*~ Plussien viikko! vko38 ~*

Lääkärissä käyty!!! :wave:
Aaaapuva sielä näkyi komea keltarauhanen eli ovulaatio ON tapahtunut!! :whistle:
Sitä lääkäri ei osannut sanoa että milloin munasolu on irronnut mutta omat epäilykset on että vuorokauden sisään sen on tarvinut tapahtua!
Mulla siis oireet pitänyt paikkaansa MUTTA ovulaatiotestit ei!!! Lääkäri kirosikin netistä tilatut ovistestit alinpaan helv..., sanoi että tää ei oo mikään uus juttu että ne ei toimi ja suositteli apteekin ovistestejä tästä eteenpäin!!
Se pieni vaalenpunainen vuoto oli vain hetkellinen ja enää ei vuotoa ole...eikös ovisaikaan voi tulla hieman verta?!!?
Lisäks mulla höröttää kohdunsuu vieläkin auki ja lima on venyvää joten voisiko ovis olla ihan just tapahtunut?!!?
Tänään siis kannattaisi vielä hempeillä?!!?
Tiistaina kyllä oltiin mutta jotenkin tuntuu että se ei riitä! :$
Kauhee mä oon niin sekaisin ja tärinöissäni että!! :LOL:
Voi kun nyt tärppäis!! :heart:
Limakalvo oli kyllä aika ohut joten en tiedä onnistuisiko hedelmöityminen?!

Verikokeita musta otetaan nyt aika määrä (hormonikokeita) ja kuukauden päästä menen uudestaan. Inseminaatiota meille ei voi julkisella puolella tehdä koska rajana on 2 lasta ja meillä on jo kaksi :/
Lääkkeitä voidaan antaa ja laittaa kierrot kuntoon...kotikonstein sitten vaan täytyy vaavi laittaa aluille.

Enää en luota muutakuin omaan kroppaan...ovistesteihen en luota!! :kieh:

Ja juuh,nyt kun se ovis on tapahtunut niin eikös tää mummutauti iskeny taas päälle eli hirveitä kuumotuspuuskia ja hikoilua,huh! :whistle:
 
moi. mut voi tiputtaa listalta pois, koska luomuvauvaa ei tule. jännäilen meitin tilannetta ihan jossain muualla. :'(
vaikka kuinka haluan uskoa että ihmeitä tapahtuu ja että lääketiede ei oo aina oikeassa niin silti en halua enempää toiveita herätellä turhaan. on tässä jo puol vuotta petytty. :(
TSEMPPIÄ KAIKILLE JA PALJON PLUSSIA! :wave:
 
dreamer :hug: paljon haleja! kerro ´toki lisää jos vaan voit? kävit siis kans tänään lääkärissä? PALJON VOIMIA!!! :heart:
Ja Jennyli paaaaaljon onnea oviksen johdosta! ja kyllä se varmasti tuli/tulee hyödynnettyä! ;) Ja mullakin on nyt tullut verta..tai siis ollut aamuisin vaaleanpunaista valkovuotoa...et elättelen toiveita et se johtuis oviksesta tai kiinnittymisestä!
Hautajaiset meni siinä sivussa...kyllä mä romahdin ihan täysin kun kävin vielä kattomassa pappaa, kun sai käydä katsomassa ennen kuin arkku suljetaan ja viedään sinne alttarille. Mutta olen ylpeä että pystyin menemään katsomaan.
 
[/url]
[/url]





Torstai 4.9.2008


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp22/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
Murmelin......................kp17/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp17/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp21/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp18/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp11/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
a-alisa..........................kp21/28...........yk3 ~ kuudes haaveissa ~
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:




 
Täällä kans yks pettynyt lääkärissäkäynyt... ei ovista, ei tietoakaan siitä,että sellanen olis ollu tai olis tulossa.. :headwall: :headwall: Kirjotti mulle Clomireseptin, mutta clomit on kuulemma loppu suomesta, saa vasta lokakuulla.. että jospa palailen sitten kans vasta tänne palstoille, aika toivottomalta tää nyt enää tuntuu...

Plussatuulia teille kaikille muille!! :heart:

ja dreamerille paljon :hug: :hug:
 
Voih...miksi täältä nyt ihmiset lähtee/tippuu...
Mutta voimia sinullekin hirveästi Murmelin!! haluatko pois listalta? Mutta aika erikoista et ne on loppu ne clomit??
Mutta ei saa heittää kirvestä kaivoon! Tai vaikka heittäisi jännäilyn... koska mä uskon, että kyllä se ihme sieltä tapahtuu! Ja joskus silloin kun vähiten odottaa!! :heart:
 
Voi dreamer ja murmelin :hug: Tulipa paha mieli puolestanne :( :hug:
Vielä kun itse hehkutin omaa napaani aivan yli-innokkaana :ashamed:
Uskon kuitenkin että sen pienen rakkaan syliinne saatte molemmat!! :hug: :heart:

Mä oon tosiaan jo rauhoittunut huomattavasti tuosta päivästä :whistle: ;)
Nyt vaan jännitellään ja toivotaan että tiistain hempeilyt tuottavat tulosta! Tässä kun oikein mietin ja oon olojani muistellu ja lukenu kalenterista niin ovis on varmaan ollut eilen! Ennen tiistaita se ei oo voinu olla kuitenkaan...näin ainakin toivon ;)

Sitä veristä valkovuotoo tuli tossa vielä kuitenkin nyt illastakin mutta se on tosi niukkaa. Tossa äsken kopeloidessani tota alakertaa huomasin että kn on menossa kiinni ja kovettumassa,vuotoakaan ei enää juuri ole...kuivan tuntuista siis :whistle:
Eipä taida tänpäiväiset hempeilyt enää hedelmöittää mutta kellistämpä kuitenkin ton ukon :D

Eiköhän tää mummutautikin kerro että ovis on jo mennyt?!
Koskahan sitä sitten pääsis testaileen?!?! Laita mulle Devi varman päälle su 21.9 ;) Kyllä menkat sitä ennen alkaa jos on alkaakseen!!
 
no, mullahan todettiin jo viime viikolla, että toinen torvi on tukossa ja ehkä toinenkin... joten mahikset meni jo siinä. no, tänään saatiin miehen simppatestin tulokset ja lääkäri totes että luomusti on mehdotonta niillä veitikoilla raskautua eli ivf tai icsi on vaihtoehdot. joskin kontrolli-testi otetaan parin kk:n kuluttua; että voihan ne hiukan vaihdella, mutta tulos oli kuitenkin niiiiiin huono, että ei siitä kovin hyvää kuulemma voi tulla...
no, mutta katseet eteenpäin, ja ollaan men jo pari kuukautta puhuttu asiasta, että jos ei vauvaa niin vaan tuukkaan. :) onneksi tuo mies on myötämielinen noille hoidoille kuitenkin, vaikka ensireaktio oli että saa sitten koko vauva-projekti olla. mutta sit ku päästään nyt niihin hoitoihin niin kyllä raskautumis-mahdollisuudet on ihan hyvät. :) mut ei jaksais odottaa - kuten kukaan meistä ei jaksais! ;)
 
Murmelin ja dreamer Pahoittelut :hug:

Jennylille Onnea oviksesta.

Itellä ei ole mitään oireita. Rinnoissa tuntee ehkä pikkuisen. Mitään nippailuja ei ole. Viime kierroissa oli kaiken näköisiä oireita jo tässä vaiheessa. Lämmöt on varmaan koholla, mutta niinhän niiden kuuluukin olla tässä vaiheessa. Täällä siis vielä hyvin rauhallista.
Testaan vasta, kun kuukautiset ovat myöhässä. Ovistestejä löysin vielä kaapista muutaman ja ajattelin koittaa niillä. Niidenhän pitäisi näyttää myös raskaus?

Lähden viemään lapsia mummulle ja menen hammaslääkäriin. Ihan älyttömästi tekisi mieli perua se ja juosta karkuun.
 
Moi :wave:
Minäkin kiitän deviä ihanista päivityksistä :flower: :heart:

Vau sinähän a-alisa pääset jo pian testailemaan! =) Peukut on pystyssä db!! :heart:
Noista ovistesteistä tuli mieleeni että testasimpa tänäaamuna ihan huvikseni vaikka ovis onkin jo mennyt ja mitä ihmettä tikkuun tuli vahvempi viiva kuin mitä olen testannut!!! Ihmeellisiä noi testit tosiaan!!

Mulle iski eilen epätoivo sen oviksen suhteen vaikka niin hehkutinkin :ashamed: Nyt menee kyllä tunteet laidasta laitaan ja tuntuu että tässä kuussakaan ei tärppiä tule :/
Mä jopa itkustin illalla ja yöllä näinkin sitten unta että testasin plussan raskaustestiin ja vielä toiseenkin...toivon niin kovasti sitä plussaa että tulee jo uniinkin :eek: Olisipa enneuni mutta tuskimpa!!

(.) Mä oon nyt jokseenkin ihmeissäni tän verisen vuodon kanssa :/ Sitä nimittäin tulee vieläkin :headwall: Ei juuri siteeseen mutta aina pyyhkiessä!!
Eipä tällainen kai normaaliin kiertoon kuulu?! Voisiko johtua siitä ohuesta limakalvosta että tuhruttaa jo nyt?!
Lääkäri kuitenkin eilen epäili menkkojen alkavan vasta 14vrk kuluttua!!
Tiistain hempeily on nyt ainoa toivo mikä mulla vauvautumisen suhteen on! Silloin oli ainakin vielä limoja ym.
Nyt mulla on jo oviksen jälkeiset oireet...lämpö aamulla 37.2 ja nuita hikikohtauksia pukkaa tämän tästä. Etovaa oloa on tänäänkin ollut ja rinnat ovat kipeytyneet! Kohdussa mulla on sellaista menkkamaista oloa ja johtuuko just toi vuotokin siitä!
Viimekuussa mulla oli oviksen jälkeen samat oireet ilman tätä tuhrutusta.

Labrassa kävin aamulla otattamassa ensimmäiset hormonikokeet. 2.10 mulla on sitten uus lääkäriaika!

Mukavaa viikonloppua kaikille :hug:
 
Olisi pitänyt perua se hammasääkäri. :x
Juurihoidetusta hampaasta löytyi juuresta tulehdus ja se juurihoidetaan uudestaan. Se oli järkyttävää. Luulin, ettei juurihoidetussa hampaassa ole kipua. Nyt se tietysti särkeekin... Pakko oli ottaa särkylääkettä ja siinä luki "heikentää raskaaksi tulon mahdollisuutta."

Olo on paska! Muutama päivä on ollut sellainen olo, että tulen kipeeksi. Nyt tämä kamala hammassärky. Mies antoi naapurin rouvalle luvan ottaa meiltä omenia. Nyt se näköjään on pihalla kottikärryillä. Kuinka mones kottikärryllinen mahtaa olla menossa. Olen käynyt täällä vaan marisemassa ja valittamassa kiva varmaan lukea näitä minun juttuja.

Lupaan huomenna tulla kirjoittelemaan iloisia juttuja.


Näkyisikö Jennyli seuraavalla lääkärikäynnillä jo syke?
 
A-alisa sitä vartenhan täällä ollaan että kuunnellaan myös ne toisten marinatkin ;) :hug: Eli antaa tulla vaan :D
Täällä ainakin yksi epätoivoinen ja noi kirjoitukset ja ajatukset lentää kyllä NIIN laidasta laitaan :$

Täytyy sanoo että tää tuhruttelu on pilannu mun toiveet raskautumisen suhteen kokonaan! :ashamed: Olen siis 100% varma että tärppiä ei tullut, mutta sen oon päättänyt että tänvuoden puolella sitä ollaan raskaana!! :D :heart:
Mua jotenkin masentaa pirusti,olisin NIIN toivonut tässä kuussa osumaa! Toisaalta taas oon hyvin iloinen siitä että lääkärissä kaikki oli hyvin ja se oviskin tapahtunut...mutta tapahtuukohan ensikuussa,se onkin toinen juttu!! :headwall:
Eli minäkö epätoivoinen!! :$ :whistle: ;)
Piti ottaa niin rennosti tää yrittäminen niin kuinkas kävikään, taas tää kuume on ottanu musta yliotteen :eek:

Ja täytyy sanoo että nää oviksen jälkeiset oireet on ihan pyllystä koska niitä vois luulla täysillä raskausoireiksi (viimekuussa sama juttu) :headwall: Minkähänlaiset oireet mulla sitten on kun raskaudun?! Ilmeisesti ei mitään!!

