Neeanäiti: Ihana tuo masukuvasi!!
amati: Kiitoksia toivotaan niin , että vahvistuu kunnon plussaksi!
Hibiscus : Kiitokset onnitteluistasi ja toivotaan todella isoa vahvaa plussaa vielä!
Niin ja flunssasta olen päässyt eroon, mutten vieläkään voi puhua, kun suu, eli huuli kipeytyy, olin jo pvllä aika innoissani, jee olen parantunut, mutta kun juttuseuraa tuli eli mieheni ja kuopuspoika, huomasinkin, että parempi olla hiljaa, huuli hankaa varmaan hampaita vasten jutellessa ja alkaa heti syyhyämään ja tulee tosi kipeäksi. Niin ja tänään söin ruokaa, mutta huuleen osui ketsuppia, auts, kyllä kirvelsi ja saman tekee suola mausteena tai pippuri osuessaan huuleen, siksi olen vain haalieta juomia ja pinaattikeittoa joka pv syönyt ja juonut juomia!
Olen juonut joka pv varmaan 3-4 litraa, kun koko ajan janottaa, siis varmaan tämä lämpöilyni sen tekee, nyt 37,3 astetta.
Ja lopuksi kysymykseesi , missä vaiheessa ajattelin jotain oireita löytyvän?Eli kun ovista ei tikuttamalla löytynyt..ja olin koko kierron ajan liukas ja halukas, hymyttää nyt jälkeen päin kun sanoin miehelleni kp 8 nyt taitaa olla ovis lähellä, että rakastellaampa ja niin teimme, sitten tuntukin kp10 taas samalle, nyt en sanonut miehelle mitään vaan yllätin hänet, sama toistui kp 12 kp 13 ja taas kun tulimme kp 15 kohdalle olin aivan varma, että nyt on ovis ja taas ukonkaatoon!
Sekä kp 16, naurattaa jo täällä.....niin mutta la aamuna kp 18, löysin ne limat, vai, mitä ne nyt olivatkaan..ja eikun taas miehelle sanomaan minulla taitaa olla nyt ovis ja taas sänkyleikkeihin ja vielä sitten varmuudeksi kp 19........Niin ihmeellistä kuin se onkin tunsin kp 18 illalla ihmeellisiä nippailuja munasarjoissa tai kohdun seutuvilla, ihmettelin, mitä ne ovat, sama siis lauantaiaamuna kp 19..ja pvllä yht äkkiä nännini tulivat aivan hirmu aroiksi ja mies ei saanut koskea rintoihinkaan, kun niin hellinä olivat...sitten tulivat hajut: Kalan haju teki pahaa, outoja hajuja , mitä muut eivät tunteneet, minä tunsin, maut: Kaakao laktoosittoman maidon kera maistui yhtäkkiä aivan kuin se olisi tehty veteen. Lämmöt nousivat myös tuossa vaiheessa. No sitten jo sairastuinkin su iltana tavallaan, vaikka menin vielä maanantaina sinne töihin, siellä myös ajoittaista huonoa oloa, kuten monena muunakin pvnä..tiistaina kp 22 siellä kontrollissa epäilin olevani raskaana, josta lääkärille mainitsinkin..
Niin ne oireet vain jatkuivat ja tänään tuli pari vihlaisukipua kohdun seutuville ja illalla vielä yksi, jotka ainaki ennen ovat merkanneet raskautta ja palelua on ollut kauan!
Ja ihan tolkuton väsymys toisina pvnä, mutta ajattelin sen johtuvan sairastelustani ja varmaan siitäkin johtui! Nyt vaan odottelua, eihän tässä mitään päivä kerrallaan eteenpäin!
Sinderellalla:Sinulla hyvä näkö!
..toivotaan nyt vaan kaikkea! :heart:
Neeanäiti: Juu ohjeessa sanotaan, että plus merkki on raskaana, ja jos ei plusmerkkiä, ei raskaana ja vahvuus on kuulemma 25..Niin tiedän, olin aikasessa, mutta katsotaan kuinka ämmän käy!
Kitos peukutuksista myöskin!
En laita itseäni edes haamuilijoihin vielä, kerkeen myöhemminkin!
jos on tarvetta siis!
Ihanaa iltaa kaikille! :heart: :flower:
Niin ja kaikille paljon plussaOnnea tasapuolisesti!
Rva Pikkumyy :heart: :wave: