YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Sinderella: Kiva kuva sinulla, siitä se taas alkaa uusi kierto uudella innolla! :heart: Teillä varmaan aika mukava vauva , kun haluat myös heti perään uutta raskautta! Minkä ikäisä lapsenne olivatkaan, minä uuno kun en kaikkea muista!;=) Minäkin jos olisin nuorempi haluaisin useamman lapsen vielä, mutta nyt tämä ikä tulee vastaa, niin hyvä kun sen yhdenkin saisimme elävänä oikeana vauvana syliimme asti! :saint: :heart:

Kanella ja taikakuu jossain lukee myös, että esim lomamatka tai jokin muutos elämässä sekoittaa kiertoa, nainen on aika herkkä muutoksille! :heart:

Auroora: kiitos kun laitoit kuvasi ekasta ultrasta, minäkun en saanut eilen mitään mukaan, koska oli vain jälkitarkastuskyseessä, tuonne yli 40v kuumeilijoihin liitin kuvat netistä, minkänäköinen kohtuni siis oli, tosin mitään ei vielä näkynyt minun silmilläni silmillä..No aika näyttää..Laitappas uutta kuvaa, jos tänään viitsit uudesta käynnistäsi! Kiitos! :heart:
Mitä oireita sinulla oli heti tai ennen plussaustasi?

Lääkäri totesi siis akuutin ylähengitysteiden infektion ja slomaa loppuviikko.
Häneltä myös kysyin paksusta limakalvosta, hän sanoi, että hänen mielstään noin 1cm, olisi tässä vaiheessa...Hän laittoi koneelle myös uuden hcglähetteen, se on voimassa 60vrk, jos tarvetta tulee, senkun menee näytteeseen.

Hän on oikein empaattinen lääkäri, samalla myös neuvolamme gyne.Hän ei koe vanhempien naisten raskauksia mitenkään ihmeellisinä asioina, vaan aina tukee ja toivoo parasta! :saint:

Eipä tässä kai muuta tällä erää! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Heipparallaa pitkästä aikaa :wave:

Täällähän on vilkasta kuin Helsingin rautatieasemalla :LOL: Ja uusia palstailijoitakin on tullut mukaan, kiva että palsta pysyy vireänä :)

Onnittelut plussasta Aurora! Ja joku toinenkin taisi saada plussan, mutta nyt en muista kuka se onnellinen on :ashamed:

Mulla on ollut loman jälkeen karu paluu arkeen, töissä on ollut älytön kiire. Nyt alkuviikolla oli iso asiakastapahtuma, joka oli mun vastuulla, joten loman jälkeen tuli tehtyä pitkää päivää että saatiin kaikki yksityskohdat kuntoon. Mutta nyt on tapahtuma onnellisesti ohi ja kaikki meni niin kuin pitikin :D

Enää reilu kuukausi äitiysloman alkuun ja nyt on työmotivaatio täysin kadoksissa :ashamed: Toivottavasti sijainen pääsee kohta aloittamaan työt, jotta voin itse jo vähän löysäillä tässä loppuaikana...

Raskaus on edennyt oikein hyvin, mitään ongelmia ei oikeasti ole ollut. Tukivyön kävin hankkimassa pari viikoa sitten kun selkä kipeytyi töissä todella ilkeästi ja hyvin tuo vyö näyttää auttavan. Suurimmat hankinnat vauvalle on jo tehty ja vaatteitakin alkaa jo olla riittävä määrä kasassa :) Vaatteet on vaan edelleen pesemättä ja vauvan huone laittamatta kuntoon, tarkoitus olisi hoitaa ne sitten kuntoon äitiysloman alkajaisiksi, joten toivotaan ettei vauva päätä tulla maailmaan aikaisemmin :LOL:

Tsemppiä kaikille lähiaikojen jännäilijöille, toivottavasti nähdään pian tuolla odotuspuolella :wave:

minnihiiri68 + vaavi rv 29+5
 
Minnihiiri: Kiva, kun kävit meitä moikkamassa ja kertomassa kuulumisiasi! :heart: Tukivyö on varmaan hyvä keksintö ja apu. :saint:

Sinderella: kiva kun on paljon lapsia ja heistä seuraa toisilleen! :heart:

Aurora: kiitos kuvista, nyt alkaa nämä tänään laittamasi kuvat vastaavan enemmän minun kohdun ultrausta eilen, en ymmärrä kyllä miksi? No seurataan tilannetta.. :heart:

Päätin, että lasken ovulaatioksi sen kp 18 limaisuuden ja kivun aamulla, koska silloin oli sellasita kananmunan valkuaisen tapaista venyvää limaa, sorry kuvaus! :headwall:

Eli vasta kp 32-34 odotan menkkoja saapuvaksi, tai siis toivon , että eivät tule! :headwall:
Minua huimaa, ja paleltaa ja hajut on pahoja vaikka olenflunssan kourissakin..

Jännäähän tämä odottaminen on! :heart:

mene vaan aurora uudelleen ultraan, kiva ,kun on hyvä olo, ettei tarvihe stressata! :heart: Miten ovis yleesnä tuliko ennen yleensä aiemmin jo?

Heippa kaikille..Pian pääseekin jo nukkumaan, ihanaa :xmas: |O
 
Tämän hetken piinailijoille PlussailuOnnea

kuumetta...............................26/n.21-25..........yk 27
vilmaville................................30/28
Mansku72............................... 35/-28 yk 1
AinoEmilia...............................37/ 31-34

 
Pikamoikat täältäkin :wave:

Aurora, niin ihania kuvia, niin pienestä, niin hyvin pienestä alusta kasvaa jotain suurta ja ihanaa. Vielä kerran paljon onnea ja kasvakoon pikkuinen reippaaksi vauveliksi :heart: :heart:

Meillä ukkokulta sai saikkua ja potee nyt vuorostaan korvakipua. Tyttö temmeltää jo kuin ei mitään olisikaan, vaikka keltainen mönjä valuu nenästä. Osaa niistää itse hienosti, niin ei äidin tarvi koko aikaa paperin kanssa perässä kulkea.

Täti ymmärsi vihdoin pakata kamppeensa ja lähti yhtä salakavalasti kuin tulikin. Vuoto loppui kuin seinään ja hyvä niin. Illalla isuin saunassa pitkään ja nautiskelin. Jalkakylpy, naamio kasvoihin ja jotain vataloöljyhierontaa sellaisella mokkulapäisellä harjalla kokeilin tehdä ja olipa virkistävä kokemus.

Nyt pian syömään ja sen jälkeen tie kutsuu :wave:

Jostain syystä hirmu energinen Lumi-Marja
 
Kiitos kovasti Lumi-Marja :D

Toivotaan että siellä pussissa on jotain.. :D

Onnea sinullekin että pian sinullakin tuollainen pieni ihmisen taimi masussa olisi.

Huomenna Lähdetään sinne Prahaan. Mukava päästä vähän jonnekin. Vielä kun kahdestaan päästään. :heart: Keskiviikkona sitten taas tulen lukemaan teidän juttuja.

Hei, hei :wave:
 
Oikein mukavaa ja rentouttavaa matkaa Aurora72 sinulle ja miehellesi.. :heart:
Minulla pitäis kuulemma hommata passi,kun synttärikortissa luki näin:Toivottavasti et pelkää lentämistä.Kehoitamme sinua (siis minua :D ) hankkimaan siitäkin huolimatta passin. =) Jokin reissu on tiedossa,mutta vielä ei ole tietoa että milloin.. Passia en vielä ole hommannut..

Täälläkin täti pakkaa kamppeita.. Ollut niin oudot "menkat".. Yöllä ei ollut paljon ollenkaan vuotoa ja tänään muutenkaan ei ollenkaan vuotoa (tai sitten tosi,tosi vähän) että sitten tiistain ja keskiviikon vaan vuoti.. Outoa.. :| Yleensä 3-5 päivään vuotaa..
 
Täällä ei ihmeempiä...edelleen väsy painaa, ja mitään en saa aikaseksi, ei kai pidäkkään, voisin kai vain levätä, mutta en sitäkään oikein osaa..


Auroralle ihanaa matkaa Prahaan!


Taikakuu: niin menkat välillä vaihtelee..joskus saattaa olla, että munasolu ei edes irronnut, sekin muuttaa kiertoa. Onnea tähän uuteen kiertoosi! Ja Kiva, että matka tiedossa!!


Lumi-Marja: Ihanat rentoutukset sinulla ollut.


Hyvä sairastelussa on kai se ,että laihtuu, olen vain pääosin juonut, kun mikään ei maistu
Tosin en alkoholia;=)) Jotain lämmintä kaakaota, ja teetä..menispä viikko nopeammin, jos nämä oireet vaan jatkuvat ja jatkuvat;=))

Heissan kaikille!
 



mimmimamma........................27/27
kuumetta...............................27/n.21-25..........yk 27
vilmaville................................31/28
Mansku72............................... 36/-28 yk 1
AinoEmilia...............................38/ 31-34


 
Noniin, nyt on sitten gyne käyty. Ei ollut kystaa, vaikka niin kuvittelin. Heitti jotain suolenmutkasta... eli siis niitä samoja ongelmia kuin muillakin täällä. Muniksen kokoa kyttäiltiin ja olihan se sen kokoinen, että varmaan irtoilee siinä alkuviikosta. Meinasi kyllä että tässä iässä voi jo ruveta kierrot lyhentyyn (eli siis vaihdevuosijuttuja)... pöh ja pah, mullahan vaan pitenee kokoajan. Muutenkin oli kyllä sen olonen tätsy, etten uskaltanut sille aloittaa puhumaan lasten teosta. Se kun vaan mietti kokoajan sitä mun ikää ja kierron lyhentymistä. Ei oikeen tullut hetkeä kysellä. Päätin sitten että heti aamulla soitan ajan Avaan.

Muiden tekstejä en taaskaan ole kerennyt lukemaan. Olen lähtenyt aamulla seiskan aikaan töihin ja nyt jo kotiuduin. Josko viikonloppuna kerkeisi keskittymään. Joka tapauksessa positiivisia puhureita kaikille...

:hug:

SiiriS
:wave:
 
Pikainen piipahdus, etten taas tipu kärryiltä, koska meno täällä on niin hektistä :kieh: Ajattelin ensin kirjoitella vasta huomenna, mutta sitten Siirisisilisko, sun viestisi jotenkin tuntui vaativan hetivastausta :|. Ihan ensiksi kurkkasin profiilistasi, että minkäs ikäinen nyt olitkaan. 70 syntynyt! Voi hyvät hyssykät! Sulla on vielä aivan tautisen hyvät mahdollisuudet ikäsi puolesta raskautua! :hug: Mua suorastaan puistattaa nuo "tässä iässä" -höpinät, joita lääkärisi viljeli vaihdevuosiin viitaten.


On totta, että munisten laatu heikkenee iän myötä. Aina vain vähemmän on käytettävissä priimalaatuisia muniksia. Se heikentää raskautumisen mahdollisuutta. MUTTA. Kukaan ei ole sanonut, ettei sitä mahdollisuutta olisi! Se on olemassa niin kauan kun niitä vaihdevuosia ei ole, piste. Joten täys höyry päälle vaan!
On tosi hyvä homma, että lähdette tutkimuksiin! Kannatan lämpimästi! Klinikkakäynnit maksaa, mutta siellä keskitytään oleelliseen. Ihan alkuvaiheessa otetaan verestä FSH-arvot, joista kyllä näkee onko tosiasiassa vaihdevuosipelkoa. Itse olen tosi onnellinen jo siitä tiedosta, että vaihtareiden lähestymisestä ei ole mitään merkkejä. Joten nyt vaan vauhdilla eteenpäin, Siiri!


touhu tenava Kirottu täti. :hug:

Pikkumyy Samaa sanon minäkin, eli nyt unta palloon ja lepoa kehiin, jotta toivut pian! Ja paljonpaljon mustaherukkamehua!


Taikakuu Sinun varmaan olisi syytä suhtautua tuohon vinkkiin tosissasi, eli mars mars passia hakemaan! Lupaavalta kuulostaa! Aurora ei taida ehtiä tätä ennen Prahan matkaa lukea, mutta jos luet, niin: Ihanaa matkaa!


Lumi-Marja Itseään täytyy tosiaan joskus muistaa myös lelliä!


Minnihiiri Tosi hienoa, että kaikki on edennyt hyvin! Eipä siitä tarvitse ottaa huonoa omaatuntoa, jos ei työmotivaatiota nyt löydy, mielihän valmistuu tuossa vaiheessa jo uuteen, mullistavaan asiaan! Kaikkea hyvää!


Omanapaa lyhyesti... Kiitos teille kaikille ihanista, lämpimistä onnentoivotuksista inssiin! Kyllä sitä onnea tarvittaisiinkin. Raskautuminen kun on niin monen tekijän summa, eikä se jännittäminen siihen plussaankaan lopu... :ashamed: Mutta inssi oli ja ajoitus kai olikin sitten aika kohdillaan. Löytyi 27 mm. jättifolli, jota kotipaikkakuntani gyne piti paremminkin kystana. Unohdin siitä mainita täällä. Klinikan lääkärini sanoi, ettei tuollaista kystaa kuukaudessa yhtäkkiä kasva, kun viime kerralla ei näkynyt mitään. |O JOten nyt voi taas vaan toivoa, että simpoista joku olisi ehtinyt hommiin... :heart:

Nyt kaikille hyvät yöt, ja huomenet heti perään! Ja +++++-tuulia edelleen jokaiikalle! Nyt unten maille...
 


Jos sää olet itsenäine,
sää olet pelottava.
Jos sää olet ystävälline ja ymmärtäväine,
sää olet liian kiltti!
Ku sää sanot mitä sää ajattelet,
sää ole rääväsuu.
Jos sää ole hiljaa on sus jotta kummallista.
Jos sää anna,
sää ole helppo nakki.
Jos sää pihtaat haeta jolta muult.
Yrit sit täsä olla.
Jua pari lasi kuaharii.
Venytel tualis semottes et pää menee taakse
ja kattelet maailma ylösalasi.
Hiukka hianon näköst.
Ei iloseks tulemiseks enemppä tarvita.
Pan lähettäen kaikil,
joil o väsymyst
ja kaikil joil halut viesti laitta!




Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hibiscus:
Löytyi 27 mm. jättifolli, jota kotipaikkakuntani gyne piti paremminkin kystana. Unohdin siitä mainita täällä. Klinikan lääkärini sanoi, ettei tuollaista kystaa kuukaudessa yhtäkkiä kasva, kun viime kerralla ei näkynyt mitään. |O JOten nyt voi taas vaan toivoa, että simpoista joku olisi ehtinyt hommiin... :heart:
Tähän on ihan pakko omanapaisesti vielä todeta. Tämä eilinen gyne puhui koko ajan kystasta ja kirjoitti lausuntonaankin ,että siellä munasarjassa on kysta. Vaikka minulle puhui siitä, että tämä sopii hyvin kierron vaiheeseen... nyt multa menee jotain ohi. Eikös ne munasolut sopisi kierron vaiheeseen... ihan pihalla... :p

 
Pikkumyy, hauska runo, kiitos! 4 ekaa riviä tuntuu jotenkin tutuilta...


SiiriSisilisko Mulle jäi nyt semmoinen vaikutelma omalta kohdalta, että ei gynekään voi aina olla 100 %:n varma, onko musta mollukka ultrakuvassa folli vai kysta. Jospa sunkaan gyne ei ollut varma? Sinun tapauksessakin siellä voi aivan hyvin kypsyä muheva follikkeli, eikä mikään kysta. Pakko myöntää, että olin kyllä itse ihan öönä aapisen laidassa, kun todennäköinen "kysta" diagnosoitiinkin folliksi. Oli jo niin alistunut olo... :ashamed: Mullakin lukee ekan lääkärin lausunnossa kysta. Höh. Ilmoittiko lääkäri follin läpimittaa? Kuulostaa kumminkin siltä, että teillä olisi nyt peittojen pöllyttelyaika :kieh:


 

Yhteistyössä