(.) Lämpö herätessä 37.4, tuskanhiki (palelua ei muuten nyt oo,viimekuussa oli), rinnat on taas ihan järkyttävät...kihelmöi,aristaa ja turvottaa (tääkin on ihan outoo kun viimekuussa ekaa kertaa tällaista rinnoissa), jotain menkkamaista kipua välillä ja etomista. Ja sitten tää hitsin tuhru mikä kertoo kyllä siitä että kierto ei oo nyt ihan ok :kieh:

Plussatuulia kuitenkin hirveeeeesti liikkeelle++++++++++++++ :heart: :heart:

Mitäs muille?! Tää pino on jotenkin hiljainen, tai sit musta vaan tuntuu kun ite roikun täällä koko ajan :whistle:
 
Ei tänä aamuna tullut testiin, kuin yksi viiva, siis ovistestiin.

Täällä ei mitään oireita. Vime kierrossa oli vaikka mitä. Kuumotusta oli tosi paljon, nyt taas palelee. Rinnat pisteli ja nipisteli, nyt jotakin pientä. Menkkamaista kipuilua, nyt ei ole yhtään. Nyt sitten tietystin suren, oliko sitä ovistakaan oikeasti, kun en sitä tikulla varmistanut.

Mietin mitä oireita edellisissä raskauksissa oli. En ole ollut montaa kertaa raskaana, vaivaiset 8 kertaa. Aika järkyttävä luku. Joku voisi tietysti miettiä, että eikö jo riitä, mutta ei riitä. :LOL:

Edellisessä raskaudessa joka päättyi keskenmenoon oli tosi vähän oireita ennen kp 27/28 silloin oireet alkoivat. Ennen tuota päivää oli pari kertaa huono olo ja menkkamaista kipuilua oviksesta johonkin kp24 asti.
Kuopuksesta ei ollut mitään oireita ei edes plussatestin jälkeen. Hyvin helppo raskaus muutaman viikon migreeniä lukuunottamatta. Synnytyskin kesti vajaan tunnin.

Kaikkein selkein raskausoire minulla on tietynlainen huono olo. Sellainen minkä osaan tunnistaa ja sitä ei ole ollut koskaan, ellen ole raskaana.

Poikaa odottaessa raskausoireet alkoivat jo oviksesta. Muut meillä on tyttöjä.

Minäkin toivon, että raskaus alkaisi ennen kuin jouluvauvan laskettuaika olisi ollut. Kaikkien keskenmenojen jälkeen on kestänyt noin puoli vuotta uuteen raskauteen. Jospa marraskuussa nappaisi. Siihen ei ole kuitenkaan kuin muutama kierto aikaa.

JENNYLI en tiedä mistä tuhruttelu voisi johtua. Toivottavasti se ei estä raskautumista ja saisit plussan.

Meitä on pinossa aika vähän. Se selittää miksi täällä on näin hiljaista. Minä käyn täällä monta kertaa päivässä.....

Pieni viiva on ilmestynyt ovistikkuun. Ehkäpä kuitenkin? Testaan taas huomenna aamulla. On ensikierrossa sitten joku käsitys miten ovistikut käyttäytyvät loppukierrossa.
 
