YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Heissan :heart:

No aamulla näytti tältä: http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=94 , clearbluella siis, mutta kun 10 herkkyyden omaavat liuskatestini saapuivat , tuli viivanpaikka, eli menkkoja odotellessa!

Hassu myy, joka luuli olevansa raskaana, nyt hymyttää tää miun hassu touhuni! :D

Aurinkoisin terveisin Lounaasta :heart: :wave:
 
Heissan!

RvaPikkumyy Tuossa testissä kyllä jotain ohutta viivaa näkyisi kun oikein tarkkaan kattoo... Piti ihan koneelle tulla katomaan tarkemmin kun ekaks kännyllä selailin sivuja...
Minä kun en ole tuollaisella milloinkaan tehnyt niin en siitä osaa sanoa että mitä tuo sitten tarkoittaa. :ashamed:
Mutta toivotaan että se tarkoittaa sitä ihan oikeaa plussaa
 
Hyvältä näyttää ulkona tänään, vai mitä leidit :kieh: Vapaata sitä vietellään täällä, ja aikomuksena on kohtpuoliin suunnistaa tästä tuonne ulos.
Aivan vielä ei kyllä lehtipinoissa voi poukkoilla..:D

Niin, Pikkumyy niinkuin tuonne "irtoviestiisi" laitoin, niin kyllä minusta tuossa sinun tikussasi on selvä plussa! Todella hieno juttu, josta vielä lämpimät onnittelut! Ihan ilokseen noita plussakuvia kattelee, on ne niin mukavia! Kyllä tuo pystyviiva tuosta vielä vahvistuu, ihan varmasti.
Toivottavasti olet jo päässyt eroon flunssasta! :)

SpookyMama Multakin tervetulo


Lumi-Marja Olen tosiaan niin pahoillani...Toivottavasti tummimmat pilvet on jo ajelehtineet pois, ja näyttää vähän kirkkaammalta. Kyllä se elämä siitä pikkuhiljaa alkaa taas parempia puoliaan näyttää! Kyllä tämä kuumeilu on tavallaan raskasta (ja nyt tarkoitan omanapaisesti itseäni ), varsinkin "hoitojen" jälkeen tunteet heittelehtii laidasta laitaan, ja jos/kun romahtaa, putoaa jotenkin korkeammalta, kuin luomukierroissa. Juuri nyt kierron loppupuolella se toivo on aina ylimmillään, eikä uskalla ajatellakaan epäonnistumista. Se ajatus on niin kamalan masentava. Mutta kokemus on osoittanut, että yllättävän nopeasti sitä aina nousee jaloilleen... Omalla kohdalla tämä on vain jotenkin niin lopullista, koska tuota ikää ja on, ja sen tietää liiankin vahvasti, ettei aikaa enää mitata vuosissa... Mutta kaikkea hyvää tähän päivään ja huomiseen, Lumi-Marja! Usko pois, valo voittaa aina


pikkukakkosen haaveilija Pahoittelut mummon vuoksi! :hug:

Neeanäiti
Mukava ajatella, että sinulla ja vauvalla kaikki hyvin! Mitä maksaa kirpparipöydän viikkovuokra muuten? Tekisi mieli itsekin hankkiutua sillä tavoin eroon ylimääräisestä roinasta, mutta se tavaran lajittelu ja hinnoittelukin on vaan työlästä!


a-alisa
Voi hyvä tavaton... :hug: Muistinkin lukeneeni jostain aiemmasta viestistä, että tyttäresi oli menossa kuvauksiin. Olen kamalan pahoillani siitä, mitä pieni tyttösi ja koko perheenne on joutunut kokemaan!
Toivon todella sydämestäni, että sairaudet olisi jo voitettu! Voimia, koko perheelle! :heart:

mimmimamma
Mukava kun piipahtelet täällä, 40+-puolelta olenkin kurkkinut sinunkin kuulumisia :). Itsekin kuuluisin sinne osastolle jo paremmin ikäni puolesta, mutta ei ole kukaan ajanut täältäkään pois, joten pysyttelen ihan vaan aloillani. :kieh: Nyt en muista mistä luin, että olit työpaikkahaastattelussa, ja se meni hyvin? Loistavaa! Toivottavasti paikka on sinun!


