*~ Plussien viikko! vko38 ~*

Nyt ottaa päähän...tää on nyt kolmas kerta kun yritän kirjottaa tän ja aina vaan mokkula sammuu...tai siis yhteys sammuu! Eli tervetuloa kekkeri! :flower: ja sulle ja murmelille ja muillekin nyt hirveesti tsemppiä ja positiivisuutta tähän kiertoon!! me saadaan positiivisuudella ja murheiden karkotuksella täällä aikaan oikeen PLUSSAMYRSKY!!! Unohdetaan hetkeksi murheemme ja vauvakuumepaineemme niin kyllä se tuottaa varmasti tulosta! Ja ollaan täällä toistemme tukena! :heart:
Mulla oli eilen lämmöt 36,6(viimäset 4pvää ollu 36,5) tänään oli 36,0, eli oliko mulla ovis koska vai tulossa? vai mitä häh, tää on eka kerta näitten lämpöjen kans ja en oikee viel muista millee se ny meni..vaik oonki tutkinut ja lukenut asiast..
 
[/url]




[/url]
Tiistai 26.8.2008


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp13/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
dreamer78...................kp7/31.........yk.6 ~ 3. / 1. yhteinen ~
Murmelin......................kp8/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp8/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp12/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp9/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp2/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
[/url]
[/url]
[/url]



[/url]


 
Huomenta! |O
Kotona ollaan räkänokkien kanssa ja 7tä noustu ylös. Tuolla ne nyt kattelee lastenohjelmia että äippä saa olla hetken koneella ;)

Devi mä en ole noista lämmöistä kovinkaan perillä. Luotan enemmän liman/nipukan tarkkailuun mutta sen oon lukenu että oviksen aikaan tulee romahdus lämmöissä ja sitten oviksen jälkeen lämpö alkaa kohoamaan.
Onko sulla ollut ovistunne nyt, eli muita oireita? Kyllähän sulla kierto alkaa oleen kohta puolivälissä että ovisaika rupee oleen käsillä ;)

(.) Halut alkaneet kasvaa :p Mulla pätee hyvin tuo että oviksen aikaan olen halukkaimmillani! Muuten ei tee juurikaan mieli mutta tuolloin oikein pakottaa :whistle: :D
No vielä ei oo kuitenkaan ovisaika...limoja ei oo vielä ollenkaan vaikka valkkaria kyllä löytyy :x
Taidan alkaa loppuviikosta tikutteleen ovista!

Ps. Toi 'päivityslista' on kyllä jotenkin niin ihana!! Noi lentelevät perhoset on tosi kivat =)
 
Kaikille tervetulotoivotuksista ja tsempeistä. Tänään on jo paljon parempi päivä, eilen vaan oli niin kurja olo. Nyt vähän jo huvittaa kun miehellekin olin eilen niin "rikki". Onneksi hän lohdutti kanssa. Eli positiivisin mielin uuteen kiertoon.
Myöhemmin lisää, tulin vaan kiittämään tsempeistä!
 
Kiitos Jennyli listan kehuista! siitä huomaa kuinka no life mulla on kun niin tykkään tota "koristella" ja muutella. Tai nythän se on ollu kaks päivää tollanen. mut koht taas alan laittaa sitä :LOL:
Mustakin ois tosi kiva kun huomais oviksen jotenkin, mutta ei. Mä lukeudun niihin ihmiseen jolla on aina tosi niukka valkovuoto ja mun kohdunnapukka taitaa elää ihan omaa elämäänsä :D Sitä oon parilla kierrolla testaillu ja emmä vaan osannu ottaa siitä selvää, tosin harjotus mestarin tekee :kieh:
kiva kuulla kekkeri että parempi päivä, mutta eilen olikin maanantai! :LOL:
Mitäs muille kuuluu?? Murmelin, dreamer, viivi ja miigu ??
 
[/url]
[/url]





[/url] Perjantai 29.8.2008


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp16/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
dreamer78...................kp10/31.........yk.6 ~ 3. / 1. yhteinen ~
Murmelin......................kp11/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp11/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp15/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp12/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp5/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
a-alisa..........................kp15/28...........yk3 ~ kuudes haaveissa ~
[/url]
[/url]
[/url]







[/url]




 
Heippa kaikille! Täällä jo paremmat fiilikset, kiitos kaikille tsempeistä :hug: :hug: :hug:
Mä kans todella mielelläni oviksen bongaisiin, mutta en oo ihan varma oonko siinä koskaan onnistunu.. Nyt on ollu paripäivää alaselkä tosi kipee, jotenkin sellanen olo,että olis jääny se viime viikon menkkaolo päälle :( No ehkä se siittä ohi menee :) Päivityslista tooosi kiva!!
 
Voi eeeiiiij miten ihana vauvamasu tuossa kuvassa onkaan *haaveilee*! :heart:
Täytyy sanoo että rakastin älyttömästi masuaikaa ja sitä tässä taidankin kuumeilla enemmän :whistle: :D Tosin tottakai se vauva kuitenkin se pääasia on :heart: ;)

Alkuyö meni valvoessa, mutta onneksi tänään herättiin vasta 9tä! En tiedä mikä kumma virus noissa pojissa on...suun ympärys sekä vähän muuallakin rakkulaa täynnä :eek: Mikä siis ilmeisesti kutisee tv. koska toinen pojista tosiaan alkuyön huusi! :ashamed:
Nyt aamulla katsoin että toiselle on tulossa sama juttu,great! :kieh:
Vesirokko meillä on jo sairastettu,vauvarokko tai herpes ( :eek: ) kävi mielessä!!

(.) Eilen tuntuili vas. munasarjassa tuikkimista. Sieltä sen muniksen pitäis nyt irrotakin koska viimeksi kivut oli oikealla. Koskahan sitä alkais tikutella?!
Devi mulla meni vuosia että opin tuntemaan tota nipukkaa! Ja nykyään kyllä oviksen tunnistan hyvinkin...mutta sitä irtoomishetkee en kylläkään tiedä ja meillä kun on ongelmana hempeilyn vähyys :ashamed: Niin raskaaksitulo on sitten ihan sattumaa!
Ihmetyttää kun isäntä kuitenkin antanut vauvalle luvan tulla ja välillä siitä puhuukin NIIN miksi ihmeessä se ei sitten halua tehdä sen eteen enempää töitä?!!? :headwall:
Mulla kävi jopa inseminaatio mielessä (nyt kun meen sinne tutkimuksiin) mutta eipä ne taida sitä noin vaan tehdä :xmas:

Nyt aamupalalle :wave:
 
huomenta.
eipä tänne mitään kummallista kierron osalta - kiitoksia kysymästä vaan! :)
tuolta mun profiilista voipi seurata, että mitä on tapahtunut tällä viikolla ja mitä tuleman pitää.... eli tutkimukset on aloitettu - ai mekö malttamattomia!?!?!? no, taustat huomioon ottaen oli pakko päästä heti eteen päin. no, ei olla heitetty kokonaan toiveita siitä etteikö viikolla 38 vois plussa tulla - uskon ihmeisiin! :)
pikaista munisten kasvatusta kaikille! ;)
 
Kiva että kaikille kuuluu hyvää!
Voi Jennyli teidän lapsia! Toivottavasti ei olis mitään virusta tai mitään muutakaan isoa! Pikaista paranemista heille!
Mä ootan kans innolla sitä raskautta, vaikka tosin kattelenkin kokoajan vierestä kaverin odotusta, jolla on jo pahat olot yms. :) Mutta silti..oih..
Ei varmaan ollu ovista, vaikka ne lämmöt tollai hyppiki..koska eiks pitäs alkaa oviksen jälkeen kuiva kausi? Ei mulla kuivaakaan kyl oo! Mut noh...kyllähän me sitten laitetaan niitä siimahäntiä liikenteeseen säännöllisesti, et toivottavasti ei oo väliikään vaikkei huomaiskaan. Mut olis silti kiva tietää ovuloiko vielä ollenkaan!
Ovulaatio tuulia!;)
 
Devi selvisihän se mikä meidän pojilla on...entero-rokkohan niillä (ns. ihmisen 'suu ja sorkkatauti') :/
Viimeyönä sain onneksi nukuttua kun tänään pitäis mennä taas töihin. Odottelen tässä äitiäni joka tulee hoitamaan poikia.

Ajatella kp 10 jo!! =) Eilen tein ovistestin ( :whistle: ) kokeilumielessä ja haalea viivahan siihen vain tuli! Siinä testiä katsellessani haaveilin että -voi, kun olisikin raskaustesti kyseessä ;)
Vielä ei siis ovistä näy,ainoastaan haluttaa :p Kn ei ole sellainen kuin pitäisi, eikä valkkari ole muuttunut vielä hedelmälliseksi :whistle:
Odotellaan siis...
 
Hyppään tähän pinoon. Kp 15/28 ja yk3 kuudes haaveissa.

Tällä kertaa en tikuttanut ovista, mutta se oli ja meni varmaan edellispäivänä. Nyt sitten vaan odottelemaan oireita. Niitähän minulla on ollut paljon, varsinkin nega kierroissa.

Täällähän on tuttujakin edellisestä viikkopinosta. :wave:
 
eipäs tännekään erikoista. missään ei tunnu mitään.
aattelin et jos ei täs kierros tärppää nii ens kierros vois kokeilla ovistikkuja.

alkaa jo tympii, menipä kylään minne vaa niin heti kyselevät että millonkas se teille pikkuinen tulee. :headwall:
isäntääki alkaa ilmeisesti jo vähän tympiä kun tokaisee vaan, että eipä tota oo kuulunu.

miten puhutteko te miehenne kanssa kuin paljon vauvan teosta, tulosta yms...?
meillä se on jääny vähemmälle. ensimmäisinä kuukausina juteltiin enemmälti mut nyt vissiin on isäntä tulee ni tulee meiningillä..
 
Tervetuloa jännäilemään a-alisa :wave: Sä tosiaan pääsetkin jo jännäämään kun ovisaika on ohi ;) Peukut on pystyssä! :heart:

Devi mulla on tänään vasta kp 11! Oli eilisen kohdalla tuola listassa jo kp 11 ;)

Täällä mennään ja odotellaan,ei muuta!
Toisaalta hyvä että ovis ei vielä ole sillä toi poikien sairastelu verottaa vähän voimia ja hermoja :$ Eikä toi hempeilypuoli oikein just nyt innosta kauheesti :ashamed:
Mulla taitaa olla tässä kierrossa vähän myöhäisempi ovis jos sitten ollenkaan.

Viimeyö meni tosiaan valvoessa,taas! |O Tänään vapaapäivä ja viikonlopuksi töihin!
Mukavaa viikonloppua ja vauvapuuhia kaikille! :hug:
 
Miigu, eipä meilläkään mitenkään hirveesti tuosta vauva-asiasta puhuta! Ensimmäistä kuumeillessa noi vauva-ajatukset täytti niin mun elämän että ahdistin jatkuvalla höpinällä tuon isännän :whistle:
Joten opin siitä että parempi vaan jauhaa täällä teidän kanssa ja toivoo että tärppiaikaan sais isännän vällyjen väliin ;)
Tokihan me jonkin verran asiasta puhutaan...lähinnä kun puhutaan tulevaisuudesta tmv. niin se vauvakin sielä puheissa vilahtaa!
Välillä mua pelottaa että mitä jos isäntä onkin muuttanut mielensä....sillä kun on niin ailahteleva luonne :ashamed:
Vallankin nyt kun pojat sairastaa ja on rankempaa niin isäntä vois hyvinki sanoa että 'juu,ei vauvaa vielä' :kieh: :ashamed:
Siks en viitsi ottaa asiaa pöydälle nyt ;)
 
Anteeksi kaikki kanssa kuumeilijat, eilenkun listaa päivittelin, niin piti tosiaan perjantai laittaa yms. Mutta HOUSEA :p katsoessani ajatukseni ovat olleet aivan muualla!! Mutta ivrhe korjattu, kaikilla on nyt TÄMÄN päivän kp:t :LOL:
miigu ei meilläkään oikeen puhella...tai siis..tyyliin "voi kun olis ihanaa jos se tyttö tai poika tuossa olisi"..ei lähinnä mitään tekoon liittyvää... Mutta muuten mies on kyllä hyvin innoissaan aina kun testaan, oli ne sit ovistikkuja tai rtestejä :LOL:
Tervetuloa a-alisa!! :flower: :heart:
 