A-alisa piti oikein tarkastaa montako lasta tellä on ;) :LOL: On se jännää kuinka tämä kuume nousee joka kerta niin voimakkaana! Mutta mitään sen ihanampaa ei elämässä kyllä olekaan kuin omat lapset...sen ymmärtää vasta nyt mistä jäisi paitsi jos noita poikia ei olisi! :heart: :heart:

Mulla on ollut aina haaveena 3 lasta ja tällähetkellä tuntuu siltä että tämä olisi sitten minun viimeinen raskaus...koskaan ei kuitenkaan kannattaisi sanoa etteikö enää ikinä ;)
Koska ensimmäinen raskaus oli kaksosraskaus (olen ollut kyllä raskaana myös ennen poikia mutta se meni kesken rv 11) minua ahdistaa ajatus etten saisi kokea enää uudestaan sitä ihanaa raskausaikaa :eek: Ahdistaa myös se etten enää ikinä kokisi sitä pienen nyytin tuhinaa :heart: Tälläkertaa toiveissa olisi vain yksi vauva, olisi mielenkiintoista verrata millaista on odottaa vain sitä yhtä, sekä synnyttää ja hoitaa vain yhtä vauvaa! ;)

Mulla on siis 2 raskautta takana ja molemmat ovat alkaneet pitkästä kierrosta...tärppi vasta kp 40+!
Ekassa raskaudessa luulin että menkat alkaa mutta se olikin ovista silloin. Nuo menkkaoireet jatkuikin sitten ihan siitä oviksesta lähtien plussaan asti. En osannut ajatella olevani raskaana mutta sitten kävi niin että ruoka alkoi tökkimään. Olin tuolloin päivähoidossa töissä ja kun tarjosin lapsille aamulla ruismarjapuuroa meinasin oksentaa :x Tästä ajattelin että olenko raskaana ja niin olinkin mutta tuo siis meni kesken!! :|
Noh,pojista taas testasin ihan yllätysplussan dpo 11. En siis osannut olettaa olevani raskaana, olin käynyt 4vkoa aiemmin gynellä ja hän sanoi etten ovuloi. Heitin sitten hanskat tiskiin sen kierron osalta :whistle:
Plussattuani tajusin vasta oireeni...ärtyisyys,hikikohtaukset,korkea syke ja hengenahdistus. Koiran kanssa lenkillä hengästyin ihan suunnattomasti ja pelästyin että sydän prakaa :eek: Ravintolassa syömäni ruoka ei meinannut myöskään maistua. En vaan osannut ajatella että olen raskaana ja yllätys olikin melkoinen :D
 
Heippa!
Niin tosi huonosti olen nyt ehtinyt viestejä lukemaan ja itse kirjoittelemaan. Aloitin ma työt ja päivät venyneet tosi pitkiksi. Illat sitten "pitänyt" huomioida perhettä, kun uusi muutos heillekin (mies jäi kyllä onneksi hoitovapaalle, ettei kuopustakaan tarvinnut hoitoon viedä)

Varmaan jatkossakin ehdin pääosin vaan viikonloppuisin koneelle, mutta sillon kyllä luen viestit ja olen hengessä mukana, mitä kenellekin kuuluu. Nyt en kommentoi sen enempää muita kun vielä vähän jäässä tämä tunteminen ja muistaminen.

(.) ihan jees, mies tosiaan yhtä lailla mukana projektissa ja edellispäivänä sanoi että hänestä tuntui että nyt lähti vauvasimppa matkaan, sanoin ettei vielä voi kun ovikseen on aikaa, mutta hän sanoi että HÄN KYLLÄ TUNSI SEN... joo, aika ihaniakin noi pöllöt miehet voi olla. Meillä myös tähdätään siihen noin puolen kierron (viikon verran) joka toisen päivän yrittämiseen, muuton sitten ei tarvi niin tarkkaa lukua pitää miten usein yritetään.

Ihanaa siis kun toiset jaksaa kirjoitella :wave: terveisiä kaikille, lisää myöhemmin!

kekkeri
 
Hellouta.

Tässä aivan uusi kasvo. Ovisplussan tikutin keskiviikkona, joten ilmeisesti ovis oli torstaina. Eilen nousi lämmöt. Parin viikon päästä torstaina sitte ois testin paikka, jos on...

Viidettä lapsosta yritämme.

Kp 18/29-30 yk3
 
Tervetuloa joukkoon jännäilemäänSINDERELLA.