Aavikkoruusu Joo, ovathan ne testit kalliita, varsinkin apteekissa. Mutta ei kai niitä aina ole tarvis käyttääkään, jos muutenkin tuntee ovisajat kehossaan. Kyllähän sen limoista ja nippailusta munisten kohdalla tuntee. Nyt ei kun peittoja pöllyyttelemään! :) Mansku72 ja SiiriSisilisko Samat sanat :D! Ukonkellistykseen vaan! Tänään voi olla ihan hyvin otollisin hetki! :heart:

Omanapaa...ei oikein mitään ihmeempiä "tuntemuksia". Vähän viluinen olo vaan, kun tuli eilen hypittyä ulkona vähissä vaatteissa. Pikkumyy Millaisia oireita sinulla, missä vaiheessa aloit arvella, että nyt saattaisi plussa paukahtaa? :heart:

Nyt ei muuta kuin kaikille kaunista, toivorikasta tiistaipäivää!


 
Rouva Pikkumyy kyllä siinä hento pystyviiva näkyy. Odottele nyt vaan rauhassa kierron loppuun. ;) Peukutan täällä! Olikos siinä ohjeessa ettei tule viivaa, ellei raskaana, siinä pitäisi tulla plusmerkki muistaakseni tai ei mitään.
Oon tehny niillä ja kerran sain varhaisen selvän plussan kp 27 joka sitten ikävä kyllä muuttui vuodoksi kp 29-30 muistaakseni. Meninkin hätäilemään. Ainut tietämäni varhaiskm, joku hipaisu kai. Toivotaan että sä plussaat nyt ja saat haluamasi käärön.

Kiitos Hibiscus, hieman huolettaa tuo vauvan pieni koko, mutta kontrolleissa sitä nyt seurataan, kasvaa kuitenkin. Itselleni tullut painoa yhteensä vasta vajaa 3 kg. Virtaukset kuitenkin istukassa hyvät jne.

Kuten olen jo maininnutkin äidilleni tullut n. 4-5 kg/raskaus kokonaispainoa ja lapset painaneet melkein 4 kg jokainen meistä. Itse painoin 3660 g ja olin 52 cm.

Pikkuneiti nukkuu pihassa autossa, käyn kurkkaamassa.

Mukavaa päivää!

:heart: Neeanäiti ja Pikkukolmonen rv 31 :heart:
 
Neeanäiti: Ihana tuo masukuvasi!!


amati: Kiitoksia toivotaan niin , että vahvistuu kunnon plussaksi!


Hibiscus : Kiitokset onnitteluistasi ja toivotaan todella isoa vahvaa plussaa vielä!
Niin ja flunssasta olen päässyt eroon, mutten vieläkään voi puhua, kun suu, eli huuli kipeytyy, olin jo pvllä aika innoissani, jee olen parantunut, mutta kun juttuseuraa tuli eli mieheni ja kuopuspoika, huomasinkin, että parempi olla hiljaa, huuli hankaa varmaan hampaita vasten jutellessa ja alkaa heti syyhyämään ja tulee tosi kipeäksi. Niin ja tänään söin ruokaa, mutta huuleen osui ketsuppia, auts, kyllä kirvelsi ja saman tekee suola mausteena tai pippuri osuessaan huuleen, siksi olen vain haalieta juomia ja pinaattikeittoa joka pv syönyt ja juonut juomia!
Olen juonut joka pv varmaan 3-4 litraa, kun koko ajan janottaa, siis varmaan tämä lämpöilyni sen tekee, nyt 37,3 astetta.