Heippa kaikille!
Miigu eipä meilläkään niin kamalasti tuosta vauvantulosta olla puheltu, mies on kyllä jo alkanut ihmettelemään, onko "uimareissa" jotain vikaa,kun ei ole tosiaan vuoteen mitään kuulunu. Siitä puhuttiin, että ollaanko me tosiaan jo vuosi yritetty..aika menee niin tosi nopeeta.. Testaillu oon oikeestaan ittekseni, en aina viitti niitä nega-tikkuja esitellä... jos joskus plussa tulee,niin siinä on sitten ihan tarpeeks miehelle tikkua katteltavaks =) Vauvelia mies kyllä kovasti kanssa haluaa :)

Ajattelin kans sitten enskierrolla (jota toivottavasti ei tule pitkään aikaan =) ) kokeilla niitä ovistikkuja..koskaan en oo sellasia viä käyttänytkää. Nyt sain varattua gynellekin aikaa, jos jotain tarkastusta, että onko mun kierrossa kaikki kunnossa..

Tervetuloo munkinpuolestani a-lisa :flower: :heart:

Hyvää viikonloppua kaikille!! Pupuillaan nyt kaikki ahkerasti, niin saadaan niitä plussia kaikki tikkuihin :hug: :heart: :hug: :heart:
 
Niin, eli samaa mieltä murmelin kanssa, et nyt ahkerasti vällyjä pöllyyttämään! Romanttista iltaa kehiin, ettikää ne seksikkäimmät alusvaatteenne kaapista,laittakaa mukavaa musiikkia, ihan mitä vaan, ja sitten oikeassa tunnelmassa pientä ihmettä tekemään ;)
 
[/url]
[/url]





Sunnuntai 31.8.2008


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp18/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
dreamer78...................kp12/31.........yk.6 ~ 3. / 1. yhteinen ~
Murmelin......................kp13/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp13/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp17/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp14/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp7/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
a-alisa..........................kp17/28...........yk3 ~ kuudes haaveissa ~
[/url]
[/url]
[/url]







[/url]






[/quote]

 
Jee, nyt miekin taidan siirtyä tänne =) Vihdoinkin tuo mies nyt taisi lämmetä tälle vauva asialle. Eli meillä on kaksi poikaa ennestään kohta 5v. ja tänään synttäreitään viettävä 2v. Olisi se niin kiva saada vielä yksi lapsi. Nyt on kp 3/28 (tai jotain). Ovikset olen mielestäni bongannut hyvin aiemmista kierroista, joten luotan siihen nytkin. Esikoista teimme tjot menetelmällä 6kk ja kuopus tärppäsi heti ekasta kierrosta. Nyt vaan odotellaan että menkat loppuis ja päästäi hommiin. :D
 
Äh,kp 14 eikä minkäänlaisia ovistuntemuksia :headwall: Ovistestikin ihan haalee haamu (eilen)!!!
Voipi siis olla että ei tarvitsekaan jännätä vkolla 38 :/
Eli ovuloimaton kierto tahi sitten ovis tulee myöhemmin! Torstaita TODELLAKIN odotellessa ;)
 
Täällä on Jennyli ihan sama tilanne, ei ovistuntemuksia :/ tai mitäpä niistä nyt niin tietäiskään,kun en oo varma oonko koskaan sitä viä onnistunu pongaan.. mutta eihän välttämättä edes huomaakaan, tikkuja ei viä oo käytössä ollu. Mulla on kans torstaina aika gynelle, jos jotain pystyis kattoon ja tutkiin, et onko kaikki ok. Näkeeköhän sitä jostain onko jo ovuloinu, sillon on kuiteski jo kp 17.

Mukavaa viikonalkua kaikille!! Vielä ei oo myöhäistä vauvantekopuuhiin =)
 

Yhteistyössä