Tänään ovistikussa hiukan tummempi viiva. Hailakka tänäänkin, mutta selkeästi tummempi kuin eilen. Menossa 24/28 ja dpo on jo 11. Oireita ei ole vieläkään. Rinnoissa vähän pistelyä ja kuumotusta. Kn oli eilen alhalla ja pehmeä. Ajattelin että täti jo tulee, mutta tänään se on noussut ja on kovempi. Rupeaa jännittämään....

Jennyli Minä pelkään keskenmenoa ihan hirveästi. En tiedä osaanko enää edes nauttia raskaudesta, kun mahdollinen keskenmeno pelottaa jo nyt.

Kekkerille myös paljon plussatuulia. Sinulla on taitava mies... :LOL:
 
Tervetuloa sinderella :wave:

A-alisa, Kyllä minuakin raskauden ensimmäinen kolmannes pelottaa mahdollisen keskenmenon vuoksi :|
Odottaessani poikia sain pelästyä 2 kertaa tosissani keskenmenoa. Ensimmäinen verenvuoto oli rv 8. Olin aivan varma että kesken meni...tuolloin saatiin sitten tietää että kaksikko on tulossa!
Toinen järkytys oli rv 16 kun verta alkoi tulla kun härän kurkusta :eek: Ihmettelen kuinka pystyin olla siinä tilanteessa niin rauhallinen,hirvittävää se oli!! :eek:
Pojilla oli kuitenkin kaikki hyvin eikä vuotokohtaa saatu selville!
Eilen kuulin että tuttavat olivat menettäneet kaksoset joiden LA olisi ollut helmikuussa. Koko illan surin asiaa vaikka ei mitään läheisiä ollakaan :/

(.) Känkkäränkkä on tullut kylään :kieh: Viimekuiset oireet toistaa itseään!! Luultavasti siis negakierto tämäkin :ashamed:
Tuhruilee yhä :kieh: Välillä rusehtavaa,välillä kirkasta verta!! :$ :headwall:
Päivät matelee...kuukausikin tuntuu hirveen pitkältä ajalta!! Silloin mulla on uusi lääkäriaika.

Olen päättänyt ostaa ensikiertoon clearbluen digiovistestit. Kallista lystiä mutta yli 99% varmoja. Niillä siis päin ensikiertoa vähän luottavaisemmin mielin ;)
 
a-alisa, sullahan meinaa käydä jännittäväksi! 13.päiväkö sää testaat r-testillä? Peukkuja kovasti.

Täällä ei sen kummempia oireita suuntaan tai toiseen. Täytyy sanoa että putoaisin tuolilta silkasta hämmästyksestä jos jo nyt ois tärpänny. Kolmas kierto siis menossa synnytyksen jälkeen. Viimeksi tahkottiin puolitoista vuotta, saldona pari alkuraskauden km:a. Muut kolme raskautta on alkaneet puolen vuoden sisällä pillereiden lopetuksesta. Kakkosen ja kolmosen välissä yksi kappale tm:ia.

Kp 19/29-30
 
A-alisa,voi ei :hug: Mä täällä tipahdin melkein pallilta!! :$ Miten se täti noin puun takaa tuli?!!?
Bongasitko ovista tässä kierrossa?
Älähän kuitenkaan menetä toivoasi vaan positiivisin mielin uuteen kiertoon :hug: :heart:

Sinderella minkäs ikäisiä lapsia sinulla on? Monta kertaa olet sinäkin joutunut pettymään keskenmenon takia :hug:
Toivottavasti pieni olisi nyt aluillaan :heart: Mitä ovistestejä sinä käytät?

Plah,mä en jaksa uskoo tänkierron suhteen tosiaan mitään :ashamed: En jännää,odotan vain että tää vuoto muuttuisi kunnon menkkavuodoksi!!
Oviksen jälkeiset oireet jyllää ja tää tuhru vetää mielen matalaksi :ashamed:
Tahtoo saada kierrot normaaleiksi!!
Tavoitteena kuitenkin vahvasti kesävauva 2009!! ;) :heart:

Toivottavasti kuitenkin niitä plussiakin tähän pinoon saataisiin!!++++++++++++ :heart:

Devi, mitäs sinne kuuluu?
 

Yhteistyössä