Ja lopuksi kysymykseesi , missä vaiheessa ajattelin jotain oireita löytyvän?Eli kun ovista ei tikuttamalla löytynyt..ja olin koko kierron ajan liukas ja halukas, hymyttää nyt jälkeen päin kun sanoin miehelleni kp 8 nyt taitaa olla ovis lähellä, että rakastellaampa ja niin teimme, sitten tuntukin kp10 taas samalle, nyt en sanonut miehelle mitään vaan yllätin hänet, sama toistui kp 12 kp 13 ja taas kun tulimme kp 15 kohdalle olin aivan varma, että nyt on ovis ja taas ukonkaatoon! :D Sekä kp 16, naurattaa jo täällä.....niin mutta la aamuna kp 18, löysin ne limat, vai, mitä ne nyt olivatkaan..ja eikun taas miehelle sanomaan minulla taitaa olla nyt ovis ja taas sänkyleikkeihin ja vielä sitten varmuudeksi kp 19........Niin ihmeellistä kuin se onkin tunsin kp 18 illalla ihmeellisiä nippailuja munasarjoissa tai kohdun seutuvilla, ihmettelin, mitä ne ovat, sama siis lauantaiaamuna kp 19..ja pvllä yht äkkiä nännini tulivat aivan hirmu aroiksi ja mies ei saanut koskea rintoihinkaan, kun niin hellinä olivat...sitten tulivat hajut: Kalan haju teki pahaa, outoja hajuja , mitä muut eivät tunteneet, minä tunsin, maut: Kaakao laktoosittoman maidon kera maistui yhtäkkiä aivan kuin se olisi tehty veteen. Lämmöt nousivat myös tuossa vaiheessa. No sitten jo sairastuinkin su iltana tavallaan, vaikka menin vielä maanantaina sinne töihin, siellä myös ajoittaista huonoa oloa, kuten monena muunakin pvnä..tiistaina kp 22 siellä kontrollissa epäilin olevani raskaana, josta lääkärille mainitsinkin..




Niin ne oireet vain jatkuivat ja tänään tuli pari vihlaisukipua kohdun seutuville ja illalla vielä yksi, jotka ainaki ennen ovat merkanneet raskautta ja palelua on ollut kauan!
Ja ihan tolkuton väsymys toisina pvnä, mutta ajattelin sen johtuvan sairastelustani ja varmaan siitäkin johtui! Nyt vaan odottelua, eihän tässä mitään päivä kerrallaan eteenpäin!


Sinderellalla:Sinulla hyvä näkö!
..toivotaan nyt vaan kaikkea! :heart:

Neeanäiti: Juu ohjeessa sanotaan, että plus merkki on raskaana, ja jos ei plusmerkkiä, ei raskaana ja vahvuus on kuulemma 25..Niin tiedän, olin aikasessa, mutta katsotaan kuinka ämmän käy!
Kitos peukutuksista myöskin!



En laita itseäni edes haamuilijoihin vielä, kerkeen myöhemminkin!
jos on tarvetta siis!

Ihanaa iltaa kaikille! :heart: :flower:


Niin ja kaikille paljon plussaOnnea tasapuolisesti!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:




 
Hiukan masentaa tuo Kauhajoen juttu :'( Ihmetyttää, mitä varten tämä tämmöiseksi on mennyt. Suomi näyttäisi olevan häiriintyneitä nuoria ja nuorehkoja täynnä. Mutta meidän muiden on tietysti jatkettava tätä elämää ja tallaamista täällä. Huoli teinien ja lasten puolesta on kyllä suuri - muidenkin, kuin oman jälkikasvun... :heart:

Mutta iloisempiin asioihin...! Pikkumyy Iloitsen sun puolesta! Kyllä se plussa siitä vahvistuu, merkit on niin selkeät! Kiitosta kun kerroit oireista, luin niitä mielenkiinnolla ja tietysti etsien, olisko itsellä mitään vastaavaa. No, ei pahemmin.Mitä nyt viluttaa ja on hiukan sellainen olo kuin flunssa tulis, ihan lämmin otsa. Mutta se varmasti tosiaankin johtuu poukkoilusta tuolla ulkona vähissä vaatteissa. :xmas: Ei meinaa uskoa, ettei ole enää kesä :D. Mutta jopas jotakin, teillä on kyllä ollut kiivasta pupuilua! :kieh: Meillä on touhu huomattavasti laimeampaa, joskus toivois, että ukkeli olisi vähän aktiivisempi :ashamed: Ettei tarvittisi panostaa siihen lämmittelyyn ;). Mutta hyvä näinkin! Nyt peukut pystyyn, että plussa vahvistuisi, Pikkumyy! Kyllä mulla sellainen vahva tuntu on, että tukevasti olet raskaana! :hug: :flower:

Neeanäiti Enpä kyllä usko, että sulla on mitään syytä huoleen, jos vauva on "pieni". Neuvoloissa nyt vaan ollaan niin valtavan tarkkoja. Ja eikös se ole parempi, että vauva on vähän pieni, kuin valtava jööti! Ja mikä on pieni...? Mun tytsi oli syntyessään 3050 gr., eli aika pieni vissiin myös. Mutta raskausaikana kyllä lihoin sellaiset 10 kiloa, siis tykisti enemmän kuin sinä! :D Mukavaa raskausaikaa nyt vain tuon ihanan vauvamahan kanssa! :hug:

Ja kaikille toivottelen oikein hyvää loppuiltaa! :wave:
 
Kiitos Rouva Pikkumyy! Peukutan edelleen plussaa!! :heart: Ainakaan ette ole laiskasti pupuilleet. ;) Hienoa!

Kiitos myös Hibiscus rohkaisusta, en yleensä ole kova murehtimaan, mutta tuntuu että neuvolassa ja äitipolilla ovat kovasti huolissaan vauvan pienuudesta. Aiheuttaa itsellekin sitten murhetta vauvan kasvusta ja omasta painonnoususta. Olen pelkkää mahaa ja se tuntuu.

Voihan vaavi tehdä vielä kasvupyrähdyksen ja edellistenkin aikana kävin milloin minkin syyn takia kontrolleissa, milloin ultrassa ja käyrillä ja kaikki meni hyvin silti loppuun asti. Poika oli syntyessään 4,2 kg ja tyttö 3,5 kg, eli ei aivan pieniä ja ei nuo arviot edes ultrassa aina ole kovin tarkkoja. Noin lukuja antavat yleensä painoarviosta. :(

Katsoin äsken uutisista Kauhajoen murhenäytelmää, eräs mieheni tuttukin oli kuolleiden joukossa. Kamalaa tuollainen! :'( Oli vielä surmaaja aamulla heittänyt tervehdyksen nettiin kuulemma. Eipä niistä viesteistä useinkaan tiedä mitä ne meinaavat.

Hyvää yötä muut jo nukkuvat, lapset nukkuneet pian pari tuntia jo. :heart:
 
kyllä se plussalta näyttää :)

Hibiscus...en ole sanallakaan tuota työhakutulosta ilmoittanut täällä. TArkoituksella hieman matalaa profiilia. Jos joku sattuisi lukemaan ja tunnistamaan.

Eli pääsin jatkolle keskiviikon haastattelusta ja 8 h psykologisissa testeissä käyty. 2 ihmistä pääsi eteenpäin noihin testeihin ja omasta mielestä meni hyvin , melkein täydellinen suoritus testeissä sekä psykooginhaastatttelussa olin avoin, rehellinen sekä läsnä oleva. Tämä toinen henkilö oli ryhmätesteissä aika avuton ja joudun jyrämään hänet, koska muuten ei oltaisi saatu mitään aikaiseksi. Nyt katsotaan sopiiko profiili tuohon esimiestehtävään ja tuon mahdollisesti tulevaan esimiehen profiiliin. Minusta tuntuu että se on ainoa mikä tökkii tuota minun valintaa tuohon paikkaan.

Mutta hyvä fiilis kuitenkin päästä kahden parhaan joukkoon lukuisista hakijoista. Saan sitten omakohtaisen näkemyksen tuolta konsultilta mihinpäin minun pitäisi suunnata katseeni tulevaisuudessa jos ei tämä työ ole se. Aika kallisarvoista tietoa, minkä yritys maksoi minulle.

Hieman tää kuumeilu sotkee noita työnhakukuvioita :headwall: :headwall:
jos sittenkin nuo testit kertoo jotain totta niin kiva mennä töihin ja ilmoittaa että olen sitten raskaana.......

Nean äiti nuo ultrat ei todella kerro touutta. Minullakin 3:sen kanssa heitti reippaat 1000 g tuo arvio joka tehtiin muutama päivä ennen synnytystä. Joten ole rauhallisin mielin.

mimmimamma
 
Huomenia kaikille!


Hibiscus: Pikkumyy Iloitsen sun puolesta! Kyllä se plussa siitä vahvistuu, merkit on niin selkeät! Kiitosta kun kerroit oireista Kiva kun iloitset ja toivotaan ,että vahvistuu, ainakin oireeni ovat minusta ihan hyvät!
..Niin toivotaan todella, että inssi toisi sinullekkin ihanan tuloksen, muista juoda lämpimiä mehuja/juomia, että on lämmintä siellä pesässä, jos siellä joku rakentelee majaansa!


Neeanäiti
: Kiitos Rouva Pikkumyy! Peukutan edelleen plussaa!! Ainakaan ette ole laiskasti pupuilleet. Hienoa! ..Kiitos, juu voi sanoa, että aika aktiivisia olimme, nyt on ollutkin taukoa, koska olen sairastellut! Kyllä se pieni vauvelisi varmaan hyvin kasvaa siellä!
:heart: :heart: Mutta hyvä, että seurataan tarkkaan!


Mimmimamma: Kiitos toivotaan plussan olevan tai siksi vahvistuvan!


Onnittelut sinulle, että pääsit kahden parhaamman joukkoon testeissä ja haastatteluissa! Eihän se mitään jos olet raskaana, niin sitten olet ja olet välillä äitiyslomalla! :heart:

Ihanaa päivää kaikille ja plussailuOnnea jokaiselle!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Huomenta!

On se niin kamalla tuo Kauhajoen tapahtuma, koskaan et tiedä kun lapsesi kouluun lähtee niin koska viimeisen kerran sen näet. Koska tahansa voi tapahtua mitä tahansa. Mutta ei tässä auta etukäteen murehtia :ashamed:

Kyllä se viiva vahvistuu Rva Pikkumyy kun jaksat vain odottaa :heart: :hug:
Mimmimamma Onnittelut hienosta suoriutumisesta, täällä peukuttelen että paikan saat =) ;)
Hibiscus kiitos!
Neeanäiti älä nyt turhaan murehdi vauvan kokoa, kyllä sillä on aikaa vielä kasvaa ja ihana tuo sinun masukuva :heart: :hug:

Omaa;
Mies ei enä illalla jaksanut pupuilla kus totesikin et ei ole syönyt mitään pupupillereitä :ashamed: Eipä siinä, niin ovistesti oli nyt aamulla jo tosi hailakka, hyvä jos viivaa edes kunnolla näkee. Eka ovis siis ajottu tuohon la-ma sektorille et nyt sit jännäillään et miten kävi ja kaiken järjen mukaan ekat menkatkin pitäis siis alkaa kuun vaihteessa about siis jos ja jos :ashamed:

No, nyt kuitenkin mentävä aamutoimiin. Kovasti toivottelen teille plussatuulia :whistle:
 
Kiitos teille kaikille, uskon ettei vauvelilla ole mitään hätää ja maha kasvaa ainakin kovaa vauhtia. Aiheuttavat vaan huolta puheillaan. Vauvan painoarviotakin saa aina ultrassa tentata, muuten tuntuu etteivät puhu mitään asiasta.

Mukavaa päivänjatkoa! :heart:
 
:heart: Hei vaan kaikille, minä päätin tulla sitten tänne takaisin :heart:
Olen seurannut koko ajan mitä täällä tapahtuu, joten ei täältä voi olla poissa, tämä on kuitenkin ainoa paikka minulle missä voin jakaa vauvakuumeisen pääni ajatuksia =) =)

Oma kiertoni on nyt vaiheessa 8-9 /27-28. Edelliset menkat alkoivat ed.iltana tuhrulla, mutta kunnolla vasta seuraavana päivänä, joten jos sen seuraavan päivän mukaan mennään, niin kierto on nyt 9/28. Ovistikkuja en käytä enää, meillä peitot heiluu muutenkin ahkeraan, joten jospa se luonto hoitaa hommansa.

Kaikille yhteisesti plussaonnea ja kaikille tässä välissä plussanneille antoisaa odotusaikaa. :hug:
 
Hibiscus kyselit kirppispöydän hintaa. Maksoi 27 euroa vko. Halvemmalla sais kun ottais heti pidemmäksi ajaksi. Hinnat vaihtelevat jonkin verran riippuen kirppiksesta. Kyllä tuohon vuokraan saa aika paljon tavaraa myydä, varsinkin vaatetta, jos hinnat 1-2 euroa.
 
Rva Pikkumyy kiitos, alkoi ihan hymyilyttää kun olit löytänyt aikasta hauskan kuvan =)

Lainattua tekstiä jonka sain kerhon puolelta yhdeltä kerholaiselta;
Tuosta oviksesta vielä että jostain luin että voi tapahtua parikin kertaa imetysaikana ennen kuin menkat alkaa, tietääkö kukaan :eek: :'(
 

Yhteistyössä