YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Hibiscus: Se oli 11mm. Peittoja pöllyytellään kunhan ukkeli palautuu reissustansa. Eli sunnuntaina. Se taitaa kyllä sopia kiertoon parhaiten. :LOL: Päätin jo, etten rapistele tikkuja tässä kierrossa, mutta taidan sen kuitenkin tehdä. Tuo oli kyllä hauskasti sanottu, että öönä aapisen laidassa, sopii tänne ala-asteelle (jossa siis olen töissä) erittäin hyvin...
 
Siiri Eli hyvinkin sunnuntaina sulla voisi olla jo LH-piikki, ja otolliset hetket ;). Hyvä! Nyt ei sitten kun ukkelin kimppuun :kieh: Tuo tikkujen rapistelu on kyllä sellainen juttu, että aika vaikia sitä on välistä jättää. Jos on yksikin tikku kaapissa, niin eihän sitä kiusausta voi vastustaa... Kiitos kun muistutit, täytyykin tilata heti uusi tikkusatsi :whistle:

Mukavaa työpäivää nyt vaan! Kaikille!


Itsellä painottuu ihan vaan tänne kotihommiin... Siivouksen puolelle...
 
Heissan!

Ollanpas sitä tiputtu kun väki näköjään nukkuu jouto ajan ? :LOL:

Pikkumyyllä kiva runo =)

Siirisisilisko eikun vaan ukon kimppuun kun kotiutuu :LOL:

Mielenkiintoisia nuo ultrakuvat kohdusta :) iteltäni ei ookkaan semmoisia otettu vasta kun 12vk vauvveli siellä jo pötkötteli...


ON: Ja äklö-varoitus heti alkuun!
Jotain punasen sekaista limaa tulee??? hmmm...mitähän lie. Menkkoja, jos on jotain säännöllistä kiertoa, odottelisin ensi viikon lopulla.
No ukko innostu heittämään lastit sisään keskiviikkona saunareissulla :D kun sanoin ettei siellä mitään pitäisi liikkeellä olla :kieh: ovista olin tuntevinani jo viime viikolla nääs.
Saapihan nähdä n. kahden viikon päästä onko heruttelu tuottanu tulosta
:LOL: "ihana pikku vahinko"...
R.testejä olen innokkaana jo katsellu :p mutta en ole kehdannu vielä ostaa :ashamed: pitäisköhän tilata, olisi kätevin tapa ja ei tarviis kaupassa noloilla...



MUOKS. profiilissa uusi kuva pikku-ukosta :heart:
:wave:
 
Heissan, olen kyllä totaalisen väsynyt ollut, nukuin yhdet päikkäritkin pvllä ja vaan odotan , josko pian pääsisin yöunille!
..Kaiken muun lisäksi on alkanut jälleen huimaamaan.
, juomalla olen tämän pvn suunnilleen sinnitellyt, illalla keksin syödä pinaattikeittoa , se oli hyvää, eikä kirveltänyt suussa...Nyt on huulen rakkulahaavaumia hoidettu valkosipulin kynnellä , se on auttanut vähän, vaikka kyllä kirvelsi ja vedet vaan silmistä tirisi! :headwall:


Siirisisilisko: Sitten vaan peitot pöllyämään, kun mies saapuu..!


Hibiscus..Miltä tuntuu olo tänään?


ihanaa illanjatkoa kaikille!


Amati: Ihana tuo teidän pikku-ukkonne!
Toivottavasti tulisi yllätystärppi!



 
Heippa!
Äitipolilla kävin taas tänään kontrollissa ja vauva oli kasvanut ihan hyvin. Pienikokoinen, silti käyrillä mennään ja vastaa vkoja 28+. Ultrassa 9 pv:n heitto, mutta seuraavat kasvua silti la:n mukaan. En oikein ymmärrä, eivät ole muuttaneet laskettua aikaa myöhemmäksi, vaikka vauva pienempi viikoiltaan.

Pissa puhdas, rr 134/75, muuta ei tutkittukaan multa, vauva poikittain ja liikkuu kovasti. Oon tuntenu tuon poikittaisasennon ja aika pitkään itsekin.
 

Kontrollit jatkuu ja seuraavat sikiön kasvua. Mulla seuraava neuvola ens vkon pe ja sitten 3.10. äitipolille jälleen. Onhan se hyvä kun tilannetta seurataan.

Nyt lasten kanssa saunomaan! Oikein mukavaa illanjatkoa teille! Neeanäiti ja pikkuprinsessa rv 30+3( ainakin lääkäristä näytti siltä, jää loppujen lopuksi arvoitukseksi kai synnytyksessä selviää.
 
mimmimamma........................28/27
kuumetta...............................28/n.21-25..........yk 27
vilmaville................................32/28
Mansku72............................... 37/-28 yk 1
AinoEmilia...............................39/ 31-34


Saisimmeko seuraavan Plussailmoituksen jo tänään joltain "piina ajalla olevalta"



Rva Pikkumyy
:heart: :wave:
 
Hei kaikki rakkaat ystävät :heart:

Minun on raskain mielin poistuttava tästä pinosta :ashamed: Tämä ei liity mitenkään tutkimuksiin minun kohdalla. Niitä tuloksia odottelen yhä. Nyt vain on sattunut jotain muuta sellaista elämässä, että ensimmäisenä ei mielessä ole vauvan hankinta, jos koskaan enää. En oikein jaksa vielä itsekkään ymmärtää, mutta ajan kanssa sitten. Olen onnellinen siitä, että minulla on viisi lasta jota rakstaa, joille antaa kaikkeni tässä elämässä.

Nyt vain on aloitettava se vaihe elämässä, jota olen oikeastaan pelännyt. Enää en ole vauvan äiti, minun vauvani kasvaa pois pikkulapsen roolista, sitten aikanaan. Enää ei tule äitiyslomia, ei vaunulenkkejä tuhisevan nyytin kanssa. Tähän on vain sopeuduttava.

Elämä ottaa ja antaa, välillä hyvää, välillä ei niin mielyttäviä asioita. Nyt on satanut kaatamalla huonoja uutisia ja ei ne nyt ainakaan parantuneet. Jotkut kestävät nämä elämäntilanteet paremmin, toiset huonommin ja nähtävästi mieheni ei ollenkaan. Elämästä on tullut sellainen vyyhti, että en teidä tuleeko tästä enää koskaan selvää. Yksi asia johtaa toiseen ja toinen kolmanteen ja näin se lumipalloteoria vain jatkuu. Lopuksi se purkautuu mahdottomana myrskynä ja tulee julki ne syvimmätkin ajatukset, jotka tulee sanottua suoraan, toista loukaten ja satuttaen. Jotkut asiat ovat sellaisia, että niitä on vaikea edes antaa anteeksi, joitain ei voi keveästi vain sivuuttaa. Jotkut asiat voi korjata, puhua ehjäksi, jotkut asiat saavat jotain pirstaleiksi eikä korjaaminen tunnu enää mahdolliselta.

Minne kaikki hyvät asiat katoavat? Minne pakenee läheisyys, minne haihtuu rakkaus? Miten yksi päivä voi muuttaa koko elämän suunnan? Näitä asioita pohdin, mietin, yritän selviittää itselleni. Lähipäivät eivät tule olemaan helppoja, ne sisältävät paljon keskusteluja, riitoja, selvittelyä ja sen, mihin suuntaan elämä tästä jatkuu. Vauvahaaveet eivät vain mahdu tähän kuvaan, ei oikein mitenkään. Miehen mielestä vauvalla paikkaisi kaiken, mutta en tahdo lapsesta laastaria meidän suhteeseen. Lapsen pitää saada syntyä rakkaudesta, ei paikaksi parisuhteeseen.

Tämä on nyt vaikea tänne selittää, vaikea asia käsitellä ja kaikki ei tänne edes kuulu. Nyt vain poistun ja keskityn turvaamaan lasten tasapainoisen arjen tämän kriisin keskellä. He ovat ansainneet jokaiseen päiväänsä parhaan mahdollisen elämän meidän aikuisten taisteluista huolimatta.

Kaikkea hyvää teille jokaiselle, taustalla seuraan teidän kuumeilua. Eläkää onnellisina ja muistakaa vaalia parisuhdetta. Riparilla opin, usko, toivo ja rakkaus, mutta tärkein niistä on rakkaus. Pitää paikkansa. Jos meidän rakkaus on jossain piilossa tarpeeksi vahvana, tästä voidaan selvitä, mutta jos sitä ei enää löydetä, on tämä tässä.

Suuret kiitokset kaikille tuesta, kanssaelämisestä, sanoistanne, keskustelukaveruudesta, ihan kaikesta :hug:

Lämmöllä jokaista teitä ajateleen, Lumi-Marja

Muuttolinnut,
asiastaan ehdottoman varmat,
uskonsoturit,
lähtevät vain höyhenet aseinaan,
voittajina,
sillä se
joka kykenee nousemaan
siivilleen
on jo päässyt perille.

Tommy Taberman

 
Lumi-Marja: Olen pahoillani, mitä sitten onkaan teidän perheessänne, perheenne lähellä tapahtunutkaan!! :hug:

Ei löydy lohduttavia sanoja, mutta kiitollisuudella näistä kuluneista kuukausista kiittäen sinua!
Olo on haikea, mutta toivottavasti joskus voit käydä moikkaamassa meitä kuitenkin! Enkelien suojaa perheellesi ja voimia!



Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Voi Lumi-Marja :'(

Jään kyllä ihan aidosti kaipaamaan sinun elämänmakuisia kirjoituksiasi..niistä on monena vaikeana hetkenä saadut paljon lohtua. Tuskin kukaan enää väittää, että tämä on pelkkä kuumeilupalsta..kaikki muutkin asiat tänne tulee sen mukana. Tule sinäkin jatkossakin kertomaan meille itsestäsi...kun taas jaksat.

Voimia kaikkeen mitä siellä nyt onkaan meneillään :hug: :hug:

Pinkkis
 
Lumi-Marjalle voimia vaikeisiin aikoihin! :heart: :hug:
Kuitenkin elämällä on tapana lopulta järjestyä hyväksi vaikka ei tuntuisi siltä kun "päälle sataa p....kaa" ja kaikki tuntuu toivottamalta....
Mutta jaksamista ja perheen kanssa yhteisiä hetkiä iloiten, elämän karikoista huolimatta!

Kun kaatuu, on noustava ylös.
Kun nousee, on jatkettava eteenpäin.
Kun on päättänyt jatkaa,
on saavutettava tavoitteita ja unelmia.
Kulje kohti parempaa.



Rva Pikkumyy luultavasti täti kurvaisi sitten paikalle tänään... kun tulee vähän ihan kirkasta verta :| eli ehkäpä olisi siis kp 1 ja jos kierroksi laittaisi arviolta 18-28. Saa sitten nähdä miksi se siitä tulevaisuudessa tasoittuu.
Eli vahinko plussaa ei sitten tule :LOL:

Miulla omenamehu porisemassa ja tein myös omena hilloa kälyn tuomista omenoista :p
Ja uunissa paistuu "kieli pers....seen" ruoka eli kinkkukiusaus, on niiin sairaan hyvää ruokaa että ( sori ronski ilmaus ) :LOL:

Onhan täällä pinossa monta joilla jännät paikat plussien suhteen! Nyt vain ilmoittelmaan tuloksia!

:wave:
 
Lumi-Marja älä nyt karkaa minnekkään, jospa teillä vain oli joku paineenpurku päivä ja kaikki olis taas hyvin huomenna :hug: Nuku yön yli ja kattokaa tilanne uudelleen. Teillä on nyt ollut niin paljon kaikkea, että paha olo patoutuu varmasti kummankin mielessä ja tulee ulos kuin tornado. Laitoin sulle yv. Ihan pakko tunnustaa, et tunnen sut livenä...että näin pieni maailma :hug:

Olis ollut jotain kommentoitavaakin, mutta nyt alkoi vain huoli niin painaa, että meni ajatukset sekaisin.

Olin nettipimennossa muutaman päivän, kun meidän koiranpenikka innostui syömään adsl laitteen johdon ja lopuksi koko boxin. Karvaturri on ihana, mutta pikkuisen tekoset ei niin kovin ihania. Koiravauvalla ikää nyt 12 viikkoa :heart: Nyt on uusi laite, langaton tällä erää.

Plussaonnea piinailijoille :wave:
 
Amati: Ei ne miehet aina ehkä huomaa, jos antavatkin vähän väärään aikaan ja toisaalta varmaan ovulaatioaikakin saattaa heitellä! :heart:

Aavikkoruusu: Maailma on sitten pieni, sitä minäkin joskus ajattelen kun aika avoimesti asioita kerron, että joku saattaa tunnistaa minut, mutta ei sen väliä ole! :D
Kiva hauvavauva teillä! :heart:

Oma napa: oireet jatkuvat ja lämpöily, aftoihin auttaan hetkeksi valkosipulinkynsihoito....Nukuin 2,5 tunnin päikkärit olen siis tosi, tosi väsy! |O Voihan sitä vähän pian taas nukkua! :D

Meillä huomenna synttäreille meno, tyttäreni, joka vietti synttäreitään keskiviikkona , tarjoaa huomenna kakkua ja jotain muuta! :xmas: Niin ne ihanat lapset vaan kasvaa...Saapi nähdä, koska minusta tulisi mummo??? *ihana asia sellainenkin* :saint: :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Kiitos kaikille liikuttavista viesteistänne :heart: :hug:

Aavikkoruusumitä mitä mitä...onko meidän mäellä joku muukin hullu :LOL: Anteeksi :ashamed: Olet varmaan osittain oikeassa. Luin yksärisi. Hui, olen sinun kansssa jutellut eräämmät tovit tietämättä, että elämääni olet vaklannut täällä B) No, nyt ymmärrän empaattisuutesi :hug: Lupaan harkita ja nukkua yön yli, mutta silti tuntuu oikealta häippästä täältä, vaikka ikävä minulla näitä kaikkia ihania ihmisiä tulee. Enkä minä sitä vauvaa ole lakannut haluamasta, mutta eihän tällaiseen tilanteeseen voi sitä haavetta toteuttaa:'(

Voihan kaikki vielä muuttua, mutta siihen tarvitaan todella paljon puhumista, ymmärrystä ja edes puolitiehen tulemista toisiamme kohtaan eri asioissa. Miehelle hoidot ei ole helppo nieltävä ja tämän kaltainen sotatila oli tyttöä edeltävänäkin aikana. Silloin meinas olla yhteiselämä katkolla ja sitähän se taas meinaa olla. Tulen kyllä täällä poikkeilemaan, en vain osaa olla poissa. Teistä on tullu mulle sellaien tukipilari ja "ystäväjoukko", ettei halua täältä noin vain irrottautua. Kuumeilusta vain en enää tiedä. Se voi olla historiaa.

Lumi-Marja
 
Tervetuloa mukaan Spookymamma!
, paljon onnea plussaukseen! Mitkä ovat kiertopäiväsi, vai joko menkat ovat alkaneet pienen 5kk tytyn jälkeen, ihanaa kun on tuollainen suurperhe!


Niin ja mukavaa sunnuntai päivää kaikille!


Oma napa tein testin illalla, tuli haamu ja yöllä, tuli haamu, eli eri merkkisillä tein, mutten laita itseäni edes haamuilijoihin vielä, kun on niin aikaista!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Varovaiset Onnittelut Rva Pikkumyylle ONNEA...

Lumi-Marja :hug:

Itsellä taitaa olla ovis tulossa tai menossa, ei mitään havaintoa. Pupuilutkin on jäänyt niin vähälle, että niin.... Jospa tänään!
Tällä viikolla olen käynyt taas kurssilla ja puhkun intoa. Omaan vauvahaaveiseen sain monta vinkkiä, mutta tietysti, jos ei ole pupuilua ei tarvitse paljoa miettiä, mistä se johtuu ettei tärppää. Tässä kierrossa en käytä esim. piilolinssejä.....

Tervetuloa mukaan spookyMama.

 
a-alisa : kiitoksia! Varoen eteenpäin kuljemme!


Edelleen olen kipeänä, ilmoitin jo töihin , etten huomenna pääse , vaan menen lääkärille uudelleen.


a-alisa: Kiva , että opiskelut maittavat! Juu se peuhailu on yksi osallinen onnistuneeseen tärppiin :heart: --Miten piilolinssit vaikuttavat? Tosin itse en käytä, mutta varmaan joku käyttää..

Mukavat illanjatkot kaikille!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 

Yhteistyössä