää* :heart:

Ihanaa pvää kaikille!!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Huhuu,, Missä kaikki luuraa?? :heart:

Nukuin aamulla uudemman kerran ja heräsimme mieheni kanssa 10:30 aikaan, olipa hyvät unet!! :xmas: :heart:

Minä lähden nyt pitkälle lenkille sauvakävellen ja sen jälkeen kuntosalijuttuja tees.


Aurinko paistaa ja iloinen mieli, pitää mennä ulos nauttimaan!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 

Yhteistyössä